Auteur Topic: [kandidaat] Bas  (gelezen 65538 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #400 Gepost op: 29-04-2019, 00:20:19 »

Nog een verdacht ding aan Bas: toen Gilles aangaf op zoek te zijn naar een 'modieuze stadse kandidaat' begon Bas meteen over ontwerpen. Zo'n beschrijving kan nog alle kanten op, lijkt mij. Gevalletje voorkennis?


Ja en dit soort gevalletjes van voorkennis die uitgesproken worden leiden altijd naar een kandidaat.

Hetzelfde zei ik van Kaat en haar reanimatie en voorkennis over opdrachten die ze uitsprak.
Zelfde vlieger gaat hier op

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #401 Gepost op: 29-04-2019, 00:21:23 »
Bas als hij de telefoon in het hotel te pakken heeft: “Voor mij was het minder belangrijk dat ik die gsm vond, dan wel dat iemand de mol kon saboteren. Dus ik vond het wel belangrijk dat de gsm onderschept werd.”

Dat kun je lezen als
- als maar iemand anders dan de mol die telefoon te pakken krijg was het goed, dat had ik niet hoeven zijn

òf

- voor mij (als mol dus) was het belangrijk dat niemand de mol kon saboteren.

Jaja   ;)
« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 00:27:42 door B-mol »
Graven, graven, graven...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #402 Gepost op: 29-04-2019, 00:26:24 »
Waar... Maar wel een hele dure grap dan. Als er zo weinig kandidaten over zijn, dan zou ik toch meer de focus leggen op 'geld uit de pot houden' lijkt mij. Tegen het einde hebben de meeste al hun keuze gemaakt. Deze actie (en ook meerdere uit de rest van de serie) is voor mij reden om sowieso Axel weg te strepen als mol.

Niet mee eens. Een beetje eervolle mol geeft niet zo makkelijk dat hij de mol is. Ook voor de kijkers thuis.

Hij zette ook Axel buitenspel die eigenlijk voor 'de stad' koos. Bas stuurde er in ieder geval op aan dat hij die kleding mocht ontwerpen; wat ook de beste mol-positie was (want 4000 te verdienen).

De beste molpositie was volgens mij juist bij de varkens want daar had je invloed op 2 opdrachten.

Bovendien is de kans enorm groot dat de modeopdracht toch wel 2000 euro oplevert. Want is het ontwerp mooi dan win je maar kiest het kandidatenduo de verkeerde en andersom win je niet maar kiest het kandidatenduo wel de goede. Erg moeilijke molpositie dus.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #403 Gepost op: 29-04-2019, 01:16:51 »
Ja en dit soort gevalletjes van voorkennis die uitgesproken worden leiden altijd naar een kandidaat.

Hetzelfde zei ik van Kaat en haar reanimatie en voorkennis over opdrachten die ze uitsprak.
Zelfde vlieger gaat hier op

Dat zou kunnen, maar in dit geval vond ik het wel erg specifiek. Ik zou zelf de vraag van Gilles interpreteren in 'stadsmens' of 'dorpsmens' en niet meteen bedenken dat het zou gaan om mode ontwerpen. Wel dat de opdracht mogelijk met mode te maken zou kunnen hebben, maar Bas bedacht het wel erg gedetailleerd en dat klopte.
Ik zei trouwens ook hetzelfde over Kaat.  ::rofl::

Niet mee eens. Een beetje eervolle mol geeft niet zo makkelijk dat hij de mol is. Ook voor de kijkers thuis.

Bovendien is de kans enorm groot dat de modeopdracht toch wel 2000 euro oplevert. Want is het ontwerp mooi dan win je maar kiest het kandidatenduo de verkeerde en andersom win je niet maar kiest het kandidatenduo wel de goede. Erg moeilijke molpositie dus.

Ik denk dat - als Axel de mol zou zijn - dat het prima was geweest om de kaarten te verzwijgen zonder dat je meteen extra werd verdacht; of de mede-kandidaat een willekeurige kaart laten trekken. Je wilt als mol toch niet degene zijn die heel veel geld binnenhaalt.

Bas deed ook geheimzinnig; dat leek bijna niemand raar te vinden, wel leken mensen zich daaraan te ergeren.  ;D

De mode-opdracht: als mol kun je wel beter bijdragen om 4000 euro te verspelen, denk ik. Maar ik snap het punt: je bent ook nog afhankelijk van een jury. De jurk van Elisabet en Bas had nogal vreemde zwarte accenten vond ik. Zou het niet kunnen zijn dat dat de toevoeging van Bas was in de hoop dat de jurk minder werd beoordeeld?

