Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan  (gelezen 6101 keer)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #20 Gepost op: 14-03-2017, 11:49:51 »
Idd Annelies en Davey meest verdacht hier. Annelies die Robin uit slaap houdt. Davey die veel koffie gaat drinken. En al gaat rijden ook al slaapt Robin niet.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #21 Gepost op: 14-03-2017, 12:24:48 »
Net niet, want ik verwacht dat de meesten "nee" zullen ingevuld hebben bij de vragenlijst (dat deed Eline alvast voor haar mol Davey) omdat er tot dan nog helemaal geen caravan geweest was.
Dus die zien hun antwoord in een fout veranderen doordat hun molverdachte een dutje doet.


Je hebt gelijk, ik had in m'n hoofd vannacht dat ze moesten zorgen dat hun mol in die caravan sliep, maar het was inderdaad gewoon de vraag OF de mol in de caravan had geslapen ja of nee

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #22 Gepost op: 14-03-2017, 13:01:54 »
Even een vraagje: je mag toch helemaal niet in een rijdende caravan zitten/slapen? Dat is toch veel te gevaarlijk? Wij hebben ooit een ongeluk gehad met auto en caravan, de auto was nog enigszins heel maar de caravan was echt helemaal aan gort. Dat risico ga je toch niet lopen? Zelf mijn hond zou ik niet in een rijdende caravan stoppen. Ik kan me niet voorstellen dat dat in Zuid-Afrika anders ligt. Niet dat ik denk dat de kandidaten in gevaar zijn geweest (ze zaten niet voor niks achter zo'n convoi exceptionnel-auto), maar dan alsnog.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #23 Gepost op: 14-03-2017, 13:29:17 »
Even een vraagje: je mag toch helemaal niet in een rijdende caravan zitten/slapen? Dat is toch veel te gevaarlijk? Wij hebben ooit een ongeluk gehad met auto en caravan, de auto was nog enigszins heel maar de caravan was echt helemaal aan gort. Dat risico ga je toch niet lopen? Zelf mijn hond zou ik niet in een rijdende caravan stoppen. Ik kan me niet voorstellen dat dat in Zuid-Afrika anders ligt. Niet dat ik denk dat de kandidaten in gevaar zijn geweest (ze zaten niet voor niks achter zo'n convoi exceptionnel-auto), maar dan alsnog.

Van 2 tot 6 zal er ook weinig verkeer zijn geweest. In de spits zouden ze deze opdracht vast niet gedaan hebben.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #24 Gepost op: 14-03-2017, 15:03:55 »
Bovendien liegt ze ook als er aan het einde word gevraagd of ze heeft geslapen.
Ik ben na deze aflevering in een tunnel getrokken, en daar kom ik niet meer uit.
Volgens mij liegt ze niet maar is ze ontzettend sarcastisch. Zo van, ja tuurlijk heb ik geslapen, heerlijk met al dat gehobbel en gebobbel.. Als in een duidelijke nee ik heb niet geslapen.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #25 Gepost op: 14-03-2017, 15:09:47 »
Volgens mij liegt ze niet maar is ze ontzettend sarcastisch. Zo van, ja tuurlijk heb ik geslapen, heerlijk met al dat gehobbel en gebobbel.. Als in een duidelijke nee ik heb niet geslapen.
Idd, zo interpreteer ik het ook
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #26 Gepost op: 14-03-2017, 15:14:53 »
Ja, leek me ook duidelijk sarcastisch te zijn.
Ze wisten wel al dat de proef niet geslaagd zou zijn.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #27 Gepost op: 14-03-2017, 15:22:43 »
Volgens mij liegt ze niet maar is ze ontzettend sarcastisch. Zo van, ja tuurlijk heb ik geslapen, heerlijk met al dat gehobbel en gebobbel.. Als in een duidelijke nee ik heb niet geslapen.

Ja idd. "Als een roos!"  ::rofl::

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #28 Gepost op: 14-03-2017, 17:15:39 »
Door de vele opties en plotlagen word je als kijker net zo heen en weer bewogen als de kandidaten in de caravan, heerlijk!  ::hyper::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #29 Gepost op: 14-03-2017, 19:42:44 »
Ik vind het toch wel vreemd hoe er meerdere kandidaten zeggen Annelies te verdenken maar ze haar wel op zo'n cruciale positie laten zitten in deze opdracht... Daar wil je toch geen mol hebben die alvast het knopje indrukt?

