Auteur Topic: [kandidaat] Bahador  (gelezen 16628 keer)

Offline jorge

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #100 Gepost op: 1-05-2018, 01:32:29 »
Die hint uit Cafe de Mol is wel een goede hint, met de muziek uit Gilles' auto.
Alleen het feit dat ze er aandacht aan geven is niet positief.

Hoewel Pieter vrij verdacht bij mij begint te worden blijf ik vasthouden aan Bahador.
Zijn gedrag blijft namelijk bij momenten onverklaarbaar.

Een pepertje werkt hij binnen 2 seconden weg, maar de stinkbom is een pure lijdensweg ( waar de rest nauwelijks op te reageren) Dit doet me eerder denken aan het verkeerd acteren op 2 momenten.
Uiteraard is dit ook niet makkelijk aangezien de mol moet speculeren op gedrag van anderen.

Bij de geitjes ging hij al snel voor blauw en deed hij het parcours vrij snel, zodat hij aan het eind alle geitjes kon opofferen voor de vrijstelling.

Pieter was wederom ook verdacht, Pascale helemaal niet. Lloyd zou een Jan-achtige mol zijn, die het vertrouwen van de groep krijgt. Alleen vrees ik toch dat zijn slagingskans bij proeven net wat te hoog is om de mol te kunnen zijn.


Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #101 Gepost op: 1-05-2018, 02:19:39 »

Financieel recruiter vind ik ook geinig mocht hij mol zijn: hij zorgt dat alle financiën wegsluizen  ::tandpastasmiley::
Gek woord namelijk maar wellicht Belgisch ;) In NL zou je Recruiter Finance zeggen bijvoorbeeld.
Ik heb als Belg ook nog nooit van dergelijke titel gehoord.
Maar het zou zomaar een tip kunnen zijn.
'recruit finance', 'recruteert geld' uit de groepspot.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #102 Gepost op: 1-05-2018, 09:51:37 »
Een pepertje werkt hij binnen 2 seconden weg, maar de stinkbom is een pure lijdensweg ( waar de rest nauwelijks op te reageren) Dit doet me eerder denken aan het verkeerd acteren op 2 momenten.
Uiteraard is dit ook niet makkelijk aangezien de mol moet speculeren op gedrag van anderen.

Als je goed tegen heet kan en niet tegen stank, is dit een logisch gevolg

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #103 Gepost op: 7-05-2018, 08:44:00 »
Na gisteren toch weer wat twijfel. Hij rekt tijd bij t fietsen, maar ze halen daar wel de extra €1500 op. Bij de verborgen camera molde niemand (maar Baha had hierbij elk geval beide opties als keuze, bij Pieter viel er al helemaal niet te mollen), hij speelde niet het finalespel (of een mol dat zou willen is een discussie waard lijkt me); had daar  - als hij de finale niet wilde halen - wel langer kunnen doorspelen met plaatjes raden, tenzij hij vermoedde dat Lloyd ook niet meer veel wist.

Zijn gezichtsuitdrukking toen Gilles vertelde dat ze een geheim meedroegen leek erg geacteerd, alsof hij wel heel graag verbaasd wilde zijn.
En na de finaleproef van Pascale was hij de enige die oprecht de sfeer wilde redden...voor een mol stond er dan ook minder op t spel (behalve dat iemand je gefluit had kunnen raden)

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #104 Gepost op: 7-05-2018, 08:53:02 »
Contrast in de auto met de anderen was wel groot.
Situatie waarbij de 3 anderen allen op de juiste mol zitten?

Pascale gepakt op snelheid in de vragenronde? Of had ze de hint toch verkeerd geïnterpreteerd?

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #105 Gepost op: 7-05-2018, 09:36:13 »
Baha kon in ieder geval goed verwerken dat hij het voordeel van de mollenboekjes (telefoonnummer bellen) niet had gekregen. Als mol zou hij daar ook geen belang bij hebben. Als kandidaat is hij misschien allang zeker van zijn mol en hoeft hij niet meer persé. Of hij heeft gewoon een groot incasseringsvermogen.
« Laatst bewerkt op: 7-05-2018, 09:39:18 door B-mol »
Graven, graven, graven...

