Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 42121 keer)

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #60 Gepost op: 7-03-2017, 19:21:10 »
Eh sorry maar dit is absoluut geen handschrift, dit is met een pc gedaan. De letters zijn compleet identiek. Kijk maar naar de twee woorden mol die nagenoeg recht onder elkaar staan.

Ik denk dat dit via een schrijfblok bij een pc gedaan is. Elke letter vh alfabet 1 keer geschreven en dan dit als font laden.

Precies, maar geschreven door een man of vrouw op dat schrijfblok?  ;D
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #61 Gepost op: 7-03-2017, 22:52:07 »
Mijn gok zegt dat t een vrouwen handschrift is, met name door de vrij breeduit gezette bogen bij de n en m.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #62 Gepost op: 13-03-2017, 10:53:57 »
Aflevering 6 al vanavond! Gaat veel te snel. ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #63 Gepost op: 13-03-2017, 12:34:35 »
Aflevering 6 al vanavond! Gaat veel te snel. ;D

Maar dat verlengt nog even het molgevoel wel vanaf januari. Heerlijk om nog wat met de mol te hebben tot de molfandag een feit is. :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #64 Gepost op: 13-03-2017, 15:59:38 »
Toen ik deze ochtend naar het werk fietste, zag ik een zwarte BMW geparkeerd staan met een nummerplaat van de vorm 1-PP.-... en ik heb meteen gecheckt of het 1 van de BMW's was uit aflevering 1. ::rofl::

De dingen die dit programma met je doen...

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #65 Gepost op: 15-03-2017, 14:40:08 »
Help!
Deze melding krijg ik als ik rechtstreeks naar aflevering 1 ga.
Via http://www.vier.be/demol kan ik wel gewoon naar alle afleveringen  ???


« Laatst bewerkt op: 15-03-2017, 14:56:33 door m0lmuis »

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #66 Gepost op: 15-03-2017, 18:27:57 »
Opgelost  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #67 Gepost op: 20-03-2017, 17:14:18 »
Nog maar drie afleveringen van deze briljante molreeks. Laten we er maar extra van genieten want het is natuurlijk maar de vraag of er nog wel een nieuwe reeks komt; de makers kunnen zomaar besluiten op het hoogtepunt te stoppen. ::zweet::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #68 Gepost op: 20-03-2017, 17:39:01 »
ik zou er niet verbaasd van opkijken als de makers minimaal een time out houden om te bekijken of en hoe ze verdergaan. Aan de Andere Kant is t voor zender vier wel een goed kijkcijferkanon. En als ik zie dat de makers er in een Klein jaar in geslaagd zijn dit seizoen te produceren, dan heb ik vertrouwen dat een nieuw seizoen  voorjaar 18 geen afbreuk aan kwaliteit hoeft te betekenen.




Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #69 Gepost op: 20-03-2017, 17:41:47 »
Nog maar drie afleveringen van deze briljante molreeks. Laten we er maar extra van genieten want het is natuurlijk maar de vraag of er nog wel een nieuwe reeks komt; de makers kunnen zomaar besluiten op het hoogtepunt te stoppen. ::zweet::
Ja! :|  En inderdaad maar extra van gaan genieten voor het molplezier (voorlopig) weer voorbij is.


Volgende week weten we al wie de mol is! :o

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #70 Gepost op: 20-03-2017, 17:45:29 »
Nog maar drie afleveringen van deze briljante molreeks. Laten we er maar extra van genieten want het is natuurlijk maar de vraag of er nog wel een nieuwe reeks komt; de makers kunnen zomaar besluiten op het hoogtepunt te stoppen. ::zweet::

Dat gevoel heb ik ook. Zo veel mogelijk er van genieten nu het nog kan! Ook daarom heb ik vandaag de aflevering herbekeken (zoals het zo mooi op de site staat :)).

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #71 Gepost op: 20-03-2017, 22:05:52 »
Als er iemand een mail krijgt over de live finale, willen jullie dat dan melden? Dan weet ik dat ik niet meer moet hopen :p
#teamamaimiljaarde

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #72 Gepost op: 21-03-2017, 14:25:46 »
Jullie beschrijven precies de reden dat ik toch nog ben komen piepen op het forum. Ik miste deze extra dimensie. Het kan zomaar eens gedaan zijn! Dit programma is slopend om te maken, zeker in dit tempo ... maar ik heb een hoopgevend bericht gelezen dat ze eraan denken om er een jaarlijks programma van te maken, wat al fantastisch zou zijn als het klopt. Van mij mogen er nog wel een paar nieuwe mollen gecreëerd worden. Stiekem hopen we allemaal dat het nooit stopt. Maar het is maar een kwestie van, hoe lang willen die nieuwe makers dit maken. Ik hoop alleszins lang genoeg.

