Auteur Topic: [KANDIDAAT] Eline  (gelezen 42152 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #160 Gepost op: 29-03-2017, 20:20:49 »
Toch is er ook iets voor te zeggen dat het maken van overduidelijke fouten minder verdacht is dan het maken van begrijpelijke fouten. Eline met haar Oostkantons zag ik niet als Mol en Annelies met Monet in plaats van Manet wel. Tja. ;D

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #161 Gepost op: 29-03-2017, 20:44:49 »
Die Oostkantons van Eline vond ik in eerste instantie natuurlijk verdacht maar - zoals ik eerder zei - te opvallend waardoor ik meer ging denken dat ze zich verdacht wilde maken. Annelies en Davey met Monet ipv. Manet (ik dacht ook dat het Monet was) vond ik een stuk subtieler. Eline gaf in deze opdracht overigens een goed antwoord, wat was haar rol als mol hier?

Met Swallow of London vond ik Eline verdacht maar ook Marzena die aanvankelijk voor de pasvragen leek te gaan en Ondon antwoordde en Davey die erop aandrong om dat te zeggen en de anderen van het juiste antwoord (hij las het eerst voor) leek af te leiden.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2017, 20:51:30 door Luc »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #162 Gepost op: 29-03-2017, 20:53:02 »
Eline gaf in deze opdracht overigens een goed antwoord, wat was haar rol als mol hier?

Dat zullen we maandag hopelijk te weten komen. Misschien wilde ze een ander de fout laten maken en alleen als dat niet gebeurde op het laatste moment ingrijpen. Van wat we nu gezien hebben deed ze helemaal niets fout.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #163 Gepost op: 29-03-2017, 21:55:28 »
Dat zullen we maandag hopelijk te weten komen. Misschien wilde ze een ander de fout laten maken en alleen als dat niet gebeurde op het laatste moment ingrijpen. Van wat we nu gezien hebben deed ze helemaal niets fout.
Wat ik zo ongeveer zei nadien. De mol zag ik hier goed antwoorden, om later een beslissende fout te maken. Hoe meer in het spel, hoe minder kans dat ze het spel verder kan beïnvloeden. (Antwoordt ze fout en 1 iemand weet met zekerheid dat het fout is, dan staat ze al blok voor de rest van de proef)

Toen ik dat zei waren was er heel veel onbegrip voor die redenering... maar uiteindelijk lijkt dit wel een mogelijke verklaring.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #164 Gepost op: 29-03-2017, 22:09:08 »
Wat ik zo ongeveer zei nadien. De mol zag ik hier goed antwoorden, om later een beslissende fout te maken. Hoe meer in het spel, hoe minder kans dat ze het spel verder kan beïnvloeden. (Antwoordt ze fout en 1 iemand weet met zekerheid dat het fout is, dan staat ze al blok voor de rest van de proef)

Toen ik dat zei waren was er heel veel onbegrip voor die redenering... maar uiteindelijk lijkt dit wel een mogelijke verklaring.

Zo redeneerde ik ook en inderdaad werd die niet begrepen. Nu is het tot volgende week maandag nog speculatie maar ik verwacht wel dat Eline het best zo zou hebben aangepakt. Want je had hoe dan ook twee rondes nodig om bij de kooi te geraken. Je kunt dus prima in de eerste helft juist antwoorden, om bij de tweede helft als nog verkeerd te antwoorden. Bom gaat als nog af > weg geld. Het wekt ook minder argwaan dan direct foutief antwoorden. Of je moet zulke goede overredingskunsten bezitten om anderen te overtuigen dat jouw foute antwoord de juiste is. Het is maar net wat je als mol makkelijker weet uit te voeren.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #165 Gepost op: 29-03-2017, 22:19:59 »
Zo redeneerde ik ook en inderdaad werd die niet begrepen. Nu is het tot volgende week maandag nog speculatie maar ik verwacht wel dat Eline het best zo zou hebben aangepakt. Want je had hoe dan ook twee rondes nodig om bij de kooi te geraken. Je kunt dus prima in de eerste helft juist antwoorden, om bij de tweede helft als nog verkeerd te antwoorden. Bom gaat als nog af > weg geld. Het wekt ook minder argwaan dan direct foutief antwoorden. Of je moet zulke goede overredingskunsten bezitten om anderen te overtuigen dat jouw foute antwoord de juiste is. Het is maar net wat je als mol makkelijker weet uit te voeren.

