Auteur Topic: [KANDIDAAT] Annelies  (gelezen 58016 keer)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #300 Gepost op: 28-03-2017, 11:44:39 »
Zo, heb ik jullie even op een dwaalspoor gebracht?

Nee  ::ohno:: :D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #301 Gepost op: 28-03-2017, 12:16:00 »
Zo, heb ik jullie even op een dwaalspoor gebracht?

Jamais 8)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #302 Gepost op: 28-03-2017, 16:50:17 »
In ieder geval knap dat ze zo ver is geraakt!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #303 Gepost op: 28-03-2017, 19:01:08 »
Goed gespeeld en verdiende finalist! ::ok::

Grappig iets:

Annelies werd erg verdacht omdat ze zo aandrong Eline te laten zingen die dat vervolgens als een kraai doet. Waarschijnlijk zong Eline in de auto "als een nachtegaaltje" met als doel om juist daar gekozen te zullen worden. De veronderstelde molactie van Annelies (b)lijkt dus een nog veel geniepigere molactie van Eline te zijn geweest! :o

Als dit volgende week zo blijkt, amai dan heeft Eline prachtig gebruik gemaakt dat Annelies zoals zo vaak een doorslaggevende stem had in de beslissing wie waar terecht zou komen  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #304 Gepost op: 28-03-2017, 19:21:36 »
Maar zo goed zong Eline toch niet in de auto? Bekijk en beluister een van de vroegste extra fragmenten maar terug als ze Shake It Off zingt.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #305 Gepost op: 28-03-2017, 19:36:26 »
 ::oink::
Annelies is het niet  ::ohno::
Maar Davey ook niet  >:D
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline JannekeSDG

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #306 Gepost op: 28-03-2017, 20:41:02 »
Helemaal mis in m'n Anneliestunnel. Naar mijn idee heeft Annelies meer geld uit de pot gehouden dan Eline...en stond Annelies heel vaak strategischer om de boel te saboteren dan de mol Eline...heeft Eline het slim gespeeld
Echt tof!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #307 Gepost op: 28-03-2017, 22:05:36 »
Goed gespeeld, Annelies. In ieder geval hier een hoop mensen om de tuin geleid (waaronder ondergetekende). ::joehoe::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #308 Gepost op: 28-03-2017, 22:57:10 »
Goed gespeeld en verdiende finalist! ::ok::

Grappig iets:

Annelies werd erg verdacht omdat ze zo aandrong Eline te laten zingen die dat vervolgens als een kraai doet. Waarschijnlijk zong Eline in de auto "als een nachtegaaltje" met als doel om juist daar gekozen te zullen worden. De veronderstelde molactie van Annelies (b)lijkt dus een nog veel geniepigere molactie van Eline te zijn geweest! :o
Hmmm. Why did I not understand it.  :-\\

Offline stofferenblik

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #309 Gepost op: 29-03-2017, 01:02:20 »
Helemaal mis in m'n Anneliestunnel. Naar mijn idee heeft Annelies meer geld uit de pot gehouden dan Eline...en stond Annelies heel vaak strategischer om de boel te saboteren dan de mol Eline...heeft Eline het slim gespeeld
Echt tof!

Haha ik ook. Heeft Eline niet een keer heel veel geld verdiend? Bij dat golfen bijvoorbeeld, dat werd zo in beeld gebracht dat dat door haar gelukt was. Daardoor viel ze voor mij een beetje af. Annelies heeft volgens mij helemaal niks bijgedragen. Zelfs in de laatste aflevering die klaslokaalopdracht en dat fotograferen ging het nog mis :D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #310 Gepost op: 29-03-2017, 01:16:03 »
Haha ik ook. Heeft Eline niet een keer heel veel geld verdiend? Bij dat golfen bijvoorbeeld, dat werd zo in beeld gebracht dat dat door haar gelukt was. Daardoor viel ze voor mij een beetje af. Annelies heeft volgens mij helemaal niks bijgedragen. Zelfs in de laatste aflevering die klaslokaalopdracht en dat fotograferen ging het nog mis :D

Dat is natuurlijk maar hoe je er naar kijkt. Met het tellen van de knikkers zaten de mannen al heel dicht bij de oplossing van het zonenummer (al zat Robin er plots 1 knikker naast in pot 2). Eline was diegene die toen zei: 'Die raadsels daar komen we niet verder mee, laat ons gewoon lukraak wat cafés bellen'. Gezien de lange lijst die je dan nog over houdt, is dat een goed vertragingsmanoeuvre.

Toen ze in de lijst dan toch uitkwamen bij het juiste café was dat de eerste keer dat we Eline zagen bellen. Zo kon zij de heldin spelen terwijl ze voor de rest eigenlijk geen goede inbreng had in die opdracht.

Annelies heeft inderdaad zeer weinig bijgedragen. Zo weinig dat ik ze nooit heb willen afstrepen tot gisteren. Maar ze heeft wel wat wisselgeld in de pot gebracht uiteindelijk. Zo heeft ze in teamverband mee geholpen met het slagen van de dakstoelopdracht, ze heeft een paar Afrikaanse woordjes goed gedaan bij de schokopdracht, ze dook naar de goede bagage ondanks de moeilijke situatie voor haar om te onthouden en ze trok met Davey goede foto's van de neushoorn.

