Auteur Topic: [Aflevering 3] - 24 maart  (gelezen 15081 keer)

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #20 Gepost op: 24-03-2019, 22:56:19 »
Jeetje. Dit programma. Nu weet ik nog steeds niet wat Gilles' leugen was. Is wat hij bij de executie zei de leugen, of alles wat hij daarna tegen Eva zei? Toen ik Eva in de auto zag wegrijden, deed het me al aan het befaamde moment in seizoen 4 denken. En toen kwam het: verfbom bij de afvaller. Was het maar alvast volgende week!

En ik vind dat de dames het nog lang hebben uitgehouden met die tarantula. Ik was al meteen weggegaan. Dan maar geen filmpje. De slang of het zwijn vond ik niet zo erg.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #21 Gepost op: 24-03-2019, 22:59:41 »
Amai dat einde ::oink::

Ook ik moest terugdenken aan de verfbom in de auto van een eerder seizoen. Eva als afvaller was dus de leugen hmm?

Met dat zwijn in de ruimte had ik makkelijk in slaap kunnen geraken. Maar met zo'n formaat spin of slang.. Neen, nog liever een konijn want om te liegen dat je daar bang van bent.. Interessante beelden om terug te zien wel!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #22 Gepost op: 24-03-2019, 23:00:21 »
Echt één van de beste afleveringen ooit, niet normaal zo goed! Moet er echt nog even van bijkomen. ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #23 Gepost op: 24-03-2019, 23:01:06 »
Jeetje. Dit programma. Nu weet ik nog steeds niet wat Gilles' leugen was. Is wat hij bij de executie zei de leugen, of alles wat hij daarna tegen Eva zei? Toen ik Eva in de auto zag wegrijden, deed het me al aan het befaamde moment in seizoen 4 denken. En toen kwam het: verfbom bij de afvaller. Was het maar alvast volgende week!
Ik denk dat dat bewust is gedaan. Ze zullen de beelden van Eva in de auto zien en denken dat dáár de verfbom af zal gaan ;D >:D

Het enige wat beter kon, was misschien dat gedoe met de granieten steen. Maar dat kwam niet zo prominent in beeld.
Ik vond dat juist een heerlijke opdracht. Simpel van opzet, maar omdat het drietal zo in het diepe wordt gelaten voor hun aanpak juist mooi. En dan ook nog een subtiele, cryptische hint van de wijsgeer ::tandpastasmiley:: Ik vond 'm top!
...óf niet!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #24 Gepost op: 24-03-2019, 23:06:57 »
Wat zou de mol doen in deze aflevering?

Als de mol aan het roeien is wil hij toch zo snel mogelijk aankomen bij het kiezen van de sleutel, om daarna ingehaald te worden en een rottige slaapplaats te hebben

Kaat kiest heel snel de geleedpotige en Ingrid ook heel snel het zoogdier (om vervolgens te zeggen dat ze bang is voor varkens)

Aan de andere kant zou Axel het bij de vechters waarschijnlijk veel beter hebben volgehouden dan Bruno, hetgeen deze beide heren toch wel enigszins verdacht maakt.
Joeri komt best wel snel tot de goede oplossing bij de steen, terwijl Bas daar wel een beetje loopt te vertragen. Tegen de kinderen blijven ze beiden wel makkelijk staan, zeker als je het vergelijkt met Bruno.

Door het wankelen van Bruno kiest de groep er voor om niet te blijven verdubbelen, al durfden Axel en Elisabet nog wel door te gokken.

Martijn en Elisabet blijven dan weer als enige duo slapen (op een bed, maar met een slang in de kamer) en brengen zo wat geld binnen.

Kortom, bijna iedereen doet wel iets wat een mol zou kunnen doen..... behalve eigenlijk Joeri en Martijn (tenzij ze in dit stadium nog voor de goodwill gaan)
Wit is ook een kleur!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #25 Gepost op: 24-03-2019, 23:12:40 »
Ik vind dat de mol zichzelf overtreft in de doorvoering van de plot twists, maar dat ze wel schuldig zijn aan t feit dat ze te vaak de groep uiteen halen. Dit gebeurde in de afgelopen seizoenen al paar keer en ook nu weer een gehele afl.

Als de mol iets heeft gedaan bij die steen zijn er 6 kandidaten die dat nooit hebben kunnen zien en die die info ook nooit zullen krijgen. Andersom hebben de brave Krijgers nooit een goed beeld wat de bootjes nu gemold hebben.

Verder weer mooie opdrachten, met paar leuke laagjes. Genoeg om te bekijken Waar een mol wat zou kunnen doen?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #26 Gepost op: 24-03-2019, 23:14:13 »
Ik vind dat de mol zichzelf overtreft in de doorvoering van de plot twists, maar dat ze wel schuldig zijn aan t feit dat ze te vaak de groep uiteen halen. Dit gebeurde in de afgelopen seizoenen al paar keer en ook nu weer een gehele afl.