Bij de spreekwoorden is het vrij makkelijk om geld binnen te sprokkelen. Als je je zelf van de domme houdt, of besluit de varkens eng te vinden, heb je nog altijd een kandidaat die wel de juiste vragen weet. Dat lijkt mij moeilijker mollen: de andere kandidaat kan dan de opdracht redden. Het is maar net hoe je het bekijkt, denk ik.  :)

Dat kun je lezen als
- als maar iemand anders dan de mol die telefoon te pakken krijg was het goed, dat had ik niet hoeven zijn
òf
- voor mij (als mol dus) was het belangrijk dat niemand de mol kon saboteren.

Jaja   ;)


Dat laatste heb ik ook. En het lijkt ook alsof hij daarna de telefoon opent, om de instructie te ontvangen?  ;)
(misschien wat vergezocht, maar ik vrees dat ik deze tunnel niet meer uitkom)
« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 01:21:35 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #404 Gepost op: 29-04-2019, 01:24:19 »
Gezien er veel geld is verdiend de laatste opdracht ga ik er vanuit dat de mol niet gebriefd is en de antwoorden niet wist op de koffervragen.
En Bas vond de gsm .. valt dus af?

Edit: maar Bas is wel degene die bij de vragen probeert aan te sturen op foute antwoorden. Toeval? Of heeft hij dan toch zn eigen briefing gevonden?
« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 01:47:21 door FS »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #405 Gepost op: 29-04-2019, 02:01:18 »
Ik zit vanaf het begin op elisabet maar ik heb nu echt een mol gevoel bij Bas. De bas gekozen hint zou mooi zijn. En als maker zou ik sowieso Bas en elisabet een “misschien” hebben gegeven, Axel niet.

Ik zou het wel heel tof vinden als hij de vrijstelling naar voren had geschoven toen axel een kaart moest kiezen. Alleen al door deze actie alleen zou hij mijn favo mol allertijden zijn. Alhoewel ik wel geloof dat Elisabet de waarheid vertelde toen ze zei dat zij de vrijstelling had op het begin.

Wat ik wel raar vind is waarom vertelt Elisabet dit aan iedereen?? Ze wil duidelijk niet dat Bas de vrijstelling krijgt hiermee, dus ze ziet Bas als een kandidaat(een tegenstander)

Ze geeft hiermee een kans aan Axel om de vrijstelling te krijgen, wat voor haar minder erg is, omdat ze denkt dat hij de mol is? Zou het dan toch ???

WAT EEN PRACHTSEIZOEN, BESTE ALLERTIJDEN ::love::


« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 02:27:37 door keesisdemol »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #406 Gepost op: 29-04-2019, 02:13:45 »
Alhoewel ik wel geloof dat Elisabet de waarheid vertelde toen ze zei dat zij de vrijstelling had op het begin.

Wat ik wel raar vind is waarom vertelt Elisabet dit aan iedereen?? Ze wil duidelijk niet dat Bas de vrijstelling krijgt hiermee, dus ze ziet Bas als een kandidaat.


Kan ook omdat ze de mol is en wil dat Axel voor die vrijstelling gaat.. zo verklein je weer de kans dat er geld binnenkomt

Edit: maar idd.
Of Elisabet is de mol
of Elisabet is een kandidaat die niet op Bas zit wat Axel dan weer de mol zou maken

Heerlijk dit  ::jaja::

Eigenlijk betekent dit dan dus dat Bas de mol niet is



« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 02:22:09 door FS »

Offline 23Limes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #407 Gepost op: 29-04-2019, 06:37:26 »
Sinds aflevering 2 zijn Ingrid, Kaat en Bas mijn enige verdachten. Ik heb alle anderen geëlimineerd vanwege hun acties. Toen Kaat was vertrokken, was het een slot voor mij dat Bas de mol moest zijn, voor mij waren Kaat en Bas de mol duo van het seizoen, het moest altijd een van hen zijn. Hopelijk heb ik gelijk, anders moet ik mijn keuzes heroverwegen bij het verwijderen van kandidaten aflevering 1, maar van alle shows die ik live heb gezien, heeft het me nog niet in de steek gelaten.
Zelfs als het wordt uitgevoerd, Merel is mijn mol.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #408 Gepost op: 29-04-2019, 08:09:29 »
Wat ik wel raar vind is waarom vertelt Elisabet dit aan iedereen?? Ze wil duidelijk niet dat Bas de vrijstelling krijgt hiermee, dus ze ziet Bas als een kandidaat(een tegenstander)

Ze geeft hiermee een kans aan Axel om de vrijstelling te krijgen, wat voor haar minder erg is, omdat ze denkt dat hij de mol is? Zou het dan toch ???

