Auteur Topic: [Aflevering 6] - Opdracht 1 - Avatars besturen  (gelezen 6962 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 6] - Opdracht 1 - Avatars besturen
« Gepost op: 14-04-2019, 16:52:47 »
Bespreek hier alles over opdracht 1 van deze aflevering.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2019, 13:51:32 door Loezel »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1
« Reactie #1 Gepost op: 14-04-2019, 20:17:09 »
Ik zal wel de enige zijn die het weer frustrerend vindt hoe het rode team hier naar level 3 geraakt. Vooral Elisabet is toch echt niet meer zo fun.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1
« Reactie #2 Gepost op: 14-04-2019, 20:30:48 »
Ik zal wel de enige zijn die het weer frustrerend vindt hoe het rode team hier naar level 3 geraakt. Vooral Elisabet is toch echt niet meer zo fun.
Het verbaasde mij ook niet, ik had zelfs op voorhand gezegd dat zij het ging halen. Maar ze is dan ook mijn mol  ;)
Voor mij is Axel nu zeker kandidaat, als je op zijn reacties let ivm zijn bezoeker. Plus hij wist heel veel vlaggen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1
« Reactie #3 Gepost op: 14-04-2019, 20:32:08 »
Voor mij is Axel nu zeker kandidaat, als je op zijn reacties let ivm zijn bezoeker. Plus hij wist heel veel vlaggen.

Goh, uiteindelijk heeft al zijn geld de finish niet gehaald. Dus ik weet niet of je op basis hiervan hem kan schrappen.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1
« Reactie #4 Gepost op: 14-04-2019, 20:39:54 »
Goh, uiteindelijk heeft al zijn geld de finish niet gehaald. Dus ik weet niet of je op basis hiervan hem kan schrappen.
Nee, in dat opzicht niet, maar puur op zijn gedrag vind ik hem wel kandidaat

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1
« Reactie #5 Gepost op: 14-04-2019, 22:02:34 »
Axel en Joeri namen wel een risico als een van beiden de mol is; 4000 euro hadden ze bijna gewonnen, dat scheelde maar enkele seconden. De mol zat in de groep van Bas, Elisabet en Kaat denk ik. Het was Kaats idee overigens om blindweg koffers af te leveren; iets wat haar als mol goed zal uitkomen; geen geld verdiend en toch de 1e ronde gewonnen op blinde tactiek. Iedereen blij  :D

Dan doet Kaat een Mereltje ("Oh shit!".. "Oh my God") en gaat achter een geldkoffer aan. Zij is de mol en laat natuurlijk een van de kandidaten winnen, in dit geval Elisabet

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1
« Reactie #6 Gepost op: 14-04-2019, 22:50:44 »
Axel en Joeri namen wel een risico als een van beiden de mol is; 4000 euro hadden ze bijna gewonnen, dat scheelde maar enkele seconden. De mol zat in de groep van Bas, Elisabet en Kaat denk ik. Het was Kaats idee overigens om blindweg koffers af te leveren; iets

Er was nog altijd ronde 3. Daar hadden ze wss ook rechtstreeks voor het vliegtuig kunnen gaan.
Axel kwam trouwens ook met dat idee bij zijn groep, enkel Joeri en Bruno schoten dat nogal snel af.
klaar voor de strijd

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1 - Avatars besturen
« Reactie #7 Gepost op: 14-04-2019, 23:02:55 »
Hoe verzin je dit? En dan zo briljant uitgewerkt. ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1
« Reactie #8 Gepost op: 14-04-2019, 23:05:05 »
Er was nog altijd ronde 3. Daar hadden ze wss ook rechtstreeks voor het vliegtuig kunnen gaan.
Axel kwam trouwens ook met dat idee bij zijn groep, enkel Joeri en Bruno schoten dat nogal snel af.

Klopt. Maar dan was Axel vervolgens wel afhankelijk van Joeri en Bruno om dat geld níet te pakken in ronde 3. Ik kan me niet voorstellen dat de mol zijn familielid zou winnen ten koste van de kandidaten. Blijft hoe dan ook raar hoe Kaat zich hier vlak voor de winst gedroeg met haar moment van 'verstandsverbijstering'  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1 - Avatars besturen
« Reactie #9 Gepost op: 14-04-2019, 23:09:13 »
Hoe verzin je dit? En dan zo briljant uitgewerkt. ::bravo::

Mee eens. Ze blijven zichzelf overtreffen. Wat een topreeks! ::respect:: ::super::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1
« Reactie #10 Gepost op: 14-04-2019, 23:15:54 »
Axel en Joeri namen wel een risico als een van beiden de mol is; 4000 euro hadden ze bijna gewonnen, dat scheelde maar enkele seconden. De mol zat in de groep van Bas, Elisabet en Kaat denk ik. Het was Kaats idee overigens om blindweg koffers af te leveren; iets wat haar als mol goed zal uitkomen; geen geld verdiend en toch de 1e ronde gewonnen op blinde tactiek. Iedereen blij  :D

Dan doet Kaat een Mereltje ("Oh shit!".. "Oh my God") en gaat achter een geldkoffer aan. Zij is de mol en laat natuurlijk een van de kandidaten winnen, in dit geval Elisabet

Exact. Maar wel heel erg (te?) opzichtig, wat we de rest van deze aflevering terug zullen zien... (opzichtige Kaat)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1
« Reactie #11 Gepost op: 14-04-2019, 23:21:02 »
Exact. Maar wel heel erg (te?) opzichtig, wat we de rest van deze aflevering terug zullen zien... (opzichtige Kaat)

To be a nepmol or to be een echte mol; that is the question..

