Auteur Topic: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel  (gelezen 17354 keer)

Offline remke

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #20 Gepost op: 8-04-2018, 23:24:26 »
De vragen hebben een nummer. De kandidaten zijn misschien ook genummerd. Door de vraag te kiezen: heeft de mol kinderen? Weet de mol welke kandidaat zou afvallen.
if money talks, then i'm a mime

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #21 Gepost op: 8-04-2018, 23:27:25 »
De vragen hebben een nummer. De kandidaten zijn misschien ook genummerd. Door de vraag te kiezen: heeft de mol kinderen? Weet de mol welke kandidaat zou afvallen.

Dan moet je vragen, nummers en kandidaten aan elkaar kunnen koppelen. Is toch wel veel om te gaan onthouden misschien.

anoniem 24971

  • Gast
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #22 Gepost op: 8-04-2018, 23:36:02 »
We weten niet of de hint waarmee Gilles de Mol op de hoogte heeft gebracht over de afvaller ook daadwerkelijk over Jeffrey gaat. De oorspronkelijke afvaller kan middels pasvragen toch uiteindelijk niet zijn afgevallen, maar de hint zou daar dan wel naar hebben geleid. De hint slaat dus sowieso op Jeffrey, Joke, Steve of Pieter.

anoniem 24971

  • Gast
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #23 Gepost op: 8-04-2018, 23:42:57 »
Op zich niet zo ingewikkeld.
Kinderen? gaat over Jeffrey
Man? gaat over Steve
Huisdier? gaat over katrien
(bijvoorbeeld)


Ik denk dat dit niet kan, omdat er dan 8 vragen in de test moeten zitten die allemaal op een andere kandidaat slaan voor het geval die kandidaat afvalt en de Mol hieruit moet afleiden wie het is.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #24 Gepost op: 8-04-2018, 23:47:11 »
*7
maar het was slechts een voorbeeld, de kandidaten hoeven niet rechtstreeks te linken zijn aan een vraag. Maar de mol moet gewoon even weten bij welke vraag welke kandidaat hoort. Dit kan vooraf zijn afgesproken. Dan hoef je als mol maar een kernwoord per persoon te onthouden om te weten wie er zou afvallen.
Het is in ieder geval eenvoudiger dan een heel gepuzzel in de tekst.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #25 Gepost op: 9-04-2018, 00:28:15 »
Of misschien hoeft de mol alleen maar te tellen uit hoeveel woorden de vraag bestaat. In dit geval vier.

Er kan tevoren een afspraak zijn gemaakt: de afvaller zit op de zoveelste (lees: zoveel woorden als de vraag telt die Gilles straks stelt) stoel van links tegenover jou. Bijvoorbeeld.

Of er is van tevoren afgesproken dat de stoelen zijn neergezet in een bepaalde nummervolgorde. Dat is nog eenvoudiger.
De stoelen stonden ditmaal ook in een opstelling recht tegenover en recht naast elkaar. Makkelijk om zo een nummering te onthouden.

Gilles De Coster ziet natuurlijk op zijn schermpje de vragen, zodat hij de vraag met het juiste aantal woorden op dat moment kan koppelen aan de plaats waar de afvaller zit.

« Laatst bewerkt op: 9-04-2018, 00:38:11 door Marisa »

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #26 Gepost op: 9-04-2018, 08:04:48 »
Ik was tijdens de proef aan het redeneren en kon enkel besluiten dat de mol waarschijnlijk direct als 2e een 0 koffer zou nemen, nadat er uiteindelijk iemand van de groep als eerste een 0 koffer zou accepteren. Dit uiteraard enkel indien die eerste niet de afvaller was.
De eigenlijke afvaller geef je dan een mooi bedrag mee (bijvoorbeeld 3000 euro aan Pieter).
Die speelt zich uiteindelijk vrij voor 1000 euro van de groepspot, waardoor toch Jeffrey afvalt.

