Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 1  (gelezen 53581 keer)

Offline Neintje

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #40 Gepost op: 1-02-2016, 23:16:27 »
Waauuuww die muziek en die beelden en die opdrachten. ::love::


Ik ben echt verkocht!
 ::hyper::

Offline cuberic

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 1-02-2016, 23:18:08 »
Ah, zoveel genoten van de eerste aflevering (en reclameblokken :p -- dat wordt wel even wennen, nuja we zijn het wel al gewoon van bij de Slimste Mens ter Wereld enzo).

Eerlijk gezegd, vind ik het beter dan WIDM (buiten de eliminatie dan die vrij slecht in beeld werd gebracht deze aflevering, maar daar kunnen ze wel aan werken -- aan de laatste aflevering werd tot op vandaag nog aan gewerkt btw, Gilles had vandaag op de radio gezegd dat het een race tegen de klok was). Al kan het misschien toch ook wel met chauvinisme te maken hebben.

Zoals Gilles in de aflevering zei, wel véél geld verdiend in deze aflevering, al denk ik dat dat misschien te maken gaat hebben met het kunnen terugkeren van Ruth: dat ze haar kunnen vrijkopen ofzo (allez dat is mijn gedacht toch -- dan heeft de mol natuurlijk er niets aan dat hij/zij de proef (als je van een proef kan spreken natuurlijk) bij de brug laat mislukken).

Afgaan op de vraag of je de mol wilt zijn of niet om je verdachten te kiezen lijkt mij toch dom? Je kan eender wat zeggen: je kan de mol willen zijn en nee zeggen, en omgekeerd ook?

Off-topic: argh, zo beu dat er een Gilles als presentator, en een Gilles als deelnemer is.
Off-topic: Gunther D lijkt mij toch vrij geschikt om die interviews af te nemen? Hij gaat niet tijdens dat interview vragen om naar een hotel in het buitenland te bellen en hen een specifiek woord te laten uitspreken ofzo hoor :p
« Laatst bewerkt op: 1-02-2016, 23:20:51 door cuberic »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 1-02-2016, 23:25:11 »
Niet normaal hoeveel ik hiervan genoten heb. ::trots:: ::rofl::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 1-02-2016, 23:26:02 »
Wat een mooie aflevering! En zo heerlijk, gewoon tien kandidaten die het spel willen spelen en er vol voor gaan, zonder fratsen. Ik ben helemaal verkocht.  ::love::

Dat de executie niet spannend was? Ze lieten in elk geval veel schermen zien. Ik heb het eigenlijk niet zo op die uitgerekte executies, waarbij de camera honderd keer van scherm naar kandidaten switcht en weer terug, terwijl Art een lang verhaal afsteekt.

En ja, ik wil ook die muziek hebben :D Hoewel ik ook geniet van de stilte af en toe, en de aandacht voor wat er nu eigenlijk allemaal gebeurt tijdens de proeven.
Tell me what your telescope says

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 1-02-2016, 23:30:55 »
Heel tof om te lezen dat jullie ook zo genoten hebben. ::bravo::

Anderhalf uur later zit ik nog na te genieten. Ik kan gewoon nog niet gaan slapen ook al moet ik er morgen ontiegelijk vroeg uit. Het Molvirus slaat weer toe. :P

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 1-02-2016, 23:32:24 »
Niet normaal hoeveel ik hiervan genoten heb. ::trots:: ::rofl::


Ik voel me ook als een kind zo verheugd!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 1-02-2016, 23:34:51 »
Ook ik heb net de aflevering gezien. Wat een luxe: op mijn gsm. En ik vond het een mooi begin.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 1-02-2016, 23:38:38 »
Idem hier, het was héérlijk. Ik heb het een half uur nadat het gedaan was pas gekeken omdat ik elke maandag net als De Mol uitgezonden wordt al wekelijks iets anders op de agenda heb staan. Maar voordeeltje was dan wel dat ik de reclame kon doorspoelen.

Anyway, ik ben dus ook helemaal verkocht en zit er al helemaal in!

