Auteur Topic: [kandidaat] Bas  (gelezen 65622 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #420 Gepost op: 29-04-2019, 10:18:35 »
Dat mollen mislukt kan altijd en is ook geen enkel probleem. Maar dat je als Mol in een specifieke positie terechtkomt (die je verdiend hebt met een opdracht ervoor) en dán faalt vind ik wel raar en onwaarschijnlijk. Daar komt bij dat het onlogisch was voor de Mol om op de positie van Bas terecht te komen. Waarom? Omdat elke kandidaat in die positie hetzelfde belang had als de Mol: die vrijstelling halen waardoor de opdracht en de kans om de 4000 euro te verdienen moeilijker werd.

Dat Bas stuntelde met de vrijstelling kan een goede molactie geweest zijn, maar daar had hij meer uit moeten halen door in de buurt van Elisabet en Joeri te blijven om hen zo een kans te geven hem af te schieten of om voor vertraging te zorgen en te laat binnen te komen. Die sprint is alleen te verklaren als met de laatste schutter was afgesproken dat die de Mol zou afschieten. Maar dat gebeurde niet én zou ook wat oneerlijk zijn omdat de hele opdracht dan nooit kon slagen. Kortom: ik kan die sprint als Bas de Mol is niet verklaren.
Maar je weet toch dat follow the money niet altijd meer geldt? (Merel!) Dat is momenteel hét middel van de makers om molloten om de tuin te leiden, namelijk de mol af en toe veel geld te laten verdienen. Het zit hem nu meer in andere methoden om geld uit de pot te houden.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #421 Gepost op: 29-04-2019, 10:19:07 »
Dat is inderdaad een groot punt Heinz en wat mij betreft ook het grootste tegen-argument.

Ondanks dat denk ik dat de kans het grootst is dat het toch Bas is. Hoe raar dat ook is misschien. Uiteindelijk is die 4000 euro wel een groepsprestatie.

Bas in uitzondering is niet logisch voor een mol, maar we weten ook niet wat hij in die tussentijd heeft gedaan. Wie weet heeft hij die tijd gebruikt om op een andere manier te kunnen saboteren. Of heeft hij iets gedaan met rood-zwarte verf  ;D, Vietnamees leren. Zijn smartphone met de briefings doorgenomen.

Ik vind het sowieso heel raar dat hij de voornaamste kandidaat was. Bruno leek mij toch wat voorbeeldiger...

@Run, mee eens dat de andere jurk knapper was. Het leek er technisch beter uit te zien. Dat is wel een kleine molpunt richting Axel.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #422 Gepost op: 29-04-2019, 10:36:51 »
Bas houdt vaak zijn hand voor zijn mond als hij onzeker is, bang om zich via zijn mimiek te verraden! Dat zie je vaker bij mollen. Bij het kaartspel had hij extreem veel zijn hand voor zijn mond.

Is het jullie opgevallen dat Bas enorm verwarring aan het zaaien is in het begin van het kaartspel? Waarschijnlijk met de bedoeling dat ze bij elkaar ad random kaarten gaan trekken en dat de 3000 er per ongeluk uit gaat. De bedragen en strafpunten moeten steeds dubbel op tafel komen te liggen. Bas houdt een raar verhaal van als jij dit en als jij dat maar het slaat nergens op. Het spel is eenvoudig en simpel zoals Gilles zegt, maar Bas maakt het ingewikkeld. Hij begint steeds over de strafpunten, in de hoop dat de 3000 in het spel blijft zitten. Het is slimmer om eerst de hoge bedragen dubbel op tafel te krijgen zodat dat geld binnen is.
En hoe toevallig is het dat hij de vrijstelling afpakt van Elisabeth? Hij overlegt niet met Elisabeth, vraagt wel of ze 500 heeft, die heeft ze niet. Dan wil hij 'gewoon' een kaart trekken. En dat is 'toevallig' de vrijstelling. Beetje dom van Elisabeth en niet door te gaan met onderhandelen over een ander geldbedrag. Ze lijkt me daarom niet de mol.
Bas reageert niet zo blij als Joeri vertelt dat hij 3000 heeft en Axel ook, en ze die beide op tafel leggen.
« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 12:11:43 door Run »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #423 Gepost op: 29-04-2019, 11:51:23 »
Zo, ik moet eerst even bijkomen van het feit dat Joeri eruit is. Ik zat totaal mis met mijn veronderstelling dat hij Bas al die tijd in de smiezen had. Maar die duivelse Bas heeft hem blijkbaar om de tuin geleid, en echt doen geloven dat Kaat de mol was. En daarna wist Joeri het niet meer. Daar baal ik wel van, Bas! Aan de andere kant: goed gedaan als Mol.

