Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan  (gelezen 6097 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Gepost op: 13-03-2017, 19:27:31 »
 :D
« Laatst bewerkt op: 13-03-2017, 21:28:38 door Robbieazerty »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2017, 22:21:19 »
Sam! jij sliep wel in de auto maar niet in de caravan

verdacht!

niet dus ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #2 Gepost op: 13-03-2017, 22:23:16 »
Ik slaap ook zeer gemakkelijk, maar MOETEN slapen is oh zo moeilijk!
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #3 Gepost op: 13-03-2017, 23:27:06 »
Ik slaap ook zeer gemakkelijk, maar MOETEN slapen is oh zo moeilijk!

Ja, geen vanzelfsprekende opdracht op dat vlak. Maar het kalf was eigenlijk al verdronken toen Annelies er alles aan deed om Robin niet te laten slapen met de schakelaar aan.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #4 Gepost op: 13-03-2017, 23:28:52 »
Telt het slapen van Annelies in de caravan ook mee als antwoord 'ja' op de vraag in de test  ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #5 Gepost op: 13-03-2017, 23:30:22 »
Telt het slapen van Annelies in de caravan ook mee als antwoord 'ja' op de vraag in de test  ;D

dat vroeg ik me ook af ja :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #6 Gepost op: 13-03-2017, 23:32:07 »
 ::rofl:: Ik gok van niet

Ik zou t nog geen seconde volhouden in een rijdende caravan. Valt me nog mee hoeveel straftijd ze hadden. Had de opdracht eigenlijk vooraf al afgeschreven.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #7 Gepost op: 13-03-2017, 23:38:34 »
Telt het slapen van Annelies in de caravan ook mee als antwoord 'ja' op de vraag in de test  ;D


Mijn vraag bij deze opdracht. Want moest je echt slapen slapen of net doen alsof je ging slapen is ook goed om de testvraag qua antwoord ja goed te laten zijn?  ??? Met zoveel gehobbel en geklots zou ik ammenooitniet in slaap geraken. Dus Davey amai zeg gij zot, gewoon strak tig uur blijven slapen  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #8 Gepost op: 13-03-2017, 23:43:33 »
Ik denk dat enkel de tijd die door de slaapexpert/slaapcentrum werd gemeten, telt in deze opdracht.

Mij lijkt dat juist ook wel lekker om in zo'n bewegende caravan te slapen (en ik ben een slechte slaapster  :)).

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #9 Gepost op: 13-03-2017, 23:44:38 »
Zzzzzzzzzzzzzz, tijd voor een tukkie, welterusten allemaal! ::zwaai::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #10 Gepost op: 13-03-2017, 23:46:03 »
Telt het slapen van Annelies in de caravan ook mee als antwoord 'ja' op de vraag in de test  ;D


Het zou mij niks verbazen als het wel zo was. Een leuke actie voor de mol. Niet geslapen in bed zelf, maar wel in de caravan. Geeft leuke verwarring.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #11 Gepost op: 13-03-2017, 23:47:17 »
Annelies had geen elektroden op toen ze in de 'woonkamer' lag te slapen, dus haar slaap was niet te meten.

Dit lijkt mij een zeer lastige opgave om out of the blue te gaan slapen. Niet zozeer van de hobbelende weg, maar meer vanwege de opgeplakte elektroden. Zelf kom ik al niet eens in slaap als mijn kussen niet goed ligt, laat staan als er vreemde dingen op mijn hoofd worden geplakt.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #12 Gepost op: 13-03-2017, 23:49:52 »
Ik vond de tactiek van Davey inderdaad ook wel goed. Wel wat risicovol, maar hij blijkt ook binnen 2,5 minuut in slaap te vallen dus op zich prima.

Ik heb een keer een nachttrein genomen. Die stond een uur stil in Duitsland midden in de nacht. Daarvoor geslapen. Een uur lang wakker geweest en toen we weer weg reden viel ik weer bijna meteen in slaap.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #13 Gepost op: 13-03-2017, 23:51:46 »
Een tijd geleden kreeg ik gedurende twee nachten ook allerlei apparatuur en plakkertjes op m'n lichaam, dit om te analyseren waarom ik regelmatig ik snurkte.

