Auteur Topic: Sioux is niet de Mol  (gelezen 4328 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Sioux is niet de Mol
« Gepost op: 14-05-2008, 12:48:53 »

Sioux van Stigt Thans woont met haar twee zusjes en vader en moeder in Schiedam. Daar is ze ook geboren op 20 december 1995. Gym en Engels vindt ze leuke vakken. Sioux is nergens bang voor, maar komt toch liever geen vogelspin tegen. En muggen mogen haar eigenlijk ook wel gestolen worden.   Sioux houdt van voetbal, streetdance en lol maken met haar vriendinnen. Ze kijkt graag naar Wie is de mol? en Het huis Anubis. Sioux verzamelt edelstenen en ze heeft een hond, Farao.

« Laatst bewerkt op: 24-05-2008, 19:44:45 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sioux is (niet) de Mol
« Reactie #1 Gepost op: 17-05-2008, 19:06:58 »
Sioux ziet er me een leuke meid uit. Maar ook een echt mol-type. Ze ziet er onschuldig uit, en niet echt verdacht, maar daarom is zij mss de mol. Ik zet al mijn geld op Sioux als mol.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sioux is (niet) de Mol
« Reactie #2 Gepost op: 17-05-2008, 19:12:02 »
Ze zal het wel zijn, dacht dat ze de eerste afvaller zou zijn, maar nee :P
🜃

Offline Badeendje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sioux is (niet) de Mol
« Reactie #3 Gepost op: 19-05-2008, 22:10:59 »
Sioux was voor mij degene die het minste opviel in de eerste aflevering. Ik heb de aflevering nóg eens overgekeken en ben meer op haar gaan letten. Zo kwam ik tot de ontdekking dat ze zich idd veel op de achtergrond houdt. Ze zou een goede mol kunnen zijn, ze ziet er vastberaden uit om óf te winnen óf de mol te spelen. Nouja, ik weet het niet. Na een eerste aflevering kan je nog niet veel zeggen. En toch steeds dat lachje op haar gezicht...Ze heeft nog geen echt duidelijke molacties ondernamen. Of het valt mij gewoon niet op. Maar goed...we zien het wel. Voor mij zou ze óf een goede kandidaat óf een goede mol kunnen zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Sioux is (niet) de Mol
« Reactie #4 Gepost op: 19-05-2008, 22:38:34 »
Door haar goede antwoord 'Graceland' staat ze na aflevering 1 laag op mijn verdachtenlijstje. Het was geen moeilijke vraag, maar als Mol zou ik niet meteen het goede antwoord geven als de anderen dat ook niet doen.

Offline Badeendje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sioux is (niet) de Mol
« Reactie #5 Gepost op: 19-05-2008, 22:49:16 »
Dat klopt, dat was ik alweer vergeten. Ze valt gewoon niet op. Ik kon me herinneren dat van de meisjes Naomi een vraag had beantwoord, maar Sioux goede antwoord was ik alweer vergeten. En toch blijft de mogelijkheid dát ze de Mol is niet uitgesloten. Maar dat is bij geen enkele kandidaat. Behalve bij Joost dan, maar dat is logisch. Ik hoop dat we in de volgende afleveringen meer over Sioux te zien krijgen.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Sioux is (niet) de Mol
« Reactie #6 Gepost op: 24-05-2008, 18:44:07 »
Helaas Sioux, je was best een leuke kandidaat!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Sioux is niet de Mol
« Reactie #7 Gepost op: 24-05-2008, 22:57:40 »
Ahhhw wat zielig toen ze eruit moest :-\\

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Sioux is niet de Mol
« Reactie #8 Gepost op: 24-05-2008, 23:54:32 »
Arm kind, ze had het er zwaar mee dat ze er uit moest. Enkele anderen zo te zien vonden het ook jammer dat ze vertrok.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Sioux is niet de Mol
« Reactie #9 Gepost op: 25-05-2008, 09:49:33 »
Ja, Naomi baalde echt als een stekker.