Als de mol iets heeft gedaan bij die steen zijn er 6 kandidaten die dat nooit hebben kunnen zien en die die info ook nooit zullen krijgen. Andersom hebben de brave Krijgers nooit een goed beeld wat de bootjes nu gemold hebben.

Verder weer mooie opdrachten, met paar leuke laagjes. Genoeg om te bekijken Waar een mol wat zou kunnen doen?

De kandidaten hebben in eigen hand waar ze terecht komen natuurlijk. Bovendien hadden ze na het vechten nog een ganse middag alvorens de test begon. Dus er kon wat informatie gewisseld worden.

Ik heb er niet zo'n probleem mee eigenlijk.

Offline Molactie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #27 Gepost op: 24-03-2019, 23:15:29 »
Zeer spectaculaire aflevering en doet me erg denken aan de eerste paar seizoenen met BNers in Nederland, waar het niet gewoon opdrachten waren maar regel rechte mindfucks.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #28 Gepost op: 24-03-2019, 23:15:44 »
Wauw wat een geweldige aflevering!  ::bravo::
Verdacht, degenen die hun kamer verlaten en Bruno die staat te wankelen

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #29 Gepost op: 24-03-2019, 23:17:54 »
De kandidaten hebben in eigen hand waar ze terecht komen natuurlijk. Bovendien hadden ze na het vechten nog een ganse middag alvorens de test begon. Dus er kon wat informatie gewisseld worden.

Ik heb er niet zo'n probleem mee eigenlijk.

Precies. Er werd nota bene een montage getoond van de scène waarin ze hun ervaringen uitwisselden. In de (goede) Nederlandse series werd de groep ook dikwijls van elkaar gescheiden, in 2006 zelfs voor drie of vier afleveringen (dat was m.i. wat over de top, maar goed).

Maar wat een fijne aflevering! En die cliffhanger doet me ondanks drie deadlines wensen dat het alweer volgende week zondag was!!
Woosie down?

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #30 Gepost op: 24-03-2019, 23:19:47 »
Geweldige aflevering, zonder meer.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #31 Gepost op: 24-03-2019, 23:24:11 »
Sprakeloos ben ik, zo goed was dit! En dan dat geweldige einde. Je moet wel Ruth in de auto gezien hebben denk ik om dit helemaal te kunnen waarderen, want daar is het natuurlijk een verwijzing naar. Een bizarre twist die vervolgens nog bizarder blijkt te zijn. ::rofl:: ::bravo::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #32 Gepost op: 24-03-2019, 23:25:18 »
De eerste opdracht van volgende week wordt een van de grootste mindfucks ooit

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #33 Gepost op: 24-03-2019, 23:33:25 »
Let ook op hoe goed het begin met het filmpje van Gilles verweven zit met de hele aflevering. Hij verklapt dat iedereen dacht dat hij de Mol mocht zijn, om vervolgens de lieg-instructies uit de intakes te tonen. Tegelijkertijd een mooie brug om aan te kondigen dat-ie zelf gaat liegen (al opbouwend naar het valse rode scherm.)
Vervolgens blijkt die leugen ook weer te maken te hebben met de opdracht die volgt, en kunnen die kandidaten ook echt waardevolle informatie winnen met leugens terwijl er zelf misschien naast iemand zitten die z'n angsten aanzet. Echt steengoed ::bravo::
...óf niet!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #34 Gepost op: 24-03-2019, 23:42:01 »
Volgende week komen de konijntjes wederom terug en ze hebben precies antwoordenkokers of zo om hun nek.  Prachtige rode Draadjes die zo steeds verder uitgerold worden.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #35 Gepost op: 24-03-2019, 23:52:11 »
 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::bravo:: ::love:: ::oink::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #36 Gepost op: 24-03-2019, 23:56:39 »
Volgende week komen de konijntjes wederom terug en ze hebben precies antwoordenkokers of zo om hun nek.  Prachtige rode Draadjes die zo steeds verder uitgerold worden.

Misschien komen er wel bankroetkonijntjes.

Hele fijne aflevering. Ben nog aan het nagenieten.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #37 Gepost op: 24-03-2019, 23:59:43 »
Ongelooflijk goede aflevering  ::bravo:: :D
Ma how, zeg!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #38 Gepost op: 25-03-2019, 00:03:16 »
En zo heerlijk lang ook. 74 en een halve minuut zonder reclame!

En dan meteen nog een keer en nog een keer en nog een keer (willen) kijken. ::respect::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #39 Gepost op: 25-03-2019, 01:04:00 »
Wat een ge-wel-dige aflevering ::respect:: ::respect:: ::respect::
Ik ben zo benieuwd naar de cliffhanger
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48