Auteur Topic: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in  (gelezen 7869 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #40 Gepost op: 23-04-2018, 13:25:11 »
Iemand een overzicht hoeveel geld er hier nu net gewonnen werd?


Steve: 25 euro (vraag bridget Jones)
Bahadar:50 euro (vraag The Hangover)
Pascale: 50+ 200 (vraag the hangover en scream)
Joke: en Lloyd: 50 +100 + 200 (vraag Hangover + Trainspotting + Scream)
Pieter: 0
klaar voor de strijd

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #41 Gepost op: 23-04-2018, 13:32:13 »
Underworld met Born Slippy is wel nog bekend in België. Edvard Munch is toch ook wel een klassieker en Mike Tyson was wel de makkelijkste denk ik. De andere 3 had ik nooit geweten.

Het is toch heel persoonlijk. Ik vond Helen Hunt makkelijk, maar Underworld wist ik echt niet. Vraag 4 was echt de moeilijkste denk ik. Dat waren voor mij de enige struikelblokken.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #42 Gepost op: 23-04-2018, 13:53:32 »
Ik wist ze allemaal buiten Underworld. Maar ik geef toe dat ik al een hoop McConnaughey-films gezien heb.

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #43 Gepost op: 23-04-2018, 14:27:36 »
Ik wist ze allemaal buiten Underworld. Maar ik geef toe dat ik al een hoop McConnaughey-films gezien heb.

Wel grappig dat je hem hier dan toch verkeerd spelt  ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #44 Gepost op: 23-04-2018, 14:32:24 »
Wel grappig dat je hem hier dan toch verkeerd spelt  ;)

Maar het duurde dan ook weer 34 minuten voor iemand het zag. ;D

Nee, je hebt gelijk. De dubbele n heb ik fout, maar ik wist tijdens het kijken wel dat ik een 'au' nodig had voor de 'o'-klank en dat zijn naam eindigde op 'hey'. ;)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2:
« Reactie #45 Gepost op: 23-04-2018, 15:25:26 »
Ot: als mol heb je hier weinig invloed op de rest. Het enige wat je kan doen is proberen lang te blijven staan, hopen dat mensen dat ook doen en dan massaal de fout in gaan. Alleen Pieter deed dat. Eventueel als de Mol wil slapen, direct 25 euro innen en dan wegwezen, maar ja, die persoon is het niet weten we inmiddels. ;)
Ik zou als Mol juist snel weg zijn. Doordat Steve bijvoorbeeld bij de eerste vraag al weg reed, haalde hij gelijk de druk er bij Baha en de rest die niet veel later volgde 'om maar niet in de auto te slapen'. Wat dat de betreft is Baha het meest verdacht: niet de allereerste verrader, maar hij zette uiteindelijk wel mede de norm voor drie andere duo's om hem bij de volgende vraag te peren.
...óf niet!

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #46 Gepost op: 23-04-2018, 17:57:13 »
Ik weet dat dit deel van de reclame is, maar ik had het ook weer niet zo erg gevonden om in die BMW te moeten slapen: de stoelen gingen lekker achterover. Bovendien zij een mevrouw in Oranje niet voor niets "Dieke BMW (aaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!)"
Zo is het als Mol niet geheel gek om je partner te overtuigen om op het eind toch het verkeerde antwoord te geven.

Desalniettemin denk ik dat, als Pieter de mol is, dit misschien een miscalculatie is: volgens mij vestigt hij hiermee best wel de aandacht op zichzelf.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #47 Gepost op: 23-04-2018, 18:18:46 »
Pieter wekt misschien sympathie op, maar loopt zo erg in het oog ook. Om enige invloed op de groep te krijgen, kun je als Mol ook snel vertrekken. Daarmee wordt de drempel voor de rest om ook te vertrekken (maar met (iets) meer geld) volgens mij weer een stuk lager. Je pakt een paar centen, niet eens de moeite van het noemen waard, en maakt vertrekken acceptabel voor de rest.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #48 Gepost op: 23-04-2018, 22:34:46 »
Pieter wekt misschien sympathie op, maar loopt zo erg in het oog ook. Om enige invloed op de groep te krijgen, kun je als Mol ook snel vertrekken. Daarmee wordt de drempel voor de rest om ook te vertrekken (maar met (iets) meer geld) volgens mij weer een stuk lager. Je pakt een paar centen, niet eens de moeite van het noemen waard, en maakt vertrekken acceptabel voor de rest.

En toch zie ik dan dat kandidaten zeggen: "Oh, die zijn al vertrokken met 25/50 euro" en hebben ze aan de andere kant medelijden met Pieter en hebben ze het bij aankomst er nog over dat Pieter voor 400 en 800 euro wil gaan.

