Auteur Topic: [KANDIDAAT] Hans  (gelezen 24283 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #20 Gepost op: 8-02-2017, 19:17:21 »
is hij terug?  ik zie een proef die me bekend voorkomt, langskomen in de trailer van next week.

iets met mensen in kooien, vertrouwen en bevrijden. grote kans dat ze gaan discussieren of ze hans wel of niet terug pakken

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #21 Gepost op: 8-02-2017, 19:57:16 »
Hans was een beetje dus voor spek en bonen opgetrommeld. Ala de bekendmaking van de kandidaten voor 2016 op de dam waarbij er tien kandidaten een groen scherm kregen en de elfde een rood scherm. Lullig wel, maar je kon op voorhand weten adt er sowieso mensen gaan drukken (mol incluis) Als je dan nog na 4 vragen niet het snelst het juiste antwoord kan geven tja.. Genoeg kansen gehad zou ik zeggen.  ::)

Jemig zeg, je hebt dus echt niet gekeken en je geeft wel commentaar! Niet echt slim.
Ik zal je even inlichten: Hans doet gewoon mee. Hij kwam op het einde van aflevering 1 weer in beeld en is er volgende week dus gewoon bij.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #22 Gepost op: 8-02-2017, 20:03:54 »
Jemig zeg, je hebt dus echt niet gekeken en je geeft wel commentaar! Niet echt slim.
Ik zal je even inlichten: Hans doet gewoon mee. Hij kwam op het einde van aflevering 1 weer in beeld en is er volgende week dus gewoon bij.

Of ik heb wel gekeken maar niet herkend dat het Hans was die op het eind de groepsfoto photobombe  ;) Dan nog vraag ik het mij af of Hans terug komt. Hij zal net als Tim in Zuid-Afrika in zo'n dierenkooi zitten en het is aan de kandidaten om hem daaruit te halen als ik de preview mag geloven. Dus het is niet zeker of hij echt meedoet. Idem met hoe vorig jaar een vrouw exit ging, toen weer terug kon komen als de anderen haar hielpen met die verfbom.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #23 Gepost op: 8-02-2017, 20:07:24 »
Nou, ik denk dat je niet hebt gekeken, want hij was niet alleen op die foto te zien. Als je gekeken had, dan wist je dat wel...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #24 Gepost op: 8-02-2017, 20:18:18 »
......
maar goed 1 aflevering gemist helemaal door Hans?
Dan ben je een snelle afvaller denk ik en in ieder geval niet de mol
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #25 Gepost op: 8-02-2017, 20:43:52 »
......
maar goed 1 aflevering gemist helemaal door Hans?
Dan ben je een snelle afvaller denk ik en in ieder geval niet de mol

Nee idd, de eerste terugkomer die ook de mol is moeten we nog meemaken.
Gok van niet  ::ohno::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #26 Gepost op: 8-02-2017, 20:59:22 »
Was ik echt de enige die dacht, waar blijft ie nou? Hij had nl. geen afscheid gehad, ik kon me niet voorstellen dat ie niet meer voorbij zou komen. En toen die laatste minuut, had ik, yes, zie je wel :D

Kan me alleen niet voorstellen dat ie de mol is, maar dat heeft bijna iedereen geloof ik.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #27 Gepost op: 8-02-2017, 22:27:22 »
Haha ja, ik zat er ook al op te wachten! Maar ik kan me ook niet voorstellen dat ie de mol is.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #28 Gepost op: 9-02-2017, 01:10:37 »
De songlijsten vd kandidaten staan online
http://www.vier.be/demol/videos/dit-zijn-de-favoriete-nummers-van-de-kandidaten/2509554

En Arriverdeci Hans is uiteraard Hans' keuze.
Als 't van een ander was geweest was het héél absurd geweest, maar voor nu heb ik Hans nog niet afgeschreven als Mol.
Tenzij hij op tijd drukte voor beroepen en de redactie 'm bewust als eerst heeft laten afvallen zodat zijn nummerkeuze een (nep)hint lijkt.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #29 Gepost op: 9-02-2017, 13:16:42 »
In de auto horen we 'Arrivederci Hans'

Ik neem aan dat het een bestaand nummer is, en het is me net iets te toevallig dat degene die afvalt en we gaan weerzien ('arrivederci' betekent 'tot weerziens')  dus Hans heet, zodat deze plaat gedraaid kon worden.

Het kan betekenen:
- dat de afvaller bij de knop-opdracht bij toeval Hans is geworden. En dat vervolgens iemand van productie dacht aan dat nummer en dat het maar net iets te grappig zou zijn als ze dat liedje in de auto zouden draaien.
- dat van tevoren al vastlag dat Hans het niet zou halen zodat de tien in Zuid-Afrika deze hint op zijn terugkeer gegeven kon worden.