Heel slim opgemerkt! Elisabet wil liever dat Axel de vrijstelling heeft dan Bas. Dat maakt het totaal onwaarschijnlijk dat Bas Elisabets Mol is. En aangezien ze al een tijdje zeer fanatiek (als ze kandidaat is) alles op één persoon inzet maakt dat het net zo onwaarschijnlijk dat Bas ook echt de Mol is.
« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 08:14:04 door Heinz »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #409 Gepost op: 29-04-2019, 08:38:12 »
Heel slim opgemerkt! Elisabet wil liever dat Axel de vrijstelling heeft dan Bas. Dat maakt het totaal onwaarschijnlijk dat Bas Elisabets Mol is. En aangezien ze al een tijdje zeer fanatiek (als ze kandidaat is) alles op één persoon inzet maakt dat het net zo onwaarschijnlijk dat Bas ook echt de Mol is.
Je gelooft nog steeds niet dat Bas de mol is?

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #410 Gepost op: 29-04-2019, 08:38:32 »
Heel slim opgemerkt! Elisabet wil liever dat Axel de vrijstelling heeft dan Bas. Dat maakt het totaal onwaarschijnlijk dat Bas Elisabets Mol is. En aangezien ze al een tijdje zeer fanatiek (als ze kandidaat is) alles op één persoon inzet maakt dat het net zo onwaarschijnlijk dat Bas ook echt de Mol is.

Dat Elisabet liever Axel dan Bas een vrijstelling gunt is een optie maar:

Bij het kaartspel heeft Elisabet initieel zelf de vrijstelling. Als Joeri en Axel op het punt staan hun strafpunt te delen gooit ze het er plotseling in dat zij dan met het laatste strafpunt zou blijven zitten. Waarom zou een kandidaat met de vrijstelling in handen dat doen? De discussie naar de strafpunten en vrijstelling sturen (ipv kaarten met geld uit te wisselen) vond ik op zijn minst gezegd verdacht.

Dat Bas de mol niet is had ik voor mijzelf al eerder vastgesteld maar nu met een tweede vrijstelling (van de 2) en het afpakken van de briefing (opdracht is maximale inzet van 5k waard) staat het nu toch wel 1000% vast? Alle vrijstellingen scoren en als mol zelf de briefing onderscheppen is toch wel heeeel erg flauw?


« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 08:42:05 door Theoreticus »
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #411 Gepost op: 29-04-2019, 08:57:54 »
Bas zoekt weer eens het conflict op! Zijn ideeën worden steeds afgekeurd door Elisabeth! Maar goed ook want een model met visnet en paraplu gaat het echt niet winnen. Supergrappig. Mol Bas geniet terwijl hij het conflict zoekt, waar kun je dat nu ongestraft doen? Als mol!  ::rofl:: O, ze wonnen wel met visnet en paraplu zie ik nu.

Zo te zien wil Axel zich bij Joeri verdacht maken, en blijkbaar is dat enigszins gelukt.
« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 09:32:11 door Run »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #412 Gepost op: 29-04-2019, 09:03:15 »
Je gelooft nog steeds niet dat Bas de mol is?

Inderdaad.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #413 Gepost op: 29-04-2019, 09:22:39 »
Dat Elisabet liever Axel dan Bas een vrijstelling gunt is een optie maar:

Bij het kaartspel heeft Elisabet initieel zelf de vrijstelling. Als Joeri en Axel op het punt staan hun strafpunt te delen gooit ze het er plotseling in dat zij dan met het laatste strafpunt zou blijven zitten. Waarom zou een kandidaat met de vrijstelling in handen dat doen? De discussie naar de strafpunten en vrijstelling sturen (ipv kaarten met geld uit te wisselen) vond ik op zijn minst gezegd verdacht.


Door te opperen dat zij de derde strafpunt heeft, hoopt ze wellicht dat Bas die ene kaart dan niet zou pakken, bang om met die strafpunt te blijven zitten. Tuurlijk trapt Bas daar niet in, hij ziet dat er al twee strafpunten eruit gaan en hij heeft zelf de derde.
Maar mochten Joeri en Axel niet hun strafpunten hebben samengevoegd, dan was er wellicht nog enige twijfel gezaaid door Elisabet. Niet gelukt.