Al bij al is het heel weinig, maar Eline heeft uiteindelijk niet zo veel meer binnen gebracht. Ik denk zelfs dat ze op exact dezelfde moment als Annelies geld heeft binnen gehaald/verloren en enkel gisteren in het schooltje geld heeft binnen gehaald toen Annelies dat niet deed.

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #311 Gepost op: 3-04-2017, 20:33:44 »
::oink:: Daar zaten we dan, stomverbaasd. Ik had de ontknoping wel even anders zien uitpakken! Zelfs tijdens de finale groeide er bij mij de goede hoop dat Annelies zich als de verraaier ging bekendmaken ... ::)

En hoezo, Annelies wou de Mol niet zijn?! Ik geloofde mijn oren niet toen ik dat hoorde en dacht dat het weer de zoveelste mindfuck was die ze met ons uithaalden. Zoveel jaar gewacht, de kans hebben om mee te doen aan De Mol en dan nee antwoorden op de ultieme vraag! Ik geloofde haar zelfs niet meer toen ze nee antwoordde. Ze dacht het niet te kunnen terwijl ze met vlag en wimpel geslaagd is voor die moltest hoor. ;) Had toch wel verwacht dat ze tenminste hier ja zou antwoorden, en toch bleef ik in haar geloven als Mol ... zelfs de foto van klein Anneliesje vond ik er een beetje stout uitzien, maar natuurlijk gebruiken ze voor Eline net de braafste foto van allemaal. :P Alles leek te kloppen maar toch weer net niet ...

Ik had dus een veel te romantisch beeld van Annelies. Het oudste groepslid dat de jonge snaken even op een vernuftige, meesterlijke wijze in de luren ging leggen.

Ik heb wel eindeloos respect voor Annelies, ze is dus altijd zichzelf geweest. Ze heeft na haar paniekaanval haar eigen zak nog opgedoken! Ze liet zich vallen ook al hoorde ze bij de niet-durvers ... Ze drukte niet op de knop en gunde iedereen een plek in het programma! En gewoon omdat ze Eline al begon door te krijgen tijdens aflevering 1, mede dankzij de vraag die zij voor Eline uitkoos waardoor ze haar op het spoor is gekomen! Een paar dagen later pushte ze Eline naar de zangproef. Haar finaleplaats heeft ze dus vooral helemaal zelf verdiend! Nogmaals, wie de Mol ontmaskert verdient ons eindeloos respect. Dan ben je gewoon goed!

Haar black-out bleek ook echt te zijn en daar heeft ze misschien wel de winst uit handen gegeven. Tijd maakte niet meer uit, maar ze noemde al een antwoord uit de test dat ze fout had van die bewuste proef. Naderhand bekeken is het wel erg voor Annelies dat we niet alles zomaar serieus konden nemen, zo'n paniekaanval en black-out zijn geen lachtertje, zeker niet in een spel als De Mol. Maar gelukkig voor haar stond ze al een stuk verder in haar zoektocht naar de mol dan de anderen. Ze was Eline al voor haar black-out op het spoor. Ik hoop alleen dat in latere seizoenen de reacties wat minder hard zijn. Want wat voor bagger Annelies over zich af heeft gekregen, dat wens ik geen enkele toekomstige kandidaat toe. De media deed hier gretig aan mee, daar ben ik toch een beetje door teleurgesteld. Maar Annelies stond wel haar mannetje. De grens naar negativiteit is maar dun, soms vroeg ik me af of men zo het programma niet kapot maakt.

Vond het heel fijn dat we Annelies de laatste twee afleveringen in een positiever daglicht kregen te zien. Als tegengif tegen alle lompe reacties. Eerst met haar hilarische pannenkoekenmepper. Vond het bv. fantastisch om haar eens bezig te zien als juf. Dat was haar biotoop, fijn voor haar en ons allemaal dat ze zo haar programma mocht afsluiten. Tegelijk ook fantastisch om haar eens bezig te zien als juf.

Annelies mag terecht best wel fier zijn op zichzelf. Los van de negatieve reacties moet het wel plezant zijn dat je heel de serie lang als Mol bestempeld wordt door jan en alleman. Dat is toch, samen met meedoen aan het programma en ook nog de finale halen, de droom van elke kandidaat die meedoet. Die droom is gelukkig voor haar na al die jaren wel gewoon uitgekomen.

Ook al was ze niet de Mol, het was wel plezant kijken naar alles wat ik dacht dat ze bewust misdeed.
Merci Annelies! Eindelijk ontmaskerd als meesterlijke kandidaat. Nu al een molicoon om later met veel plezier op terug te kijken ... ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #312 Gepost op: 3-04-2017, 23:52:11 »
Knap verwoord weer Fenix! Het was in aflevering 9 mooi om te zien hoe Annelies van haar avontuur genoten heeft en hoe snel ze net als Davey vol voor Eline durfde te gaan. ::jaja::

Prachtig dat ze nog even haar bril moest zoeken. ::rofl:: ::bravo::

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #313 Gepost op: 5-04-2017, 19:21:29 »
FeniX-V 
Goed verwoord, helemaal mee ons
Mooi mend mol  ::tandpastasmiley:: Annelies
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"