Auteur Topic: [kandidaat] Martijn  (gelezen 4914 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Martijn
« Reactie #40 Gepost op: 1-04-2019, 11:55:25 »
 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

Ik kan het niet geloven... hoezo is hij niet de mol? Ik durfde het echt met 100% zekerheid te zeggen :-\\

Nu in één klap mijn hoofdverdachte én mijn favoriete kandidaat eruit. Hij is zo’n lief persoon, ik had hem sowieso de finale gegund! ::hug:: ::love:: ::hug::

Re: [kandidaat] Martijn
« Reactie #41 Gepost op: 1-04-2019, 11:58:11 »
Jammer, toffe gozer, gunde hem langer het spel  ::joehoe::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Martijn
« Reactie #42 Gepost op: 1-04-2019, 12:51:11 »
Mooi die knuffel al had dat beter spontaan van Gilles kunnen komen. Je ziet zo vaak op tv dat iemand troost nodig heeft maar even een arm om de persoon heen is dan te veel gevraagd.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Martijn
« Reactie #43 Gepost op: 1-04-2019, 19:21:31 »
Oprecht een toffe kandidaat.  ::ok:: Al heb ik hem nooit echt als molverdachte meegenomen. Daarvoor ging ie gewoon te eerlijk de proeven in.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Martijn
« Reactie #44 Gepost op: 1-04-2019, 20:55:29 »
Geen idee of Martijn dit ooit zal lezen, maar ik ga het toch schrijven: je bent een mooi mens en ik heb enorm van jou genoten. En prachtig om te zien hoe je huilend aan Gilles vroeg of je hem een knuffel mocht geven.
Je hebt dit seizoen mede tot een succes gemaakt en ik kijk er naar uit om jou straks terug te zien bij het slot!
 ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Thingy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Martijn
« Reactie #45 Gepost op: 2-04-2019, 20:43:38 »
 ::schaam::
Ok blijkbaar toch niet zo'n goede molradar als ik dacht. Ik wist wel dat het een risico was om gelijk te tunnelen, maar ik wist het gewoon zeker ::rofl::

Ik had voor het kijken van deze aflevering al heel even gespiekt bij dit topic dus ik wist dat Martijn eruit zou gaan.
Maar ik heb nu echt geen idee wie dan de mol is
Desondanks genoten van deze aflevering: zowel van de opdrachten, de sfeer in de groep en de montage van het geheel  ::bravo::

Ik ga nu gewoon maar even rustig meelezen wat iedereen voor moltheorieen heeft en zodra ik weer een tunnel in kruip zet ik mijn argumenten weer netjes op en rij
durf niemand meer weg te strepen, dankzij Jan

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Martijn
« Reactie #46 Gepost op: 2-04-2019, 21:17:27 »
Mooie kandidaat, veel vrolijkheid en energie. Daarnaast mooi afscheid, goed in beeld gebracht. Hoe hij zo wegvaart en nog omkijkt, en hoe de groep achterblijft. Die knuffel vond ik een van de mooiere Molmomenten.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Martijn
« Reactie #47 Gepost op: 2-04-2019, 23:15:39 »
Zeker! Hele leuke kandidaat, massa's jammer dat hij er uit ligt.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Martijn
« Reactie #48 Gepost op: 3-04-2019, 01:04:38 »
Jammer dat hij eruit is. Hij had zomaar 1 vd 3 misschien-molkandidaten kunnen zijn, denk ik.
Mooi om te zien dat hij oprecht genoot van het spel.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Martijn
« Reactie #49 Gepost op: 3-04-2019, 12:41:53 »
Lieve jongen, leuke kandidaat! Mocht hij het lezen: Dank je wel, Martijn  ::hug::
Ma how, zeg!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Martijn
« Reactie #50 Gepost op: 4-04-2019, 18:33:05 »
Ik vind het ook jammer dat hij eruit is. Echt een blije gup die vol enthousiasme en verwondering de opdrachten in ging. Toen hij bleef liggen in een kamer met een slang viel hij voor mij wel af als mol, maar hij gaf wel kleur aan de groep.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”