Auteur Topic: [kandidaat] Axel  (gelezen 46909 keer)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #320 Gepost op: 3-05-2019, 10:31:22 »
Ik denk toch dat Axel de mol is, mede door enkele in mijn ogen geloofwaardige hints, zoals het opschrift 'Axel' op de stoel in de trailer, dat kan verwijzen naar het opschrift 'Judas' op diens stoel op het veelvuldig in beeld gebrachte schilderij van het Laatste Avondmaal.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #321 Gepost op: 3-05-2019, 17:13:52 »
Ik ben nog steeds benieuwd hoe de Axel verdenkers zijn individuele opdracht onder de tafel van 700 recht kunnen praten..

Als je als mol een beetje de kandidaat wil uithangen dan zeg je toch achteraf: Ja dag! Ik ga niet een minuut onder tafel zitten.. ik wil het voordeel winnen

Perfecte dekmantel en voorkomt een best hoog bedrag

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #322 Gepost op: 3-05-2019, 17:24:47 »
Ik ben nog steeds benieuwd hoe de Axel verdenkers zijn individuele opdracht onder de tafel van 700 recht kunnen praten..

Als je als mol een beetje de kandidaat wil uithangen dan zeg je toch achteraf: Ja dag! Ik ga niet een minuut onder tafel zitten.. ik wil het voordeel winnen

Perfecte dekmantel en voorkomt een best hoog bedrag

Ik zou dat niet recht willen praten, misschien heeft Axel er een reden voor. Het lijkt geen vergissing. Hij wil dan toch voor 700 euro kandidaats over komen wellicht. Dat kun je het beste doen waar de hele groep bij is. Dan heb je voor 700 euro maximaal effect.

Het is geen uitzondering dat mollen toch ook af en toe onnodig geld in de pot spelen. Al dan niet per ongeluk (in dit geval niet per ongeluk). Ik twijfelde toen ook weer even aan Axel, maar er wijst wat mij betreft zoveel naar hem, dat hij het wel moet zijn.  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 4-05-2019, 05:39:57 door Lonneke*L »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #323 Gepost op: 3-05-2019, 17:31:35 »
Per ongeluk is m.i iets anders dan een minuut onder tafel zitten

En kandidaats overkomen doe je ook door er juist niet voor te gaan aangezien er een voordeel was te verdienen zoals ik al omschreef

En dan heb ik het niet eens over al dat andere geld.

Ik kijk puur naar individuele momenten waarop iemand onverdacht geld kan doen laten mislopen

En dat doet maar 1 iemand hier

(Zelfde verhaal voor Bas overigens maar Bas is voor mij onmogelijk de mol dus daar was ik al klaar mee)

Maar ik snap jullie verdenkingen op Axel wel hoor

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #324 Gepost op: 3-05-2019, 17:38:58 »
30 sec. te kort speechen

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #325 Gepost op: 3-05-2019, 17:39:53 »
Nog een lastig iets om Axel als de echte mol te zien.

Dit seizoen is alles anders natuurlijk maar waarom het schip op de brommer zetten? Iedereen gaat over hem heen vallen waarom hij het risico van een onbekende waarde heeft genomen. En dat gebeurt ook. Het is als mol geheel onnodige en ongewenste aandacht lijkt mij.

Mols doen met 100% kans om betrapt te worden is vaker wel dan niet de handeling van een nepmol toch? (net als scout Bas bij het vuur maken) :P

 
« Laatst bewerkt op: 3-05-2019, 18:07:08 door Theoreticus »
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #326 Gepost op: 3-05-2019, 17:47:19 »
Ik ben nog steeds benieuwd hoe de Axel verdenkers zijn individuele opdracht onder de tafel van 700 recht kunnen praten..

Als je als mol een beetje de kandidaat wil uithangen dan zeg je toch achteraf: Ja dag! Ik ga niet een minuut onder tafel zitten.. ik wil het voordeel winnen

Perfecte dekmantel en voorkomt een best hoog bedrag
Eens. Als je dan krediet wil winnen, doe het dan niet met het hoogste bedrag en de moeilijkste opdracht. Nu zat hij er zelfs zeven seconden overheen, dus dat hij erop mikte om het nét niet lang genoeg vol te houden (wat makkelijk geloofwaardig had gekund) lijkt me ook sterk. Hij stoot zelfs nog even zijn hoofd om weer 15 seconden te rekken. 100% kandidaats hier.
« Laatst bewerkt op: 3-05-2019, 18:04:20 door Pac »
...óf niet!

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #327 Gepost op: 3-05-2019, 17:48:26 »
Eens. .. 100% kandidaats hier.

Dat wordt een leuk ritje richting Kinepolis ::jaja:: ::rofl::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #328 Gepost op: 3-05-2019, 17:49:16 »
Eens. Als je dan krediet wil winnen, doe het dan niet met het hoogste bedrag en de moeilijkste opdracht. Nu hij zat hij er zelfs zeven seconden overheen, dus dat hij erop mikte om het nét niet lang genoeg vol te houden (wat makkelijk geloofwaardig had gekund) lijkt me ook sterk. Hij stoot zelfs nog even zijn hoofd om weer 15 seconden te rekken. 100% kandidaats hier.
Ja .. laat je niet omlullen in die auto hè... Heinz stevent af op een Freekje/Anneliesje  8)

 :P ::hug::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #329 Gepost op: 3-05-2019, 18:03:37 »
Dat wordt een leuk ritje richting Kinepolis ::jaja:: ::rofl::
::rofl::

Axel heeft zeker iets uit te leggen hier als 'ie de Mol is. Heerlijk dat de verdeeldheid zo groot is ::bravo::
...óf niet!