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1
« Reactie #12 Gepost op: 14-04-2019, 23:28:51 »
Er was nog altijd ronde 3. Daar hadden ze wss ook rechtstreeks voor het vliegtuig kunnen gaan.

Dat is het geweldige van de vlaamse mol. De dubbele laag. Je kunt al het geld van de wereld binnenhalen en op het laatst de koffer laten staan en zo het vliegtuig in lopen  ::bravo::

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1
« Reactie #13 Gepost op: 14-04-2019, 23:29:03 »
Ik zal wel de enige zijn die het weer frustrerend vindt hoe het rode team hier naar level 3 geraakt. Vooral Elisabet is toch echt niet meer zo fun.

Mijn eerste indruk van Elisabet was al dat het een verwend nest is dat altijd haar zin wil doordrijven. Maar ja, iedereen verdient een tweede kans, al heeft ze niet echt veel goedgemaakt wat mij betreft. Ik had dan ook van harte gehoopt dat ze meteen met Michael mee naar huis kon na dat vreselijke asociale gedrag bij de game.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1 - Avatars besturen
« Reactie #14 Gepost op: 14-04-2019, 23:31:11 »
Dat gedrag misstaat een mol niet

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1
« Reactie #15 Gepost op: 14-04-2019, 23:43:23 »
Mijn eerste indruk van Elisabet was al dat het een verwend nest is dat altijd haar zin wil doordrijven. Maar ja, iedereen verdient een tweede kans, al heeft ze niet echt veel goedgemaakt wat mij betreft. Ik had dan ook van harte gehoopt dat ze meteen met Michael mee naar huis kon na dat vreselijke asociale gedrag bij de game.

Was wel een beetje een klein verwend meisje inderdaad; pruillipje, huilogen.. Ik kon het bijna begrijpen van Kaat dat ze haar liet winnen  ::niet-ok::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1
« Reactie #16 Gepost op: 14-04-2019, 23:53:01 »
Was wel een beetje een klein verwend meisje inderdaad; pruillipje, huilogen.. Ik kon het bijna begrijpen van Kaat dat ze haar liet winnen  ::niet-ok::

Ik begin me toch af te vragen of Elisabet niet gewoon dagenlang gespeeld heeft dat ze echt graag haar familie wilde zien zodat het niet raar zou zijn dat ze vol voor deze opdracht ging zonder iets om het geld te geven (waardoor er geen geld werd verdiend uiteindelijk en waardoor niemand anders dat voordeel dat naar de mol zou kunnen leiden zou behalen).

In de vorige 2 afleveringen zagen we ook al dat ze erg met dat bezoek bezig was.

Het kan natuurlijk zo zijn dat ze echt zo is hoor, maar ik vind haar gedrag ergens ook weer zo enorm overdreven dat ik me toch afvraag of ze haar heimwee niet heeft aangedikt vanwege tactische doeleinden. Je kunt toch wel 3 weken overleven zonder je man?  :-\\

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1 - Avatars besturen
« Reactie #17 Gepost op: 14-04-2019, 23:55:25 »
Ja ze stelde zich wel aan idd  ::)




Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1 - Avatars besturen
« Reactie #18 Gepost op: 14-04-2019, 23:56:09 »
Nou inderdaad! Elisabet is in mijn ogen ineens veranderd van een super stoer mens naar een huilerig type. Hopelijk kan ze er na deze aflevering weer even tegen

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1
« Reactie #19 Gepost op: 14-04-2019, 23:57:12 »
Ik begin me toch af te vragen of Elisabet niet gewoon dagenlang gespeeld heeft dat ze echt graag haar familie wilde zien zodat het niet raar zou zijn dat ze vol voor deze opdracht ging zonder iets om het geld te geven (waardoor er geen geld werd verdiend uiteindelijk en waardoor niemand anders dat voordeel dat naar de mol zou kunnen leiden zou behalen).

In de vorige 2 afleveringen zagen we ook al dat ze erg met dat bezoek bezig was.

Het kan natuurlijk zo zijn dat ze echt zo is hoor, maar ik vind haar gedrag ergens ook weer zo enorm overdreven dat ik me toch afvraag of ze haar heimwee niet heeft aangedikt vanwege tactische doeleinden. Je kunt toch wel 3 weken overleven zonder je man?  :-\\

Ze heeft wel twee kindjes toch? Ik kan me voorstellen dat dat haar emotioneler maakt wellicht? Maar ja het zou taktiek kunnen zijn geweest. Toch zou ik het niet chic vinden van de mol op deze ontmoeting met het thuisfront weg te kapen voor de neus van een van de kandidaten. Ik geloof niet dat Elisabet de mol is.. (ondanks dat ze lang toiletteerde bij de 2e opdracht :D )