Auteur Topic: [Aflevering 5] - 7 april  (gelezen 7884 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #20 Gepost op: 7-04-2019, 22:01:27 »
Zo blijven enkel Axel (die in slaap was gevallen) en Kaat over die niet bij dat dier durfden slapen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #21 Gepost op: 7-04-2019, 22:02:14 »
Zo blijven enkel Axel (die in slaap was gevallen)

Hoe zat dat met die open ogen toen hij snurkte?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #22 Gepost op: 7-04-2019, 22:09:15 »
Hoe zat dat met die open ogen toen hij snurkte?

Ik geloof dat hij echt sliep, dat werd toch zo gesteld door Gilles in zijn tekstje bij de beelden van een slapende Axel en hij ging maar 1 keer liegen die aflevering  :-X

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #23 Gepost op: 7-04-2019, 22:44:09 »
Pff wat een aflevering .oke proef 1 het wandelen .Bas denk tot hij vuur kan maken door rond te kijken dat is kunnen . Dan Axel euhmm wat was die bezig met die opdracht . Even ja loop maar voor me  dan kan ik je bslikken en die andere beschuldigd .nou meneertje je zag het zelf niet... En dan de 2de opdracht het eten ik snap wel tot je niet met zo dure wijn kan omstoten . Ene joeri blijf gewoon raar maar 1 poging . Me hoofd ontploft bijna 🤯
Me mollen :
- bas
-Alex

Me twijfel gevallen / niet mollen
- Kaat is meer zo van stem op mij zodat ik tot de finale gaat
- Joeri is na vandaag ook twijfel
- En dan de rest is voor mij totaal geen mol

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #24 Gepost op: 7-04-2019, 23:22:59 »
Het wordt eentonig maar ik zou hier weer een lofzang kunnen typen op de aflevering.

Laat ik het maar doen ook: wat een prachtige aflevering weer! ::bravo:: ::super::

Het is dat we het diner (in iets andere vorm) al kenden uit WIDM 6 en dat het daarom minder verrassend was, maar minder sterk was het er niet om. Wat mooi om deze steengoede opdracht nu ook in deze minstens zo steengoede serie te zien.

Het contrast met de andere ruige en opdrachten was ook mooi. En als klap op de vuurpijl een van de grootste verdachten (en mijn Mol) eruit waardoor de kaarten weer helemaal geschud zijn. Wat een spel en wat een seizoen. 8)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #25 Gepost op: 7-04-2019, 23:27:29 »
Het wordt eentonig maar ik zou hier weer een lofzang kunnen typen op de aflevering.

Laat ik het maar doen ook: wat een prachtige aflevering weer! ::bravo:: ::super::
Het kan misschien eentonig worden om hier altijd met complimenten te strooien naar de afleveringen, maar als het goed is, mag het ook gezegd worden natuurlijk. Zoals ik vorige week al aanhaalde, vind ik dit seizoen ook zo goed dat het voor mij op weg is om De Mol 2017 in te halen, wat tot nu toe mijn favoriete seizoen van De Mol was.  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 7-04-2019, 23:41:15 door Mollenjager-DT »

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #26 Gepost op: 7-04-2019, 23:29:57 »
Op t moment dat Eva ziek in die auto lag had ik t voorgevoel al. Als mol niet meedoen aan een spel waarbij snel afvallen mols kan zijn, past niet.

Ik vond vandaag persoonlijk niet zo n super aflevering. Te weinig laagjes naar mijn zin, denk ik. De hike was tof. Het etentje door t persoonlijke voordeel voor de beleefdste kandidaat , toch weer een twist of je eigen belang of de pot spekken.

De paintball , nah , ik heb ze leuker gezien.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #27 Gepost op: 7-04-2019, 23:30:54 »
Het kan misschien eentonig worden om hier altijd met complimenten te strooien naar de afleveringen, maar als het goed is, mag het ook gezegd worden natuurlijk. Zoals ik vorige week aal aanhaalde, vind ik dit seizoen ook zo goed dat het voor mij op weg is om De Mol 2017 in te halen, wat tot nu toe mijn favoriete seizoen van De Mol was.  ::tandpastasmiley::


Mee eens hoor. Hier met wat superlatieven en smileys strooien is wel het minste wat we kunnen teruggeven aan de makers van dit prachtprogramma. (Al zal voor hun het grootste compliment zijn dat we zo massaal kijken en er weer helemaal in opgaan. ;D)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #28 Gepost op: 7-04-2019, 23:43:30 »
Op t moment dat Eva ziek in die auto lag had ik t voorgevoel al. Als mol niet meedoen aan een spel waarbij snel afvallen mols kan zijn, past niet.

Ik vond vandaag persoonlijk niet zo n super aflevering. Te weinig laagjes naar mijn zin, denk ik. De hike was tof. Het etentje door t persoonlijke voordeel voor de beleefdste kandidaat , toch weer een twist of je eigen belang of de pot spekken.

De paintball , nah , ik heb ze leuker gezien.
Ik had ook al een voorgevoel bij Eva en vond het eigenlijk een beetje zielig voor haar... Wat de kwaliteit van de aflevering betreft, smaken verschillen natuurlijk en als we elke week zo goe verwend worden, kunnen we ook sneller teleurgesteld worden door onze hoge verwachtingen als het dan net iets minder is hé. Hoewel ik zelf dus totaal niet vond dat deze aflevering minder goed was. ;)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #29 Gepost op: 7-04-2019, 23:44:16 »
Ik vind dit seizoen ook fantastisch. Nu al.
Er is heel wat voor nodig om ervoor te zorgen dat ik vol spanning en voorpret zit te wachten tot ik naar een tv-programma kan kijken, maar de Vlaamse Mol lukt dat.
 ::bravo::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #30 Gepost op: 8-04-2019, 00:04:20 »
Absoluut geweldig.  ::bravo::

En vorige seizoen 2018 vond ik al zo goed (mijn eerste Vlaamse Mol).

