Auteur Topic: [Aflevering 4] - 31 maart  (gelezen 6004 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 4] - 31 maart
« Reactie #40 Gepost op: 1-04-2019, 22:32:30 »
Grote complimenten aan de makers van de Vlaamse Mol. Een opsomming: twee opdrachten per dag, prima zo, meer dan genoeg materiaal om meer dan een uur vol mee te krijgen. Weinig voice-over biechten, alleen verdenkingen tijdens de  tests, veel beeldmateriaal van de opdrachten, de opdrachten uitgebreid uitgelegd tijdens de opdrachten, en wat een lef om de mol-briefing in het zicht van iedereen te laten plaatsvinden, en vervormd de mol te laten biechten ('dagboek').

Zo tof dit allemaal. Ik blijf behoefte hebben aan een apart topic waar ik de complimenten kwijt kan, zodat het in dit topic over de aflevering kan gaan...  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] - 31 maart
« Reactie #41 Gepost op: 1-04-2019, 22:40:23 »
Och, daar hebben we de opdrachttopics voor. ;D

Het gehannes met de vissen vond ik niet helemaal uit de verf komen, om ook eens een kritische noot te laten horen. Maar verder is het ongelofelijk hoe briljant en perfect deze reeks is. Is er ooit beter tv-amusement gemaakt? Wat mij betreft niet. Daar mogen we best juichsmileys voor blijven uitdelen. ::bravo::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 31 maart
« Reactie #42 Gepost op: 1-04-2019, 22:43:39 »
Ook hulde om te zien hoe die 3de opdracht qua timing perfect zat. Dat lijkt toch vaak moeilijk in te schatten en hier klopte het helemaal. Er waren kansen om het te doen slagen en te doen mislukken, maar voor beide opties moest je wel moeite doen. Daarom vond ik deze opdracht ook een van de beste ooit in een WIDM / De Mol seizoen ;)
« Laatst bewerkt op: 1-04-2019, 22:46:34 door Convans »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 4] - 31 maart
« Reactie #43 Gepost op: 1-04-2019, 23:09:32 »
Dat icm kandidaten -lees Vlamingen en geen bv'ers- die lef en doorzettingsvermogen hebben en de wil om te winnen... Toffe gasten kortom... wow... Een verademing. En hahaha een groepspot die na 3 afleveringen al richting de ton in afl. 10 had kunnen gaan, dat is nog eens goed verdelen van het budget; dan maar niet de duurste drone-piloten vh land meenemen  ;D... we gaan weer ot...

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - 31 maart
« Reactie #44 Gepost op: 4-04-2019, 00:36:42 »
Dit was pas echt een heerlijke aflevering.
Met name de eerste en de laatste opdracht waren geweldig.

Bij het vissen dacht ik dat Axel en Eva bij de laatste vis het overduidelijk bewust gingen verknallen en was ik er al van overtuigd dat dan dus 1 van de 2 de mol moest zijn. Maar toen bleek het toch goed te zijn.
 Ben dus nog in verwarring.

Voor mij is het duidelijk dat Elisabeth en Martijn (is er nu uit dus overduidelijk niet) niet de mol zijn, vanwege de slaapopdracht. Joeri ook niet vanwege deze laatste opdracht, als het niet gelukt was om het trapje op te komen dan had dat goed gekund.
Bruno niet vooraal vanwege de vechtsport.
Bas waarschijnlijk niet, ook vanwege de vechtsport en de oplossing bij de steen.

Blijft dus over: Kaat, Axel en Eva.
Dacht bij Kaat eerst steeds dat zij niet de allerslimste was en daarom dingen steeds net niet of net te laat snapte, maar dit kan ook tactiek zijn.

Verheug me op volgende week, maar ben ook bang dat die aflevering na deze geweldige aflevering gaat tegenvallen.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - 31 maart
« Reactie #45 Gepost op: 4-04-2019, 12:55:39 »
Verheug me op volgende week, maar ben ook bang dat die aflevering na deze geweldige aflevering gaat tegenvallen.
Hier had ik voor vorige week ook schrik voor, maar ik denk dat we de makers niet mogen onderschatten. Misschien is ze iets minder fantastisch dan die van deze week, maar tegenvallen zal een aflevering van 'De Mol' voor mij alleszins niet doen dit seizoen, daar ben ik al zeker van. ;)