Auteur Topic: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's  (gelezen 3883 keer)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #20 Gepost op: 7-05-2018, 23:02:59 »
Ik denk dat we over twee weken nog wel gaan zien welk telefoonnummer Pieter op het briefje schreef. Ik denk ook dat we het al kennen.
Misschien is het al elders vermeld, maar voor mij (vanuit de drukste tunnel) is het een dikke aanwijzing richting Pieter dat hij zijn telefoonnummer afgeeft in dezelfde aflevering waarin hij gebeld wordt.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #21 Gepost op: 8-05-2018, 14:22:48 »
Wat mij opviel was dat Pieter het tijdens de opdracht had over hoe Pascal hem zou inschatten. Volgens mij wisten de kandidaten op dat moment nog helemaal niet wie observeerde...

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #22 Gepost op: 8-05-2018, 16:19:13 »
Wat mij opviel was dat Pieter het tijdens de opdracht had over hoe Pascal hem zou inschatten. Volgens mij wisten de kandidaten op dat moment nog helemaal niet wie observeerde...

De kandidaten krijgen altijd een veel uitgebreidere uitleg dan die wij zien, dus hij kan het best al geweten hebben. Het is ook van belang om te weten wie je gaat inschatten, de ene persoon kan een heel andere indruk van je hebben dan de andere.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #23 Gepost op: 8-05-2018, 16:21:18 »
Gilles zei in een voice-over ook dat wel verteld was dat het om Pascale ging. Dat dit niet op het kaartje stond komt omdat dit vooraf nog niet vaststond, dit had met het pakken van de sleutels te maken.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #24 Gepost op: 10-05-2018, 14:12:07 »
Wat mij betreft had er veel meer in deze opdracht gezeten dan we nu hebben gezien. Het was veel spannender geweest als de kandidaten niet hadden geweten wie de observator was. Pascale wordt door allemaal beschreven als 'de mama' van de groep, logisch dat zij de kandidaten goed kan inschatten. Maar of dat ook voor bijvoorbeeld Lloyd zou gelden? Dan is het veel moeilijker om te bepalen welk gedrag je aanneemt. De opdrachten lijken trouwens precies voor deze kandidaten geschreven te zijn: natuurlijk moest Pieter verleid worden en Lloyd in de sauna past ook prima. Ik had Pieter wel die sauna-opdracht willen zien doen!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Verborgen camera's
« Reactie #25 Gepost op: 18-05-2018, 00:01:18 »
Vind het toch apart dat deze opdracht in de top 5 minst gewaardeerde opdrachten van dit seizoen staat.

Ik vond deze opdracht echt heel geinig, maar smaken verschillen natuurlijk. Al was deze opdracht niet om de mol te vinden: oke Pieter gaf zijn telefoonnummer :P