Auteur Topic: [kandidaat] Lloyd  (gelezen 18078 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #40 Gepost op: 2-04-2018, 08:15:14 »
Het afschieten van Joke is allen zinvol voor de mol. Als kandidaat kun je voorstellen haar mee te nemen ipv neer te schieten en te zorgen dat er geld binnenkomst, Joke heeft al laten zien dat ze kan branden . Misschien geef je Joke als prijs dan nog een pasvraag of zo. Maar direct afschieten is als kandidaat niet te begrijpen..
Het zijn Belgen, hè? (Sorry, dat gevoel had ik wel sterk bij de eerste opdracht...) :-X

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #41 Gepost op: 2-04-2018, 10:02:33 »
Zijn emotie over de boze groep terwijl hij dacht het goede te doen zou als Mol slim gespeeld zijn, maar ik sluit het niet uit. Heel verdacht was het moment direct nadat hij Joke afschoot en ineens over het verloren geld ging jammeren nu het te laat was!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #42 Gepost op: 2-04-2018, 10:18:30 »
Wat betreft Lloyd:  Als Nederlander kijk ik misschien teveel  vanuit het idee “niets is wat het lijkt”.  Het afgelopen seizoen speelde je daar als speurder meer tegen de programmamakers (hun denkwijze proberen te achterhalen was een prima strategie) dan tegen de mol. Daar hoefde je niet teveel rekening te houden met trapjespsychologie, want het programma wordt gemaakt voor de gemiddelde kijker en niet voor een paar fanatiekelingen. Misschien laat ik mij daar nu teveel door leiden en is het in het geval van Lloyd wel wat het lijkt.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #43 Gepost op: 2-04-2018, 18:45:57 »
Ik vind Lloyd best verdacht.

-Het draaien van het telefoonnummer bij de eerste opdracht ging niet in één keer goed.

- Dat basketballen deed hij niet goed. Gooit Katrien verkeerd aan en gooit ook een keer eroverheen. Alleen Katrien (2x) en Jeffrey(1x)scoren. Hij raadde wel limoen maar had er misschien op gehoopt dat die laatste bal er niet meer in zou gaan.De band was al heel dichtbij. Bij de eerdere woorden liet hij de antwoorden aan Katrien en Jeffrey over.

- Bij het abseilen gaf hij het verkeerde antwoord (-1000)

- Het afschieten van Joke, omdat Jeffrey het zei, maar Lloyd stond er wel degelijk
achter en dat schuldgevoel achteraf kan gewoon gespeeld zijn. Toen ze met de truck bijna bij Joke waren, was het Lloyd die zei ik zie hier niks, het is hier niet, waarop Jeffrey meteen omdraaide.

-Bij het baseballen liep Lloyd van zijn honk af toen er een slechte bal werd geslagen. Je ziet hem ook een bal missen omdat hij het niet ziet. Echt goed leek ie er niet in ieder geval. Bij het baseball zie je wel meer mensen missen het is lastig goed te beoordelen.

Zeker iemand om in de gaten te houden.. ::)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #44 Gepost op: 3-04-2018, 00:59:56 »
Lloyd is ook nog steeds mijn mol. Lloyd zei in de wagen, terwijl ze Joke gespot hadden, dat Katrien naar de paardengroep moest bellen om te checken of ze geknald moest worden of niet. Hij was ervan op de hoogte dat Bahador zei dat ze moesten wachten met schieten, omdat zij tijd nodig hadden om geld te drukken. Desalniettemin volgt hij blindelings het bevel van commandoleider Jeffrey op, om pas daarna te klagen over de uitkomst..

Ook raar dat hij erin meeging met Jeffrey, dat hun spel gelijk over en uit zou zijn toen Katrien de anderen inlichtte dat ze Joke hadden. Er was toen nog van alles mogelijk (Joke ontsnapte, ze schoten mis, ze besloten Joke onder schot te houden terwijl de rest geld kon bijstempelen, etc), maar door Lloyds actie was er definitief geen mogelijkheid meer om geld te verdienen door de anderen. Heel erg raar. Zat Jeffrey hem daar te testen?


Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #45 Gepost op: 3-04-2018, 11:28:37 »
Lloyd is ook nog steeds mijn mol. Lloyd zei in de wagen, terwijl ze Joke gespot hadden, dat Katrien naar de paardengroep moest bellen om te checken of ze geknald moest worden of niet. Hij was ervan op de hoogte dat Bahador zei dat ze moesten wachten met schieten, omdat zij tijd nodig hadden om geld te drukken. Desalniettemin volgt hij blindelings het bevel van commandoleider Jeffrey op, om pas daarna te klagen over de uitkomst..

