Poll

Wie is de Mol?

Cathy
Gilles
Hanne

Auteur Topic: [De Mol] Wie is het? - Poll  (gelezen 162987 keer)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #560 Gepost op: 27-03-2016, 15:23:47 »
Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Als ik de afweging moet maken tussen geld voor de pot of een extra mooie ervaring erbij, neem ik zeker de ervaring.

Precies. Ik snap het heel goed hoor, once in a lifetime dingetje.
Petra, Sigrid, Paméla, Astrid, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris/Marlijn, Ellie, Sigrid, Olcay

Offline MaikeMeisje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
« Reactie #561 Gepost op: 27-03-2016, 17:32:08 »
Bovendien kreeg ze het zo ongeveer aangeboden van de andere twee.Ook Cathy vond het echt niet erg volgens mij.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #562 Gepost op: 27-03-2016, 19:17:53 »
Bovendien kreeg ze het zo ongeveer aangeboden van de andere twee.Ook Cathy vond het echt niet erg volgens mij.
Als Hanne nu niet had gevlogen, had Cathy het haar achteraf voor veel minder dan 2000 euro cadeau kunnen doen... ;)
Tell me what your telescope says

« Reactie #563 Gepost op: 28-03-2016, 21:28:15 »
Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Als ik de afweging moet maken tussen geld voor de pot of een extra mooie ervaring erbij, neem ik zeker de ervaring.

Als je van tevoren afspreekt dat je NEE zegt, dan moet je achteraf niet met zo'n lang gezicht gaan zitten mopperen. Ze zei drie keer 'Ik baal zoooo, ik had het heeeeeel graag willen doen'. Dat Gilles als mol haar vervolgens wel een para-vlucht gunt is dan vrij logisch. Een makkelijke €2000 uit de pot. Ik heb me de laatste afleveringen enorm gestoord aan haar manipulatieve kinderachtige gedrag. Verder een Topshow hoor ;D ;D ;D

« Reactie #564 Gepost op: 31-03-2016, 02:28:53 »
Ik vond het niet vreemd eigenlijk en al helemaal niet zeikerig of kinderachtig, is zo'n magie van het moment dingetje.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • De quote van het jaar
« Reactie #565 Gepost op: 31-03-2016, 13:32:11 »
Als het aanbod in een van de eerste afleveringen gedaan werd, zou ik (denk ik) in mijn NEE hebben volhard, als mij die keuze was geboden.

Maar in het licht van de finale, het elkaar gunnen van een leuke ervaring, zou ik ook op het aanbod van Gilles DC zijn ingegaan.

Ik kan me ook enigszins vinden in wat Vveerraak zegt, maar dan is het natuurlijk niet hetzelfde. Dat vliegen in de finale van het spel heeft mijns inziens dan toch een meerwaarde.
Wij zijn niet in Medellin, vriend!

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #566 Gepost op: 31-03-2016, 21:38:20 »
Ik kan me ook enigszins vinden in wat Vveerraak zegt, maar dan is het natuurlijk niet hetzelfde. Dat vliegen in de finale van het spel heeft mijns inziens dan toch een meerwaarde.
Oh maar ik vind het ook niet erg hoor, dat ze ervoor koos te vliegen. Ik zou dat ook hebben gedaan! ::super::
Tell me what your telescope says

Offline Pac

• Forumlid
  • 451-845
« Reactie #567 Gepost op: 1-04-2016, 16:43:00 »
Na deze aflevering weet ik het zeker: Gilles is de Mol!
...óf niet!