Auteur Topic: [kandidaat] Axel  (gelezen 47307 keer)

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #20 Gepost op: 20-03-2019, 22:57:27 »
zelfs na een tweede keer te kijken is hij mij niet opgevallen (en ik weet niet of ik dat een goed teken van zijn mogelijk molschap vind of niet)
klaar voor de strijd

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #21 Gepost op: 25-03-2019, 00:08:00 »
Met uitstek de meest verdachte kandidaat deze aflevering. Dat hij als enige echt doordrukt om te verdubbelen geeft voor mij de doorslag. Die poging om toch de dubbele slag eruit te halen deed me wat aan Merel denken. We weten inmiddels hoe dat is afgelopen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #22 Gepost op: 25-03-2019, 01:20:07 »
Met uitstek de meest verdachte kandidaat deze aflevering. Dat hij als enige echt doordrukt om te verdubbelen geeft voor mij de doorslag. Die poging om toch de dubbele slag eruit te halen deed me wat aan Merel denken. We weten inmiddels hoe dat is afgelopen.

Hierdoor schrijf ik hem eigenlijk juist af. Veel te veel in your face. Met minimaal resultaat. Hij had geen invloed op hoe de 3 mannen het zouden doen.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #23 Gepost op: 25-03-2019, 08:51:50 »
Hierdoor schrijf ik hem eigenlijk juist af. Veel te veel in your face. Met minimaal resultaat. Hij had geen invloed op hoe de 3 mannen het zouden doen.
Vond ik ook.
Axel lijkt zo wat te schipperen tussen zichzelf in de achtergrond zetten als kandidaat en krijgt af en toe een opflakkering om wat te fake mollen.

Nu ook de 2e keer op rij dat hij zich niet bij de 'sterke' groep laat indelen terwijl hij volgens mij toch steviger zou staan dan bijv. Bruno in zo'n opdracht.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #24 Gepost op: 25-03-2019, 23:56:11 »
Axel blijkt herstellende te zijn van een hernia ( bron vlaamse media) tijdens de tijd in Vietnam. Dit geeft  een ander beeld over zaken als vovinam, bungeejump.

Axel probeert wel te sturen maar wordt vaak uit beeld gezet door kaat, joeri en Eva. Zij zijn de natuurlijke gezichten die op de voorgrond treden. En hierdoor merk ik dat ik mensen als axel en Bruno vaak minder vaak noteer bij herbekijken. Maar dit is misschien ten onrechte.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #25 Gepost op: 26-03-2019, 08:03:54 »
Mij viel dit op bij het terugkijken:

Bij het inzetten bij het vechten is Axel de eerste die opmerkt dat cashen of verdubbelen hetzelfde resultaat gaat zijn, maar hij wil wel verdubbelen voor het vertrouwen.

Rare opmerking voor een mol, die zou zoiets niet snel denken denk ik

klaar voor de strijd

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #26 Gepost op: 26-03-2019, 09:25:21 »
Hij roeide vreemd, had al snel blaren, ogen open tijdens het snurken, mijn nummer 3 mol na Ingrid en Bas.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #27 Gepost op: 26-03-2019, 12:07:00 »
Mij viel dit op bij het terugkijken:

Bij het inzetten bij het vechten is Axel de eerste die opmerkt dat cashen of verdubbelen hetzelfde resultaat gaat zijn, maar hij wil wel verdubbelen voor het vertrouwen.

Rare opmerking voor een mol, die zou zoiets niet snel denken denk ik

maar die opmerking klopt van geen kant. in de 4 e ronde gaan voor verdubbelen en dan de 5e ronde niet halen, betekent maar 800 euro ( gecasht na 3 rondes). met cashen in 4e en dan falen in 5 haal je 1000 euro binnen


Dus die opmerking is zeker niet onmols. het is gewoon een aanzet om te gaan voor meer geld, ,met t risico op dat ze niks krijgen. dit kan prima van een mol komen, maar in elk geval heeft axel geen invloed op t resultaat van deze opdracht en dan zou ik als mol mn nek niet zo uitsteken.


Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #28 Gepost op: 26-03-2019, 13:38:12 »

maar in elk geval heeft axel geen invloed op t resultaat van deze opdracht en dan zou ik als mol mn nek niet zo uitsteken.