In het laatste geval kan dat ook weer twee dingen betekenen:
- Hans is de Mol en heeft bewust steeds te laat gedrukt
- Hans is niet de Mol, maar de productie heeft 'gesjoemeld' met het spel zodat Hans zou overblijven. En de Mol zou dit dan ongetwijfeld geweten hebben. Hans zelf vermoedelijk niet.

Het gevoel dat dit laatste het geval is wordt versterkt doordat hij het sterkst van allen aangaf dat hij niet als eerste wilde afvallen, en dat fragment later nog eens herhaald wordt.


Edit: ik zie nu dat de post hierboven iets vergelijkbaars suggereert. Ik ging er vanuit dat 'Arrivederci Hans' een keuze van de Mol was geweest, maar dat blijkt dus niet zo te zijn (tenzij Hans de Mol is).
« Laatst bewerkt op: 9-02-2017, 13:20:44 door tumtum »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #30 Gepost op: 9-02-2017, 17:45:34 »
om hans weer te zien, hadden ze hem niet naar zuid afrika moeten laten afreizen. gewoon aanwezig zijn bij de ontknoping in afl 10 was ook al een weerzien.

Ik ga ervanuit dat als iemand 4 dagen niet bij de groep was, die persoon geen Mol is, omdat t programma De Mol heet en niet waar is de Mol.
maar als er toch voor gekozen wordt om De Mol niet aanwezig te laten zijn, hebben ze het nu wel op de juiste manier aangepakt.
elke executievraag had een optie die van toepassing was op Hans. Het is eenvoudig te manipuleren dat Hans in antwerpen achterbleef en het is simpel om hem heimelijk mee te nemen naar zuid afrika

geheel tegen al mn principes haal ik een reeds weggestreepte kandidaat terug naar mogelijke mol, al staat hij daar onderaan de lijst.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #31 Gepost op: 9-02-2017, 20:31:23 »
Nee idd, de eerste terugkomer die ook de mol is moeten we nog meemaken.


In NL of BE. In het buitenland is het al gebeurd!  ::fluit::

Dus het zou nu ook zomaar kunnen. Het hangt af van de manier waarop hij terug komt. Als de anderen mogen beslissen, dan is hij het niet, want dat is een te groot risico. Maar als hij er zelf een hand in heeft...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #32 Gepost op: 10-02-2017, 10:11:49 »

In NL of BE. In het buitenland is het al gebeurd!  ::fluit::

Dus het zou nu ook zomaar kunnen. Het hangt af van de manier waarop hij terug komt. Als de anderen mogen beslissen, dan is hij het niet, want dat is een te groot risico. Maar als hij er zelf een hand in heeft...

Australie toch, dacht dat je dat een keer verteld had. Weet je nog hoe de mol toen terug kwam?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #33 Gepost op: 10-02-2017, 10:38:07 »
Ssst geen spoilers over buitenlandse reeksen ::nieuwsgierig:: (Nederlandse en Belgische gaan moeilijk voorkomen worden nochtans)
...óf niet!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #34 Gepost op: 10-02-2017, 13:26:51 »
Australie toch, dacht dat je dat een keer verteld had. Weet je nog hoe de mol toen terug kwam?

Ik zal het in een spoiler zetten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dus het hangt er van af HOE hij terug zal komen. ALS hij al terug komt.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #35 Gepost op: 10-02-2017, 20:03:13 »
Dat zijn nog eens bedragen  ::rofl::
You'll never walk alone

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #36 Gepost op: 13-02-2017, 23:40:14 »
De manier van terugkomen sluit hem niet bepaald uit.

Maar ik denk dat het vooral een mooie bliksemafleider is, al houd ik hem zelf ook extra in de gaten.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #37 Gepost op: 14-02-2017, 00:22:56 »
ik vind t geen toffe kandidaat. samen met robin mijn wensafvallers. kan niet exact zeggen waarom. heeft iets met autoritair gedrag te maken. sorry voor hans en robin, want waarschijnlijk is t maar een mindset in het spel.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #38 Gepost op: 14-02-2017, 19:57:40 »
Hoe snel je in of out een groep kan zijn. Groepsdynamica. Sneu voor Hans
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #39 Gepost op: 14-02-2017, 20:40:14 »
heeft voor mij niks met de manier te maken hoe hij in de groep is gekomen, ik denk dat de groep hem echt wel heeft aanvaard, maar als je naar de extra filmpkes kijkt en luistert naar de afvallers wei ze zullen missen, zie je meteen wie de harde kern van deze groep zijn en dat zijn voor mij de mensen waarvan ik hoop dat ze lang meegaan en of de mol zijn.


een hans en robin die op bed hun boekje doorlezen terwijl davey en bouba de held uithangen door loodgieters te spelen. dat is voor mij t verschil in groepsdynamiek