Ik ben het ermee eens dat varkens wassen een betere molpositie was, omdat je daar ook invloed had op de mode-opdracht. Maar ik denk dat Bas nu eens niet op de meest molse positie wilde. Hij had al zijn invloed laten gelden bij het fout beoordelen van het schilderij van de Mol, en dit was zo'n zelfde soort opdracht. Als hij nu ook met overtuiging voor de foute jurk ging zou het wel gaan opvallen. Ook leek me de mode-opdracht een grotere uitdaging, en Bas is wel iemand die dat aandurft. Dat ging dan maar half goed. Bas leek inderdaad niet heel erg blij toen ze werden uitgeroepen als winnaar.
Voor de briefing heeft hij volgens mij ruim de tijd gelaten aan de anderen om die te kunnen saboteren. En waarschijnlijk wist hij de locatie zelf ook niet, dus ik denk dat het fair play was van de Mol. Bij de koffertjes kon hij er niet teveel tegenin gaan. Ik had niet het idee dat het Bas was die de juiste antwoorden naar voren schoof (wie dan wel, moet ik nog terugzien). Bij de laatste vraag zei hij niets, maar je zag hem denken! Hij wist waarschijnlijk dat het goed was, maar stond machteloos. Toen Joeri en Axel 3.000 euro op tafel legden (erg onmols van Axel!), legde Bas ook gauw een laag bedrag op tafel, ik geloof 400 euro. Het hoogste was er toch al uit, kon ie ook al niets aan doen. Dus een laag bedragje erbij om te delen in het onverdacht lijken.

Het was een lastige aflevering voor Bas! ::jaja::

EDIT: Als mensen nu nog steeds vallen over die 4.000 euro die Bas op eigen houtje binnen zou hebben gehaald bij de paintball (wat ik sterk betwijfel), dan zou ik graag willen weten hoe ze aankijken tegen de 3.000 euro die Axel nu even totaal onnodig in de pot bracht. En die nog wel wat meer waard was, want anders werd dat bedrag ervan af getrokken, en waren ook de bedragen die ze wel hadden vervlogen. En die zin bij de varkens was ook niet te kort, voor 1.600 euro.
« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 11:59:04 door Newbie2 »

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #424 Gepost op: 29-04-2019, 12:18:35 »
Ja, dat ook.  ::rofl:: Elisabet had gewoon gelijk. Hij bracht weinig/niks in aan goede dingen en vertraagde. Volgens mij was hij stomverbaasd dat de jury hen tot winnaar uitriep.  ;D Ik heb echt het idee dat dat niet zijn bedoeling was. Het was vooral dat die andere jurk niet echt spannend was.

Spannend was die andere jurk inderdaad niet, maar de opdracht was 'draagbaar' en dat was die paraplujurk zeker niet. Of je moet een carnavalskostuum ook als 'draagbaar' willen kenmerken.  ;)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #425 Gepost op: 29-04-2019, 13:02:59 »
Spannend was die andere jurk inderdaad niet, maar de opdracht was 'draagbaar' en dat was die paraplujurk zeker niet. Of je moet een carnavalskostuum ook als 'draagbaar' willen kenmerken.  ;)

Klopt, maar in programma's als Project Runway zie je zo'n soort jurk wel vaker langskomen.  ;D

En bij nader inzien ook wel eens met de mensen die zeggen dat het minder mols is om in het ontwerpteam te zitten. Al is voor beide opdrachten wat te zeggen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #426 Gepost op: 29-04-2019, 14:58:06 »
Bas is de mol niet. Hij is zo krampachtig bezig de vrijstelling te behouden.. hij stelt zelfs zowel aan Axel en Elisabet voor om voor geld te gaan om maar niet de vrijstelling in te moeten leveren. Bij de laatste move met Elisabet zegt hij zelfs het bedrag als hij mag trekken waardoor er nog 600 bij komt.
Hij had ook gewoon blind kunnen trekken.

