Poll

Wie is de mol?

Axel
42 (33.9%)
Bas
52 (41.9%)
Elisabet
30 (24.2%)

Totaal aantal stemmen: 123

Auteur Topic: Wie is ... de Mol?  (gelezen 68737 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #40 Gepost op: 11-03-2019, 10:20:01 »
Ik snap de argwaan bij Tureluurs en Tunnelgraver aangezien we net uit WIDM komen, maar bij De Mol heb je in de laatste aflevering toch dat ze heel veel laten zien van wat er gebeurd is. Zo kan ik me niet voorstellen dat het "zo hebben we de Mol gekozen"-stukje niet terugkomt in de laatste aflevering en dan moeten ze ons toch echt 3 kandidaten met een misschien-scherm geven.

Dat ze op voorhand al wisten wie van die 3 ze waarschijnlijk zouden kiezen, dat kan ik me ook wel inbeelden. Maar ik ga er wel van uit dat er 2 anderen met een misschien-scherm waren.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #41 Gepost op: 11-03-2019, 10:33:42 »
Ik begin met stemmen op Bas. Gewoon omdat ik denk dat hij talent zou kunnen hebben voor het molschap.  ::ok::

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #42 Gepost op: 11-03-2019, 12:12:07 »
Bas, Kaat of Martijn.

Niet op heel veel gebaseerd  ::zwaai::

Ik kan niet wachten om te gaan speuren naar molacties
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #43 Gepost op: 11-03-2019, 12:55:45 »
Ik stem voor nu op Eva.
Frankje Lapi

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #44 Gepost op: 11-03-2019, 13:07:06 »
Wie is de mol?
Axel 2 (3.5%)
Bas 4 (7%)
Bruno 5 (8.8%)
Elisabet 13 (22.8%)
Eva 7 (12.3%)
Ingrid 1 (1.8%)
Joeri 4 (7%)
Kaat 6 (10.5%)
Liesbeth 10 (17.5%)
Martijn 5 (8.8%)

Elisabet is de mol volgens ons, misschien verandert dit na aflevering 1? Let's see!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hoelbeek

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #45 Gepost op: 11-03-2019, 14:10:57 »
Elisabet of  Liesbeth voorlopig .
Ik denk de meeste zenuwen. Alhoewel Elisabeth spoedarts die niet mag hebben. Liesbeth HR consultante, hebben we in België goede herinneringen aan . Ooit was er   winnaar van wie is de Mol toen op VRT.  ::jaja:: ::jaja::

Offline Harko

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #46 Gepost op: 11-03-2019, 16:10:27 »
Ik denk dat Eva, Liesbeth en Bas de mogelijke molschermen zagen. Eva voor haar onmiddellijke extreme knipperen, Liesbeth voor haar been schudden na te zijn geroepen. Ik ben er fundamenteel zeker van dat die twee het scherm hebben gezien. Niet 100% op de derde, maar ik denk dat Bas dat wel heeft gedaan.

Ik dacht ook exact aan deze drie, zij lijken van allemaal het meest bezig hun blijdschap te verbergen

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #47 Gepost op: 12-03-2019, 20:26:11 »
Waarom doen ze het op deze manier? Om een een niet voor de hand liggende mol te verkrijgen? Bijv. een ouder iemand, of een zenuwachtig iemand? Even een test in het begin om te kijken of diegene het echt wel aan zou kunnen, en dan ervoor gaan. Ik ga daarom voor Ingrid, die was erg zenuwachtig, zal laag op de lijstjes komen. Maar misschien zijn zenuwen na de bungiejump opdracht niet meer zo nodig, en als het eng wordt, wordt het de mol misschien gemakkelijk gemaakt. Bruno kan het ook zijn. Het is nooit een ouder iemand, men wil het risico blijkbaar niet nemen dat een ouder iemand vergeetachtiger is, sneller een fout maakt. 
« Laatst bewerkt op: 12-03-2019, 20:29:30 door Run »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #48 Gepost op: 12-03-2019, 20:42:34 »
We hebben de Mol niet echt aan het werk gezien, hooguit moeten we iets opmaken uit de vragenronde en de reactie op de schermen.

In andere topics zei ik het al. Bruno zegt, dat hij net zo kandidaat is als de andere 9 kandidaten. Op zich opvallend. Dat kan een liegende Mol zijn. Als je dit beschouwt als een soort stresstest zou het goede antwoord zijn: "Hooguit 8."

Martijn zegt op zijn eerste vraag: "Misschien."

