Auteur Topic: [kandidaat] Eva  (gelezen 18907 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #20 Gepost op: 17-03-2019, 23:44:05 »
Ze is flink gedaald op mijn lijstje. Zij komt op het idee om naar de schakels te kijken, waardoor de plastic schakel wordt gevonden en de bal die 10 kilo weegt losgemaakt kan worden. Hierdoor kan de zwakke groep een stuk sneller zijn... wat de groep veel geld oplevert.

Gaf ook het slimme idee om stap 7 vrij te spelen ipv stap 8. Ze gooide de groentjes in de pan (wat ook moest). En ze heeft een veel te grote mond als Antwerpenaar dus kan je haar niet als Mol nemen. ;D

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #21 Gepost op: 17-03-2019, 23:57:53 »
Het idee opperen om naar die schakels te kijken, kunnen we ook zien als een poging om tijd te verliezen. Het is uiteindelijk Bruno die de zwakke schakel vindt. Ik vind t opperen van te gaan werken aan toren 7 omdat 8 waarschijnlijk kruiden zijn, inderdaad behoorlijk onmols.

En ook haar flapuit gehalte maakt dat ze van plek 2 is gevallen.  Ze mag er echter van mij wel Lang inblijven. Ik geniet van t taaltje.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #22 Gepost op: 18-03-2019, 01:16:07 »
Rode vlaggen bij haar. Als nepmol.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #23 Gepost op: 18-03-2019, 10:58:18 »
De term ‘ moordenaar’ past bij een advocate, maar het ligt er iets te dik op.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #24 Gepost op: 18-03-2019, 19:43:06 »
Heb de uitzending net gezien. Opnieuw laat.

Maar dan. KAN ik nog dieper in de tunnel zitten (antwoord, NEEN haha).

DE perfecte molpositie daar bij het 'djenga'. De belangrijke laatste 2 posities.

Dan belandde ze ook in de Zwakke positie, en bleef ook achter, trok zelfs het touw terug, het was allemaal zulk sprekend molgedrag.

Dan alles ertussendoor, daaruit sprak uit gedrag ZO dat zij de mol is...

Dan nog een hint. Nogmaals, ik kom net binnenvallen, wellicht is alles al genoemd. Maar er kwam uit de zin nog 1 woordje terug, "EERSTE", en wie was de eerste vrouw op, Aarde? Ja, Eva. Vast weer een Merelhint die zo niet genoemd wordt na afloop, maar stiekem toch...............

Voor mij is het 100% Eva nu. En ze staat ook vet laatste in de FTM en andere lijstjes  ;D ::) ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #25 Gepost op: 18-03-2019, 20:00:47 »
Ze is in ieder geval een leuke en grappige kandidate met opvallende uitspraken en acties. "Ik heb geen lenzen in, ik weet eigenlijk niet wie je bent." Ze begon in de auto over de twist en dat de Mol gebrieft is. Ze vindt de dipsaus die iedereen vies vindt lekker en zegt smijt die noedels er maar bij in de pan. Dit kunnen leuke molacties zijn (waarbij ze gebruikt maakt van haar spontaniteit en impulsiviteit) en dan maakt het ook niet meer uit dat ze er eerder op hamerde dat ze toren zeven zouden bouwen in plaats van toren acht. Ik zou het tof vinden als Eva het is maar ik weet het nog zo net niet. :D


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #26 Gepost op: 18-03-2019, 20:06:01 »
Ik weet het zo net wel ::rofl::. De dingen die jij noemt vielen mij ook op ja! Het voordeel van een schot-voor-de-boegmol is ook dat je extra op diegene let, en ik stel vast dat zij elke keer weer secundair reageert. Kan een valkuil zijn zoals toen met Stine, maar vaak is het ook gewoon berekenend gedrag. Een advocaat weet dit precies. Haar reacties in de auto, deze week em vorige week, focus daar op, en je kunt er eigenlijk niet meer omheen. Ik zit volledig op Eva  ::) 8) ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #27 Gepost op: 18-03-2019, 20:10:33 »
Dat is duidelijk Lo, dus je hoeft dit niet per se in elke volgende post nog te herhalen. ;D

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #28 Gepost op: 18-03-2019, 20:13:43 »
Een post van Lo vraagt altijd grondige analyse.