En ik geloof ook dat Elisabet als kandidaat de vrijstelling liever bij haar mol Axel ziet dan bij kandidaat Bas.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #414 Gepost op: 29-04-2019, 09:27:10 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #415 Gepost op: 29-04-2019, 09:39:19 »
Hoe kan dat toch?

Ten eerste omdat ik denk dat Axel het is, zie zijn topic. Ten tweede omdat ik denk dat Bas het niet is. Ik heb een week of drie geleden op het punt gestaan om Bas als Mol te kiezen maar de sprint naar de jeep die 4000 euro opleverde hield me tegen. Verder zijn er nog veel meer redenen waarom ik Bas niet als Mol zie waaronder dat ik denk dat Kaat er op Bas uit is gevlogen (vanwege uitspraak in exit-filmpje waar we het eerder over gehad hebben ook in dit topic) terwijl Joeri Bas minstens minder verdacht. Ook Elisabet lijkt Bas niet te verdenken. Ze ging vorige aflevering makkelijk mee in Bas' antwoorden op kunstvragen en zijn keuze voor het verkeerde schilderij. En in de aflevering van gisteren was er dus het moment met de vrijstelling dat keesisdemol hierboven zo slim opmerkte.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #416 Gepost op: 29-04-2019, 09:47:41 »
Ten eerste omdat ik denk dat Axel het is, zie zijn topic. Ten tweede omdat ik denk dat Bas het niet is. Ik heb een week of drie geleden op het punt gestaan om Bas als Mol te kiezen maar de sprint naar de jeep die 4000 euro opleverde hield me tegen. Verder zijn er nog veel meer redenen waarom ik Bas niet als Mol zie waaronder dat ik denk dat Kaat er op Bas uit is gevlogen (vanwege uitspraak in exit-filmpje waar we het eerder over gehad hebben ook in dit topic) terwijl Joeri Bas minstens minder verdacht. Ook Elisabet lijkt Bas niet te verdenken. Ze ging vorige aflevering makkelijk mee in Bas' antwoorden op kunstvragen en zijn keuze voor het verkeerde schilderij. En in de aflevering van gisteren was er dus het moment met de vrijstelling dat keesisdemol hierboven zo slim opmerkte.
Meestal zijn we het eens aan het eind, dus dit is bijzonder!
Denk je echt dat een kandidaat zo openlijk het conflict opzoekt voor de camera? Dat is misschien nog wel de hoofdreden dat ik Bas verdenk.
« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 09:53:37 door Run »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #417 Gepost op: 29-04-2019, 09:59:54 »
Ten eerste omdat ik denk dat Axel het is, zie zijn topic. Ten tweede omdat ik denk dat Bas het niet is. Ik heb een week of drie geleden op het punt gestaan om Bas als Mol te kiezen maar de sprint naar de jeep die 4000 euro opleverde hield me tegen.

Dat vind ik ook heel gek en als Bas de mol is, heeft hij daarover veel uit te leggen. En toch denk ik dat hij de mol is.  ::rofl::
Axel heeft hele molse, maar ook onmolse acties op zijn naam staan. Datzelfde geldt ook voor Elisabet. Alledrie kandidaten hebben wel degelijk mol-potentie.  ::ok::

Duidelijk is het niet en pas sinds het afvallen van Kaat staat Bas bij mij echt op 1 (eigenlijk is Kaat voor mij de mol  ;D). Maar toch... Als ik alles afweeg: onduidelijkheid zaaien, discussies aangaan /vertragen, ervoor zorgen dat mensen hem vertrouwen... Dat denk ik het meest bij Bas terug te zien.

Die 4000 euro binnenhalen door Bas lijkt mij een geval dat het mollen niet is gelukt (het zijn ook de mede-kandidaten die dit hebben behaald)
Datzelfde kun je zeggen voor die 3000 euro van Axel (wat eigenlijk een verschil is van 6000 euro, aangezien er anders 3000 uit de pot zou gaan). Uiteraard kon Axel dat doen om niet verdacht te worden, maar toch denk ik dat hij dat anders zou doen als hij de mol zou zijn.

