Auteur Topic: Molduel: Eva vs. Kaat  (gelezen 10885 keer)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #40 Gepost op: 7-04-2019, 15:51:50 »
Kaat komt inderdaad spontaan en ook fanatiek over. Maar dat vond ik ook van mol Jan vorig jaar. Bij Eva heb ik meer het gevoel dat ze acteert. Maar beiden zouden een prima mol zijn (wat ik al na afl. 1 vond).
Bas was ook één van mijn hoofdverdachten na afl. 2 maar nadien niet meer.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #41 Gepost op: 7-04-2019, 20:36:21 »
Ik had Kaat al uitgesloten dus ze zou wel een wensmol zijn. Ik vind Axel en Bruno ietsje spannender maar ze halen het niet bij de echte mol natuurlijk  ::) :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #42 Gepost op: 7-04-2019, 22:32:54 »
Dit wordt een eenzaam duel  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #43 Gepost op: 7-04-2019, 22:34:19 »
Dit wordt een eenzaam duel  ::rofl::

Het was ook misschien een beetje te vroeg he. Het ruikt me ook te veel naar Stine en Simone. Ook al denk ik dat Kaat het is. ;D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #44 Gepost op: 7-04-2019, 22:38:24 »
Het was ook misschien een beetje te vroeg he. Het ruikt me ook te veel naar Stine en Simone. Ook al denk ik dat Kaat het is. ;D

Ik zie het gewoon echt niet meer bij de anderen. Ze hebben allen al meer dan een keer dingen gedaan die echt niet goed te praten vallen voor een mol. Kaat heeft het ongeluk dat er zoveel fanatieke kandidaten inzitten. Eva was eigenlijk de enige echte bliksemafleider. Misschien Axel nog, maar Joeri, Bruno, Elisabet en Bas kunnen toch echt niet meer

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #45 Gepost op: 7-04-2019, 23:01:14 »
Dit wordt een eenzaam duel  ::rofl::

Het was ook misschien een beetje te vroeg he. Het ruikt me ook te veel naar Stine en Simone. Ook al denk ik dat Kaat het is. ;D

Ik snap het leedvermaak maar nogmaals: ik heb nooit beweerd dat dit de enige twee verdachten nog waren. Het was gewoon een kwestie van de twee hoofdverdachten van het forum (waaronder mijn Mol) tegenover elkaar zetten, twee leuke dames en er een beetje op tijd mee beginnen voor het geval ze er lang in zouden zitten. Anders was het een veel te grote klus geworden.

Maar ik zal me even gedeisd houden de komende week en eens rustig bezinnen wie dan wél de Mol is. ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #46 Gepost op: 7-04-2019, 23:04:00 »
Ik snap het leedvermaak maar nogmaals: ik heb nooit beweerd dat dit de enige twee verdachten nog waren. Het was gewoon een kwestie van de twee hoofdverdachten van het forum (waaronder mijn Mol) tegenover elkaar zetten, twee leuke dames en er een beetje op tijd mee beginnen voor het geval ze er lang in zouden zitten. Anders was het een veel te grote klus geworden.

Maar ik zal me even gedeisd houden de komende week en eens rustig bezinnen wie dan wél de Mol is. ;)

Oh, maar het is absoluut geen leedvermaak van mijn kant hoor. Absoluut niet.

Het waren ook mijn 2 grootste verdachten tot voor de aflevering, dus ik ga je zeker niet zeggen dat het een domme keuze is. Alleen is het na 3/8 afleveringen gewoon wat vroeg vind ik. Maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk. ;)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #47 Gepost op: 7-04-2019, 23:06:15 »
Geen leedvermaak hoor Heinz ;)

Altijd leuk toch als een grote verdachte van het forum eruit gaat. Dat stemt toch opnieuw tot alles herbekijken en herbronnen ;)
« Laatst bewerkt op: 7-04-2019, 23:11:44 door Convans »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #48 Gepost op: 7-04-2019, 23:07:31 »
 ::bravo::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #49 Gepost op: 7-04-2019, 23:09:55 »
BOOM!! Spektakel weer  ::bravo::
Gelukkig zit (mol) Kaat er nog wel steeds in  ::jaja::

(Altijd super Heinz, je molduellen, hoop dat je er nog eentje maakt snel)

anoniem 30784

  • Gast
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #50 Gepost op: 8-04-2019, 01:02:55 »
Ik kreeg al een slecht voorgevoel toen ze niet aan die opdracht meedeed.  ::rofl::

Wel leuk dat het zo gaat! Dan is nu de grote vraag: is het dan Kaat of is dit een Stine vs Simone duel?  :P Ik ga ook maar even goed rondkijken voordat ik weer een keuze maak.