Maar dan. KAN ik nog dieper in de tunnel zitten (antwoord, NEEN haha).


Ik dacht dat je met Merel je dieptepunt bereikt had.

Citaat

DE perfecte molpositie daar bij het 'djenga'. De belangrijke laatste 2 posities.



Je bedoelt bij toren 7 en 8? Want Elisabeth en Joeri bleven als laatste over voor te koken.

Citaat

Dan belandde ze ook in de Zwakke positie, en bleef ook achter, trok zelfs het touw terug, het was allemaal zulk sprekend molgedrag.


Ze hadden inderdaad beter een kooi rond haar gezet, dan kon ze niet mollen.

Citaat

Dan alles ertussendoor, daaruit sprak uit gedrag ZO dat zij de mol is...


Ze was vrij rustig bij de test, wat opvallend was. Voor de rest heb ik niet veel opmerkelijks gezien.

Citaat

Dan nog een hint. Nogmaals, ik kom net binnenvallen, wellicht is alles al genoemd. Maar er kwam uit de zin nog 1 woordje terug, "EERSTE", en wie was de eerste vrouw op, Aarde? Ja, Eva. Vast weer een Merelhint die zo niet genoemd wordt na afloop, maar stiekem toch...............


Is dat niet bij al jouw hints?

Citaat

Voor mij is het 100% Eva nu. En ze staat ook vet laatste in de FTM en andere lijstjes  ;D ::) ::jaja::


Toch op jouw denkbeeldige lijstjes dan, na een relevante (semi-groep) opdracht met mol valt er nog weinig over FTM te zeggen.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #29 Gepost op: 18-03-2019, 20:21:12 »
Toch op jouw denkbeeldige lijstjes dan, na een relevante (semi-groep) opdracht met mol valt er nog weinig over FTM te zeggen.

Welke lijstjes inderdaad?  ::rofl::

Ik denk dat Lo de (forum) mol is en iedereen op het verkeerde been probeert te zetten hier en dan stiekem in de pool stemmen op Bas en er met de winst vandoor gaan.  :P

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #30 Gepost op: 18-03-2019, 20:28:58 »
Ze was ook de eerste die benoemde dat de zwakste schakel letterlijk kon zijn waardoor de zwakke groep op de juiste oplossing kwam ::vergroot::. Toch wel een opvallende anti-molactie.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #31 Gepost op: 18-03-2019, 21:10:36 »
Lo ik ben blij dat je er weer vol overgave bent  ::bravo:: heerlijk altijd jouw enthousiasme!

Meer L

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #32 Gepost op: 18-03-2019, 22:15:22 »
Hahaha mooi hoor Lo, nu al weer in een diepe tunnel. ::rofl:: Respect voor je vastberadenheid. ::respect:: ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #33 Gepost op: 19-03-2019, 01:15:04 »
Ja haha ik geef toe dat ik er wel vroeg bij ben nu. Dit jaar zat ik op Sarah in deze fase maar niet zo diep getunneld. Maar we gaan het zien, misschien eindig ik ook wel bij jouw mol  ;D
Is dat niet bij al jouw hints?
Ik heb eigenlijk nooit hints. Vorig jaar met de schaakhint was de enige uitzondering. Maar dit woord, ja dat sprong er wel heel opvallend uit, vond je ook niet? Kun je niet omheen. Had ook geen verdere betekenis. Maar wel een heel duidelijk visueel effect. En Eerste vrouw op Aarde, ja, het ligt wel voor de hand.