Dat kan toeval zijn of lekker brutaal. Ik ga als schot voor de boeg voor het laatste.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #49 Gepost op: 12-03-2019, 20:56:36 »
Waarom doen ze het op deze manier? Om een een niet voor de hand liggende mol te verkrijgen? Bijv. een ouder iemand, of een zenuwachtig iemand? Even een test in het begin om te kijken of diegene het echt wel aan zou kunnen, en dan ervoor gaan. Ik ga daarom voor Ingrid, die was erg zenuwachtig, zal laag op de lijstjes komen. Maar misschien zijn zenuwen na de bungiejump opdracht niet meer zo nodig, en als het eng wordt, wordt het de mol misschien gemakkelijk gemaakt. Bruno kan het ook zijn. Het is nooit een ouder iemand, men wil het risico blijkbaar niet nemen dat een ouder iemand vergeetachtiger is, sneller een fout maakt.

De mol van seizoen 2 had destijds toch al een redelijk hoge leeftijd. Volgens mij was hij toen zelfs ouder dan de ouderdomsdeken van dit jaar.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #50 Gepost op: 12-03-2019, 22:38:02 »
Vóór uitzending 1 vond ik Liesbeth en Elisabet op basis van de voorstelfilmpjes en de selectiegesprekken het meest 'molachtig'.

Na uitzending 1:
Liesbeth gestemd.
Met Kaat op 2 en Joeri op 3 van mijn lijstje.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #51 Gepost op: 13-03-2019, 09:02:30 »
De mol van seizoen 2 had destijds toch al een redelijk hoge leeftijd. Volgens mij was hij toen zelfs ouder dan de ouderdomsdeken van dit jaar.

Hij was al een eind in de 60 toen, en hij deed het meer dan goed
klaar voor de strijd

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #52 Gepost op: 13-03-2019, 10:41:30 »
Hij was al een eind in de 60 toen, en hij deed het meer dan goed
In Nederland kan ik me geen mol ouder dan 35 herinneren.

Sommigen kregen een vraag als: had je dit (wat op het briefje staat) wel verwacht? Dat lijkt me niet erg opbouwend als je net als mol bent gekozen. Ik denk dat de mol een vraag heeft gehad als: denk je dat jouw ervaring als ... je goed te pas komt in dit spel? Bruno kreeg een dergelijke vraag. Hij is mijn schot voor de boeg mol op dit moment.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #53 Gepost op: 13-03-2019, 10:46:31 »
In Nederland kan ik me geen mol ouder dan 35 herinneren.
Jon van Eerd ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #54 Gepost op: 13-03-2019, 10:48:43 »
In Nederland kan ik me geen mol ouder dan 35 herinneren.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #55 Gepost op: 13-03-2019, 11:03:08 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
klaar voor de strijd

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #56 Gepost op: 13-03-2019, 11:30:27 »
Jon van Eerd ;)

Of Inge.

Bas, Eva of Martijn zou zo maar kunnen gelet op de mogelijke 'misschien' schermen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #57 Gepost op: 13-03-2019, 11:33:16 »
In Nederland kan ik me geen mol ouder dan 35 herinneren.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik heb nog geen duidelijke verdachte op het moment, maar ik heb opdracht 1 en 2 wel uitgebreid geanalyseerd inmiddels.
Bas heeft op dit moment mijn voorkeur en verder staan Joeri en Eva op mijn lijstje.

De rest verdenk ik op het moment eigenlijk niet, maar aangezien we de mol nog niet in actie hebben gezien kan dat zomaar omslaan. 

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #58 Gepost op: 13-03-2019, 12:05:19 »
Elisabet, Kaat of Axel...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #59 Gepost op: 13-03-2019, 17:38:17 »
Ik heb nog niets, helemaal niets op dit forum gelezen, maar net de uitzending gezien.

Ik kies uit mijn schotvoordeboeg dan maar eens Eva. Ik dacht, die mannen liggen te veel voor de hand, zou te makkelijk zijn daar eentje uit te selecteren.

Dan keek ik bij de vrouwen en zag zelfs in het wegloopje van Eva bij het keuzemoment dat zij weleens net gekozen zou kunnen zijn. Ook wat volgde daarna in de auto waar die headhunter erover begin (die is alvast NIET de mol) leek het sprekend Eva.

Ja, het zal wel weer Lo met zijn blondines zijn maar ik zit toch op Eva  ::blond:: ::blond::

Ik heb hier natuurlijk een mega JON moment bij, de laatste mol die ik NIET had, maar wel nog steeds Anniek als Avatar. Ik hoop dat Anniek blijft ::rofl:: ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)