Eva zei dat ze voor 1 iemand is gegaan geloof ik. Maar wie dan? Kaat? Ze wilde wel 2 keer samen met Kaat een proef doen dus dan zal ze haar wel verdacht hebben...

« Laatst bewerkt op: 8-04-2019, 01:13:37 door Saskiaax95 »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #51 Gepost op: 8-04-2019, 01:08:57 »
Maar aan het gezicht van Kaat bij de executie kun je zien dat Kaat het ook niet is. Dat staat VOL ongeloof. Ze heeft alles op Eva gezet en is alleen door dank zij haar pasvragen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #52 Gepost op: 8-04-2019, 01:10:39 »
Maar aan het gezicht van Kaat bij de executie kun je zien dat Kaat het ook niet is. Dat staat VOL ongeloof. Ze heeft alles op Eva gezet en is alleen door dank zij haar pasvragen.

Als ze de mol is kan ze dat echt wel spelen hoor.

Maar ze hoeft het helemaal niet te faken want de mol wordt niet vooraf ingelicht wie de afvaller is dus verbazing kan oprecht zijn

anoniem 30784

  • Gast
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #53 Gepost op: 8-04-2019, 01:14:30 »
Qua acties zou je zeggen dat Kaat de mol is omdat de andere kandidaten meer onmolse dingen hebben gedaan. Maar ik blijf toch sceptisch, met name vanwege de montage. Eva werd hier en daar ook verdacht neergezet en zij was ook de mol niet. Met Kaat gebeurt hetzelfde, ik benoemde eerder al hoe zij 4 keer vol in beeld kwam in aflevering 1 toen de voice over praatte over 'de mol'. Een beetje too much als ze echt de mol is misschien? In de afgelopen aflevering hoorden we Kaat zelfs zeggen dat ze alles op Eva in ging zetten bij de test. Eva gaat er vervolgens uit maar Kaat blijft. Nu lijkt Kaat daardoor verdacht. Zouden de makers dat vol in beeld brengen als ze de mol is? Zou Kaat dit überhaupt zeggen als ze de mol is? Amai, ik denk dat we hier waarschijnlijk toch echt met een Stine vs. Simone duel te maken hebben. ;) Al vind ik het op dit moment ook lastig om te geloven dat de mol dan een van de anderen is. Maar dat lijkt me vanwege deze gekke montagefoefjes toch waarschijnlijker.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #54 Gepost op: 8-04-2019, 13:11:53 »
Qua acties zou je zeggen dat Kaat de mol is omdat de andere kandidaten meer onmolse dingen hebben gedaan. Maar ik blijf toch sceptisch, met name vanwege de montage. Eva werd hier en daar ook verdacht neergezet en zij was ook de mol niet. Met Kaat gebeurt hetzelfde, ik benoemde eerder al hoe zij 4 keer vol in beeld kwam in aflevering 1 toen de voice over praatte over 'de mol'. Een beetje too much als ze echt de mol is misschien? [..] Maar dat lijkt me vanwege deze gekke montagefoefjes toch waarschijnlijker.

Maar aan de andere kant; dit is niet de Nederlandse mol, waar de mol door de montage afzijdig (en daardoor opzichtig) wordt getoond. Bij de Vlamingen zijn voorgaande mollen ook geregeld gewoon met hun molacties getoond, of werd er op ze ingezoemd als de term 'mol' viel. Net als álle andere kandidaten :)


anoniem 30784

  • Gast
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #55 Gepost op: 8-04-2019, 16:19:59 »
Maar aan de andere kant; dit is niet de Nederlandse mol, waar de mol door de montage afzijdig (en daardoor opzichtig) wordt getoond. Bij de Vlamingen zijn voorgaande mollen ook geregeld gewoon met hun molacties getoond, of werd er op ze ingezoemd als de term 'mol' viel. Net als álle andere kandidaten :)

Ja maar wanneer ik zeg dat ze verdacht wordt neergezet door de montage doel ik niet op dat verdachte acties van haar getoond worden of op dat verdenkingen over haar gedrag worden uitgesproken.