Wat betreft de torens, ja ze stond de hele tijd vanaf begin af aan bij de juiste, 7 en 8. Want ze weet natuurlijk dat de lage al helemaal geen zin hebben want dan ben je al heel ver met het koken. Het gaat dus om de positionering vanaf begin, zoals Merel de juiste enveloppen pakte ging Eva bij de goede toren staan... die natuurlijk nooit afkwam.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #34 Gepost op: 19-03-2019, 05:31:10 »
Ze was ook de eerste die benoemde dat de zwakste schakel letterlijk kon zijn waardoor de zwakke groep op de juiste oplossing kwam ::vergroot::. Toch wel een opvallende anti-molactie.
Ik vind het mooi Lo, jouw overgave. ::ok:: Kan er altijd wel van genieten, of als het teveel wordt langs me heen laten gaan. Maar hoe praat je bovenstaand argument nu recht? Ik denk nl. dat 10 kg minder op je nek toch flink uitmaakt voor de eindtijd. Ze kwamen 20 minuten eerder aan dan de sterke groep.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #35 Gepost op: 19-03-2019, 08:42:21 »
Ja haha ik geef toe dat ik er wel vroeg bij ben nu. Dit jaar zat ik op Sarah in deze fase maar niet zo diep getunneld. Maar we gaan het zien, misschien eindig ik ook wel bij jouw mol  ;DIk heb eigenlijk nooit hints. Vorig jaar met de schaakhint was de enige uitzondering. Maar dit woord, ja dat sprong er wel heel opvallend uit, vond je ook niet? Kun je niet omheen. Had ook geen verdere betekenis. Maar wel een heel duidelijk visueel effect. En Eerste vrouw op Aarde, ja, het ligt wel voor de hand.

Wat betreft de torens, ja ze stond de hele tijd vanaf begin af aan bij de juiste, 7 en 8. Want ze weet natuurlijk dat de lage al helemaal geen zin hebben want dan ben je al heel ver met het koken. Het gaat dus om de positionering vanaf begin, zoals Merel de juiste enveloppen pakte ging Eva bij de goede toren staan... die natuurlijk nooit afkwam.

Kan je verklaring waarom ze dan later oppert toren 7 af te maken?

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #36 Gepost op: 19-03-2019, 08:44:10 »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #37 Gepost op: 19-03-2019, 09:04:01 »
Volgens mij staat daar 052241. Wat doe je met die vier?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #38 Gepost op: 19-03-2019, 09:04:46 »
Dat is gewoon uit de trailer waarin alle namen verstopt zaten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #39 Gepost op: 19-03-2019, 10:10:30 »
Ik vind het mooi Lo, jouw overgave. ::ok:: Kan er altijd wel van genieten, of als het teveel wordt langs me heen laten gaan. Maar hoe praat je bovenstaand argument nu recht? Ik denk nl. dat 10 kg minder op je nek toch flink uitmaakt voor de eindtijd. Ze kwamen 20 minuten eerder aan dan de sterke groep.
Tijdens de uitzending had ik ook ditzelfde gevoel als Tarballs: het enige wat ze deed was tijdrekken. Ik heb nog eens nagekeken. En werkelijk in geen enkel beeld huppelt ze niet achteraan. "De zwakste schakel", zij hield de groep constant maar dan ook constant op. Maar ik zag intussen geen zweetdruppel dus zoveel moeite leek ze toch echt niet te hebben. En die 10kg, ik denk echt niet dat het wat uitmaakt. Ik vond 15kg al weinig, en ik dacht dan zal de andere groep wel niets hebben, maar die kreeg een bal met slechts 5kg minder. Om het even en een koud kunstje dan te proberen achter de sterkeren te blijven. Die bleven op het eindpunt heel lang wachten, daarom was het verschil ook groot. En haha ja het is natuurlijk nu een beetje een gimmick, we hebben nog te weinig gezien maar ik zit inderdaad wel nog lekker in de Merelflow ja, dus ik probeer vrolijk door te tunnelen ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)