Auteur Topic: [KANDIDAAT] Davey  (gelezen 48665 keer)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #40 Gepost op: 24-02-2017, 18:15:32 »
Wat mij ook is opgevallen dat toen Robin op het idee met de vishaken kwam Jolien ineens kwam opdagen met de vishaken en Hans met een stok. Ik neem aan dat die in de kooi met hulpmiddelen lag en enkel Davey is in die kooi geweest. Het in de kooi met hulpmiddelen laten zou een molactie van Davey kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2017, 18:45:02 door Luc »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #41 Gepost op: 24-02-2017, 20:12:38 »
Na de laatste dagen dit forum eens goed te hebben doorgelezen én te hebben nagedacht, meld ik me officieel in deze tunnel ::zwaai::

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #42 Gepost op: 27-02-2017, 14:17:43 »
De bevallige vriendin van Davey is een productieverantwoordelijke bij Motionmakers. Dat is een productiehuis voor commerciële spots.

Misschien is zij wel een connectie in de media.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #43 Gepost op: 27-02-2017, 21:59:36 »
De bevallige vriendin van Davey is een productieverantwoordelijke bij Motionmakers. Dat is een productiehuis voor commerciële spots.

Misschien is zij wel een connectie in de media.

Hmm, mooi gevonden!
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #44 Gepost op: 27-02-2017, 22:34:17 »
Aangezien het om onbekende mensen gaat wil ik jullie vragen om de privé van deze personen privé te laten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #45 Gepost op: 27-02-2017, 22:36:31 »
Aangezien het om onbekende mensen gaat wil ik jullie vragen om de privé van deze personen privé te laten.
kmoet je gelijk geven!  ::ok::
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #46 Gepost op: 27-02-2017, 22:47:54 »
Hij gaat altijd voor het geld en hem als mol zou te obvious zijn.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #47 Gepost op: 27-02-2017, 22:50:21 »
Hij gaat altijd voor het geld en hem als mol zou te obvious zijn.
Was inderdaad iets dat niet paste in mijn Davey-tunnel.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #48 Gepost op: 28-02-2017, 00:00:03 »
Zat Bertrand niet op Davey?

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #49 Gepost op: 28-02-2017, 00:33:00 »
Op het begin vroeg Gilles aan iedereen 'Ben jij de Mol?' behalve aan Davey, daar zei hij tegen 'Dan ben jij de Mol'. Vind ik een mooie hint  ::jaja::

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #50 Gepost op: 28-02-2017, 08:22:05 »
Zat Bertrand niet op Davey?
Bertrand zat op Davey
Robin zat op Bertrand


Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #51 Gepost op: 28-02-2017, 12:07:01 »
Voor de aflevering was er een filmpje op de website te zien “De Mol schakelt duidelijk een versnelling hoger”.

Kan iedereen zijn, maar Davey fietste wel vooraan?

Als Bertrand op Davey zat daadwerkelijk dan maakt dat Davey wel minder aannemelijk, met nog zo'n halfgrote groep..

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #52 Gepost op: 28-02-2017, 12:34:34 »
Voor de aflevering was er een filmpje op de website te zien “De Mol schakelt duidelijk een versnelling hoger”.

Kan iedereen zijn, maar Davey fietste wel vooraan?

Als Bertrand op Davey zat daadwerkelijk dan maakt dat Davey wel minder aannemelijk, met nog zo'n halfgrote groep..
Bertrand was ook zeer wantrouwig op Robin na zijn slechte beurt bij het scrabblen
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #53 Gepost op: 28-02-2017, 13:11:31 »
Davey was mijn nummer 2 molkandidaat (na Annelies) maar ik heb met hem teveel vraagtekens:

Lopen: Dat was niet de beste positie. Nu is hij mee verantwoordelijk dat hij en Jessica niet konden lopen. Dat is -2000. Waarom dan aanbieden om te gaan lopen?

museum: bepaald moment liep de laserstraal tussen zijn benen. Het was zo gemakkelijk om het alarm te laten afgaan, gewoon 3 mm naar links of rechts met zijn been. (en met zijn zatte botten was dat nog logisch geleken)

Fietstocht: het idee van een hoog tempo is goed om de groep te vermoeien, maar waarom dan voor het geld gaan?
Hij heeft steeds de keuzes voor de groep gemaakt dat het geld werd. Zo is er +1000 in de pot ipv -1500.

« Laatst bewerkt op: 28-02-2017, 13:13:14 door wouterv »
klaar voor de strijd

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #54 Gepost op: 28-02-2017, 13:31:20 »
Davey was mijn nummer 2 molkandidaat (na Annelies) maar ik heb met hem teveel vraagtekens:

Lopen: Dat was niet de beste positie. Nu is hij mee verantwoordelijk dat hij en Jessica niet konden lopen. Dat is -2000. Waarom dan aanbieden om te gaan lopen?

museum: bepaald moment liep de laserstraal tussen zijn benen. Het was zo gemakkelijk om het alarm te laten afgaan, gewoon 3 mm naar links of rechts met zijn been. (en met zijn zatte botten was dat nog logisch geleken)

Fietstocht: het idee van een hoog tempo is goed om de groep te vermoeien, maar waarom dan voor het geld gaan?
Hij heeft steeds de keuzes voor de groep gemaakt dat het geld werd. Zo is er +1000 in de pot ipv -1500.



Mee eens, vond Davey tot aan deze aflevering erg verdacht, maar nav. afgelopen afl. toch wel een stuk minder.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #55 Gepost op: 28-02-2017, 14:05:16 »
Had hij echt zo veel schrik van de struisvogels? Of was het een mollenschrikje?

Persoonlijk zou ik de confrontatie met die beesten toch ook liever niet aangaan.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #56 Gepost op: 28-02-2017, 16:15:54 »

museum: bepaald moment liep de laserstraal tussen zijn benen. Het was zo gemakkelijk om het alarm te laten afgaan, gewoon 3 mm naar links of rechts met zijn been. (en met zijn zatte botten was dat nog logisch geleken)


Wat betreft deze opdracht vind ik het juist molser het wél te halen. Simpelweg omdat het meer tijd kost het gestolen object in de veilige zone te brengen, waardoor degenen die de duurdere spullen moeten gaan stelen veel minder tijd hebben. Zou hij zich daar laten afgaan hadden ze -500, maar hadden de anderen misschien wel +10/15 minuten. Als mol zou je erop kunnen gokken dat de anderen het niet halen, zeker de duurste niet, door tijdgebrek. Als het Eline en Bertrand gelukt was met hun object in de veilige zone te komen hadden de laatsten zeker tijd tekort gehad; het was nu al krap aan.
Dus voor een mol op het dievenpad lijkt het me wel de goede plek: het goedkoopste object gaan stelen en daar zo lang mogelijk over doen. Lukt het ben je onverdacht en de kans is groter dat het bij de duurdere spullen niet lukt.

Offline Robin_Christina

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #57 Gepost op: 28-02-2017, 18:33:32 »
Davey's naam is  nog geen 1x ingetypt tijdens een eliminatie.
Verdacht of toeval?  ???

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #58 Gepost op: 28-02-2017, 20:59:24 »
Davey's naam is  nog geen 1x ingetypt tijdens een eliminatie.
Verdacht of toeval?  ???

zeer opmerkelijk
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #59 Gepost op: 28-02-2017, 23:01:24 »
Is enorm gedaald op m'n lijstje. Brengt geld binnen in opdracht 1, doet redelijk zijn best in opdracht 2 en belt het goede nummer in opdracht 3
Frankje Lapi