Daarbij verdenkt Elisabet hem niet. Dat is helder. En ze is finalist dus of Axel of zij is de mol.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #427 Gepost op: 29-04-2019, 15:01:56 »
Wat ik wel raar vind is waarom vertelt Elisabet dit aan iedereen?? Ze wil duidelijk niet dat Bas de vrijstelling krijgt hiermee, dus ze ziet Bas als een kandidaat(een tegenstander)
Ze geeft hiermee een kans aan Axel om de vrijstelling te krijgen, wat voor haar minder erg is, omdat ze denkt dat hij de mol is? Zou het dan toch ???
Er kan geen strategie achter zitten om de vrijstelling zodoende bij Axel te krijgen, of de kans daarop te verhogen. Want of Axel nu wel of niet zeker weet dat Bas een vrijstelling heeft, een kaart trekken bij hem moet hij toch. En Bas vertrouwt hij niet. Bovendien wisten ze al dat die vrijstelling bij Bas of Elisabet zat. Dus wat is Axel hier dan mee opgeschoten? Helemaal niets.
Ik heb eerder het idee dat Elisabet gewoon pissig is dat Bas zojuist haar vrijstelling heeft getrokken. En dat ze daarom open kaart speelt, zonder er veel bij na te denken. Bas in verlegenheid brengen. Dat kan ze ook makkelijk doen, als allemaal toch al op Bas zitten.

EDIT: Het lijkt weer een paniekreactie van Elisabet. Ze is de vrijstelling kwijt, en is bang dat die nu in handen komt van haar concurrent. Door open kaart te spelen dat die vrijstelling nu bij Bas zit, zet ze hem m.i. onder druk om die vrijstelling niet via een of ander foefje alsnog bij Axel te laten belanden! (Ze weet immers dat de Mol er zelf niets aan heeft, maar het hem goed uitkomt als een van de finalisten er wel een heeft).

Elisabet wil voorkomen dat Axel de vrijstelling krijgt, něet hem helpen aan een vrijstelling.
« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 15:56:29 door Newbie2 »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #428 Gepost op: 29-04-2019, 19:00:53 »
Misschien was Elisabet sowieso pissig. De mode-opdracht leek niet bepaald op een gezellige manier te verlopen.  ::rofl:: En in haar geval zou ik ook kwaad zijn, want Bas reageerde redelijk onmogelijk. En dan ook nog zijn plan met fruit, groente en stof kleuren met bessensap erbij? Heel raar en irritant.

Ik zou hem dan ook niet de vrijstelling gunnen als ik haar was.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #429 Gepost op: 29-04-2019, 19:04:10 »
Zoals eerder ook al is gebleken, vindt Bas het blijkbaar erg leuk om het conflict op te zoeken - in zijn rol als mol. Ik snap dat, ik zou dat ook doen denk ik! Lekker ruzie maken en achteraf zal iedereen het snappen! In zijn gewone doen is hij wellicht wat verlegen en nu kan hij zijn gang gaan! Lekker voorop bij het kiezen van posities - doet hij bij vrijwel elke opdracht - , lekker de andere kandidaten verdacht maken, nu mag het en nu doet hij het! Hij geniet!
« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 19:06:03 door Run »

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #430 Gepost op: 29-04-2019, 20:17:21 »
Ze weet immers dat de Mol er zelf niets aan heeft, maar het hem goed uitkomt als een van de finalisten er wel een heeft.

Kun je dat eens uitleggen? Waarom heeft de Mol er belang bij dat een van de finalisten de vrijstelling heeft?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #431 Gepost op: 29-04-2019, 20:22:47 »
Kun je dat eens uitleggen? Waarom heeft de Mol er belang bij dat een van de finalisten de vrijstelling heeft?

Dat zou volgens mij enkel gelden als er nog een kandidaat bij is die fout zit ...dan heb je er als Mol iets aan die in t spel te houden.

Als Bas de Mol is en de vrijstelling heeft dan kan hij eigenlijk ook niet veel anders dan die niet opgeven. Zou nogal raar zijn te zeggen: ja, ik heb hem - het is deze ...

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #432 Gepost op: 29-04-2019, 20:38:40 »
Als mol kun je volgens mij beter de vrijstelling pakken (en desnoods de kaart met de strafvraag) dan dat je een setje met geldbedragen compleet krijgt, lijkt mij...  ::vergroot::

@Moedermol, maar dat kost toch enorm veel tijd om die stoffen te kleuren? Teveel om ook nog de rest van de jurk in elkaar te zetten, lijkt mij.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #433 Gepost op: 29-04-2019, 20:40:14 »
Je kunt beargumenteren dat het verklappen waar de vrijstelling zit, een poging is om Axel willekeurig een kaart te laten trekken ipv een geldbedrag uit te wisselen. Hadden Bas en Axel niet de 500 samen?