Het was moeilijk hier veel resultaat te halen. Het beste als mol is misschien twee keer cashen bij 400 en dan heb je 800 euro. Nu heb je 1000 wat maar 200 euro meer is. Wat dus het meest effectieve is als mol, is toch proberen te blijven verdubbelen, bij voorkeur zelfs tot het einde. Zeker als je Bruno al zo ziet wankelen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #29 Gepost op: 27-03-2019, 06:21:17 »
Wat mij ook opviel bij het slapen dat hij een moment op het touw van het varken lijkt te staan met zijn voeten waardoor hij heel veel geluid maakt. Kan zijn om het onaangenamer te maken voor Ingrid die niets van het varken moet hebben.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #30 Gepost op: 27-03-2019, 07:24:32 »
De opmerking: ‘Dan laten we zien dat we vertrouwen in ze hebben’ is ook een aparte, wetende dat er ergens een mol in het spel zit.
« Laatst bewerkt op: 27-03-2019, 09:56:11 door Run »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #31 Gepost op: 27-03-2019, 09:33:51 »
Wat mij ook opviel bij het slapen dat hij een moment op het touw van het varken lijkt te staan met zijn voeten waardoor hij heel veel geluid maakt. Kan zijn om het onaangenamer te maken voor Ingrid die niets van het varken moet hebben.

Ik had de indruk dat dit per ongeluk was. Het varken begint te blaten en Axel lijkt oprecht te schrikken en niet te weten waardoor het komt. Een beetje per toeval komt zijn voet los van het touw.

Zou het ook best sneu vinden als dierenmishandeling tactiek is in de Mol. Edit: alhoewel het natuurlijk wel al gebeurd is. Het vliegen doodslaan was nou ook niet bepaald diervriendelijk.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #32 Gepost op: 27-03-2019, 13:12:21 »




Niet mijn mol maar ook nog niet afgeschreven
« Laatst bewerkt op: 27-03-2019, 13:41:58 door Lukie4 »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #33 Gepost op: 27-03-2019, 13:17:06 »
Axel is gewoon aan het pushen, reacties uitlokken. Een actieve kandidaat.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #34 Gepost op: 27-03-2019, 13:17:26 »
Ik heb hem wel afgeschreven (kan er ook mee te maken hebben dat ik alleen nog een eerste optie heb als mol) ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #35 Gepost op: 27-03-2019, 23:41:37 »
Ik had de indruk dat dit per ongeluk was. Het varken begint te blaten en Axel lijkt oprecht te schrikken en niet te weten waardoor het komt. Een beetje per toeval komt zijn voet los van het touw.
Ja ik denk dat je gelijk hebt ::jaja::.

Citaat
Zou het ook best sneu vinden als dierenmishandeling tactiek is in de Mol. Edit: alhoewel het natuurlijk wel al gebeurd is. Het vliegen doodslaan was nou ook niet bepaald diervriendelijk.
;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
x
« Reactie #36 Gepost op: 28-03-2019, 09:00:25 »
maar die opmerking klopt van geen kant. in de 4 e ronde gaan voor verdubbelen en dan de 5e ronde niet halen, betekent maar 800 euro ( gecasht na 3 rondes). met cashen in 4e en dan falen in 5 haal je 1000 euro binnen


Dus die opmerking is zeker niet onmols. het is gewoon een aanzet om te gaan voor meer geld, ,met t risico op dat ze niks krijgen. dit kan prima van een mol komen, maar in elk geval heeft axel geen invloed op t resultaat van deze opdracht en dan zou ik als mol mn nek niet zo uitsteken.

Dit is min of meer net hetzelfde als Merel die toch probeert voor de 30 minuten te gaan. We weten hoe dat afliep.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #37 Gepost op: 1-04-2019, 01:11:44 »
Bij de briefing moest de mol 2 namen doorgeven. We zien Axel als enige even zn hand voor zn mond doen. Kan me zo voorstellen dat je dat doet als je namen gaat noemen met ogen op je gericht.

Edit: denk ook dat de tip van Gilles was te zorgen dat de fakkel nat was. (Geen moeilijke opgave trouwens  ::))

Ook erg verdacht dat een piloot met een bèta opleiding zo lang over de niet heel ingewikkelde som doet en het lijkt zelfs dat Kaat degene is die op het antwoord komt. Maar dat moet ik nog even goed terugkijken
« Laatst bewerkt op: 1-04-2019, 01:31:16 door FS »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #38 Gepost op: 1-04-2019, 09:11:29 »
Ik vind hem toch opeens heel verdacht:
- dat snurken (met zijn ogen open) waardoor Ingrid weg wil;
- bij de aankomst bij de bootjes zegt hij 'graaf' ipv gaaf. Dat is iets wat een mol doet volgens mij.
- hij zorgt dat de fakkel onder water gaat.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #39 Gepost op: 1-04-2019, 09:16:09 »
Haha maar graaf is toch gewoon een Vlaams woord? Ik heb dit wel vaker gehoord uit Vlaamse monden (en veel minder vaak gaaf), in al die jaren dat ik regelmatig onze zuiderburen bezoek
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48