Je zou sowieso de anderen moeten overtuigen dat een fout antwoord juist is want de bom ging pas af als je van een fout antwoord afstapte. Eline had dus nog een fout antwoord mogen geven en dan had de opdracht nog steeds kunnen slagen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #166 Gepost op: 29-03-2017, 22:45:38 »
Ik vind niet dat Eline te veel risico heeft genomen want ik denk dat ze ondanks duidelijke molacties met name in het begin van de serie behoorlijk dicht bij zichzelf is gebleven. Ik merkte haar molacties wel op maar door het lef waarmee ze die uitvoerde en haar goede acteerwerk heeft ze me volledig om de tuin geleid. ::tandpastasmiley:: (En ik heb veel te veel waarde gehecht aan het geval "Swallow of London" wat gewoon ontzettend stom van me was. ::dom::)

De tactiek die je hier beschrijft doet me een beetje denken aan hoe Kim Pieters haar rol als mol heeft ingevuld. Voor mij kwam Kim daarna te veel over als een mol, terwijl Eline zoals je zegt mij compleet om de tuin heeft geleid met haar acteerwerk.

Zo'n aflevering 2/3 is vaak een kantelpunt, het overzicht is nog moeilijk te krijgen en je wil al gauw een of meerdere kandidaten uitsluiten. Als iemand dan iets goed doet ben je snel geneigd te zeggen, ok daar hoef ik me niet meer zo op te focussen. Als de "Swallow of London"-actie in aflevering 7 was gekomen en we zaten wel op Eline dan hadden we het naar haar toegepraat "Ze wil gewoon onverdacht doen". Maar omdat je in aflevering 2 nog geen tunnel kiest ben je nog objectief en zie je het als kandidaats. Vervolgens komt Annelies in beeld met haar "niks-kunnen" en toch elke eliminatie overleven en dan focus je je daar op. Samen met het steengoede acteerwerk van Eline heeft dat ervoor gezorgd dat Eline nooit echt meer bij mij op 1 is gekomen.

Wel is het frappant dat Davey en Annelies Eline vanaf het eerste moment dat ze alleen met haar waren gingen verdenken. Waarschijnlijk was dat niet gebeurd als Eline voorzichtiger was geweest en was begonnen met een aantal goede of onverdachte acties maar aan de andere kant zie je ook dat bijvoorbeeld Robin direct Bertrand ging verdenken nadat zij samen de eerste opdracht in Zuid-Afrika deden. Als iemand iets verdachts doet en jij bent de enige die daar bovenop staat ben je misschien al gauw geneigd om daar (te) veel waarde aan te hechten.

Ja, want het is de enige informatie die je uit eerste hand krijgt, daar kun je op vertrouwen. Het is dan alleen de vraag of jouw interpretatie van die informatie ook klopt.
Ik weet niet in hoeverre de kandidaten met elkaar informatie uitwisselen, als de "Oost-Kantons" alleen bij Annelies is gebleven is het wel logisch dat niet meer kandidaten al vroeg op Eline zaten, óf de groep wist er wel van maar voelde de molkriebels gewoon niet bij Eline.

De 1 op 1 opdracht die Eline had was goed molbaar maar risicovol doordat er 1 medekandidaat op je vingers kijkt die heel erg onzeker is over wie de Mol is en graag van alles observeert. Ook als Eline subtieler had gemold had Annelies haar op haar lijstje gezet, want je moet wat als kandidaat op dag 1. Dan maar flink mollen heeft Eline gedacht, en dat vind ik erg stoer!
 
