Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 3: opdracht 2 - Dronken museumkraak  (gelezen 7332 keer)

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 3: opdracht 2 - Dronken museumkraak
« Reactie #20 Gepost op: 21-02-2017, 13:22:08 »
kreeg de Mol (die volgens mij in die groep aanwezig was) stiekem een alcoholvrij drankje, geregeld door iemand van het camerateam?

Juist daarom denk dat we de mol tussen die mensen te zoeken hebben, die het meest dronken lijken. Dat zijn voor mij Davey, Eline en Sam. Van deze drie lijken me Davey en Sam toch het meest "oprecht" dronken. Dus toch maar Eline, ik kom niet uit de tunnel.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 3: opdracht 2 - Dronken museumkraak
« Reactie #21 Gepost op: 21-02-2017, 13:33:58 »
Juist daarom denk dat we de mol tussen die mensen te zoeken hebben, die het meest dronken lijken. Dat zijn voor mij Davey, Eline en Sam. Van deze drie lijken me Davey en Sam toch het meest "oprecht" dronken. Dus toch maar Eline, ik kom niet uit de tunnel.
Welke cocktail kreeg Eline nu weer net geserveerd?

Ik weet dat ze voor Bertrand een cassanova bestelde

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 3: opdracht 2 - Dronken museumkraak
« Reactie #22 Gepost op: 21-02-2017, 13:38:15 »
Welke cocktail kreeg Eline nu weer net geserveerd?

De Kill Bill. Een hele pot, volgens Davey.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 3: opdracht 2 - Dronken museumkraak
« Reactie #23 Gepost op: 21-02-2017, 22:36:40 »
Eline is hier inderdaad heel verdacht (hoe langer ze erin blijft, hoe beter). Ik vond Davey en Sam er trouwens wel erg lang over doen en Annelies deed niks  ???
Frankje Lapi

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Aflevering 3: opdracht 2 - Dronken museumkraak
« Reactie #24 Gepost op: 22-02-2017, 11:52:13 »
Ik vond Davey en Sam er trouwens wel erg lang over doen en Annelies deed niks  ???
Uiteindelijk vind ik dit al bij al meevallen.
(exacte tijden heb ik niet voor handen -in de mate die al kloppen-, dus eventjes uit m'n hoofd).
Het uur start op het moment dat ze het gebouw binnen gaan.
Dan moeten ze de verplaatsing maken naar het veilig gedeelte... even sluipen en wachten.
Op het moment dat ze daar toekomen moeten ze nog (kort) overleggen wie samen gaat en welke route.
Ik vermoed dat er gemakkelijk al een kwartier gepasseerd is tegen Davey en Sam kunnen beginnen.
Als ik me goed herinner waren ze rond 25 minuten terug, dus doen ze zo'n 20 minuten over het traject.
De andere koppels deden het niet veel sneller.
Neem daarbij dat Marzena (en Annelies) in het begin nog wat moesten uitzoeken hoe lang de bewaker over zijn ronde deed etc.

Dus opmerkelijk veel langer is het niet.
Desalniettemin is Davey nog steeds m'n hoofdverdachte.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2017, 11:54:46 door Moloproller »
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 3: opdracht 2 - Dronken museumkraak
« Reactie #25 Gepost op: 24-02-2017, 01:11:53 »
De Kill Bill. Een hele pot, volgens Davey.
Ja, dat klopt wel, als dat de cocktail is die ze voorgezet krijgt (wat er wel op lijkt).
 
Pittig cocktailtje trouwens, veel alcohol en weinig jus, denk dat ik die ook eens ga proberen in de plaatselijke cocktailbar  ::jaja::

1 oz Bombay Sapphire gin
1/2 oz Southern Comfort peach liqueur
1/3 oz peach liqueur
1/3 oz Lemonel lemon liqueur
1/3 ozfresh lemon juice
1/3 oz sugar syrup
1/3 oz peach juice

(bron: cocktails.underthelabel.com)
« Laatst bewerkt op: 24-02-2017, 01:14:07 door Poekie »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 3: opdracht 2 - Dronken museumkraak
« Reactie #26 Gepost op: 25-02-2017, 11:14:52 »
In de vooruitblik naar aflevering 3 zien we beelden die we in de aflevering zelf niet zagen: de groep die onder leiding van Gilles shotjes drinkt in de cocktailbar. Gilles heeft het dus niet helemaal aan de groep overgelaten om zat te worden. ::rofl::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Aflevering 3: opdracht 2 - Dronken museumkraak
« Reactie #27 Gepost op: 25-02-2017, 14:12:14 »
Meestal zien we hem enkel bij de intro van opdrachten, maar uit de extra s van vorig seizoen borek al dat gilles gewoon close is met de groep. Is in sommige landen wel Anders.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [De Mol] Aflevering 3: opdracht 2 - Dronken museumkraak
« Reactie #28 Gepost op: 26-02-2017, 15:02:40 »
En wij maar zeuren dat Art zo weinig afstand heeft   ::hug::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Re: [De Mol] Aflevering 3: opdracht 2 - Dronken museumkraak
« Reactie #29 Gepost op: 26-02-2017, 19:08:50 »
Nou ik vind het toch wel even wat anders om close te zijn binnen of buiten de opdrachten. Als je een opdracht uitlegt of concludeert dan vind ik het gewoon veel mooier als het een monoloog is en niet flauwe grappen staat te maken.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Aflevering 3: opdracht 2 - Dronken museumkraak
« Reactie #30 Gepost op: 26-02-2017, 21:24:35 »
Ik vind dat je binnen de opdracht als presentator afstand Moet houden en dat doen Gilles en art prima.
Van wat Ik uit de extra s zie en van ex kandidaten heb gehoord is art buiten de opdrachten ook afstandelijk en daar is Gilles duidelijk Anders in..

Ik schat t zeker mogelijk dat Gilles de aanzet heeft gegeven om te gaan drinken voor de museumkraak