Ook raar dat hij erin meeging met Jeffrey, dat hun spel gelijk over en uit zou zijn toen Katrien de anderen inlichtte dat ze Joke hadden. Er was toen nog van alles mogelijk (Joke ontsnapte, ze schoten mis, ze besloten Joke onder schot te houden terwijl de rest geld kon bijstempelen, etc), maar door Lloyds actie was er definitief geen mogelijkheid meer om geld te verdienen door de anderen. Heel erg raar. Zat Jeffrey hem daar te testen?


Ja het was persies of hij wilde kijken wat Lloyd ging doen . Jeffrey kwam daar ook zo heel verdacht over ook in de auto telkens stoppen , de weg vragen , keren hij is nu ook een mogelijke mol voor mij .

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #46 Gepost op: 3-04-2018, 12:07:21 »
Ja het was persies of hij wilde kijken wat Lloyd ging doen . Jeffrey kwam daar ook zo heel verdacht over ook in de auto telkens stoppen , de weg vragen , keren hij is nu ook een mogelijke mol voor mij .

Jeffrey wordt zo verdacht in beeld gebracht dat ik me afvraag of hij niet gewoon een über fanatieke kandidaat is die iedereen uittest. Zelfde met Katrien polsen over het openen van de molboekjes. Hij probeert anderen ofwel te laten mollen, fowel uit te testen

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #47 Gepost op: 3-04-2018, 12:08:38 »
Ja het was persies of hij wilde kijken wat Lloyd ging doen . Jeffrey kwam daar ook zo heel verdacht over ook in de auto telkens stoppen , de weg vragen , keren hij is nu ook een mogelijke mol voor mij .
Ja maar het eerste wat Jeffrey zei toen ze terug bij de grote groep waren "het is allemaal mijn schuld". Dat doe je toch niet als mol, laat die schuld lekker bij de schieter als dat zo uitkomt. En Lloyd was er inderdaad ook erg schuldbewust over, wat ik ook niet mols vind. Geef dan lekker Jeffrey de schuld, of Katrien die stom deed aan de telefoon en ze 'gedwongen' waren. Joke was een heerlijke afleiding natuurlijk, zoals die (terecht natuurlijk) los ging ;). Maar daar maakt niemand gebruik van. Omdat de mol hier soms niet bij was ??? ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #48 Gepost op: 6-04-2018, 10:28:12 »
In de Jokejaagopdracht vond ik Lloyd helemaal niet verdacht. Als mol wil je niet opvallen. En Jeffrey zei tijdens de opdracht ‘dat hij het stampertje wilde hebben’. Daarop sprong Lloyd gelijk uit de pick-up en ging naar Bahador, Pieter en Steve toe. Daardoor maakte Lloyd zich verdacht bij hun, terwijl Jeffrey het idee had.
Bij het omkeren gebeurde dit weer. Katrien zei aan Lloyd dat ze het raar vond dat ze niet op asfalt reden. Lloyd ging daarop naar Jeffrey en zei dat ze waarschijnlijk verkeerd waren. Hier wordt hij nu heel verdacht, omdat Katrien het veel subtieler zei.

Als Lloyd de mol was, dan zou zij de anderen het vuile werk laten doen en zichzelf niet verdacht willen laten lijken.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #49 Gepost op: 6-04-2018, 12:19:23 »
Klopt, zie mijn post in het Wie is de mol topic.

Daarbij komt dat het helemaal niet mols is om het stampertje te willen hebben en ook niet om verkeerd te rijden. De mol wil zo snel mogelijk het spel stoppen voordat er geld in de kan kwam. Dus jagen op Joke had prioriteit.
De mol was inderdaad doorgereden en had Joke afgeknald, maar nu is dit wel in beeld gebracht als een verdachte actie omdat het natuurlijk gek is dat ze op de goede weg reden maar toch weer omdraaiden.
En als de pick-up het ijzer had en de paarden de geweren, dan zou er meer geld verdiend worden, want de pick-up is sneller en komt bij meer dorpjes, en de paarden gaan een stuk langzamer achter Joke aan.

anoniem 17618

  • Gast
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #50 Gepost op: 9-04-2018, 01:27:38 »
Lloyd zegt tijdens een biecht tijdens het feest: "Ik geniet van elk moment dat ik hier ben. Iedereen komt goed overeen met iedereen. 'n Topgroep. Ik wil hier niet weg en ik ga hier niet weg."