Bahador blijft hierdoor mijn hoofdverdachte.
Dat hij bij het begin van de aflevering enkel "nee" zegt lag er dan weer wat dik op als het een hint zou zijn.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #27 Gepost op: 9-04-2018, 08:07:30 »
Gilles de Coster zei: Op de vraag "Heeft de Mol kinderen?" heeft de afvaller "neen" geantwoord.

Als je een beetje doordenkt geeft hij hiermee een (kleine) tip over de mol. De afvaller zat op de verkeerde persoon en zeer waarschijnlijk heeft de mol wel kinderen. Dan zou het goed kunnen kloppen dat afvaller Jeffrey op Lloyd heeft gestemd (wat ik eerst vermoedde) want die heeft geen kinderen. Maar het is ook heel goed mogelijk dat een kandidaat die pasvragen heeft ingezet ook op Lloyd heeft gestemd maar zich door zijn pasvragen kon redden ten koste van Jeffrey.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2018, 08:10:07 door Luc »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #28 Gepost op: 9-04-2018, 09:22:31 »
Gilles de Coster zei: Op de vraag "Heeft de Mol kinderen?" heeft de afvaller "neen" geantwoord.

Als je een beetje doordenkt geeft hij hiermee een (kleine) tip over de mol. De afvaller zat op de verkeerde persoon en zeer waarschijnlijk heeft de mol wel kinderen. Dan zou het goed kunnen kloppen dat afvaller Jeffrey op Lloyd heeft gestemd (wat ik eerst vermoedde) want die heeft geen kinderen. Maar het is ook heel goed mogelijk dat een kandidaat die pasvragen heeft ingezet ook op Lloyd heeft gestemd maar zich door zijn pasvragen kon redden ten koste van Jeffrey.
Ik dacht dat Jeffrey Pieter verdacht en die heeft geen kinderen. Hij gaf juist Lloyd het hoogste bedrag, dus die vertrouwt hij het meest.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #29 Gepost op: 9-04-2018, 09:36:36 »
Ik dacht dat Jeffrey Pieter verdacht en die heeft geen kinderen. Hij gaf juist Lloyd het hoogste bedrag, dus die vertrouwt hij het meest.

Maar kandidaat Jeffrey wist niet dat er geld kon geboden worden. Op dat punt wilde die enkel zoveel mogelijk geld veilig stellen voor de pot en dat doe je door je Mol (die nooit afvalt) het hoogste bedrag te geven.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #30 Gepost op: 9-04-2018, 10:29:41 »
Ik heb me eens uitgeleefd en uitgeschreven wat we te horen en te zien hebben gekregen:
------

Gilles: "Beste vrienden, we zijn bijna klaar om te boarden en het vliegtuig te nemen naar Mexico City met 14.200 euro in de groepspot. Maar er is een probleem. Je mag maar maximum 10.000 euro per persoon meenemen op de vlucht. Jullie zullen dus de groepspot onder elkaar moeten verdelen. Jullie kiezen zelf wie hoeveel meeneemt. Maar het bedrag dat bij de afvaller zit, verdwijnt straks uit de groepspot."

Voice-over Gilles: "Als de kandidaten erin slagen om de groepspot intact te houden, verdienen ze 3000 euro."

Gilles: "En vooraleer jullie beginnen te verdelen, ga ik zeer uitzonderlijk een inkijk geven in de resultaten. Op de vraag 'Heeft de mol kinderen?' heeft de afvaller neen geantwoord.

Het is belangrijk om te weten dat het voor iedereen interessant kan zijn om een koffertje met geld bij zich te hebben. Want dan zou je de uitslag van de eliminatie nog kunnen beïnvloeden.

Ik heb nu trouwens ook, door wat ik allemaal net verteld heb, de mol op de hoogte gebracht van wie die afvaller is. Succes."