En de rare boodschap van de mol aan het eind: weird!
« Laatst bewerkt op: 8-04-2019, 00:08:50 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #31 Gepost op: 8-04-2019, 00:14:37 »
Geweldige aflevering weer  ::bravo::

Erg veelzijdig, leuke opdrachten, interessante groepsdynamiek, veel stof om over na te denken.

En ook erg leuk om die diner-opdracht nog eens voorbij te zien komen na al die jaren  :)
« Laatst bewerkt op: 8-04-2019, 00:22:36 door Poekie »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #32 Gepost op: 8-04-2019, 00:17:17 »
Fantastische aflevering weer, wat een opdrachten.. Wel jammer dat leuke Eva eruit is. :\'(
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #33 Gepost op: 8-04-2019, 00:18:27 »
Bij de voorproefjes verwachtte ik eigenlijk weinig van deze aflevering, maar toch weer hard genoten. Zeer vermakelijk. Bij het diner ook kapotgelachen, grappige opdracht. Wel sneu voor Eva, maar zo zie je maar weer hoe belangrijk informatie voor de kandidaten is, een opdracht gemist en gelijk eruit (en ze had geen pasvragen en ging waarschijnlijk op een kandidaat inzetten). En die twist als de kandidaten hun bezoek niet ontmoeten de volgende aflevering. Dit seizoen overtreffen de makers zichzelf echt weer hoor, alle lof is verdiend.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #34 Gepost op: 8-04-2019, 00:27:03 »
Ook dit was weer een geweldige afleveirng, vind ik.
Ik was aan het begin van het seizoen even teleurgesteld over nog geen mol bekend, maar sinds vorige week ben ik helemaal om.

Wat misschien nog wel het leuke is aan dat er vooraf geen mol geselecteerd was, is dat een mol echt zijn best moet doen om te mollen en de kans er dan ook inzit dat het mollen mislukt.

Na Joeri vorige week helemaal definitief afgeschreven te hebben als mol (want dat op de boot klimmen had makkelijk kunnen mislukken).
 Nu ook Bruno defnitief afgeschreven, vond hem bij de vovinam al te goed om mol te zijn. Maar nu dat mes nog net op tijd vinden maakt duidelijk dat hij geen mol is.

Verdenk Kaat en Axel het meest. Kon best dat Axel aan het zieken was met het kompas, maar dat hij teleurgesteld was dat Bruno het nog net vond. Alhoewel dat onder de tafel blijven dan wel weer lukte.


Bas en Elisabeth had ik al eerder afgeschreven, maar weet nu niet meer zeker waardoor. Dus dat zijn dan de twijfelgevallen.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #35 Gepost op: 8-04-2019, 00:30:20 »
 ::love:: ik strooi ook nog even mee met complimenten. Al vond ik de vorige twee afleveringen mooier qua opdrachten. De zware survival, de etiquette opdracht en dan nog eens een paintball parcour ik zou ze allemaal willen doen! Ik ben ook wel in de war wie nu de mol nog kan zijn.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #36 Gepost op: 8-04-2019, 00:36:31 »
Door de dichte bebossing miste ik wat overzicht bij het paintballen. Kon ook niet echt anders in een jungle ;). Jammer maar wel een vette opdracht met een paar leuke twists.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #37 Gepost op: 8-04-2019, 00:50:02 »
Ontzettend leuke aflevering weer. Ik geniet erg van de gevarieerde opdrachten elke week weer en hoe we Vietnam op zoveel verschillende manieren te zien krijgen, terwijl de kandidaten ook steeds anders getest worden.

Kaat is de mol!  ::bravo::'

(Ik zat lang te twijfelen tussen haar en Bas, en Bas heeft een hoop mols ook nu weer gedaan, maar amai, die 4000 euro winst bij de legeropdracht is de max. Als mol had hij daar gegarandeerd de opdracht verknald).
« Laatst bewerkt op: 8-04-2019, 00:51:58 door Nat007 »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #38 Gepost op: 8-04-2019, 08:08:32 »
Ik krijg een goed beeld van Vietnam door de opdrachten en door de natuur. De camera was iets te veel op de helmen gericht, is niet zo interessant. Ik had liever een beter overzicht gekregen waar ze waren en wat ze deden.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 5] - 7 april
« Reactie #39 Gepost op: 8-04-2019, 11:08:51 »
Heel goede aflevering weer  ::confettie:: ::respect:: ::respect::
Niet alleen de beelden, de opdrachten, de uitleg, etc., (zeg dat ongeveer elke aflevering  ::tandpastasmiley:: ), maar ook hoe de groepsdynamiek in beeld wordt gebracht, en de groep zelf. Sympathiek, elkaar met respect behandelen. Als de Dog-tags achter zijn gelaten ten nadele van pasvragen bijvoorbeeld, hoe sportief daarop wordt gereageerd.... toffe gasten, die Vlamingen. Er wordt wel enorm veel gevloekt in De Mol zeg! Goddevermiljaar!!  8)
Fantastisch seizoen. Nu weer moljagen.