Dat Bas nu de 500 een 2e keer niet duidelijk wil aanreiken zou ik als kandidaat met een vrijstelling in mijn hand ook doen. Het zou Axel's kansen op het afpakken alleen maar vergroten omdat hij dan een kaart kan uitsluiten.

Had Elisabet niks gezegd dan hadden ze de 500 gewoon kunnen scoren. Of ze molt, of ze wil niet dat Bas een vrijstelling verdient. Waarom zou kandidaat Elisabet dat nou niet willen? Alleen als ze Bas als concurrent ziet toch?

De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #434 Gepost op: 29-04-2019, 20:51:49 »
Je kunt beargumenteren dat het verklappen waar de vrijstelling zit, een poging is om Axel willekeurig een kaart te laten trekken ipv een geldbedrag uit te wisselen. Hadden Bas en Axel niet de 500 samen?

Dat Bas nu de 500 een 2e keer niet duidelijk wil aanreiken zou ik als kandidaat met een vrijstelling in mijn hand ook doen. Het zou Axel's kansen op het afpakken alleen maar vergroten omdat hij dan een kaart kan uitsluiten.

Had Elisabet niks gezegd dan hadden ze de 500 gewoon kunnen scoren. Of ze molt, of ze wil niet dat Bas een vrijstelling verdient. Waarom zou kandidaat Elisabet dat nou niet willen? Alleen als ze Bas als concurrent ziet toch?


Precies! En dit wijst er dus op dat Elisabet de Mol is. Het is een straffe madam hoor!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #435 Gepost op: 29-04-2019, 21:27:41 »
Ik ga nu volledig tot Bas als mol om de volgende redenen:

1. Van de overblijvende finalisten was er maar één die het misschien-scherm kreeg. Bas was de meest zelfzekere kandidaat die ook nog voluit "ja" antwoordde op de vraag of hij dit had verwacht.
2. Aan tafel zei Gilles: "Wij hebben een kersverse mol. Pas gekozen." Maar als je goed luistert hoor je "Bas gekozen". Een toch wel gedurfde hint!
3. Bas zat het het vaakst (maar niet altijd) in posities waar je subtiel kan saboteren (Cha Ca, wandelproef, Eva terughalen, avatars, bij de muur, tunnels ...).
4. Aangezien de mol onvoorbereid is geloof ik het meest in de voorzichtige aanpak waarbij de mol op de eerste plaats kandidaats moet overkomen en niet opvallen. Van de 3 finalisten is Bas trouwens het minst verdacht neergezet.
5. Bas maakt soms andere kandidaten op een subtiele wijze verdacht zoals Joeri bij de wandelproef, Kaat bij de avatars en bij het schilderij. Gewone kandidaten of nepmollen maken zichzelf verdacht, echte mollen proberen anderen verdacht te maken.
6. Om het schilderij te maken moet de mol een tijd alleen zijn geweest. Dan denk ik aan Bas die als meest beleefde kandidaat enkele uren afgezonderd werd waarbij hij ook gebrieft kon worden over de volgende opdrachten.
7. Bas leek niet blij met de jury-keuze voor zijn mode-ontwerp en het ophalen van €3000 door Joeri en Axel in zwarte pieten. Overigens spreekt dat beeld waarbij de kandidaten Bas aanstaren bij de vraag wie het misschien-scherm kreeg boekdelen.
8. In het molpuntenoverzicht van Eric Leppen eindigt Bas als enige boven de lijn. Tot nu toe eindigden alle mollen boven de lijn wat wijst dat dit toch wel een goede methode is om de mol te ontmaskeren.

Lang niet alle molacties gelukt zijn vanwege het gebrek aan voorbereiding en - toegegeven - sterke kandidaten. Uiteindelijk was het ter plaatse kiezen van de mol toch geen goed idee.
« Laatst bewerkt op: 29-04-2019, 21:46:43 door Luc »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #436 Gepost op: 29-04-2019, 22:19:05 »
Een volledig verfproces zal te lang duren maar sap maken en met een penseel of stempel decoreren had prima gekund.

Ja, dat kan inderdaad.  ::ok:: Ik kreeg zelf de indruk dat ze de hele stof wilden verven.