Bij een soortgelijke opdracht vorig jaar moest Gilles enkel 'niet huilen' en hij werd daarbij ook nog eens niet gecontroleerd door een medekandidaat. Dat is een makkelijkere vorm van mollen dan wat Eline hier gedaan heeft.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2017, 22:47:15 door Mollenmania »

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #167 Gepost op: 29-03-2017, 22:54:34 »
Je zou sowieso de anderen moeten overtuigen dat een fout antwoord juist is want de bom ging pas af als je van een fout antwoord afstapte. Eline had dus nog een fout antwoord mogen geven en dan had de opdracht nog steeds kunnen slagen.
Tuurlijk, niet alle proeven mislukken waar de mol probeert te mollen.

Antwoordde goed, kan ze verder in het spel toeslaan.
Antwoordde ze fout, en er moet maar één iemand weten dat dit fout is, dan blijft ze de rest van het spel buiten spel gezet.

Goed antwoorden geeft dus meer opties naar het verdere verloop.

Hoe verder je gaat, hoe meer twijfel er is wie met zekerheid goed staat. En dat is toch de ideale grond voor een mol?

En voor hetzelfde geld, zoals het liep, stapt er iemand verkeerd van zijn antwoord.

En ik maakte die redenering niet vanuit een tunnelvisie, want ik zat met Davey als mol... en Davey antwoordde verkeerd.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2017, 22:57:49 door Moloproller »
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #168 Gepost op: 29-03-2017, 23:00:05 »
De tactiek die je hier beschrijft doet me een beetje denken aan hoe Kim Pieters haar rol als mol heeft ingevuld. Voor mij kwam Kim daarna te veel over als een mol, terwijl Eline zoals je zegt mij compleet om de tuin heeft geleid met haar acteerwerk.

Zo'n aflevering 2/3 is vaak een kantelpunt, het overzicht is nog moeilijk te krijgen en je wil al gauw een of meerdere kandidaten uitsluiten. Als iemand dan iets goed doet ben je snel geneigd te zeggen, ok daar hoef ik me niet meer zo op te focussen. Als de "Swallow of London"-actie in aflevering 7 was gekomen en we zaten wel op Eline dan hadden we het naar haar toegepraat "Ze wil gewoon onverdacht doen". Maar omdat je in aflevering 2 nog geen tunnel kiest ben je nog objectief en zie je het als kandidaats. Vervolgens komt Annelies in beeld met haar "niks-kunnen" en toch elke eliminatie overleven en dan focus je je daar op. Samen met het steengoede acteerwerk van Eline heeft dat ervoor gezorgd dat Eline nooit echt meer bij mij op 1 is gekomen.
::bravo::
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #169 Gepost op: 30-03-2017, 01:31:17 »
Tuurlijk, niet alle proeven mislukken waar de mol probeert te mollen.

En voor hetzelfde geld, zoals het liep, stapt er iemand verkeerd van zijn antwoord.

En ik maakte die redenering niet vanuit een tunnelvisie, want ik zat met Davey als mol... en Davey antwoordde verkeerd.
Ik ben t niet eens dat t hier een moltactiek is om goed antwoord te geven in de hoop later wat te kunnen doen. Nadat iedere kandidaat 1 vraag gedaan heeft, sta je al voor vraag 7. In de discussie voor vraag 7 en 8 laat Eline zich aftroeven door Annelies die twijfel zaait over Nobelprijs literatuur voor mme curie ( onbegrijpelijk dat hans dat liet gaan). En dus wordt Eline niet voor 7 of 8 gekozen

Stel dat davey de bom niet had laten afgaan was de enige optie  waarbij Eline zelf de bom liet afgaan: Eline beantwoordt vraag 9 met stellige overtuiging fout en moet de groep overtuigen dat zij ook vraag 10 mag doen. Erg kleine kans

De molactie hier zit in het sturen van een verkeerde keuze. Ze geeft niet aan dat ze overtuigt is van iemand die goed staat, maar geeft maar superlicht bedenking bij de keuze voor Monet .
Dit is een tactiek die prima werkt met deze groep.

