Auteur Topic: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco  (gelezen 13452 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #40 Gepost op: 2-04-2019, 23:24:51 »
Net terug gekeken , ik trek mijn opmerking in. Is echt een beweging in de Muziek. Voor mij zit de mol hier bij de vissers en is daar te strak in de gaten gehouden.


Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #41 Gepost op: 3-04-2019, 10:22:01 »
Het enige vreemde met het klappen is wat ik eerder postte.

Ze klapte eerder.. op een moment dat het nog niet zover was. Als ze de mol is probeerde ze Bruno te vroeg op de knop te laten drukken

Als ze de mol is, was dit inderdaad een dappere poging tot mollen.

Ik vind het scherp gespot ::vergroot::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #42 Gepost op: 3-04-2019, 10:32:13 »
Die klap "komaan hè" van Kaat was nog voor of bij de start van het liedje en dus geen molactie.

Wel tikt ze een stuk later in het liedje nog even haar handen tegen elkaar aan wat eventueel voor verwarring had kunnen zorgen, al is het geen echte klap.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #43 Gepost op: 3-04-2019, 10:37:38 »
Die klap "komaan hè" van Kaat was nog voor of bij de start van het liedje en dus geen molactie.

Wel tikt ze een stuk later in het liedje nog even haar handen tegen elkaar aan wat eventueel voor verwarring had kunnen zorgen, al is het geen echte klap.

Nee zie mn foto op vorige pagina. En zie elisabet kijken. Dit was niet het moment dat ze moest klappen en ook niet het begin van t liedje

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #44 Gepost op: 3-04-2019, 10:43:36 »
Jawel, ik heb het fagment net opgezocht. Het liedje begint dan. Wat we daarvoor al horen van het liedje is montage.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #45 Gepost op: 3-04-2019, 10:45:01 »
Jawel, ik heb het fagment net opgezocht. Het liedje begint dan. Wat we daarvoor al horen van het liedje is montage.

Nee ze klapt 3x . Aan t begin een soort van... dan als het liedje een beetje stil valt (foto) en aan t eind. Heb t 7 keer gezien  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #46 Gepost op: 3-04-2019, 10:48:37 »
Ik minstens 8 keer! :P ::pinokkio::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #47 Gepost op: 3-04-2019, 10:53:38 »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #48 Gepost op: 3-04-2019, 10:56:35 »
Ik ook  ;) !
t is onderstaand moment.

Ik zie er een onschuldige 'reflex' in, wat Bruno zeker niet had getriggerd op de knop te drukken...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #49 Gepost op: 3-04-2019, 10:59:01 »
Conclusie: ze klapt op n moment dat ze niet moet klappen.

Reflex of molactie laat ik in het midden. Ze is ook niet mijn mol trouwens

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #50 Gepost op: 3-04-2019, 11:16:49 »
Voor de duidelijkheid: dat moment van Mollem (ergens middenin het liedje) is niet het moment dat FS (begin van het liedje) bedoelde. Maar inderdaad wat ik al zei wel een moment dat eventueel voor verwarring had kunnen zorgen.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #51 Gepost op: 3-04-2019, 11:22:57 »
FS had niet het juiste plaatje maar het punt was duidelijk  ;)

De focus ligt volgens mij sowieso bij Joeri hier want het lijkt voor hem een bekend liedje. Kon niet misgaan. 500 flappekes.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #52 Gepost op: 3-04-2019, 11:32:15 »
FS had niet het juiste plaatje maar het punt was duidelijk  ;)
...

FS had exact het juiste plaatje gebruikt voor haar bevinding hoor ;)
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #53 Gepost op: 3-04-2019, 11:46:30 »
FS had exact het juiste plaatje gebruikt voor haar bevinding hoor ;)

Ja precies  ::)

Plus haar blik erna

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #54 Gepost op: 3-04-2019, 12:38:17 »
Nogmaals dan (en tot slot), dat moment was de opdracht nog net niet begonnen 8) ... maakt niet uit.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #55 Gepost op: 3-04-2019, 13:27:18 »
Wat ik ook opvallend vond, is dat er voor de laatste deelopdracht even discussie was over wie er op de knop moest gaan drukken. Precies niemand wou dat eigenlijk doen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #56 Gepost op: 3-04-2019, 15:41:00 »
Wat ik ook opvallend vond, is dat er voor de laatste deelopdracht even discussie was over wie er op de knop moest gaan drukken. Precies niemand wou dat eigenlijk doen.
Ze waren gewoon bang voor nog een onverwachte yoghurt bom :P

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #57 Gepost op: 3-04-2019, 18:05:59 »
Leuke opdracht! Ik was even bang dat er drie exact dezelfde opdrachten zouden volgen (drie keer de connectie raden), maar gelukkig was elke opdracht weer net wat anders. Dat de eerste misging snap ik nog. Ik dacht zelf ook alleen aan de Titanic, Celine Dion, Leonarde di Caprio etc. Dat de andere twee lukten vond ik heel knap!

Het enige jammere is dat stomme Andre Hazes-liedje Leef, waarvan ik niet had gedacht dat het ooit nog in een molserie zou belanden.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #58 Gepost op: 10-04-2019, 00:17:04 »
Bij de Vietnamese dansers was er maar een vrouw " met een kleedje".
En welke danser wordt als eerste fout gezet?
Kaat en Bruno geven duidelijk aan dat die niet goed staat, al meteen zodra Elisabet het kleedje fout gezet had. Ook vlak voor het einde werd deze fout geroepen door Kaat (Bruno zegt opeens dacht het niet - raar, want eerder gaf hij duidelijk aan dat die fout was).
Elisabet neemt het zekere voor het onzekere en wisselt de twee terug.
Misschien is ze we te perfectionistisch voor een mol.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2019, 08:04:17 door foxhunter »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Silent disco
« Reactie #59 Gepost op: 10-04-2019, 10:53:44 »
Ik heb deze opdracht ook net teruggekeken. En ik vind ook dat Elisabet hier verdacht is. Ze haalt er eerst 2 goede uit, die helemaal in het zwart gekleed zijn. Dat is makkelijk te onthouden. Ook Joeri haalt er 2 goede uit. De 3e die Elisabet meeneemt is de foute, opnieuw helemaal in het zwart, het meisje met het zwarte jurkje. Ook makkelijk te onthouden. Ook zien we haar niet even dansen met het meisje, zodat we geen oordeel kunnen vormen over haar keuze.
Maar Joeri kiest direct nadat Elisabet haar foute pakt, ook een foute. Het meisje met zwart t-shirt en blauwe broek, dat later door Elisabet wordt aangewezen in het Joeri-vak. De vraag is nu: is Elisabet verdachter omdat ze als eerste een (makkelijk te herkennen) foute aanwijst, of is Joeri verdachter omdat hij direct daarna naar zijn foute toeloopt?

En de vraag blijft waarom Elisabet als Mol later Joeri corrigeert. Zij heeft zelf de eerste fout gemaakt, dus dan moet het een poging zijn om zich onverdacht te maken (die 500 euro kost, dus dat kan nog).