Ik doel op de 4 keer in aflevering 1 al wanneer de voice over praat over 'de mol' en slechts Kaat op die momenten nadrukkelijk in beeld komt, terwijl dit bij de andere kandidaten niet wordt gedaan.

Ook doel ik op Kaat vol in beeld laten zeggen dat ze vol voor Eva gaat bij de test vlak voordat Eva afvalt. Een mol zou dit niet zeggen en als een mol dit al zou zeggen zou dit niet getoond worden in de uitzending want daardoor wordt Kaat juist verdacht.. want hoe zit zij dan nog in het spel als Eva dan niet de mol is? Dit doet me denken aan hoe de montage het deed lijken alsof Sarah op afvaller Sinan zat vlak voor de finale in WIDM 2019... de mol wordt nooit verdacht gemaakt aan de hand van testbiechten want daarbij kun je volledig scripten wat de mol zegt en dat kun je dus op zo'n manier doen dat de mol niet opvalt. Het lijkt mij dat dit een universeel geldende regel is voor molprogramma's ;).

Eva werd hier en daar ook verdacht neergezet op een soortgelijke manier en die was ook niet de mol.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #56 Gepost op: 8-04-2019, 16:30:53 »
ik zal me even gedeisd houden de komende week en eens rustig bezinnen wie dan wél de Mol is. ;)
Waarom?? Ik had al na 5 minuten een nieuwe mol  ;D ::rofl::

Maar serieus, Kaat??? Ik denk inderdaad een Stine-Simone duel hier. Kaat zou zo mooi zijn maar TE mooi om waar te zijn. Het is 'gewoon' Axel  ::regenboog:: :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #57 Gepost op: 8-04-2019, 16:43:31 »
Ik doel op de 4 keer in aflevering 1 al wanneer de voice over praat over 'de mol' en slechts Kaat op die momenten nadrukkelijk in beeld komt, terwijl dit bij de andere kandidaten niet wordt gedaan.

Ook doel ik op Kaat vol in beeld laten zeggen dat ze vol voor Eva gaat bij de test vlak voordat Eva afvalt. Een mol zou dit niet zeggen en als een mol dit al zou zeggen zou dit niet getoond worden in de uitzending want daardoor wordt Kaat juist verdacht.. want hoe zit zij dan nog in het spel als Eva dan niet de mol is? Dit doet me denken aan hoe de montage het deed lijken alsof Sarah op afvaller Sinan zat vlak voor de finale in WIDM 2019... de mol wordt nooit verdacht gemaakt aan de hand van testbiechten want daarbij kun je volledig scripten wat de mol zegt en dat kun je dus op zo'n manier doen dat de mol niet opvalt. Het lijkt mij dat dit een universeel geldende regel is voor molprogramma's ;).

Eva werd hier en daar ook verdacht neergezet op een soortgelijke manier en die was ook niet de mol.

Eerste is mij niet opgevallen, althans geen 4 keer vol in beeld, maar hooguit 1 of 2 keer, net als veel anderen die over de hele serie genomen in beeld worden gebracht als het woord 'mol'  valt. Bijvoorbeeld bij de bootopdracht, toen iedereen op het strand een briefing kreeg, kwam meen ik Eva of Axel in beeld toen het woord mol viel (moet het even nakijken maar het was niet Kaat).

En ik herinner me dat Dennis ook op mensen zat die er vervolgens uitgingen. Is al veel vaker gebeurd in dit programma. Maar ik ben het met je eens dat het wel opvallend was de afgelopen aflevering, om dat zo vol in beeld te brengen van Kaat. Maakte dat ik ook even twijfelde.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #58 Gepost op: 8-04-2019, 17:13:44 »
Eerste is mij niet opgevallen
Eerste viel mij nu juist wel op... maar het is Eva niet. Wellicht dan een andere bijbelse vertaling, gewoon de Judas van het stuk, Axel ???

Ik bid dat Heinz praktisch is en een duel maakt met Axel ;D. Maar ja, dat gaat om de poll, en die is nog niet restart, dus we weten het niet  ::). Patience ofwel geduld:):)!!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #59 Gepost op: 8-04-2019, 17:36:45 »
In Mol Kaat heb ik ook nooit geloofd Lo, dat heb ik altijd te mooi om waar te zijn gevonden. Voor Mol Axel loop ik nog niet echt warm maar dat vind ik nu wel het waarschijnlijkst. Misschien dat het duel Axel - Kaat er gaat komen. ;)