Ze doet ongeveer t zelfde bij schokproef, zuid Afrikaanse vlag en Rode scherm. Meegaan in foute keuze ( soms met toevoeging dat ze t niet zeker weet) en dan de schuld bij anderen leggen want t was toch de keuze van x  ::jaja::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #170 Gepost op: 30-03-2017, 17:46:25 »
Werd Eline meer  verdacht dan Gilles? Cathy en Hanne hadden Gilles toch ook redelijk snel als mol?
Robin had pas Eline als mol nadat hij Hans zijn boekje zag en Sam twijfelde steeds tussen Davey en Eline. Dus 2,5 kandidaten van de 10 die haar ontmaskerd hebben. Niet zo slecht toch? Alleen jammer dat Annelies en Davey haar zo snel volledig verdachten.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #171 Gepost op: 30-03-2017, 18:25:20 »
De eerste drie Vlaamse mollen deden het qua niet verdacht worden beter dan Gilles en Eline.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #172 Gepost op: 30-03-2017, 18:39:28 »
De eerste drie Vlaamse mollen deden het qua niet verdacht worden beter dan Gilles en Eline.

S1: de laatste 3 zaten goed
S2:enkel de winnaar zat goed (en de andere 8 zaten op de winnaar als mol)
S3: enkel 2 van de 3 finalisten zaten goed
S4: de laatste 2 (Stijn weet ik nu niet meer)
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #173 Gepost op: 30-03-2017, 20:12:19 »
S3: enkel 2 van de 3 finalisten zaten goed

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Terug naar Eline: ik hoop heel veel molse grimassen te zien in aflevering 9! ;D

In de auto terug uit Antwerpen speculeerden we al over een oortje voor Eline bij het "zoek de verschillen" maar uit de promo blijkt het om een doodgewoon briefje op het toilet te zijn gegaan: :D

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #174 Gepost op: 31-03-2017, 21:28:24 »
Dan was de communicatie tussen mol en regie in seizoen 2 al moderner dan in seizoen 5. Volgens mij was t toen ook op het wc te doen maar dan via de walkie- talkie ::jaja::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


« Laatst bewerkt op: 31-03-2017, 21:46:08 door Tarbozan »

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #175 Gepost op: 3-04-2017, 19:55:24 »
::oink:: Was me dat toch eventjes schrikken vorige week in de cinema ...

Het was dan toch Eline, mijn allereerste verdachte! :o Voorlopig vind ik haar echt een waauw-Mol, de flik als Mol ... geniaal dat ze hiervoor hebben gekozen en hetgeen waar ik in het begin stiekem op hoopte. Volgende keer blijf ik bij mijn eerste gevoel, en net nu vond ik het nog zo dapper om zo openlijk van Mol te switchen! Mijn maag draaide toch een keertje om toen Eline uit de schaduw trad. Het enige wat ik kon uitbrengen tijdens de apotheose maandagavond was ... waauw! Krijg er nog steeds kippenvel van als ik het terugzie.

De hele rit naar huis heb ik het in mijn hoofd zitten afspelen waarom ik haar niet heb kunnen vasthouden als Mol. Ze heeft mij van zich af kunnen schudden denk ik vooral door haar natuurlijk ogende reacties, bij de tests en executies en ook wel tijdens de spellen, die naar het einde toe nog natuurlijker leken. Ze verklaarde in interviews al dat ze dicht bij zichzelf is gebleven, en dat ze eigenlijk nog veel feller van aard is. Volgens mij is dat het wat ik eerst opmerkte in de eerste afleveringen maar dat dit later weer wegebde. Misschien was ze de eerste momenten wel overenthousiast als Mol. Ze werd door de rol van Mol achteraf bekeken inderdaad zichtbaar kalmer en onopvallender naar het einde toe, maar dat bleek dus een goede bijwerking om twijfel te zaaien. Als ik er nu op terugkijk is dat oorspronkelijke gedrag, zoals ze bij de quiz dingen eruit flapte, weer teruggekeerd in de laatste afleveringen maar toen lag mijn focus zo op Annelies, die evenveel fout deed als Eline, waardoor Eline nooit meer naar de top van mijn verdachtenlijst kon klimmen.