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #106 Gepost op: 7-05-2018, 12:54:33 »
Ik blijf ook op Baha hopen  ::bravo::
Pieter is zo stug en serieus, zou zelf een speels sluw figuur als Baha meer waarderen als mol, dus op hoop van zegen. In de afgelopen aflevering deed Baha vrijwel niets om mogelijk molschap van zich af te schudden (als was Pieter wellicht nog wel verdachter). Baha vertraagde tijdens het fietsen in de duinen, leek fouten te maken tijdens de kruiswoordpuzzel, acteerde overtuigend in de verborgen camera opdracht en was wel erg opgewekt in de auto met drie chaggie oorwurmen

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #107 Gepost op: 7-05-2018, 18:18:41 »
Ik heb bij Baha juist het idee dat hij zeker is van zijn mol en dus geen belang heeft bij de finale proef.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #108 Gepost op: 7-05-2018, 19:30:39 »
Baha denkt dat hij zelf de mol is en daarmee zit hij tot nu toe goed.   ;D

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #109 Gepost op: 7-05-2018, 21:07:28 »
Ik denk ook dat Bahador de mol allang in het vizier heeft en zich af en toe verdacht gedraagt vooral door te overacteren. Ik verwacht hem als winnaar.
« Laatst bewerkt op: 7-05-2018, 21:10:25 door Luc »

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #110 Gepost op: 7-05-2018, 22:30:59 »
Ik denk ook dat Bahador de mol allang in het vizier heeft en zich af en toe verdacht gedraagt vooral door te overacteren. Ik verwacht hem als winnaar.


Ik heb hem ook als winnaar bedacht.
Graven, graven, graven...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #111 Gepost op: 7-05-2018, 22:37:10 »
Net nadat ik mij comfortabel heb genesteld in de keuze voor Pieter (na lang getwijfel tussen Pieter en Baha) Is mijn twijfel meteen weer terug en wel om dit wat ik las op Twitter met dank aan Café de Mol (zie bijlage) Ik zie ze het echt als aanwijzing gebruiken! ::oink::
Toeval. In ieder liedje zitten wel zinnen die je kan linken naar bepaalde momenten in 7 aflevering. Het nummer waarmee begon is gewoon een typisch Mexicaans nummer om de sfeer te zetten (en een heel bekende ook).
...óf niet!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #112 Gepost op: 8-05-2018, 08:37:33 »
Toeval. In ieder liedje zitten wel zinnen die je kan linken naar bepaalde momenten in 7 aflevering. Het nummer waarmee begon is gewoon een typisch Mexicaans nummer om de sfeer te zetten (en een heel bekende ook).

De eerste zinnen zijn: ik ben een eerlijk man, dat ik de beste vind.

zou het dan niet naar Baha als winnaar verwijzen?
klaar voor de strijd

Offline jorge

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #113 Gepost op: 13-05-2018, 23:56:25 »
Oké ik zat er goed naast. Was toch vrij overtuigd van Baha als mijn mol.
Met Pieter wel als backup, maar dit kwam toch wel een beetje als een verrassing.

Wat saaie, korte, finale. Maar wel een prachtige reeks. Baha had wellicht voor het opofferen op het vliegveld alleen al de winst verdiend. Maar met Lloyd als winnaar kan ik ook wel leven.

Ben benieuwd naar volgende week en een dikke proficiat aan de makers voor de leuke opdrachten, goed gecaste kandidaten en de prachtige locaties.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #114 Gepost op: 14-05-2018, 11:14:23 »
Moet ook weer lukken dat ik iemand in aflevering 1 verdenk en die het tot de finale haalt (met onderweg heel wat verdachte moves).
Net als vorig seizoen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Had hij sneller afgevallen had ik wel op Pieter uitgekomen, al was het dit jaar minder een verrassing voor mij dan vorig jaar.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #115 Gepost op: 14-05-2018, 20:37:05 »
Baha niet de winnaar, maar wel een topper. Tijdens en na het spel meer dan sportief. Ook hij heeft stevig bijgedragen aan een topreeks.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #116 Gepost op: 14-05-2018, 22:03:25 »
Jammer dat je niet gewonnen hebt Baha, leuke, aardige kandidaat  ::bravo::

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [kandidaat] Bahador
« Reactie #117 Gepost op: 15-05-2018, 17:30:41 »
Hoe dan ook
Gefelciteerd Baha
Je kan trots zijn op jezelf
Finalist
 ::bravo::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"