Auteur Topic: [kandidaat] Ingrid  (gelezen 12095 keer)

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #20 Gepost op: 16-03-2019, 13:52:32 »
Maar een beetje raar op dát moment, als een discussie gestart wordt over iets erg spannends wat net gebeurd is. Het kwam op mij over als "ik weet even niet wat ik moet."

Dat vond ik bij dat koekje eten op de rode bank ook al.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #21 Gepost op: 16-03-2019, 13:59:15 »
Ik vind nergens haar achternaam. Weet iemand die? Want ik wil toch even checken of ze wel echt verdeler van rolluiken is. Ik vind het allemaal wat vaag.

Wat is er zo vaag aan verkoper van rolluiken zijn? Die dingen worden vaak genoeg gebruikt hoor en dus moet iemand ze dan wel verkopen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #22 Gepost op: 16-03-2019, 16:40:43 »
Wat is er zo vaag aan verkoper van rolluiken zijn? Die dingen worden vaak genoeg gebruikt hoor en dus moet iemand ze dan wel verkopen.

 ::rofl::

Offline sunshine0101

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #23 Gepost op: 16-03-2019, 22:15:24 »
Ik bedoelde niet dat het vaag is om rolluiken te verkopen, maar dat Ingrid er zo vaag over deed. :🤫😜

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #24 Gepost op: 16-03-2019, 23:11:43 »
Rolluiken => kleppen voor de ogen/geen zicht => blind => mol??
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #25 Gepost op: 16-03-2019, 23:13:43 »
Rolluiken => kleppen voor de ogen/geen zicht => blind => mol??

Deze kan eigenlijk makkelijk in het "totaal nutteloze hints" topic. ::rofl::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #26 Gepost op: 18-03-2019, 10:54:38 »
Ze stond stil tijdens het dansje waardoor de volgende niet verderkon. Ze blijft mijn mol voorlopig.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #27 Gepost op: 18-03-2019, 14:42:39 »
Opvallend: Wanneer ze bij de kookopdracht naar het scherm kijkt wat de volgende groep aan het doen is en Kaat begint met "Oh nee dat niet goed". Gaat Ingrid hier heel snel in mee van "Oh dat is helemaal verkeerd". Maar net daarvoor zei ze nog "Wij wisten niets". Hoe weet Ingrid zo snel dat ze het helemaal verkeerd doen? ???

Oh en qua hints: Wij wisten niets herhaalt wel een aantal keer en "Jij weet niets" is wel een beetje de slogan van dit seizoen ;D.

Het dagboek is ook heel goed mogelijk om aan haar te linken gezien er duidelijk wordt in de tweede opdracht dat eigenlijk iedereen haar onderschat en zegt dat ze dingen sowieso niet kan. e vertrouwen haar dus wel.

Ik ga haar in ieder geval in de gaten houden en die potloodstreep van aflevering 1 snel weer weg halen ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #28 Gepost op: 18-03-2019, 14:51:10 »
Zeker een potentiële mol, maar dan was deze aflevering al heel teleurstellend.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #29 Gepost op: 18-03-2019, 14:52:16 »
Zeker een potentiële mol, maar dan was deze aflevering al heel teleurstellend.
Waarom?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #30 Gepost op: 18-03-2019, 15:43:17 »
Ze stond stil tijdens het dansje waardoor de volgende niet verderkon. Ze blijft mijn mol voorlopig.

Het lijkt erop ja. Maar we konden niet zien of Elisabet voor haar misschien ook al stilstond.

Ingrid was ook verdacht bij het zoeken naar de zwakke schakel. Ze geloofde niet in de goede oplossing en stond maar gewoon wat af te wachten in tegenstelling tot anderen die of een bijdrage leverden aan de oplossing of minstens aandrongen dat er tijd verloren werd.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #31 Gepost op: 18-03-2019, 16:49:11 »
...
Ingrid was ook verdacht bij het zoeken naar de zwakke schakel. Ze geloofde niet in de goede oplossing en stond maar gewoon wat af te wachten in tegenstelling tot anderen die of een bijdrage leverden aan de oplossing of minstens aandrongen dat er tijd verloren werd.

Zeker verdacht. Vlak voordat Bruno de plastic schakel vindt roept Ingrid zelfs stellig "Nee, nee, nee...". Zo van: laten we stoppen met zoeken. Hmmm... what if: had de zwakke groep de kogel de hele rit moeten meeslepen dan hadden ze mogelijk de tijd van de sterke groep niet gehaald.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #32 Gepost op: 18-03-2019, 18:24:59 »
Zeker verdacht. Vlak voordat Bruno de plastic schakel vindt roept Ingrid zelfs stellig "Nee, nee, nee...". Zo van: laten we stoppen met zoeken. Hmmm... what if: had de zwakke groep de kogel de hele rit moeten meeslepen dan hadden ze mogelijk de tijd van de sterke groep niet gehaald.

Really? Als het 50kg was mss, maar 10kg? Daar ga je echt geen 30 minuten trager door zijn ;)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #33 Gepost op: 18-03-2019, 20:17:24 »
Really? Als het 50kg was mss, maar 10kg? Daar ga je echt geen 30 minuten trager door zijn ;)

Met die trappen is het toch iets wat je liever niet hebt, maar 30 minuten had het niet gekost. Met moeite 10.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #34 Gepost op: 18-03-2019, 21:23:09 »
Daar ga je echt geen 30 minuten trager door zijn ;)

Heb het even niet paraat. Hoe kom je aan 30 minuten?
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #35 Gepost op: 18-03-2019, 21:32:54 »
Heb het even niet paraat. Hoe kom je aan 30 minuten?

Omdat ze tijd hadden tot aan 1.250 euro te komen van de andere groep. Dus ze moesten een halfuur vertragen (3 keer 10 minuten want er moest nog 3 keer 250 euro afgaan, wat per 10min gebeurde) om trager te zijn dan de andere groep en geen geld te verdienen. Of toch zeker 20+ minuten ;)
« Laatst bewerkt op: 18-03-2019, 21:35:38 door Convans »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #36 Gepost op: 18-03-2019, 21:37:13 »
Dat wist de Mol waarschijnlijk niet. En een molactie die uiteindelijk geen effect heeft kan ook een molactie zijn.

Bij de eerste opdracht kreeg ik de indruk dat Ingrid er wel lol in had dat het gerecht in de soep liep. Ze had haar gezicht pas weer in de plooi toen Gilles na afloop opmerkte dat de eerste opdracht met Mol meteen niks opleverde.

Ze staat hoog op mijn lijstje. :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #37 Gepost op: 18-03-2019, 22:04:23 »
Ja ik zie ergens wel een mol in haar verscholen. Als een duveltje uit een doosje. Maar toch ook krijg ik een Annelies-gevoel bij haar  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #38 Gepost op: 18-03-2019, 22:05:20 »
Ja ze zou het ergens wel kunnen zijn. Als een duveltje uit een doosje. Maar toch ook krijg ik een Annelies-gevoel bij haar  ::rofl::

Ja, dat beschrijft het wel het beste. ;D Is gewoon toevallig onhandig denk ik. ;)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ingrid
« Reactie #39 Gepost op: 18-03-2019, 22:18:20 »
Ja ik zie ergens wel een mol in haar verscholen. Als een duveltje uit een doosje. Maar toch ook krijg ik een Annelies-gevoel bij haar  ::rofl::

Dat verklaart ook meteen waarom ze hoog staat bij Heinz  ::rofl::