Pascale: "Ja, amai."
Katrien: "Wie heeft er ja geantwoord op die vraag?"
Joke: "Ik denk niet dat er iemand van plan is om dat te zeggen, in eender welke richting."
Pascale: "Het is ook niet zo omdat je nee geantwoord hebt... Dat is misschien de enige vraag die je juist had... Ik denk dat het meest vreselijke die koffertjes van nul euro zijn. Of heeft iemand dat anders in zijn hoofd?"
Joke: "Het is ook vreselijk om de afvaller te zijn met 6000 in je handen."
Pascale: "Dat is ook waar. Vandaar dat ik zou zeggen, laat het toeval beslissen over de koffertjes van nul euro. En misschien ook voor dat van 6000 euro. Tenzij iemand zegt: Ik wil die van nul pakken of ik wil die van 6000 pakken."
Joke: "Ik wil die van 6000 wel pakken."
Pascale: "Die van 6000 heb ik ook minder moeite mee."

Bahador: "We zullen de rij af gaan. Wie wil wat? Jij zegt 6000. Jij?"
Pieter: "6000."
Baha: "6000. Jij?"
Jeffrey: "700."
Baha: "Ja."
Steve: "2000."
Baha: "Voor mij mag 1500."
Pascale: "3000."
Lloyd: "6000."
Katrien: "6000."
Baha: "Ik denk dat de mensen die al iets gekozen hebben wat de anderen niet willen, pakken wat ze willen."
Joke (en Pieter): "Nee, dat is niet waar. Onze optie is anders ook..."
Baha: "Jullie kiezen voor 6000. Vecht het uit."
Pieter: "Sorry, maar dat heb je op safe gespeeld. Omdat je zeker weet... Je hebt geluisterd naar alles."
Baha: "Jullie willen het hoogste bedrag."
Joke: "We willen zeker geen nul. Dat telt niet."
Baha: "Je gaat voor het hoogste."
Pieter: "Je stelt jezelf safe."
Joke: "Je luistert eerst naar vier getallen, dan zeg je iets wat nog niet gekozen is en dan ga je het verdelen. Nee, dat vind ik ook niet."

Gilles: "Wie voelt zich zeker genoeg om een koffertje met nul mee te nemen?"

Pascale: "Is er iemand die zegt: Ik ben eigenlijk voor tachtig procent of negentig procent zeker van ik zit op de goede mol?"
Baha: "Dan moet je echt heel sterk in je schoenen staan."
Pascale: "Iemand kan iets gezien hebben dat je zegt van OK..."

Jeffrey: "Ik denk dat ik al mee het meeste geld heb binnengebracht dus zou ik toch wel ik noem maar 700 pakken. Maar ik zou toch wel graag 700 euro dan toch niet de nullen hebben."
Pascale: "Niemand wil de nul hebben."
Joke: "Ja, als het daaraan ligt. Je kan inderdaad beginnen te tellen maar ik heb al mega mijn best gedaan en afhankelijk geweest van anderen ook op bepaalde vlakken. Ik weet niet of ik daardoor iets anders zou mogen. Als je het optelt."
Baha: "Op zich is er maar één iemand die zijn best niet doet, al de rest doet zijn best. Zo kun je het ook bekijken."
Joke: "Het is dat. En het is nooit afhankelijk van die ene persoon."
Jeffrey: "We gaan wel een oplossing moeten zoeken."

Joke: "Amai, we zijn echt niet goed bezig."
Pascale: "Maar ik zie ook geen mogelijkheden om eruit te geraken."

[ZIE HIERONDER VOOR VERVOLG]
« Laatst bewerkt op: 9-04-2018, 11:44:33 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #31 Gepost op: 9-04-2018, 10:29:49 »
Gilles: "Ik herhaal dat de afvaller op de vraag 'Heeft de mol kinderen?' neen heeft geantwoord."

