Auteur Topic: De Mol 2018  (gelezen 123641 keer)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: De Mol 2018
« Reactie #540 Gepost op: 21-05-2018, 22:33:13 »
Toen Gilles de Coster aan het begin van de 1e aflevering de woorden "Dag iedereen en welkom in het prachtige Mexico." uitsprak was is eigenlijk al meteen fan van hem. Aangezien ik geen eerdere Belgische seizoenen heb gezien kan ik De Mol alleen vergelijken met de Nederlandse versie. En ik moet zeggen dat ik de Belgische versie over het geheel beter vind dan de Nederlandse: de opdrachten in de Vlaamse versie zijn wat rauwer, spannender en gelaagder dan in NL. Dat Gilles als presentator wat meer onderdeel van de groep is vind ik ook geslaagd.

Hoogtepunt wat mij betreft was het Koffertjespel: je zag alle kandidaten nu samen in een soort hogedrukpan-setting in een psychologisch spelletje op elkaar reageren. Ik heb 't vaak teruggekeken omdat er zoveel verschillende scenario's mogelijk waren. Mooie opdracht ::ok::.
Complimenten aan de kandidaten en Gilles en het team die er zo'n mooie reeks (ook de beelden en muziek) uitzendingen van hebben gemaakt.  ::bravo:: Chapeau! Ik kijk volgend seizoen zeker weer!
« Laatst bewerkt op: 21-05-2018, 22:48:24 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2018
« Reactie #541 Gepost op: 1-10-2019, 18:13:43 »
Wow, zelfs in de laatste seconden geen idee wie van de drie finalisten het was!  ::oink::
Wat een goede mol dit jaar, echt ongelofelijk gedaan!

Vond de opdrachten wel veel minder leuk dan de afgelopen twee seizoenen, da's jammer!
Eerste seizoen met zoveel opdrachten die fysiek of mentaal zo zwaar zouden zijn dat ik blij ben dat ik niet meedeed!

Volgens mij heb ik per ongeluk alweer de mol van het volgende seizoen voorbij zien komen  ::) dus dat wordt effe afwachten om bij te komen ^_^

(Wat leuk ook dat Gilles zoveel lol trapt met die mollen! Hebben ze toch iemand waar ze openlijk wat tegen kwijt kunnen!)