Auteur Topic: Downloads (spoilervrij)  (gelezen 42329 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #140 Gepost op: 7-05-2018, 08:08:26 »
Hoed hasten! ::bravo::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #141 Gepost op: 11-05-2018, 01:08:46 »
Zondag ga ik voor het eerst maar eens via deze site de aflevering bekijken. Probleem is inderdaad dat je soms perongeluk ziet wie de afvaller is. Is mij 1,5 keer (1* was ik niet zeker) overkomen. Zondag wil ik echt niet weten wie de mol is voordat ik ga kijken. Staat dit topic bovenaan iets na half 10, of moet je toch langs andere topics scrollen?
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #142 Gepost op: 11-05-2018, 01:25:09 »
Zondag ga ik voor het eerst maar eens via deze site de aflevering bekijken. Probleem is inderdaad dat je soms perongeluk ziet wie de afvaller is. Is mij 1,5 keer (1* was ik niet zeker) overkomen. Zondag wil ik echt niet weten wie de mol is voordat ik ga kijken. Staat dit topic bovenaan iets na half 10, of moet je toch langs andere topics scrollen?

Van zodra de uitzending afgelopen is, plaats ik altijd een link (tenzij iemand anders me voor is). Dat is natuurlijk wel een link naar de pagina van de site waar mogelijk een clipje staat "... is de Mol". Dus misschien wacht je beter tot Arco of iemand anders een download link aanbiedt om spoilers 100% zeker te mijden.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #143 Gepost op: 11-05-2018, 02:04:40 »
Zondag ga ik voor het eerst maar eens via deze site de aflevering bekijken. Probleem is inderdaad dat je soms perongeluk ziet wie de afvaller is. Is mij 1,5 keer (1* was ik niet zeker) overkomen. Zondag wil ik echt niet weten wie de mol is voordat ik ga kijken. Staat dit topic bovenaan iets na half 10, of moet je toch langs andere topics scrollen?

Zet deze link alvast in je favorieten en dan zondagavond vanaf half tien - tien uur continu verversen. Zo doe ik het altijd.

https://www.vier.be/video/de-mol/de-mol-2018/de-mol-2018-aflevering-8
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #144 Gepost op: 11-05-2018, 09:32:39 »
Ok, simple and easy. Zo ga ik het doen. Op tijd in dit topic zijn en nergens anders meer kijken!
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #145 Gepost op: 11-05-2018, 13:28:33 »
Ik ga de uitzending pas donderdag/vrijdag  kunnen kijken :(
En omdat er vaak de titels van de topics over de mol worden aangepast van bijvoorbeeld ‘Kandidaat-Pieter’ naar ‘Mol-Pieter’, ga ik deze link naar dit topic maar opslaan en alle spoilers vermijden :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #146 Gepost op: 11-05-2018, 13:35:05 »
Ik ga de uitzending pas donderdag/vrijdag  kunnen kijken :(
En omdat er vaak de titels van de topics over de mol worden aangepast van bijvoorbeeld ‘Kandidaat-Pieter’ naar ‘Mol-Pieter’, ga ik deze link naar dit topic maar opslaan en alle spoilers vermijden :)
Ja! Alvast een verzoekje aan de forumbeheerders: afgelopen jaar stond er ook maandenlang superduidelijk in het nieuwsbalkje: 'XXX is de vijfde Vlaamse Mol!'
Dat lijkt me dus supersuf als je van plan was die serie nog terug te kijken en alleen op het WIDM-forum wilde rondturen. Kunnen dat soort berichtjes dus in het vervolg iets zijn als 'De zesde Vlaamse Mol is bekend!', zonder dus onnodig te spoileren? Dank al vast ::joehoe:: ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Mollende_Moller

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #147 Gepost op: 13-05-2018, 20:19:46 »
Ik hoor dat veel mensen bij het Kinepolis zijn. Toch hoop ik ook dat er iemand is die een linkje plaatst naar de aflevering.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #148 Gepost op: 13-05-2018, 20:22:18 »
Ik hoor dat veel mensen bij het Kinepolis zijn. Toch hoop ik ook dat er iemand is die een linkje plaatst naar de aflevering.