Slaapte prima overigens, nergens last van gehad. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #14 Gepost op: 14-03-2017, 00:08:07 »
Net nu ze wel wat drank konden gebruiken was het er natuurlijk weer niet. Of stonden er slaapmutsjes in de caravan? ;)

Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #15 Gepost op: 14-03-2017, 02:04:40 »
Ik vond het wel wat voor Sam om te vragen of ze hem bewusteloos wilden slaan  ;)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #16 Gepost op: 14-03-2017, 02:43:45 »
Slaap/caravan opdracht; GEWELDIG. Wat een spanning en diepgang weer. Huilen op commando was vorig jaar al lastig, maar slapen op commando? Amai..
Iedereen wil zijn molverdachte in die caravan hebben. Wie kan echt niet slapen, wie slaapt niet omdat hij iemand anders in die sleurhut wil, wie doet alsof 'ie slaapt, en wie is simpleweg de mol hier? Geniaal.

Annelies heeft een sleutelpositie in de caravan. En port en irriteert ze Robin nu zodanig dat hij gewoon niet in slaap kán vallen? Robin geeft dit achteraf ook als reden waarom hij de slaap niet kon vatten, maar Annelies ontkent glashard dat ze aan hem gevoeld heeft (leugen!). En dan als Robin weer wakker is doet ze of ze hem niet hoort roepen? Superverdacht.

Davey maakt de dubieuze opmerking dat ze beter al beginnen te rijden terwijl Robin nog niet slaapt, om hem in slaap te krijgen. Met maar tien minuten
speling voor een niet slapende rit, is dat wel erg tricky. Bovendien heeft hij niet 1 maar TWEE koppen koffie gedronken. Dom.. Vervolgens staat Davey erop dat de auto gaat rijden terwijl hij net in bed ligt en nog niet slaapt. In de hoop dat hij erdoor snel in slaap gewiegd wordt. Ook verdacht, aangezien er al aardig wat minuten van de toegstane tien zijn verspild aan Robin.

Annelies valt zelf ook in slaap in plaats van te controleren of Davey echt slaapt. Zowel zij als Davey zitten nu in de perfecte molpositie. Als zij hem later vraagt of hij effectief in slaap is gevallen, zegt hij dat niet meer te weten. En omdat er twee mensen in de caravan geslapen moeten hebben, krijgt Annelies of all people de taak om nog even te slapen in het laatste kwartier.

Ik vond Annelies hier het meest verdacht; Robin wakker houden en 5 minuten verspelen, dan zelf slapen in de caravan toen het niet telde, en de laatste 15 minuten hoefde ze alleen maar wakker te blijven toen ze wél moest slapen.
Davey wederom op twee.

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #17 Gepost op: 14-03-2017, 08:17:00 »
Ik vond Annelies hier het meest verdacht; Robin wakker houden en 5 minuten verspelen, dan zelf slapen in de caravan toen het niet telde, en de laatste 15 minuten hoefde ze alleen maar wakker te blijven toen ze wél moest slapen.
Davey wederom op twee.

Bovendien liegt ze ook als er aan het einde word gevraagd of ze heeft geslapen.
Ik ben na deze aflevering in een tunnel getrokken, en daar kom ik niet meer uit.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #18 Gepost op: 14-03-2017, 09:07:01 »
Davey en Annelies, mijn twee hoofdverdachten, beiden weer verdacht hier. Wat een fantastische opdracht wederom  ::respect::
Er zijn meerdere lagen. Eline let ontzettend op Davey en zit bovenop hem heb ik het idee. Davey drinkt koffie als afleiding, zo krijg ik het gevoel. En dan twee slaappillen erbij ;-) Briljant gespeeld! En Annelies zit op een sleutelpositie en heeft volledige macht hier met knoppen aan en uit zetten, mensen wakker houden etc.
Meer L

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #19 Gepost op: 14-03-2017, 09:07:43 »
...
Iedereen wil zijn molverdachte in die caravan hebben. ...
Net niet, want ik verwacht dat de meesten "nee" zullen ingevuld hebben bij de vragenlijst (dat deed Eline alvast voor haar mol Davey) omdat er tot dan nog helemaal geen caravan geweest was.
Dus die zien hun antwoord in een fout veranderen doordat hun molverdachte een dutje doet.