Poll

Wie is de mol?

Axel
42 (33.9%)
Bas
52 (41.9%)
Elisabet
30 (24.2%)

Totaal aantal stemmen: 123

Auteur Topic: Wie is ... de Mol?  (gelezen 68450 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #540 Gepost op: 25-04-2019, 08:10:27 »
Axel zou geen slechte mol zijn, daar geloof ik niet zo in, maar ik zou hem gewoon een minder leuke mol vinden. Ik zou zelf eerder hebben gekozen voor Elisabet, Joeri en Bas. Dat lijken voor mij alledrie betere opties dan Axelmol.

Ik ga er nu voor dat Bas de mol is. Er blijft steeds minder twijfel over ::joehoe::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #541 Gepost op: 25-04-2019, 10:59:11 »
Is er nog enige consideratie? Ik was niet eens meer op dit forum, want ik zag de uitzending, en dacht, nu is het toch wel ERG opgelegd dat Axel de mol is? Ik hoopte steeds op een ander, ik had Eva zo mooi gevonden, maar moest 5 minuten erna toch capituleren. Ja, het is Axel, ja we moeten ermee leven. ZO verkrampt. ZO de mol vanaf moment 1 al.

Waarom ga je nou precies voor Axel als mol? Ja, hij oogt wat verkrampt (toch die rughernia?), maar verder zie ik hem ook wel heel veel goed doen.

Zelf vind ik Bas veel verdachter. Waar hij eerst nog subtiel stuurde in de groep, doet hij dat de laatste afleveringen steeds opvallender (denk maar aan zijn actie bij het mol-schilderij). Bas ademt voor mij op alle vlakken mol, een gevoel dat ik veel minder heb bij Axel.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #542 Gepost op: 25-04-2019, 13:07:07 »
Kan iemand mij uitleggen waarom niemand maar ook niemand er wat van zegt als Axel steeds de groepen verdeeld? Het lijkt erop dat iedereen op dezelfde mol zit, maar waarom zou er niemand dan wat van zeggen?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #543 Gepost op: 25-04-2019, 15:01:46 »
Axel, het is nu wel duidelijk. Bij de rest moet er te veel worden uitgelegd.

Joeri is het met 100% zekerheid niet.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #544 Gepost op: 25-04-2019, 16:20:09 »
Zit vanaf aflevering 3 op Bas, met enorme twijfels. Gelukkig worden de twijfels per aflevering minder  ;)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #545 Gepost op: 25-04-2019, 16:22:17 »
Vanaf aflevering 1 op Elisabet. Per aflevering schommel ik of ze de mol is.

Echter vind ik dat iedere 'kandidaat' die er nu in zit wat te verantwoorden heeft als hij/zij de mol is.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #546 Gepost op: 25-04-2019, 20:07:18 »
Bas

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #547 Gepost op: 25-04-2019, 21:09:36 »
Axel.

Online Molest

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #548 Gepost op: 26-04-2019, 10:00:31 »
Bas.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #549 Gepost op: 26-04-2019, 11:30:05 »
We beginnen en eindigen het seizoen zonder Mol ???
Ik toch wel, voorlopig.
...óf niet!

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #550 Gepost op: 26-04-2019, 11:32:59 »
We beginnen en eindigen het seizoen zonder Mol ???
Ik toch wel, voorlopig.
::rofl::

Het is voor mij op dit moment 50/50 tussen Axel en Elisabet.
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #551 Gepost op: 26-04-2019, 12:27:33 »
::rofl::

Het is voor mij op dit moment 50/50 tussen Axel en Elisabet.

Ja zoiets idd  ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #552 Gepost op: 26-04-2019, 13:08:00 »
We beginnen en eindigen het seizoen zonder Mol ???
Ik toch wel, voorlopig.

Daarom dat Kaat al wat vroeger naar huis is

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #553 Gepost op: 26-04-2019, 13:10:43 »
Ik begin nu toch vooral een beetje te twijfelen vanwege de montage.

Bij de testbiechten bv. hadden ze toch echt niet in beeld hoeven laten komen dat Axels maatjes continue sneuvelen?  ??? Naar mijn idee werd hij daar verdachter neergezet dan nodig was.

In WIDM betekent dit altijd dat iemand niet de mol is.

Maar als Axel de mol niet is... wie dan wel?  ???

