Auteur Topic: De Mol vier Pool  (gelezen 26666 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #180 Gepost op: 13-05-2018, 22:28:14 »
Na aflevering 1 altijd Pieter als Mol. Bahador vaak als verliezer, soms als winnaar. Lloyd vaak als winnaar, soms als verliezer. En nog een keer vergeten mijn punten in te sturen..

Spacycolours en Sanmol ook gefeliciteerd natuurlijk!  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #181 Gepost op: 13-05-2018, 22:38:35 »
Exact 0 keer een juiste finalist ingevuld. Nieuw record ::tandpastasmiley::
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #182 Gepost op: 13-05-2018, 22:39:04 »
dat kan niet ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #183 Gepost op: 13-05-2018, 22:39:45 »
Wanneer kunnen we de volledige eindstand zien ?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #184 Gepost op: 13-05-2018, 22:41:31 »
ow dat linkje heb ik weggehaald zeker ;D

Nu al hoor   hier
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #185 Gepost op: 13-05-2018, 22:46:07 »
Jammer, vergeten in te vullen dit keer. Ging ik de mol toch juist hebben. Winnaar en verliezer had ik andersom verwacht,

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #186 Gepost op: 13-05-2018, 22:50:12 »
ow dat linkje heb ik weggehaald zeker ;D

Nu al hoor   hier
Merci  ::ok::

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #187 Gepost op: 13-05-2018, 23:02:46 »
Gefeliciteerd Spacy ::ok::
Graven, graven, graven...

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #188 Gepost op: 14-05-2018, 00:16:46 »
Eindelijk (na veel mislukkingen met WIDM Nederland de laatste seizoenen) een goede pool gedraaid met mijn eerste De Mol seizoen dat ik kijk!
I love Vlaanderen  ::love::.  Tevens nog lekker gestegen van de 34e plaats naar plaats 11: lang op Pieter 6x, gespreid winnaars/verliezers. Had alleen Baha als winnaar verwacht. Lloyd prima winnaar natuurlijk.  ::ok::

Proficiat SpacyColours met de poolwinst! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 14-05-2018, 00:21:10 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #189 Gepost op: 14-05-2018, 00:22:37 »
Geh, toch nog 21e ::tandpastasmiley::

Ik had een aflevering geen pool ingevuld, ik had Joke als gedoodverfde winnaar, Pascale als verliezend finaliste en Jeffrey als mol voor ik Pieter begon te overwegen. En dan in de finale nog Baha/Lloyd de verkeerde plek toewijzen ::rofl:: Allerzins een slechte pool dus, nu ik pas na aflevering 3 Pieter ging verdenken en effectief ging inzetten op hem toen Jeffrey exit was. Maar kennelijk was het genoeg om bij de top 25 te geraken.

Spacey gefeliciteerd! ::bravo::
Lukie/Elise en co: merci voor de organisatie ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #190 Gepost op: 14-05-2018, 00:35:07 »
Heel erg bedankt! ::bravo:: Ik had dit, om eerlijk te zijn, echt niet zien aankomen. Maar toen het lampje boven Lloyd verscheen, en Pieter als mol opdoemde ging ik gelijk het forum checken en was ik al even blij als Lloyd met zijn winst. :) Met name omdat dit voor mij de pijn van het als eerste afvallen in de Mol Online 2018 iets verzacht.

Heinz, als je dit leest, ik wil jou toch wel even bedanken. Jij bent degene die mij al vroeg op het goede spoor van Pieter als mol hebt gezet. En verder heb ik ook gewoon geluk gehad met het drie keer juist gokken van afvallers, het feit dat er relatief weinig jokers en vrijstellingen in het spel zaten (ik heb daarin volgens mij standaard op 'geen' gestemd), en natuurlijk met de winnaar/verliezer, want ik denk dat velen van jullie ook Lloyd en Bahador hadden, maar dan toch iets minder vaak of net omgekeerd. Daarbij kwam het mij ook goed uit dat Jeffrey en Katrien er snel uitvlogen omdat zij ook tijdelijk mijn winnaar en verliezer zijn geweest.

Vandaag brak ik per ongeluk een bord, helemaal niets voor mij. Maar scherven brengen blijkbaar toch geluk. ::ok::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #191 Gepost op: 14-05-2018, 00:38:55 »
Graag gedaan Spacy. Je weet dat het een risico is om mij te volgen. ;)

Gefeliciteerd met je poolwinst! ::bravo::

Met mijn zevende plek ben ik beire content. ::trots::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #192 Gepost op: 14-05-2018, 00:48:15 »
Gefeliciteerd Spacy, het is je zeer gegund!