Lloyd: "Heeft er iemand ja gezegd?"
Pieter: "Of zit iedereen hier gewoon te peizen van ik ga het niet zeggen? Als we op die piste verdergaan dan moet iedereen hier direct gewoon zeggen: Ik heb ja of nee gezegd. Dan kunnen we verder denken. Of er moet gezegd worden: Die domme piste doen we weg om te verdelen."
Joke: "Ik denk dat het de enige piste is die er is. Het hoeft daarom niets aan te geven over de mol."
Pieter: "Het gaat gewoon over wat er geantwoord is."
Joke: "Het gaat gewoon over wie al weet wie door is."
Pieter: "Ja." "Dan moeten we wel allemaal bereid zijn om te zeggen wat we erop geantwoord hebben."
Jeffrey: "Ik wil het gerust zeggen."
Pieter: "Ik wil het ook wel zeggen. Anders gaan we er hier niet uitgeraken."
Lloyd: "Dan beginnen we eraan zeker?"
Baha: "Ik weet niet of ik dat wil zeggen, eerlijk gezegd."
Pieter: "Ja goed, maar wat is het alternatief?"
Baha: "Ja..."
Joke: "Ik wil het ook wel zeggen."
Pieter: "Steve, wil jij het zeggen?"
[Steve schudt nee.]
Pieter: "Nee? Dan is die piste dood. Twee willen het niet zeggen."
Lloyd: "Als je het eerst van ons hoort, zeg je het dan wel?"
Steve: "Nee."
Baha: "Je kan ook zeveren. Het is een spel, iedereen zevert."
Joke: "Denk je dat er mensen zouden liegen?"
Baha: "Ja, allee. Alsof één iemand hier de waarheid gaat zeggen."

Pieter: "Goed, simpel. Ik wil afstappen van die 6000."
Jeffrey: "Er moeten er twee nul pakken."
Joke: "Ja, vent. Het rare is ook dat je niet weet hoeveel mensen nee geantwoord hebben."
Pieter: "We zijn nu allemaal in ons eigen voordeel aan het peizen, terwijl het punt echt is dat we het geld mee moeten krijgen."
Joke: "Het is stom, we hebben er zo voor gewerkt."
Pieter: "Ja."

Jeffrey: "Weet je, ik pak er eentje met nul. Ik pak er eentje met nul, gewoon omdat ik -"
Pieter: "Dat moet je ook niet doen."
Pascale: "Je moet je niet opofferen."
Pieter: "Dan ga je je weer in je goedheid opofferen. Ik vind dat dat ook niet hoeft."
Jeffrey: "Iemand anders doet het niet."
Pieter: "Ik weet het, maar ja."
Baha: "Als Jeffrey nul pakt, pak ik ook nul."
Jeffrey: "Voilà, dan is het verdeeld."
[Baha en Jeffrey pakken nul.]
Joke: "Ik wilde net zeggen: Ik wil ook wel nul."

Pascale: "Dat vind ik echt supermoedig van jullie, echt waar."
Jeffrey: "Dan moet je die nog verdelen."
Baha: "Kom. Kom overeen."
Pascale: "Dan vind ik dat jullie mogen kiezen."
Pieter: "Jullie mogen verdelen."
Pascale: "Ik vind dat jullie mogen verdelen."
Pieter: "Ja, jullie verdelen."
Joke: "Dat vind ik ook goed."
Pieter: "Jef en Baha, om de beurt geven jullie één koffer aan één van ons."

Jeffrey: "Ik wil 6000 aan Lloyd geven."
Pieter: "Baha."
Baha: "Jij mag 3000 hebben."
Jeffrey: "Ik geef 2000 aan Joke."
Baha: "1500 voor Pascale."
Jeffrey: "1000 voor Steve."
Baha: "Katrien." (700)
Katrien: "Ik krijg niet veel." 

Joke: "Zijn we er zeker over?"
Jeffrey: "Ja..."
Baha: "Misschien... Ik heb nog een idee. Iemand die zegt: Ik ben echt niet zeker van mijn stuk en ik gun het de rest om wat geld mee te nemen. Dan kunnen we misschien onderling wat wisselen. Als je zegt van ik ga vandaag naar huis bij wijze van spreken."
Pascale: "Ik denk dat niemand dat weet. Iedereen heeft zijn best gedaan en denkt dat hij op een goed spoor zit."
Joke: "Hoe kun je dat weten? Als Lloyd eruit ligt, gaan we allemaal vloeken."

Gilles: "Alleen kandidaten met geld kunnen straks de uitslag van de eliminatie beïnvloeden."