Aan de hand van de montage zou Bas dan de meest logische optie zijn (Joeri wordt ook niet verdacht neergezet maar hem kan je niet meer als optie zien). Die wordt namelijk niet zo verdacht gemaakt en ik kan me best voorstellen dat zowel Joeri als Elisabet op Bas zitten (Elisabet verdacht sowieso minimaal een iemand die bij de muur stond in aflevering 6 en Joeri doet al vanaf het begin veel samen met Bas en uitte in het begin ook verdenkingen richting hem). Axel heeft al gezegd Bas te verdenken.

Maar er zijn ook genoeg goede redenen op te noemen voor waarom Bas niet de mol is.  ???

Misschien moet ik mijn definitieve keuze nog even uitstellen.

Online Molest

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #554 Gepost op: 26-04-2019, 16:53:01 »
Ik zie 3 tunnels met leven. Ik weet niet wie Elisabet nog gaat redden? Ze is nu van de eerste pagina gevallen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #555 Gepost op: 26-04-2019, 18:19:15 »
Ik zie 3 tunnels met leven. Ik weet niet wie Elisabet nog gaat redden? Ze is nu van de eerste pagina gevallen.


Ik. Ze wordt vermoedelijk de minst verdachte Vlaamse Mol ooit.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #556 Gepost op: 26-04-2019, 18:44:05 »

Ik. Ze wordt vermoedelijk de minst verdachte Vlaamse Mol ooit.

Op dit forum bedoel je? Want bij het grote publiek is ze de hoofdverdachte, zie vier.be/demol.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #557 Gepost op: 26-04-2019, 19:11:49 »
We beginnen en eindigen het seizoen zonder Mol ???
Ik toch wel, voorlopig.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Heel herkenbaar.
Ik vind het tot nu toe een geweldig seizoen, met heel leuke kandidaten en fantastische opdracht.
Maar ik heb nog steeds geen idee wie dan de mol is

Joeri is het voor mij defnitief niet, die laat teveel opdrachten slagen daar waar het niet nodig is (tunnel, boot).
De andere 3 zouden het zomaar kunnen zijn.
Elisabeth laat toch wel veel niet slagen, maar als zij het is dan is het een mol die andere de fouten laat maken en daar in meegaat. Ze doet dit heel zenuwachtig zijnde en bang voor van alles.
Bas zou wel een leuke mol zijn die zijn mening er door duwt, dat kan zijn dat hij overtuigd is van zijn gelijk maar ook kan zijn mol. Maar als hij het is dan hoop ik wel te horen in de nabespreking dat de opdracht met het paintballen gelukt is omdat zijn molactie gewoon mislukt is (had misschien gedacht dat hij toch wel afgeschoten zou worden).
Axel zou ik ook wel een leuke mol vinden, maar ook dan hoop ik te horen dat enkele acties mislukt zijn. Dat hij bv dacht bij de visopdracht dat ze een verkeerde vis te pakken hadden of bij  de boot- en tunnelopdracht dat hij wel genoeg tijd gerekt had. Maar de actie onder de tafel snap ik dan weer niet.

Ik denk dat doordat Joeri en ook Bruno zo fanatiek waren, dat het ook wel moeilijk is om veel te laten mislukken.

En dat acties mislukken

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #558 Gepost op: 26-04-2019, 19:52:47 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Heel herkenbaar.
Ik vind het tot nu toe een geweldig seizoen, met heel leuke kandidaten en fantastische opdracht.
Maar ik heb nog steeds geen idee wie dan de mol is

Joeri is het voor mij defnitief niet, die laat teveel opdrachten slagen daar waar het niet nodig is (tunnel, boot).
De andere 3 zouden het zomaar kunnen zijn.

Dat heb ik ook! En nu denk ik Bas, maar stiekem is hij toch wel na het afvallen van Kaat (hoofdmol), Ingrid (reservemol) Eva (ook reservemol) mijn reserve-reserve-reserve-mol.  ;D

Hoewel ik hem tijdens de serie best verdacht vind, kwam hij pas bij aflevering 6 een beetje in mijn vizier... En ik zou hem weggestreept hebben als Kaat nog in het spel zat.

Mocht Bas inderdaad de mol zijn, hulde aan de mensen die hem vanaf aflevering 2 verdenken.  ::bravo:: Dat zullen er niet zoveel zijn.

Maar goed, Axel en Elisabet kunnen ook nog steeds. Zul je zien dat het Joeri is.  ::rofl:: (nee, Bas is het denk ik)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #559 Gepost op: 26-04-2019, 22:51:48 »
Joeri. Ik heb besloten niet meer te switchen.

Fijn, om te zien dat er nu toch twee (!) anderen zijn die hem verdenken.