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #30 Gepost op: 14-03-2017, 22:03:39 »
Waarom niet? Als ik Mn mol op een sleutelpositie zet en de opdracht gaat mis, ben ik weer wat wijzer geworden..

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #31 Gepost op: 14-03-2017, 22:11:07 »
Ja wel typisch dat Annelies zo vrij werd gelaten door de anderen om de hele rit in die caravan te zitten.. Ze kon bepalen wanneer ze op de schakelaar drukte, wanneer ze oostindisch doof was voor Robins opmerkingen, ze hield kandidaten wakker (met name Robin), terwijl er gereden werd. Ze liet Davey eindeloos slapen en sliep zelf ook (of deed alsof); handig, want dan blijven er maar 15 minuutjes over uiteindelijk om een 2e kandidaat succesvol in het bed te laten slapen. (Of misschien verdenkt ze Eline en houdt ze haar zodoende uit die caravan?). En die laatste kandidaat die porbeert te slapen is handig genoeg zijzelf; weer de regie in handen van Annelies. Vertrouwt de rest haar teveel, of juist te weinig, en willen ze haar zien mollen?

Maar Robin deed ook raar. Pakte zich helemaal in die dekens in, gromde naar Annelies als ze wilde checken of hij nou wel of niet sliep (saboteerde hij haar? Of wat hij gewoon humeurig), en liet de auto rustig 5 minuten rijden, om vervolgens te zeggen dat hij geen seconde geslapen had. En toeterde toen Sam net even in bed lag. En ik snapte niet hoe Davey kon slapen nadat hij twee koppen koffie op had. Misschien heeft de regie hem (als mol) bewust gedrogeerd? Of misschien was het geen normale koffie.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #32 Gepost op: 14-03-2017, 22:17:39 »
Ik kan ook prima slapen met koffie op dus dat verschilt per mens.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #33 Gepost op: 15-03-2017, 00:23:47 »
Ik kan ook prima slapen met koffie op dus dat verschilt per mens.

Klopt. Maar vond het gewoon opvallend dat Sam en Robin en Annelies, zonder koffie, niet op commando in dat bed konden slapen (wel later in de auto/op de bank trouwens), maar Davey mét twee koppen koffie op (normaliter blokkeert de cafeïne erin adenosine receptoren, die slaperig maken, het gooit je hartslag en energielevels wat omhoog en pept je op) valt binnen een minuut of wat als enige wel in slaap als het moet. Het zou wel een leuke actie zijn als we achteraf zien dat er caffeine vrije koffie in Daveys kop zat, of juist een slaapmiddeltje.

Dat denk ik niet. Als je bij de test hebt ingevuld dat je mol niet geslapen heeft probeer je hem uit de caravan te houden. Iedereen wilde Sam in de caravan. Sam werd dan ook niet verdacht.

Ja klopt, had Betonmol me ook al op gewezen, ik had het gisternacht nog niet helemaal door  ::ok::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #34 Gepost op: 15-03-2017, 10:41:52 »

Davey lukt het vervolgens om ruim 5 uur te slapen?

Nee joh, ze hadden überhaupt maar 4 uur voor de hele opdracht :P
Hij heeft 2 uur geslapen of zo, uit m'n hoofd
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #35 Gepost op: 17-03-2017, 23:04:16 »
Robin die nog even op de toeter drukt  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #36 Gepost op: 18-03-2017, 18:26:26 »
Wie drinkt nou in hemelsnaam koffie s' avonds laat?
Duizenden mensen doen dat...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #37 Gepost op: 18-03-2017, 19:05:04 »
Duizenden mensen doen dat...

Maar van deze vijf in het spel was hij de enige  :)
Niet dat het een typisch resultaat opleverde, want hij sliep als een blok in die caravan, of zo leek het althans

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #38 Gepost op: 18-03-2017, 22:29:39 »
Wie drinkt nou in hemelsnaam koffie s' avonds laat? Ja, of je moet al een portie morfine toegediend krijgen natuurlijk. Valsspelen >:D

Wat te denken van cafeïnevrije koffie?  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Aflevering 6: opdracht 3 - De caravan
« Reactie #39 Gepost op: 19-03-2017, 00:25:36 »
Het leek niet alleen dat davey sliep, volgens de meettechniek heeft hij effectief meer dan twee uur geslapen in er caravan.

Dat is gene straffe koffie geweest ::jaja::