Jeffrey: "Dan hoop ik dat die met geld straks eens aan die van nul denken... Alle koppen gaan naar beneden..."

Gilles: "Er is een verdeling. Baha en Jeffrey, nul. Katrien, 700. Steve, 1000. Pascale, 1500. Joke, 2000. Pieter, 3000. Lloyd, 6000."

Katrien (700) koopt geen pasvragen.
Steve (1000) koopt twee pasvragen voor 2x 500 = 1000 euro en houdt nul euro over.
Pascale (1500) koopt geen pasvragen.
Joke (2000) koopt één pasvraag voor 500 euro en houdt 1500 euro over.
Pieter (3000) koopt twee pasvragen voor 2x 500 = 1000 euro en houdt 2000 euro over. Pieter: "Ik heb nee geantwoord op die vraag, dus ja..."
Lloyd (6000) koopt geen pasvragen. Lloyd: "Ik ga het eerlijk spelen."

Er gaat 2500 euro uit de pot. Die komt op 14.200 - 2500 = 11.700 euro. Omdat ze niet met de volledige groepspot vertrekken wordt er geen 3000 euro verdiend.

Jeffrey (0 euro) valt af. Er gaat dus geen extra geld uit de pot.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2018, 11:48:34 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #32 Gepost op: 9-04-2018, 11:00:48 »
Het is nog een wirwar van gedachten en aannames in mijn hoofd maar hier vast een poging om er wat van te ordenen:

De Mol:

- Weet wie de afvaller is. Maar alleen in eerste instantie want pasvragen kunnen dit nog veranderen.
- Wil dat de afvaller een groot bedrag meeneemt omdat dit uit de pot gaat.
- Wil dus niet dat de afvaller nul euro kiest.
- Wil zelf geen te groot bedrag pakken want is er zeker van dat hij dit meeneemt.
- Wil wel een bedrag pakken om geld uit de pot te kunnen halen door het kopen van pasvragen.
- Koopt een of meerdere pasvragen. Ook omdat er dan sowieso geen 3000 euro verdiend wordt.

Jeffrey is uiteindelijk de afvaller maar we weten niet of dit voor het kopen van de pasvragen ook al zo was. Stel dat Jeffrey al de afvaller was waarvan de Mol op de hoogte was:

- Op het moment dat Jeffrey nul pakt zijn Pieter en Pascale hier op tegen. Verdacht want de Mol zou niet willen dat de afvaller nul euro kiest.

- Bahador is er niet op tegen dat Jeffrey nul pakt (onverdacht) en pakt zelf ook nul (onverdacht volgens aannames hierboven).

- Naast Baha en Jeffrey met nul kopen Katrien, Pascale en Lloyd geen pasvragen. Onverdacht.

- Joke (één), Steve (twee) en Pieter (twee) kopen pasvragen. Verdacht.

- Joke, Pascale, Pieter, Lloyd en Katrien willen in eerste instantie 6000 euro kiezen. Onverdacht.
Maar Pieter zegt van de 6000 af te willen stappen. Verdacht.

Edit: Maar als Jeffrey niet al de afvaller was is het een heel ander verhaal. Dat gaat Hulpmol nu mooi uitleggen. :P
« Laatst bewerkt op: 9-04-2018, 11:07:06 door Heinz »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #33 Gepost op: 9-04-2018, 11:02:59 »
Ook al vind ik Joke in het hele spel heel onverdacht ze maakt daar een opvallende bocht wanneer Baha het 2e koffertje van 0 euro kiest. ;D Eerst is het nog "Ik heb 6000 gekozen, dus wil ik een hoog bedrag" en dan zou ze met 0 euro plots tevreden zijn. ;D

Wat mij betreft zijn er twee gevallen (waarvan we waarschijnlijk voor aflevering 9 niet van weten welk is voorgevallen):

1. Jeffrey was altijd al de afvaller
In dat geval is Bahador zeer kandidaats, want als hij de Mol is, dan laat hij de afvaller geen geld uit de pot nemen en hij gaat als Mol nog eens weg blijven van de mogelijkheid om geld uit de pot te nemen voor pasvragen.