Baha (en vooral Steve) liepen net meer in de kijker met hun snel door rijden, terwijl Pieter de groep aan zijn zijde heeft.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #49 Gepost op: 23-04-2018, 22:39:26 »
Inderdaad. De inzet van de twee laatste vragen lag een stuk hoger dan het bedrag dat hij kon verliezen. Een fanatieke kandidaat (wat Pieter zeker is) zal daar zeker voor gaan en maakt er niet van het risico om in de auto te moeten slapen.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #50 Gepost op: 23-04-2018, 22:48:32 »
Inderdaad. De inzet van de twee laatste vragen lag een stuk hoger dan het bedrag dat hij kon verliezen. Een fanatieke kandidaat (wat Pieter zeker is) zal daar zeker voor gaan en maakt er niet van het risico om in de auto te moeten slapen.

Dus de conclusie: Pieter is ondanks het meenemen van 0 euro geen procentje verdachter geworden. ;)

Dus dat haalt de "het is erg opvallend"-opmerking onderuit.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #51 Gepost op: 23-04-2018, 22:51:31 »
Dus de conclusie: Pieter is ondanks het meenemen van 0 euro geen procentje verdachter geworden. ;)

Dus dat haalt de "het is erg opvallend"-opmerking onderuit.
Ik zie het eerder als fanatiek kandidaat. Maar we praten volgende zondagavond wel: Exit Pieter 😁
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #52 Gepost op: 23-04-2018, 22:56:38 »
Ik zie het eerder als fanatiek kandidaat. Maar we praten volgende zondagavond wel: Exit Pieter 😁

Nee, Pieter en Baha spelen beiden finale.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #53 Gepost op: 23-04-2018, 22:59:46 »
Nee, Pieter en Baha spelen beiden finale.
Ik had Joke, Lloyd en Baha 😉
#HetIsTochWaarZeker!?

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #54 Gepost op: 25-04-2018, 13:42:07 »
Ik had Joke, Lloyd en Baha 😉

Pieter, Baha en Pascale

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #55 Gepost op: 29-04-2018, 13:02:22 »
Ik vond het best grappig hoe bang kandidaten waren om een nacht in een auto te slapen. Ik had zelf zoiets van, oh das toch leuk. Wie kan er nou zeggen dat ie in een auto in een drive in in Mexico City heeft geslapen? Hoort bij het avontuur.

Je kon aan het gezicht van Baha en zijn vriendin aflezen dat ze meer zin hadden in een ander avontuur, na het zien van de hotelkamer.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #56 Gepost op: 29-04-2018, 15:24:50 »
Ja ik begrijp de kandidaten ook echt niet. Dat ze zo strak in de leer zitten zoals een Katrien... dat er vol voor gegaan moet worden. Ik had als ik Steve was echt na 1 ritje achtbaan het al opgegeven. En was in de lift echt niet helemaal naar boven GELOPEN. Stik er maar in. Als ik erbij moet zijn dan wacht ik wel op de 2e lift. Zelfde hier met de bios. Ga toch lekker naar het hotel, joh. Iedereen neemt een opdracht altijd veel te serieus, ik zou lekker een Nadja Hupscher doen ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #57 Gepost op: 29-04-2018, 15:40:48 »
Slechtste mollicitatie ooit Lo. ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #58 Gepost op: 29-04-2018, 17:54:39 »
Slechtste mollicitatie ooit Lo. ::rofl::

Of een goede. ;D "Die nemen we, die gaat als kandidaat alles saboteren"

Online Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: drive in
« Reactie #59 Gepost op: 29-04-2018, 18:30:49 »
En daarom zijn Katrien, Steve en Pieter deelnemer in De Mol en zit Lo thuis op de bank te kijken. ;)

De lift zou ik ook niet doen, omdat ik zou weten dat ik dat toch niet zou halen (althans niet als ik als een van de eersten moest uitstappen) maar laat die Quimera maar komen hoor :D Alhoewel, 20 ritten in een uur is behoorlijk extreem en ik weet niet of dit nou van die soepele comfortabele achtbanen zijn (maar heb er nooit in gezeten dus geen idee).

En in de auto slapen leek nochtans zo erg niet - het waren behoorlijk luxe auto's volgens mij met stoelen die helemaal omlaag klappen (moest een beetje reclame gemaakt worden voor de sponsor waarschijnlijk), en ze hadden nog heerlijke slaapzakken ook. Ik weet alleen niet of er 's nachts ongure types rondlopen op Mexicaanse drive-ins.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas