Auteur Topic: [KANDIDAAT] Hans  (gelezen 24334 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #80 Gepost op: 6-03-2017, 23:14:06 »
Hans is nooit echt in de groep opgenomen. Dat zei Annelies net niet, maar bedoelde ze wel.
Hij heeft het zwaar gehad.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #81 Gepost op: 6-03-2017, 23:16:59 »
Hans is nooit echt in de groep opgenomen. Dat zei Annelies net niet, maar bedoelde ze wel.
Hij heeft het zwaar gehad.

+1

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #82 Gepost op: 6-03-2017, 23:41:47 »
Dan toch Hans. Nuja hij heeft toch het zover weten te schoppen ondanks dat ie op achterstand stond. Want zelfs met die busrit en jokers ben je er nog niet. Je mist zoveel info over andere kandidaten wat je echt niet zo bijgewerkt hebt tov de rest. Hij ging duidelijk voor de groep, vorige week als rode lantaarn drager als zijn finest hour. Toch heb ik hem door zoals Gilles het zegt 'zijn valse start' nooit van het molschap verdacht.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #83 Gepost op: 7-03-2017, 00:17:02 »
Sorry maar echt hoe deze exit gaat, hemeltergend. Alleen een korte beweging van Robin en that is iT.

Geeft echt aan dat hans niet goed in de groep lag en dat kan ook nog eens versterkt zijn door zijn actie bijna paintballen.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #84 Gepost op: 7-03-2017, 00:18:58 »
Sorry maar echt hoe deze exit gaat, hemeltergend. Alleen een korte beweging van Robin en that is iT.

Geeft echt aan dat hans niet goed in de groep lag en dat kan ook nog eens versterkt zijn door zijn actie bijna paintballen.

Ze mogen bij De Mol nooit afscheid nemen, het is altijd pats boem weg. Kijk de vorige afleveringen nog maar eens terug. :)

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #85 Gepost op: 7-03-2017, 00:34:34 »
Normaal zie je wel een handje of iets nu compleet niks. Noch vanuit de groep ( behalve Robin) noch vanuit hans.


Offline SuperFurry

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #86 Gepost op: 7-03-2017, 00:44:37 »
Jammer, ik vond Hans sympathiek overkomen. Geen mol, wel een aardige kerel.
Ma how zeg!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #87 Gepost op: 7-03-2017, 07:46:03 »
Sorry maar echt hoe deze exit gaat, hemeltergend. Alleen een korte beweging van Robin en that is iT.

Geeft echt aan dat hans niet goed in de groep lag en dat kan ook nog eens versterkt zijn door zijn actie bijna paintballen.

Uit het blote hoofd: Jessica, Jolien en Marzena zijn ook vertrokken zonder afscheid.(Bertrand ook)

Bouba zwaaide nog, maar ook geen afscheid.

Ik denk dat er in geen enkele serie ooit afscheid kunnen genomen is.
klaar voor de strijd

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #88 Gepost op: 7-03-2017, 07:56:07 »
Het was toch wel een toffe kerel
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #89 Gepost op: 7-03-2017, 19:39:59 »
Vond t toch een verrassende exit, had het idee dat ie op het juiste spoor zat. Niet dus blijkbaar. niets is wat t lijkt hier.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #90 Gepost op: 7-03-2017, 21:17:25 »
Ik dacht ook dat hij op het juiste spoor zat gezien zijn intelligentie maar neen ... de mol is geen exacte wetenschap.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #91 Gepost op: 7-03-2017, 21:22:35 »
Hij weigerde bij het paintballen op zijn vriendin te schieten en verklaarde ook achteraf dat hij dat geen prettig idee had gevonden. Wat een gentleman!
Geen idee of hij dit ooit zal lezen, maar ik kan meer één ding zeggen: Hulde!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #92 Gepost op: 9-03-2017, 16:05:50 »
Jammer, vond hem een leuke kandidaat.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #93 Gepost op: 9-03-2017, 16:12:06 »
Geweldige vent, geweldige kandidaat. Leuk dat hij best een tijdje mee heeft kunnen doen
You'll never walk alone

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #94 Gepost op: 9-03-2017, 16:38:56 »
Van mij hoefde Hans eerst niet terug te komen (ook omdat ik dat sneu vond voor Jessica), maar ik begon Hans steeds leuker te vinden. Vooral die krokodillenproef vond ik fantastisch, maar ook dat hij zijn vrouw niet wilde neerschieten vond ik heel galant. Al met al vond ik Hans een geweldige kandidaat, van wie ik het oprecht jammer vind dat hij eruit ligt!

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #95 Gepost op: 9-03-2017, 17:08:04 »
Hans leuk parcours doorlopen, maar niet een van mn favo kandidaten en na fietsproef geen grammetje twijfel over zijn kandidaat zijn.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #96 Gepost op: 5-04-2017, 17:51:13 »
Hans heeft dus 18 van de 20 vragen op Davey ingezet omdat hij er 90% van overtuigd was dat hij het was. Ik vind het een mooie tactiek ::jaja:: (Of het ook helemaal de slim is, weet ik niet.)
...óf niet!