In dat geval is de Mol volgens mij als laatste aan de beurt geweest bij Gilles en heeft die geen pasvragen genomen omdat die wist dat die 3000 euro sowieso niet verdiend ging worden. Omdat montage random is, kunnen dat Katrien, Pascale en Lloyd geweest zijn.

2. Jeffrey was oorspronkelijk niet de afvaller
Dan heb je het tegenovergestelde (en betonmol heeft dat al uitgelegd): Jeffrey is geen afvaller en neemt al 0 euro. Dan moet de Mol snel dat tweede koffertje nemen, want dan is de 3000 euro altijd niet verdiend EN er gaat minstens 700 euro uit de pot. Bovendien mag je achteraf nog met je vinger wijzen naar iedereen die pasvragen gekocht heeft en was je je eigen handen in onschuld.

Baha is in dit geval dus een ideale Mol. De afvaller moet dan Lloyd of Pieter zijn, omdat Jeffrey Lloyd al het meeste geld had gegeven en Baha kiest daarna meteen voor Pieter voor het 2e hoogste bedrag. Echter, omdat Lloyd geen pasvragen kocht, zou het dan Pieter moeten geweest zijn.



In ieder geval vind ik pasvragen kopen eerder onmols en zeker als het er dan nog 2 zijn. Zo heb ik na de voorbije 2 jaren enorm veel vertrouwen gekregen in de Mol die er niet voor kiest om laf geld uit de pot te halen (zo drukte de Mol vorig jaar niet op de knop voor mingeld).

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #34 Gepost op: 9-04-2018, 11:07:28 »
Wat een fantastische opdracht. Helaas ook een opdracht waar je weken over kan nadenken en waarschijnlijk steeds andere sporen ontdekt. Je moet gewoon te veel aannames doen om te weten wat de mol hier het best had kunnen doen. Maar wat ik wel durf te stellen:

Als Jeffrey altijd de afvaller was: verdacht van Pieter dat hij direct tegen Jeffrey in gaat
Als Jeffrey niet de afvaller was: verdacht van Baha dat hij direct ook zegt: ik wil de 0.


Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #35 Gepost op: 9-04-2018, 11:32:50 »
Het is nog een wirwar van gedachten en aannames in mijn hoofd maar hier vast een poging om er wat van te ordenen:

De Mol:

- Weet wie de afvaller is. Maar alleen in eerste instantie want pasvragen kunnen dit nog veranderen.
-
Twintig vragen over de mol. Met twee pasvragen ben je er niet als je op de verkeerde weg zit dus ik denk dat Jeffrey sowieso de afvaller was.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2018, 11:34:35 door Run »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #36 Gepost op: 9-04-2018, 11:34:41 »
Twintig vragen over de mol. Met twee pasvragen ben je er niet als je op de verkeerde weg zit.

Je hoeft maar de een-na-slechtste te zijn in plaats van de slechtste en je bent door. Een of twee pasvragen kunnen dat verschil prima maken.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #37 Gepost op: 9-04-2018, 11:38:23 »
Inderdaad. Ik heb helemaal niet het gevoel dat deze groep al het net rond de Mol aan het sluiten is. Integendeel. Ik krijg eerder het gevoel dat deze groep nog geen idee heeft wie eigenlijk saboteert.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #38 Gepost op: 9-04-2018, 11:45:17 »
Inderdaad. Ik heb helemaal niet het gevoel dat deze groep al het net rond de Mol aan het sluiten is. Integendeel. Ik krijg eerder het gevoel dat deze groep nog geen idee heeft wie eigenlijk saboteert.
Katrien zegt het al vrij zeker te weten en zegt dat ze sowieso meer weet en daarom koopt ze geen pasvragen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: koffertjesspel
« Reactie #39 Gepost op: 9-04-2018, 11:46:13 »
Katrien zegt het al vrij zeker te weten en zegt dat ze sowieso meer weet en daarom koopt ze geen pasvragen.

Thibaud weet ook wie de Mol is, ik bedoel maar...