Reken maar van yes. ;)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #149 Gepost op: 13-05-2018, 20:32:26 »
Ik zit op deze pagina en ik blijf op deze pagina. Over een uur begint het refreshen.
Veel plezier allemaal!
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #150 Gepost op: 13-05-2018, 21:26:41 »
Finale

We hebben een Mol, een winnaar en een verliezer. En ik verklap al dat het alle 3 mannen zijn.

Opgepast met scrollen he. Want er kunnen spoilers onderaan de site staan.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #151 Gepost op: 13-05-2018, 21:40:47 »
En over 7 minuten ook weer via https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/Un7kDoDIpjTVucI

Wachtwoord: GILLES
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lachebekje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #152 Gepost op: 14-05-2018, 06:25:22 »
De HD (720p) versie van aflevering 8 is inmiddels ook beschikbaar op de bekende plek.

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #153 Gepost op: 14-05-2018, 11:47:53 »
Ik kan Café de Mol aflevering 8 zowel op de site niet vinden, als ook in de downloads niet :(
Ik had die graag gezien .... helaas!
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #154 Gepost op: 14-05-2018, 12:11:25 »
Ik kan Café de Mol aflevering 8 zowel op de site niet vinden, als ook in de downloads niet :(
Ik had die graag gezien .... helaas!

Er was geen echte Café De Mol. Er was een kwartiertje Gilles die met Annelies en Elodie praatte over hun huidige verdenking voor de finale en er waren 5 minuten na de finale waarin we live naar Kinepolis gingen met Frances die bij de 3 finalisten stond.

Dus ofwel komt het nog online ofwel komt er niets omdat het geen rond geheel was gisteren.

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #155 Gepost op: 14-05-2018, 13:14:54 »
Dankje Hulpmol. Dan zal het inderdaad niet online komen denk ik. Jammer :(
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline Lachebekje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #156 Gepost op: 14-05-2018, 19:12:50 »
Er was geen echte Café De Mol. Er was een kwartiertje Gilles die met Annelies en Elodie praatte over hun huidige verdenking voor de finale en er waren 5 minuten na de finale waarin we live naar Kinepolis gingen met Frances die bij de 3 finalisten stond.

Dus ofwel komt het nog online ofwel komt er niets omdat het geen rond geheel was gisteren.

Dan komt het vast niet meer on-line want ook nu nog is er niets van terug te vinden op de web site van Vier. Heeft iemand Café de Mol aflevering 9 en 10 gisteren opgenomen? En kan dat gedeeld worden?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #157 Gepost op: 14-05-2018, 19:32:18 »
Dan komt het vast niet meer on-line want ook nu nog is er niets van terug te vinden op de web site van Vier. Heeft iemand Café de Mol aflevering 9 en 10 gisteren opgenomen? En kan dat gedeeld worden?

9 en 10?

Als je 6 en 7 bedoelt: https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/Un7kDoDIpjTVucI/authenticate

Wachtwoord:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lachebekje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #158 Gepost op: 15-05-2018, 16:28:59 »
9 en 10?

Als je 6 en 7 bedoelt: https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/Un7kDoDIpjTVucI/authenticate

Wachtwoord:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Aflevering 9 en 10 van Café de Mol worden door Vier zo aangeduid en zijn afgelopen zondag voor en na aflevering 8 van de Mol uitgezonden. Vier heeft de voorbeschouwing aflevering 1 genoemd, en dus loopt de nummering tussen Café de Mol en de Mol niet gelijk. Je zou ze ook aflevering 8a en 8b kunnen noemen.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Downloads (spoilervrij)
« Reactie #159 Gepost op: 20-05-2018, 20:38:34 »
Ze zijn vroeg vandaag!
Aflevering 9 nu al online.  ::ok::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?