Volgens mij ben ik nog in de running ben voor de live finale, heb altijd mijn punten ingezet op Annelies, Eline en Davey met een miniem puntenverlies door Sam & Marzena. Misschien wel net iets te laat de volledige 100 op Annelies. Maar nu Eline in de finale zit heb ik weer hoop, want haar punten en die van Davey tellen nu gewoon mee. Ik kan me wel een beetje voor mijn hoofd slaan, als er twee personen waren waar ik meteen 100 voor had ingezet waren het Annelies en Eline, heb het zelfs hardop verkondigd na de eerste aflevering. Maar door Bruno vorig jaar heb ik het dit jaar iets voorzichtiger aangepakt. De reis ga ik er niet mee winnen alleszins.

Ik ben al de hele dag stand-by, moest ik toch nog een vragenlijst ontvangen. De vorige mails kwamen binnen rond half vijf heb ik gelezen. Mijn heel dossier met intel over Annelies ligt al klaar. ;) Dit keer zou ik het best wel terecht vinden als ik mocht gaan, punten op de drie finalisten en mogelijk mijn meeste punten op de Mol. Dat is er gewoon los op. ::trots::
Duim vashou almal! ::ok::
« Laatst bewerkt op: 21-03-2017, 14:29:53 door FeniX-V »

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #73 Gepost op: 21-03-2017, 14:35:42 »
Ik ben ook standby.

Van mijn FB-vrienden sta ik 5de. (Hoewel dit niets wil zeggen natuurlijk)
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #74 Gepost op: 21-03-2017, 15:10:40 »
Jullie beschrijven precies de reden dat ik toch nog ben komen piepen op het forum. Ik miste deze extra dimensie. Het kan zomaar eens gedaan zijn! Dit programma is slopend om te maken, zeker in dit tempo ... maar ik heb een hoopgevend bericht gelezen dat ze eraan denken om er een jaarlijks programma van te maken, wat al fantastisch zou zijn als het klopt. Van mij mogen er nog wel een paar nieuwe mollen gecreëerd worden. Stiekem hopen we allemaal dat het nooit stopt. Maar het is maar een kwestie van, hoe lang willen die nieuwe makers dit maken. Ik hoop alleszins lang genoeg.

Weet je nog waar je dit gelezen hebt? Zolang ze de kwaliteit zo hoog kunnen houden is het natuurlijk fantastisch nieuws dat ze door willen gaan! ::bravo::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #75 Gepost op: 21-03-2017, 15:15:16 »
Net binnengekregen.

Citaat
Helaas, net ernaast!

Jammer!

Je hebt moedig gespeurd naar de mol. Maar nét niet goed genoeg. Je hebt dus geen plaatsje voor de finale in Kinepolis Antwerpen bemachtigd, jammer.

Wil je er toch bij zijn? Klik hier en koop je ticket.

Zet zeker nog een laatste keer punten in op jouw hoofdverdachte. Want eeuwige roem als je de mol hebt ontmaskerd, dat is ook zeker de moeite!

Bedankt voor je enthousiaste deelname!

Vriendelijke groeten,

 :\'(

Ze weten dus ook dat ik goed zat! ;) Spijtig voor mijn eergevoel. ::) Dan moeten de scores wel heel erg hoog liggen. Of gewoon blind op 1 persoon gegaan de 3000 geselecteerden.

Iemand zin om toch nog te gaan? Dit is jullie kans.
Je kan er nog steeds bij zijn.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #76 Gepost op: 21-03-2017, 15:31:41 »
Net binnengekregen.

 :\'(

Ze weten dus ook dat ik goed zat! ;) Spijtig voor mijn eergevoel. ::) Dan moeten de scores wel heel erg hoog liggen. Of gewoon blind op 1 persoon gegaan de 3000 geselecteerden.

Iemand zin om toch nog te gaan? Dit is jullie kans.
Je kan er nog steeds bij zijn.

Misschien bedoelen ze dat je de drie finalisten goed had, maar niet in de juiste volgorde?
Dit sterkt mij in het idee dat Annelies niet de Mol is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #77 Gepost op: 21-03-2017, 15:37:06 »
Het zijn maar 300 geselcteerden hoor.
en het is voor de 300 geselecteerden met de meeste punten over.
(dus degene die het best gespreid hebben/gegokt hebben op de 3 finalisten).
Dit zegt niks over een mogelijke mol volgens mij.

Ik heb vb. al 2 FB-vrienden die het maximum aantal punten hebben.
klaar voor de strijd

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #78 Gepost op: 21-03-2017, 15:39:24 »
Ze weten dus ook dat ik goed zat! ;)
Of ze sturen naar iedereen die (volledig) fout zit, de standaardtekst dat ze het nèt niet goed genoeg hebben.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #79 Gepost op: 21-03-2017, 15:51:20 »
Ik heb die mail vandaag ook binnen gekregen. En dat terwijl ik dit jaar geen eens punten heb ingezet. ???
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?