Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 5  (gelezen 4155 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 7-03-2017, 23:14:45 »
Geweldig, Wauw, Uniek, Wat een serie  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #21 Gepost op: 8-03-2017, 16:41:16 »
Wauw, wat een fantastische aflevering was dit weer! Ik heb echt genoten, super knap hoe de makers met ogenschijnlijk simpele middelen (zoals die gps-apparatuur) weer een geweldige opdracht weten te bedenken. Tijdens eerdere seizoenen vond ik het bezoek altijd een afleidende factor waar ik zelden echt het nut van inzag, maar hier had het bezoek echt een functie. Super om te zien hoe fanatiek de bezoekers waren voor hun kandidaat en dat ze echt mee mochten doen in de opdrachten.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #22 Gepost op: 8-03-2017, 19:50:47 »
Hier ook weer heerlijk genoten, vooral van de eerste opdracht...ongelooflijk dat ze tóch nog de goede GPS hadden (wel een slimme zet, om gewoon alle GPS'en die je níet meer kon halen sowieso uit te schakelen, die hadden geen zin meer, zelfs al zouden ze goed zijn)...die stroomstoten waren hilarisch als extra spelelement.

In deze aflevering vond ik op eerste zicht verdacht: Davey (in de eerste opdracht had hij dan wellicht wat pech dat de goede GPS een haalbare was?), Hans (maar die kan het niet zijn), Annelies (héél zeker zijn dat het Monet is en in de eerste opdracht roepen dat Baba wel opa moet zijn (terwijl ze die later nodig bleken te hebben voor de couveuse).

Nu al zin in volgende week!


Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #23 Gepost op: 11-03-2017, 10:36:28 »
Annelies  (héél zeker zijn dat het Monet is)

Het schilderij is een werk van Manet, MAAR later werd er een creatie van Monet op gebaseerd. Je zou dus wel kunnen stellen dat het "vloeit" in één keer, aangezien één van Monets werken dezelfde naam heeft.
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #24 Gepost op: 11-03-2017, 11:10:29 »
Het schilderij is een werk van Manet, MAAR later werd er een creatie van Monet op gebaseerd. Je zou dus wel kunnen stellen dat het "vloeit" in één keer, aangezien één van Monets werken dezelfde naam heeft.

Maar in De Mol zijn juist de begrijpelijke cruciale fouten extra verdacht.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #25 Gepost op: 11-03-2017, 15:55:28 »
Het is de vraag wat de fout nu is. De verkeerde keuze van davey en t toestaan om er af te stappen.
Het doordrukken van de keuze van Annelies om davey verder te laten gaan, of iemand in de groep die tegen t verdergaan van davey niets inbrengt?

Mooie aflevering , met veel denkpistes die gebruikt kunnen worden. Zowel bij het mijnenveld, als bij de hunger games. Wat zou je als mol willen doen?


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #26 Gepost op: 12-03-2017, 19:26:23 »
Zeer mooie aflevering, met als absolute hoogtepunt The Hunger Games!
Ich bin ein Bärliner!