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #330 Gepost op: 3-05-2019, 18:05:11 »
Tijd voor de ontknoping:)
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #331 Gepost op: 3-05-2019, 20:03:59 »
Ik ben nog steeds benieuwd hoe de Axel verdenkers zijn individuele opdracht onder de tafel van 700 recht kunnen praten..

Als je als mol een beetje de kandidaat wil uithangen dan zeg je toch achteraf: Ja dag! Ik ga niet een minuut onder tafel zitten.. ik wil het voordeel winnen

Perfecte dekmantel en voorkomt een best hoog bedrag

Maar letterlijk alle finalisten hebben wel eens onnodig geld verdiend of in de pot laten komen op een moment waarop dit totaal onmols was.

Toch is een van hen de mol.  :P

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #332 Gepost op: 3-05-2019, 20:29:49 »
Maar letterlijk alle finalisten hebben wel eens onnodig geld verdiend of in de pot laten komen op een moment waarop dit totaal onmols was.

Toch is een van hen de mol.  :P
Precies wat ik dacht: Bas heeft persoonlijk 4000 euro naar een jeep gebracht en Elisabet heeft met een slang geslapen. Zo hebben alle kandidaten iets gedaan dat je kon voorkomen.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #333 Gepost op: 3-05-2019, 20:46:44 »
Per ongeluk is m.i iets anders dan een minuut onder tafel zitten

En kandidaats overkomen doe je ook door er juist niet voor te gaan aangezien er een voordeel was te verdienen zoals ik al omschreef

En dan heb ik het niet eens over al dat andere geld.

Ik kijk puur naar individuele momenten waarop iemand onverdacht geld kan doen laten mislopen

En dat doet maar 1 iemand hier

(Zelfde verhaal voor Bas overigens maar Bas is voor mij onmogelijk de mol dus daar was ik al klaar mee)

Maar ik snap jullie verdenkingen op Axel wel hoor

Gelukkig dan ben je zondag niet helemaal flabbergasted😉

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #334 Gepost op: 3-05-2019, 20:47:40 »
Precies wat ik dacht: Bas heeft persoonlijk 4000 euro naar een jeep gebracht en Elisabet heeft met een slang geslapen. Zo hebben alle kandidaten iets gedaan dat je kon voorkomen.
Maar Elisabet had daar wel al gemold door twee keer de roeister in te zetten en geen pinda's te pellen en anderen op de grond te laten slapen. Van Bas kun je nog zeggen dat 'ie misschien de tijd net niet goed inschatte, geen tijd meer wist te rekken of hoopte om afgeschoten te worden door vooruit te rennen. Van Axel weten we dat 'ie helemaal vrijwillig het hoogst mogelijke bedrag binnen haalt :-\\
...óf niet!

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #335 Gepost op: 3-05-2019, 20:50:36 »
Maar Elisabet had daar wel al gemold door twee keer de roeister in te zetten en geen pinda's te pellen en anderen op de grond te laten slapen. Van Bas kun je nog zeggen dat 'ie misschien de tijd net niet goed inschatte, geen tijd meer wist te rekken of hoopte om afgeschoten te worden door vooruit te rennen. Van Axel weten we dat 'ie helemaal vrijwillig het hoogst mogelijke bedrag binnen haalt :-\\

Elisabet wisselde 2 mensen onnodig om bij het dansen op het strand in aflevering 3 waardoor 500 euro werd verdiend.

Bas droeg praktisch de oplossing aan van de steenopdracht in aflevering 3 waardoor 1000 euro werd verdiend... en die 500 euro bij het diner had hij ook niet hoeven te verdienen.

Zo kun je nog wel even doorgaan.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #336 Gepost op: 3-05-2019, 20:51:55 »
Axel onder de tafel die ook nog eens zijn hoofd expres stoot om 700 euro binnen te halen is een van de grappigste momenten van de hele serie. Als je dan als Mol eens geld binnenhaalt (en dat dat gebeurt is heel normaal om niet te verdacht te worden) doe het dan zo. ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #337 Gepost op: 3-05-2019, 21:01:35 »
Ik ben nog steeds benieuwd hoe de Axel verdenkers zijn individuele opdracht onder de tafel van 700 recht kunnen praten..

Als je als mol een beetje de kandidaat wil uithangen dan zeg je toch achteraf: Ja dag! Ik ga niet een minuut onder tafel zitten.. ik wil het voordeel winnen

Perfecte dekmantel en voorkomt een best hoog bedrag

We hoeven helemaal niets recht te praten hoor, mollen zijn namelijk ook geen perfecte wezens en dat iemand het is betekent ook niet dat je het 100% eens bent met de acties die ze doen als mol ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #338 Gepost op: 3-05-2019, 21:07:44 »
Een mol stelt er toch wel wat tegenover, na zo'n bedrag binnenhalen, ik kan niet zien welk addertje er onder tafel bleek te zitten...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #339 Gepost op: 3-05-2019, 23:37:21 »
Axel onder de tafel die ook nog eens zijn hoofd expres stoot om 700 euro binnen te halen is een van de grappigste momenten van de hele serie. Als je dan als Mol eens geld binnenhaalt (en dat dat gebeurt is heel normaal om niet te verdacht te worden) doe het dan zo. ::rofl::
Eens. Ik heb net de opdracht weer terug gekeken en hij was nog hilarischer dan de vorige keer ::rofl:: Het enige excuus wat ik voor Axel kan bedenken is dat hij zich definitief diskwalificeerde als voornaamste kandidaat, mocht dat het doel zijn van de Mol. Maar Bas vond ik zich dan weer perfect aan de etiquette houden, alsof hij juist per se op die positie wilde komen als Mol. Aargh! ::)
...óf niet!