Een beetje ongelukkig voor mij, maar een geluk voor Eline dat Annelies en Davey haar doorhadden en de finale haalden want zij waren samen met Eline voor mij de meest waarschijnlijke kandidaten om de Mol te zijn. Anders had ik haar waarschijnlijk nooit meer laten gaan na afl. 3. Die cruciale derde aflevering heeft mij stilletjes aan op het verkeerde been gezet. Maar ben wel blij dat ik haar toch een paar keer als Mol heb aangeduid, tot en met die derde aflevering. Die eer valt er dan toch nog te halen.
Daarna ben ik zoals het halve forum hier ten prooi gevallen aan Mama Mol Annelies, ik ben alles eens nagegaan ... maar Annelies was toch gewoon even verdacht hoor. Vraag me nu wel af of ik geswitcht was als ik alles nog had teruggekeken het laatste weekend maar hoogstwaarschijnlijk niet. En die laatste paar goede acties van Eline leken wel bedoeld om ons finaal te kunnen verrassen, wat een erg succesvolle move bleek te zijn. Of ging het onverwachts allemaal goed die laatste aflevering!

Ik zou wel eens willen weten of de Eline-aanhangers zelf twijfelden aan haar molschap tijdens de finale. Jullie moeten toch ook hebben gebibberd tijdens de ontknoping, na eindelijk een volledige aflevering waarin ze alles goed leek te doen. In Antwerpen voelde het toch alsof heel die zaal begon te twijfelen.

Hoe dan ook, ik heb genoten van mijn tweede molontknoping in de cinema  ... het blijft een zalige ervaring om het op groot scherm mee te maken, samen met de oohs & aahs van het volk. En van wat ik er nu al van heb gezien, verwacht ik dat we straks weer met lofbetuigingen mogen gaan smijten naar onze nieuwe vijfde Mol. Ze heeft dat volgens mij toch wel met verve gedaan. En eindelijk is er die Oost-Vlaamse Mol waar ik al jaren van droom.

Vree wijs, diene 5e Mol! 8) ::bravo::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #176 Gepost op: 3-04-2017, 20:52:14 »
Nog een paar mogelijke hints die ik deze week nog verzameld heb, om het af te leren. :P Benieuwd of er iets van overeind blijft.

* De droedel '1/4 L' in afl. 3: hiervan is te maken 'EL een van vier'.

* Eline zat in de 5e wagen (wel toevallig alfabetisch maar toch handig)

* Bij het binnenrijden van de hangar licht de nummerplaat van de 5e wagen op en dooft even later uit.

* Verschillende verwijzingen naar dino's:
 - Afl. 3:  De museumroof speelt zich af in het Natuurhistorisch Museum van Kaapstad, een duidelijke verwijzing naar het Natuurhistorisch Museum in Brussel, Eline werkt als politie-inspecteur in Brussel.
 - Afl. 5: Ze stond ook op het vak wetenschap, al had ze daar zelf geen invloed over.
 - Afl. 7: Een van de foute rugbyballen was Jurassic Park.
 - Afl. 7: Leugen over Eline in Dinosauruspak. Haar leugen over haar dinosauruspak. eugen bij waarheid-leugen over het dinosauruspak.
 - Afl. 8: - De scène waar ze bij de finale poort komen lijkt wel een verwijzing naar de film Jurassic Park.  finale test leek een verwijzing te bevatten naar Jurassic Park.

* Haar favoriete artiest is Ed Sheeran: Hij heeft een nummer 'Lego House' dat achteraf bekeken mooi aansluit op de legohint. In de videoclip van het lied speelt ook een acteur mee uit de Harry Potter films.

