Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 30261 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #160 Gepost op: 7-05-2019, 14:17:48 »
Ik las recent iets over het afslaan van Nieuw-Zeeland wegens budgettaire redenen, maar uiteindelijk als je wil variëren in bestemmingen moet je er toch een keer heen. ;)

Ja Azië was dit jaar dus dat lijkt me sterk. Afrika is een mogelijkheid (behalve Zuid-Afrika dan). Zuid-Amerika was vorig jaar natuurlijk ook al. Dan zou Australië of Afrika wel logisch zijn. Of inderdaad een ander Zuid-Amerikaans land behalve Mexico of Argentinië.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #161 Gepost op: 7-05-2019, 14:41:52 »
Ja Azië was dit jaar dus dat lijkt me sterk. Afrika is een mogelijkheid (behalve Zuid-Afrika dan). Zuid-Amerika was vorig jaar natuurlijk ook al. Dan zou Australië of Afrika wel logisch zijn. Of inderdaad een ander Zuid-Amerikaans land behalve Mexico of Argentinië.

Vandaar Brazilië. Volgens mij geeft dat toch een heel andere sfeer dan zo'n Spaanstalig land.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #162 Gepost op: 7-05-2019, 14:51:28 »
Vandaar Brazilië. Volgens mij geeft dat toch een heel andere sfeer dan zo'n Spaanstalig land.

Zeker waar. En veel mogelijkheden en diverse locaties.

Buiten dat verwacht ik dat de crew wel weer een geweldig seizoen op een toplocatie regelt :)

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #163 Gepost op: 7-05-2019, 17:56:38 »
Mijn excuses voor wellicht een dubbele vraag, maar is het mogelijk om als Nederlander je aan te melden (en daadwerkelijk kans maken) om mee te doen?

Bij het inschrijven kan je namelijk je land invullen en daar staat Nederland wel tussen met andere landen naast België.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #164 Gepost op: 7-05-2019, 17:57:20 »
Mijn excuses voor wellicht een dubbele vraag, maar is het mogelijk om als Nederlander je aan te melden (en daadwerkelijk kans maken) om mee te doen?

Bij het inschrijven kan je namelijk je land invullen en daar staat Nederland wel tussen met andere landen naast België.

Ik denk het niet.

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #165 Gepost op: 7-05-2019, 18:05:27 »
Ik denk het niet.

Hmm, dat is wel spijtig. Dan maar hopen op een Nederlandse Wie is de Mol? met onbekende mensen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #166 Gepost op: 7-05-2019, 18:09:20 »
Ik denk misschien als je als Nederlander in België woont dat je wel een kans hebt ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #167 Gepost op: 7-05-2019, 18:27:01 »
Ik denk misschien als je als Nederlander in België woont dat je wel een kans hebt ::jaja::

Dat is dus zo raar, want je kan aangeven België (Nederlands) en Nederland.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #168 Gepost op: 7-05-2019, 18:29:59 »
Dat is dus zo raar, want je kan aangeven België (Nederlands) en Nederland.
Hmm als die optie er is dan lijkt het mij dat je wel een kans hebt. Wel een minder grote lijkt mij, want als ze het doen dan gaan ze maximaal 1 Nederlander erin stoppen lijkt mij. Maar dan zou ik het gewoon proberen ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #169 Gepost op: 7-05-2019, 19:12:19 »
Het in-België-woonachtig-moeten-zijn lijkt mij geen vereiste. Volgens mij woonde Cathy helemaal in Griekenland.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #170 Gepost op: 7-05-2019, 19:26:49 »
Het in-België-woonachtig-moeten-zijn lijkt mij geen vereiste. Volgens mij woonde Cathy helemaal in Griekenland.

Nou je het zegt inderdaad ;o

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #171 Gepost op: 7-05-2019, 22:13:59 »
Ik zou verwachten dat je wel de Belgische nationaliteit moet hebben maar niet per se in België hoeft te wonen. Maar als ze daar niet naar vragen kun je het altijd gewoon proberen natuurlijk ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #172 Gepost op: 8-05-2019, 10:12:29 »
Kaat heeft trouwens een bericht gepost in de facebookgroep over De Mol om de speurders te bedanken ;)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #173 Gepost op: 12-05-2019, 11:26:10 »
Vanavond ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #174 Gepost op: 12-05-2019, 12:51:42 »
::boogie::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #175 Gepost op: 12-05-2019, 12:56:17 »
Vorige week in Kinepolis was een feestje. Vanavond is de afterparty. Ik kijk er naar uit. Een aflevering lang terugblikken op alle mollenstreken van Elisabet ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #176 Gepost op: 12-05-2019, 12:59:13 »
Als opwarmertje heb ik gisteren de slotaflevering van De Mol 5 gekeken. Heel leuk, sommige molacties was ik al vergeten. (Dat de Mol in de donkere kamer de geur van de medekandidaten probeerde te verspreiden bijvoorbeeld. ::rofl::)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #177 Gepost op: 12-05-2019, 14:25:07 »
Ik zeg het nog maar eens, maar hoe knap is het dat ik als kijker bijna het gevoel heb alsof ik er zelf bij ben geweest ::love:: Het voelt alsof ik vanavond zélf een avontuur afsluit. Één van de allerbeste reeksen ooit ::bravo::
...óf niet!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #178 Gepost op: 12-05-2019, 15:13:25 »
Helemaal mee eens Pac. Dat ik een week later nog steeds zit te stuiteren bij elk nieuwsbericht / interview dat ik tegenkom zegt genoeg. Voor dit seizoen heb ik maar 1 woord: wauw, wauw en nog eens wauw!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #179 Gepost op: 12-05-2019, 16:40:30 »
Ik denk wel dat er wat fout is gegaan bij Elisabet bij de molacties, doordat ze onvoorbereid was. Maar ik heb onlangs de slotafleveringen gezien van de afgelopen Mol seizoenen, en elke Mol heeft best wel wat fouten gemaakt. Dus zeker Elisabet is daar niet op aan te rekenen vind ik, zulke dingen gebeuren gewoon.