Auteur Topic: [KANDIDAAT] Robin  (gelezen 26307 keer)

Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #60 Gepost op: 23-02-2017, 11:20:52 »
Maar hoe gaaf zou het zijn als Robin wel de mol was?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #61 Gepost op: 23-02-2017, 13:18:23 »
Eh, niet? Ik vind hem nog steeds niet leuk als persoon

Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #62 Gepost op: 23-02-2017, 17:53:26 »
Ik zou het wel heel gaaf vinden, dan zou het echt erg goed geacteerd zijn door hem. Ook een strategie die we niet echt op deze manier gezien hebben.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #63 Gepost op: 23-02-2017, 19:12:12 »
Als ie de mol zou zijn, is er niks aan gefaked. Fanatisme is is juist een perfecte dekmantel.
Maar ik denk niet dat hij t is, gaf een aantal goede tips (bijv Davey's schoenen), wat ie niet had hoeven doen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #64 Gepost op: 23-02-2017, 20:22:51 »
Als ie de mol zou zijn, is er niks aan gefaked. Fanatisme is is juist een perfecte dekmantel.
Maar ik denk niet dat hij t is, gaf een aantal goede tips (bijv Davey's schoenen), wat ie niet had hoeven doen.

Ja en was Robin niet degene die met dat idee kwam over dat haakje maken bij dat geitenmelk gebeuren? Ik verdenk hem niet in ieder geval


Offline david_vdb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #65 Gepost op: 24-02-2017, 00:28:10 »
Waarom tonen ze op tv dat Robin volledig op Bertrand zit? Nooit eerder lieten ze een kandidaat zo openlijk iemand verdenken. Hij zegt letterlijk: "Onze vermoedens zijn weer bevestigd in de voorbije proeven. Bertrand is mijn hoofdverdachte en ik ben blijf daarbij."

M.a.w.: de zogezegde kandidaat Robin zat allicht ook na aflevering 2 al op Bertrand.

Ik vind dit toch heel raar, dat ze dit tonen. Meestal gaat het niet verder dan "Ja, persoon X deed iets raars" of "Daar klopte iets niet". Zodat je als kijker niet helemaal zeker bent of hij of zij die persoon wel écht als hoofdverdachte heeft.

Wat nu als Bertrand zou afvallen in pakweg aflevering 6? Dan weten we toch al zeker dat Robin de mol is? Want de kans lijkt me bijna onbestaande dat hij (als hij een kandidaat is) nog van mol verandert zolang hij groene schermen krijgt.

Mijn idee: Bertrand zit in de finale, en de makers proberen hem nu al via Mol Robin verdacht te maken. De derde finalist? Hans natuurlijk. De natte droom van de makers om hem in de finale te krijgen, want dan wordt hij superverdacht, als de man die eigenlijk al eruit lag nog voor het spel was begonnen. Robin helpt Hans alvast een handje. Hij zegt dat hij wacht op een teken van de mol. Om dan een beetje later "Mol" op te schrijven in plaats van "Pinguïn" en dat letterlijk voor zijn borst te houden.

Hoera, de drie finalisten zijn dus al bekend, inclusief de mol  :D
« Laatst bewerkt op: 24-02-2017, 00:32:41 door david_vdb »

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #66 Gepost op: 24-02-2017, 08:45:19 »
Inderdaad opmerkelijk dat ze Robin zijn 100% voor Bertrand zo nadrukkelijk erin monteren.
Ik denk dat Bertrand de finale zal halen, omdat hij het rode scherm had de vorige aflevering en met die info de volgende eliminaties kan overleven.

Bertrand zei wel dat hij Davey verdacht, dus als hij effectief het rode scherm had, dan kan Davey de mol niet zijn.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #67 Gepost op: 24-02-2017, 10:23:38 »
Daarin verschilt De Mol met WIDM. Vorig jaar kregen we te horen dat mensen vol op Bruno of Cathy zaten. De ene haalde de finale niet, de andere wel.

Je krijgt volgens mij gewoon echt te horen wie iedereen verdenkt en als iemand in een tunnel zit dan zal men dat niet verbergen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #68 Gepost op: 28-02-2017, 01:33:11 »
Ik lees alweer dat veel mensen zich aan hem irriteren, en hopen dat hij er uit gaat. Kan hij niet gewoon de mol zijn? Deze aflevering (4) was hij erg verdacht. Ik krijg heel erg een Milouska-gevoel bij hem. Constant irriteren, constant anderen beschuldigen, vertragen etc.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #69 Gepost op: 28-02-2017, 09:31:54 »
Ik lees alweer dat veel mensen zich aan hem irriteren, en hopen dat hij er uit gaat. Kan hij niet gewoon de mol zijn?

Alles kan, maar ik denk van niet. Dankzij Robin is de dierenproef geslaagd. 3000 euro in de pot. (Hij kwam net op tijd met een alternatief voor het melken.) Ook stal hij met Hans onder leiding van Marzena het duurste item uit het museum. 1500 euro in de pot.

De scrabbelaars waren zeer verdacht. Als een van hen de Mol is moet het Annelies zijn. Misschien een wat passieve Mol nu en dan maar niet eentje die veel geld in de pot brengt.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #70 Gepost op: 28-02-2017, 10:35:50 »
Tja, eerlijk gezegd denk ik dat Annelies ook als kandidaat niet veel geld in de pot zou brengen: oud, lui en traag...   :-X
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #71 Gepost op: 28-02-2017, 12:49:59 »
Tja, eerlijk gezegd denk ik dat Annelies ook als kandidaat niet veel geld in de pot zou brengen: oud, lui en traag...   :-X
Denk ik ook, maar niet per sé 'lui'. Ik zie het eerlijk als 'fysisch beperkt'. En denk dat ze ook weet dat ze fysiek  tekort schiet en zich daarom niet waagt aan de grote inspanningen en het voor haar soms allemaal iets te veel is en te snel gaat.

(maar dit is meer voor het Annelies-topic) 
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #72 Gepost op: 28-02-2017, 21:38:11 »
Ik heb tijdens de afgelopen aflevering gedacht dat hij wel eens de Mol zou kunnen zijn. Hij zou een soort Trumpiaanse Mol zijn: gewoon zo hard het foute antwoord schreeuwen dat mensen het geloven. Ik zou het een geniale Moltactiek vinden.

Maar er zit hier wel een wezenlijk verschil met de Nederlandse versie: dit zijn onbekende mensen, en dus had de productie keuze uit duizenden aanmeldingen. Dan is het opeens minder gek dat Robin zo nadrukkelijk aanwezig is, ze vonden hem gewoon een interessant type en kozen hem daarom uit, maar niet per se als Mol.
...óf niet!

Online Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #73 Gepost op: 28-02-2017, 23:15:45 »
Ik verdenk hem totaal niet. Hij blinkt niet echt uit in het scrabblespel, vind ik (maar Annelies ook niet), maar voor de rest doet hij geen echt verdachte dingen. In het museum waren hij en Hans heel goed bezig, vond ik.

Wel interessant vind ik dat een andere kandidaat hem een allemansvriend noemde. Als dat zo is dan is zijn fanatieke gedrag wel echt uitvergroot in de montage. Zou wel willen weten wat hij daar zelf nou van vindt eigenlijk...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #74 Gepost op: 1-03-2017, 09:01:50 »
Ik heb tijdens de afgelopen aflevering gedacht dat hij wel eens de Mol zou kunnen zijn. Hij zou een soort Trumpiaanse Mol zijn: gewoon zo hard het foute antwoord schreeuwen dat mensen het geloven. Ik zou het een geniale Moltactiek vinden.

 ::rofl::

Ik snap wat je bedoelt. Vooral het gegil dat een boot echt niet zinkt, gewoon varen! Terwijl het ding bij wijze van spreken al op de bodem van het meer lag. Gelukkig hield Bertrand het hoofd nog enigszins koel: "niet onbezonnen te werk gaan!". Een originele tactiek zou het zijn maar geniaal kan ik het niet noemen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #75 Gepost op: 3-03-2017, 23:15:02 »

Hoera, de drie finalisten zijn dus al bekend, inclusief de mol  :D

Toch niet ..

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #76 Gepost op: 4-03-2017, 00:35:18 »
Toch niet ..

Leuk toch?  ::rofl:: Het hele idee om uit de aandacht van de regie iets te concluderen, gaat in De Mol gewoon niet op. :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #77 Gepost op: 4-03-2017, 12:03:34 »
Ja, dat vind ik ook geweldig juist! Je kunt in deze serie echt niet meteen conclusies trekken, heb al voor een aantal verrassingen gestaan haha

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #78 Gepost op: 5-03-2017, 23:43:55 »
Ik vind Robin steeds leuker worden en begin een beetje te wennen aan hoe hij gewoon is. Indien gespannen voor een opdracht gaat hij ongefilterd tekeer uit emotie. Maar een zacht gekookt eitje en heb het idee dat iedereen om hem heen hem heel erg waardeert.

 ::bravo::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #79 Gepost op: 6-03-2017, 00:08:59 »
Ik vind Robin steeds leuker worden en begin een beetje te wennen aan hoe hij gewoon is. Indien gespannen voor een opdracht gaat hij ongefilterd tekeer uit emotie. Maar een zacht gekookt eitje en heb het idee dat iedereen om hem heen hem heel erg waardeert.

 ::bravo::

Maakt hetzelfde televisieproces door als Thibaud. Eerste afleveringen arrogante kwal. Naarmate de groep hechter wordt, zie je dan pas de menselijke kant. En als aflevering 5 daar is, dan vallen ze af. :-X