De mol lijkt mij in ieder geval Bas of Elisabet, maar Bas verdenk ik net iets meer.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #437 Gepost op: 30-04-2019, 06:24:12 »
Kun je dat eens uitleggen? Waarom heeft de Mol er belang bij dat een van de finalisten de vrijstelling heeft?
Als Bas de Mol is, heeft hij nu te maken met twee finalisten die waarschijnlijk vol op hem zijn gegaan in de test. En die dus zekerheid hebben. Als een van de twee de finale had gehaald met een vrijstelling, had tenminste een van de twee die zekerheid niet. Is prettiger voor een Mol.
Of ze molt, of ze wil niet dat Bas een vrijstelling verdient. Waarom zou kandidaat Elisabet dat nou niet willen? Alleen als ze Bas als concurrent ziet toch?
Nee, want door te zeggen dat Bas de vrijstelling heeft, neemt de kans dat die daardoor bij Axel terechtkomt met 0 toe. Axel heeft helemaal niets aan die wetenschap. En zou als Mol die vrijstelling ook niet eens willen hebben, die laat hij als het kan dan lekker bij Bas zitten. Zo helpt Elisabet Bas dus in feite alleen maar, zou niet handig zijn van haar.
De enige reden die Elisabet kan hebben om open kaart te spelen (als het niet gewoon frustratie was), is proberen te voorkomen dat (Mol) Bas de vrijstelling met een handigheidje doorspeelt naar Axel. Want Mol Bas wil er wel van af. Nu iedereen weet dat hij de vrijstelling heeft, zou Bas als hij het toch probeerde door de mand vallen, want een kandidaat doet dat niet. Nu is dat dus wel slim gespeeld van Elisabet.

Ik blijf er dus bij dat ze Axel hier als haar concurrent ziet, en niet Bas.
« Laatst bewerkt op: 30-04-2019, 07:04:40 door Newbie2 »

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #438 Gepost op: 30-04-2019, 07:54:38 »
Als Bas de Mol is, heeft hij nu te maken met twee finalisten die waarschijnlijk vol op hem zijn gegaan in de test. En die dus zekerheid hebben. Als een van de twee de finale had gehaald met een vrijstelling, had tenminste een van de twee die zekerheid niet. Is prettiger voor een Mol.Nee, want door te zeggen dat Bas de vrijstelling heeft, neemt de kans dat die daardoor bij Axel terechtkomt met 0 toe. Axel heeft helemaal niets aan die wetenschap. En zou als Mol die vrijstelling ook niet eens willen hebben, die laat hij als het kan dan lekker bij Bas zitten. Zo helpt Elisabet Bas dus in feite alleen maar, zou niet handig zijn van haar.
De enige reden die Elisabet kan hebben om open kaart te spelen (als het niet gewoon frustratie was), is proberen te voorkomen dat (Mol) Bas de vrijstelling met een handigheidje doorspeelt naar Axel. Want Mol Bas wil er wel van af. Nu iedereen weet dat hij de vrijstelling heeft, zou Bas als hij het toch probeerde door de mand vallen, want een kandidaat doet dat niet. Nu is dat dus wel slim gespeeld van Elisabet.

Ik blijf er dus bij dat ze Axel hier als haar concurrent ziet, en niet Bas.

Als Elisabet niets zegt weet Axel ook niet dat er een vrijstelling te halen valt bij Bas. Elisabet wil mollen of wil dat haar mol Axel de vrijstelling van haar concurrent Bas pakt. Ik zie geen andere logische uitleg. Maar ik snap dat jij dat anders ziet. ;)
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #439 Gepost op: 30-04-2019, 08:06:59 »
Als Elisabet niets zegt weet Axel ook niet dat er een vrijstelling te halen valt bij Bas. Elisabet wil mollen of wil dat haar mol Axel de vrijstelling van haar concurrent Bas pakt. Ik zie geen andere logische uitleg. Maar ik snap dat jij dat anders ziet. ;)
Dat ze zelf wil mollen, zou best kunnen. Maar wat zou ze hiermee dan van plan zijn? Het lijkt me dat als ze de Mol is, ze opgelucht is dat ze van die vrijstelling af is. Lijkt er niet op, maar dat kan gespeeld zijn.
Dat ze wil dat haar mol Axel de vrijstelling van haar concurrent pakt, zie ik inderdaad totaal anders. Zoals ik net heb proberen uit te leggen. Tevergeefs (zou het graag horen als er iets niet klopt aan de redenering!), maar ik heb mijn best gedaan in elk geval. ;D