* In afl. 1 hoorden we nadat Bouba als laatste meemocht de cover 'Watchtower', een cover van het nummer All Along The Watchtower, de artiesten hierachter zijn Devlin feat. Ed Sheeran, produced by Labyrinth.
In Devlin zit Eline verstopt. DV blijven over Eline De Vijfde?

* In de playlist van De Mol op Spotify staat ook een nummer genaamd 'Corrupt Cops - Harry Gregson-Williams' uit de film 'The Equalizer'.

* Staan ook in de playlist: Heist (museumroof), She'll kill you (paintball), Heart of a dog (identificeert zich met een labrador)

* Bij de safariproef lag haar boekje open op Cheeta (Cheater), ze maakt ook de opmerking over Luipaard en Cheeta die niet uit mekaar te houden zijn.
Cheeta in het Afrikaans is jagluiperd. Ja Gluiperd! ;D

* Eline en Davey zijn de enigen waarvan hun reflectie/schaduw niet rood kleurt bij hun introductie, zeker in aflevering 1. Konden we hierdoor al weten dat ze Mol en winnaar zouden worden?

* Kandidaten die geboeid werden kan een verwijzing naar haar beroep van politie-inspecteur.

Ik verwacht zelf ook nog een hint die te maken heeft met de stelling van Pythagoras, want dat was de enige stelling die ze ooit onthouden had. Een Afrikaanse hint, misschien nog iets uit de bib?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #177 Gepost op: 3-04-2017, 22:33:49 »
Twijfels over een Andere mol, ja tuurlijk heb ik die gehad. Maar ik kon Anderen steeds wel bij een of Andere opdracht wegstrepen en bij eline lukte me dat maar niet.

Het was een optelsom bij eline voor mij. Wel drukken maar niet op tijd, oostkantons, en als eerste duo meteen fout antwoorden. Museumroof was vrij duidelijk dat zij t alarm liet Afgaan.  Waar of niet, erg tactisch gespeeld , want de kans op geld was zo nul.

Verder stuurde ze meer dan dat ze zelf fout deed, kwestie van de boom wel inkappen maar iemand Anders de boom laten omduwen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #178 Gepost op: 3-04-2017, 23:29:26 »
Jammer dat haar moment supreme in die luchtbubbel niet uit kwam. Zo tof als dat wel was gelukt ;D

Evenwel de museumkraak is toch wel de memorabelste molmoment  8) Een flik die zo tijgert over de grond? En die de schuld op een medekandidaat af weet te schuiven omdat diezelfde medekandidaat door de mol helemaal zat is gevoerd en beschonken is? ::bravo:: De hints naar haar als inspecteur heb ik er niet uit weten te halen behalve dan de QR code. Dat die code gekoppeld was aan de kruiswoordpuzzel was een leuke touch evenals 60008 die dus haar sterrenbeeld opleverde. Maar haar naam kon je zonder die link ook 1 op 1 terug vinden met 'is de mol'

Eline bracht de finalisten dus al rap op het goede pad vanaf aflevering 3. Voor mij was de museumkraak de doorslaggevende opdracht. Evenwel heb ik genoten van haar mollenstreken, die verduisterde kamer en meet-your-mole  ::ok:: Heerlijk hoe ze gewoon met parfums aan de gang ging en zo kandidaten op een verkeerd spoor trachtte te zetten  ::bravo:: Voor de rest meegaan met foute antwoorden zoals de shockproef, de boel opjutten bij Scrabble, foute objecten aanwijzen bij spot-de-verschillen. Geen grootste molacties maar molacties niettemin. Chapeau Eline, je was mijn mol en ik heb van je genoten!
« Laatst bewerkt op: 3-04-2017, 23:42:43 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #179 Gepost op: 3-04-2017, 23:41:17 »
Stoere Mol met lef die ook nog eens erg goed kan acteren. De molactie voorafgaand, tijdens en na de museuminbraak vind ik de aller beste. En helemaal mooi dat Bertrand die ze hiervoor gebruikte haar tot op het laatste moment niet verdacht. ;D