En Ruth kunnen doorstrepen als Mol wanneer ze niet terug komt? Niet perse... ik ken een reeks waar een geëlimineerde kandidaat ook terug kwam en uiteindelijk De Mol bleek te zijn.
Als ze echt De Mol is, zullen ze altijd wel een achterdeurtje hebben om haar er terug in te krijgen.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 1-02-2016, 23:41:43 »
In één woord; geweldig!!  ::bravo::

Prachtige beelden, mooie muziek, 'gewone' onbekende kandidaten, een heerlijk rustig tempo, en daarnaast erg humoristisch (heb erg moeten lachen om dat slaapzakdillema en die bankroetlama's bijvoorbeeld)

Daarnaast vond ik de opdrachten ook erg de moeite waard, vooral de derde opdracht aan de brug  ::ok::

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 1-02-2016, 23:42:35 »
Topaflevering. Kijk nu al uit naar volgende week  ::joehoe::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #50 Gepost op: 1-02-2016, 23:46:24 »
Omg dit was echt fantastisch

Wat een verademing na WIDM de afgelopen 3 jaar ::bravo::

Beelden fantastisch, muziek fantastisch, kandidaten fantastisch, opdrachten fantastisch ::love::


En dat einde :o Prachtig in beeld gebracht, heel creepy
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #51 Gepost op: 1-02-2016, 23:50:21 »
Dat eindshot, geweldig, leek wel een film ::bravo::

Ik had een hoofdverdachte ... Maar die kreeg een rood scherm  :-X Dat is me nog nooit gebeurd in afl. 1 geloof ik. Ook al komt Ruth nog terug, ze gaan t risico echt niet nemen de Mol buitenspel te zetten.
Nog maar eens wat dingen napluizen op zoek naar de echte Mol.

Die tunes, onbekende kandidaten, en ook een mooi land. Top begin ::ok::

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #52 Gepost op: 1-02-2016, 23:51:25 »
Het is lang geleden dat ik zo kapot geschrokken was na een aflevering - wat een einde. Maar ook wat een begin en midden. Wat fijn dat het niet overgeproduceerd is, doorspekt van inhoudsloze biechts over de omgeving of de herhaling van spelregels die toch al duidelijk waren na de uitleg van de presentator, wat fijn om ook eens andere speelwijzes & types te zien dan die van tv-presentators en acteurs.  ::jaja:: Ik heb zo zitten genieten van begin tot eind.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #53 Gepost op: 1-02-2016, 23:59:39 »
Dat terugkomen is iets wat men bij WIDM gelukkig al even niet meer doet. Ik vind Ruth een toffe dame, maar als ze straks ver komt dan kan je ze onmiddellijk schrappen.

nog niet zo lang geleden (3 jaar) is Tim Haars nog teruggekomen nadat hij eruit is, maar je hebt gelijkt WIDM is er over het algemeen van afgestapt.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #54 Gepost op: 2-02-2016, 00:02:28 »
Ik heb net gekeken. En ik ben heeeel blij verrast. Ik had  echt even de widm vibe van 10 jaar geleden terug. Die vide waardoor ik van widm ben gaan houden. Onbekende vlamingen, grote geldbedragen en type opdrachten die we in nl al een tijdje niet mee hebben gezien. Ik voelde een molsprankel, die ik dit nl seizoen een beetje kwijt was na alle aanwijzingen.

Enig minpuntje.. reclame.. maar daar hebben we met de online versie gelukkig niet echt last van.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #55 Gepost op: 2-02-2016, 00:05:47 »
Wat een mooie aflevering! En zo heerlijk, gewoon tien kandidaten die het spel willen spelen en er vol voor gaan, zonder fratsen. Ik ben helemaal verkocht.  ::love::

Dat de executie niet spannend was? Ze lieten in elk geval veel schermen zien. Ik heb het eigenlijk niet zo op die uitgerekte executies, waarbij de camera honderd keer van scherm naar kandidaten switcht en weer terug, terwijl Art een lang verhaal afsteekt.

En ja, ik wil ook die muziek hebben :D Hoewel ik ook geniet van de stilte af en toe, en de aandacht voor wat er nu eigenlijk allemaal gebeurt tijdens de proeven.
::ok::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #56 Gepost op: 2-02-2016, 00:15:08 »
Dit was weer ouderwets genieten. Al vanaf het eerste moment toen het begon over "een reisverslag". De rust die het uitstraalt (in NL versie soms teveel luide muziek), opdrachten duidelijk in beeld met overzichten erbij, tussendoor momenten, overleg wie doet wat, kortom: een goede mix.

Ik hoop dat Nederland hier van leert.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline cuberic

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #57 Gepost op: 2-02-2016, 00:17:58 »
Wat mij trouwens net invalt: houdt er eigenlijk iemand het geld bij in de groep?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #58 Gepost op: 2-02-2016, 00:17:58 »
Volgens mij is dit het type widm waar een heleboel van ons heel veel j jaren geleden hun hart aan hebben verloren.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #59 Gepost op: 2-02-2016, 00:19:26 »
Volgens mij is dit het type widm waar een heleboel van ons heel veel j jaren geleden hun hart aan hebben verloren.
::jaja:: ::love::

Ik heb oprecht sinds 2013 niet meer zo genoten van een WIDM-aflevering. En dat was dan ook nog vrij relatief.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.