Uiteindelijk had ik Baha en Lloyd idd omgedraaid. Ik ben nochtans erg blij met mijn 8e plek ::feest::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #193 Gepost op: 14-05-2018, 06:14:36 »


Heinz, als je dit leest, ik wil jou toch wel even bedanken. Jij bent degene die mij al vroeg op het goede spoor van Pieter als mol hebt gezet.
Bij mij idem. Ik ben tot nu toe heel slecht gebleken bij het raden van de Vlaamse mol, misschien dat ik nuances in de taal minder goed hoor dan bij de Nederlandse mol. Maar door Heinz ben ik nu in de top dertig, dat is al heel wat.
Lloyd als winnaar zag ik wel aankomen, had ik veel eerder moeten inzien, maar ja.
Felicitatos aan de toptien-winnaars.
« Laatst bewerkt op: 14-05-2018, 06:28:32 door Run »

Re: De Mol vier Pool
« Reactie #194 Gepost op: 14-05-2018, 08:19:15 »
Net buiten de top 3...4e. Maar toch knap van mezelf, had al een paar keer lloyd en baha op de juiste plek gezet. Gefeliciteerd top 3  ::bravo::

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #195 Gepost op: 14-05-2018, 11:15:55 »
...
Met mijn zevende plek ben ik beire content. ::trots::

Heinz, ook de credits van mij  ::ok:: ::ok::. Na intuïtief vóór de 2e aflevering op Pieter te hebben gestemd, had je opmerking over Pieter- die het plannetje van Joke torpedeerde bij de de jacht op Joke - een groot aandeel om 'm extra in de gaten te houden. Vanaf aflevering 4 was ik echt overtuigd van Pieter.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #196 Gepost op: 14-05-2018, 12:47:21 »
Gefeliciteerd top 3, héél erg knap! ::bravo::
Ik had never nooit verwacht om nog een 16de plek te mogen krijgen... Alleen vanaf Aflevering 1 op Lloyd als winnaar ingezet en de Mol ook altijd als man aangewezen, verder 3x Jeffrey als Mol, nadat hij eruit ging ben ik 4x op Pascale gegaan en pas deze finale ben ik naar Pieter gegaan. Ben dus mega blij met een 16de plek, vooral omdat ik steeds een beetje onderaan de middenmoot bleef hangen! ;D
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline koenwillen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Heb je mij gemist want niets is wat het lijkt ;)
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #197 Gepost op: 14-05-2018, 14:43:28 »
Serieus gedaald nu Lloyd geen mol is, maar maakt allemaal niet uit want het was een topseizoen!
K.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #198 Gepost op: 14-05-2018, 15:47:29 »
Heel erg bedankt! ::bravo:: Ik had dit, om eerlijk te zijn, echt niet zien aankomen. Maar toen het lampje boven Lloyd verscheen, en Pieter als mol opdoemde ging ik gelijk het forum checken en was ik al even blij als Lloyd met zijn winst. :) Met name omdat dit voor mij de pijn van het als eerste afvallen in de Mol Online 2018 iets verzacht.

Heinz, als je dit leest, ik wil jou toch wel even bedanken. Jij bent degene die mij al vroeg op het goede spoor van Pieter als mol hebt gezet. En verder heb ik ook gewoon geluk gehad met het drie keer juist gokken van afvallers, het feit dat er relatief weinig jokers en vrijstellingen in het spel zaten (ik heb daarin volgens mij standaard op 'geen' gestemd), en natuurlijk met de winnaar/verliezer, want ik denk dat velen van jullie ook Lloyd en Bahador hadden, maar dan toch iets minder vaak of net omgekeerd. Daarbij kwam het mij ook goed uit dat Jeffrey en Katrien er snel uitvlogen omdat zij ook tijdelijk mijn winnaar en verliezer zijn geweest.

Vandaag brak ik per ongeluk een bord, helemaal niets voor mij. Maar scherven brengen blijkbaar toch geluk. ::ok::

Grappig dat je dat zegt, want dat wou ik ook zeggen  ::rofl::. Mede door Heinz ben ik ook vrij vroeg op Pieter gaan zitten. En heb toen gewoon gegokt dat Bahador de afvaller zou zijn en Lloyd de winnaar. Alhoewel ik dat soms ook wel eens heb omgedraaid (voor de zekerheid mocht het niet zo zijn).

Proficiat trouwens SpacyColours je behaalde de winst is meer dan terecht. 

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol vier Pool
« Reactie #199 Gepost op: 14-05-2018, 15:51:14 »
Heinz heeft er vorig jaar ook voor gezorgd dat ik 2de was geworden, maar dan eerder door reverse psychology. Heinz zat op Annelies en zo volgden er velen en waren er minder die Eline verdachten hier  ::hypocriet::