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #51 Gepost op: 9-04-2018, 07:20:04 »
Lloyd zegt tijdens een biecht tijdens het feest: "Ik geniet van elk moment dat ik hier ben. Iedereen komt goed overeen met iedereen. 'n Topgroep. Ik wil hier niet weg en ik ga hier niet weg."


Ja dat viel mij ook op.

Plus dat hij nogal giechelig deed op de vraag of hij de mol was.

Plus dat hij drie vragen fout had in het drinkspel (aankomend arts weet niet wat de meest voorkomende geslachtsziekte is) en ook Bahador naar de verkeerde antwoorden leidde.

Plus dat hij nogal liep te kloten bij het verwisselen van een autoband volgens Bahador.
Graven, graven, graven...

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #52 Gepost op: 9-04-2018, 08:22:01 »
Hij is iemand die meegaat met de fout van een ander, zoals bij afschieten Joke nadat Jeffrey dat opdroeg en bij beantwoorden foute vraag die in eerste instantie Bahador fout had.
Dat is zeker mols. Dat een niet weet dat rolschaatsen geen wedstrijdelement is oké, maar dat twee dat niet weten?
Soms lijkt het alsof een rij kandidaten is geselecteerd op dommigheid.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2018, 08:24:11 door Run »

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #53 Gepost op: 9-04-2018, 11:29:19 »
Hij is iemand die meegaat met de fout van een ander, zoals bij afschieten Joke nadat Jeffrey dat opdroeg en bij beantwoorden foute vraag die in eerste instantie Bahador fout had.
Dat is zeker mols. Dat een niet weet dat rolschaatsen geen wedstrijdelement is oké, maar dat twee dat niet weten?
Soms lijkt het alsof een rij kandidaten is geselecteerd op dommigheid.
Het kan ook dat ze het verkeer hebben begrepen en denken dat ze allemaal de mol zijn . Ma het is inderdaad ja ook opvallend met die autoband een jonge gast die zijn daar toch handig in en zo moeilijk is dat niet . En ja met dat rolschaatsen ja dat is nu ook weer wat moeilijker . En in het begin filmpje waar (iedereen nee zeg ik ben niet de mol )
Daar waren ook een paar wat aan het lachen waren of niet recht in de camera kijken , als je liegt en ja zegt bv ja dan ga je nee knikken of zo van die dingen maar bij die filmpje was iedereen wel wat verdacht.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #54 Gepost op: 9-04-2018, 11:52:12 »
Klopt, zie mijn post in het Wie is de mol topic.

Daarbij komt dat het helemaal niet mols is om het stampertje te willen hebben en ook niet om verkeerd te rijden. De mol wil zo snel mogelijk het spel stoppen voordat er geld in de kan kwam. Dus jagen op Joke had prioriteit.
Jagen op Joke was een optie voor de mol, maar ervoor zorgen dat er in geen 100 jaar een geldschijfje gebrand zou worden levert exact hetzelfde resultaat op.
Die gasbrander daar leek wel mee gesjoemeld. Pieter?
Baha die zeker geen galop ging rijden, laat ons met die paardjes maar rustig een wandeling maken ;) ;)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #55 Gepost op: 9-04-2018, 16:02:37 »

Ja dat viel mij ook op.


Plus dat hij drie vragen fout had in het drinkspel (aankomend arts weet niet wat de meest voorkomende geslachtsziekte is) en ook Bahador naar de verkeerde antwoorden leidde.


Lloyd zei in aflevering 1 dat die in het eerste,tweede en derde jaar zit.
SOA's zitten pas later in de opleiding.
klaar voor de strijd

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #56 Gepost op: 9-04-2018, 16:19:01 »
Lloyd zei in aflevering 1 dat die in het eerste,tweede en derde jaar zit.
SOA's zitten pas later in de opleiding.
of hij wil gewoon verdacht overkomen. Kan ook natuurlijk

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #57 Gepost op: 9-04-2018, 16:22:42 »
Ik wist dat het chlamydia was (wordt toch standaard meegegeven tijdens seksuele opvoeding in het secundair onderwijs?). Al kan ik wel begrijpen dat je zoiets niet onthoudt. ;)

Offline RicoMolloot

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #58 Gepost op: 9-04-2018, 18:45:58 »
Ik snap wel dat je dat nog weet als je het hebt gehad.... 😉

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #59 Gepost op: 9-04-2018, 19:48:58 »
Lloyd zei in aflevering 1 dat die in het eerste,tweede en derde jaar zit.
SOA's zitten pas later in de opleiding.

Kom op zeg

Zelfs mijn tweedeklassers moeten dit leren.
Als aankomend arts dit niet weten = (nep)molactie
You'll never walk alone