Zo is er bij iedereen iets voor en tegen te zeggen als mol-kandidaat. Ik denk toch dat er bij Bas meer voor-argumenten zijn dan bij Axel en Elisabet. We gaan het later zien.  :)


Bas zoekt weer eens het conflict op! Zijn ideeën worden steeds afgekeurd door Elisabeth! Maar goed ook want een model met visnet en paraplu gaat het echt niet winnen. Supergrappig. Mol Bas geniet terwijl hij het conflict zoekt, waar kun je dat nu ongestraft doen? Als mol!  ::rofl:: O, ze wonnen wel met visnet en paraplu zie ik nu.

Zo te zien wil Axel zich bij Joeri verdacht maken, en blijkbaar is dat enigszins gelukt.

Ja, dat ook.  ::rofl:: Elisabet had gewoon gelijk. Hij bracht weinig/niks in aan goede dingen en vertraagde. Volgens mij was hij stomverbaasd dat de jury hen tot winnaar uitriep.  ;D Ik heb echt het idee dat dat niet zijn bedoeling was. Het was vooral dat die andere jurk niet echt spannend was.
« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 10:05:40 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #418 Gepost op: 29-04-2019, 10:08:19 »
Die 4000 euro binnenhalen door Bas lijkt mij een geval dat het mollen niet is gelukt (het zijn ook de mede-kandidaten die dit hebben behaald)

Dat mollen mislukt kan altijd en is ook geen enkel probleem. Maar dat je als Mol in een specifieke positie terechtkomt (die je verdiend hebt met een opdracht ervoor) en dán faalt vind ik wel raar en onwaarschijnlijk. Daar komt bij dat het onlogisch was voor de Mol om op de positie van Bas terecht te komen. Waarom? Omdat elke kandidaat in die positie hetzelfde belang had als de Mol: die vrijstelling halen waardoor de opdracht en de kans om de 4000 euro te verdienen moeilijker werd.

Dat Bas stuntelde met de vrijstelling kan een goede molactie geweest zijn, maar daar had hij meer uit moeten halen door in de buurt van Elisabet en Joeri te blijven om hen zo een kans te geven hem af te schieten of om voor vertraging te zorgen en te laat binnen te komen. Die sprint is alleen te verklaren als met de laatste schutter was afgesproken dat die de Mol zou afschieten. Maar dat gebeurde niet én zou ook wat oneerlijk zijn omdat de hele opdracht dan nooit kon slagen. Kortom: ik kan die sprint als Bas de Mol is niet verklaren.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #419 Gepost op: 29-04-2019, 10:15:21 »
Dat vind ik ook heel gek en als Bas de mol is, heeft hij daarover veel uit te leggen. En toch denk ik dat hij de mol is.  ::rofl::
Axel heeft hele molse, maar ook onmolse acties op zijn naam staan. Datzelfde geldt ook voor Elisabet. Alledrie kandidaten hebben wel degelijk mol-potentie.  ::ok::

Duidelijk is het niet en pas sinds het afvallen van Kaat staat Bas bij mij echt op 1 (eigenlijk is Kaat voor mij de mol  ;D). Maar toch... Als ik alles afweeg: onduidelijkheid zaaien, discussies aangaan /vertragen, ervoor zorgen dat mensen hem vertrouwen... Dat denk ik het meest bij Bas terug te zien.

Die 4000 euro binnenhalen door Bas lijkt mij een geval dat het mollen niet is gelukt (het zijn ook de mede-kandidaten die dit hebben behaald)
Datzelfde kun je zeggen voor die 3000 euro van Axel (wat eigenlijk een verschil is van 6000 euro, aangezien er anders 3000 uit de pot zou gaan). Uiteraard kon Axel dat doen om niet verdacht te worden, maar toch denk ik dat hij dat anders zou doen als hij de mol zou zijn.

Zo is er bij iedereen iets voor en tegen te zeggen als mol-kandidaat. Ik denk toch dat er bij Bas meer voor-argumenten zijn dan bij Axel en Elisabet. We gaan het later zien.  :)


Ja, dat ook.  ::rofl:: Elisabet had gewoon gelijk. Hij bracht weinig/niks in aan goede dingen en vertraagde. Volgens mij was hij stomverbaasd dat de jury hen tot winnaar uitriep.  ;D Ik heb echt het idee dat dat niet zijn bedoeling was. Het was vooral dat die andere jurk niet echt spannend was.
Die andere jurk was veel knapper gemaakt, duidelijk professioneel met dat mooie silhouet dus het is raar dat Axel en Bas die kozen als zijnde van Elisabeth en Bas. Ik denk dat Axel zich hier verdacht wilde maken bij Joeri. Of ze hebben inderdaad totaal geen idee wat professioneel is en wat niet.