Poll

Wie is .. de Mol?

Amin
9 (69.2%)
Lara
1 (7.7%)
Naomi
3 (23.1%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 21-06-2008, 22:52:21

Auteur Topic: Wie is .. de Mol?  (gelezen 30487 keer)

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Wie is .. de Mol?
« Reactie #80 Gepost op: 16-06-2008, 20:49:11 »
Alhoewel Amin zich verdachter en verdachter gaat gedragen blijf ik, zoals al vanaf het begin, bij Naomi. Ze zou het zeker kunnen zijn en ze zou een veel leukere mol zijn dan Amin. Ze is in ieder geval wel veel grappiger. En Naomi als mol is veel beter voor mijn pool. Dus de wens is een beetje vader van de gedachte ben ik bang.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is .. de Mol?
« Reactie #81 Gepost op: 16-06-2008, 20:57:56 »
... dus Naomi en Amin passen perfect bij elkaar ;)

zullen ze leuk vinden om te horen  ::tandpastasmiley:: ::ohno::

overigens heb ik vanaf afl 1 al gezegd Lara of Naomi, vanaf afl 2 Naomi en nu hoop ik maar voor mn pool dat het Amin niet is... Maar dat zul je altijd zien, want ik heppet noooooit goed! (hint ;) )
Tell me what your telescope says

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is .. de Mol?
« Reactie #82 Gepost op: 16-06-2008, 21:07:20 »
Zo, wat een verandering. Stemde er in de vorige poll 2 mensen op Amin en 10 op Naomi, nu heeft Amin al 5 stemmen en Naomi er nog maar 2!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is .. de Mol?
« Reactie #83 Gepost op: 21-06-2008, 15:11:49 »
ARGH! Ik begin nou toch wel helemaal de kriebels te krijgen...wie is het nou!? Nog 3 uur...
Tell me what your telescope says

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Wie is .. de Mol?
« Reactie #84 Gepost op: 21-06-2008, 17:01:18 »
Kom op, laatste tip alsjeblieft. Wie is nou de mol Amin of Naomi?  ???

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is .. de Mol?
« Reactie #85 Gepost op: 21-06-2008, 17:49:02 »
Voor mij is WIDM junior net zoals WIDM 6 tijdens de finale.

Kamp Roderick vs Kamp Milouska, in Frédérique zagen weinig de mol.

Nu:

Kamp Amin vs Kamp Naomi, in Laura zien weinig de mol.

Maar wie het dan toch is blijft een verrassing tot over 30 minuten. Persoonlijk vind ik dat het leukste. Je kunt niet echt duidelijk 1 iemand aanwijzen. Zo denk ik vanaf aflevering 1, sterker nog toen het opdook dat WIDM junior in mei uitgezonden zou gaan worden zei ik al: dat meisje met die pet die zo stoer op de groepsfoto staat. Wat dus Naomi was, nog steeds blijf ik bij Naomi als mol. Maar ik krijg nu het gevoel dat Amin het is, want elke mol die ik aanwees als mol bleek keer op keer niet de mol te zijn. Op Yvon en Dennis na. Maarja, dat zijn dus 6 van de 8 series waarbij ik aan het kortste eind trok.

Dus zodoende stem ik in de pool op Naomi als mol en heb ik op de beurs alle vierduiten op Amin als mol gezet. Een van de twee ga ik dus goed hebben :P

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is .. de Mol?
« Reactie #86 Gepost op: 21-06-2008, 17:56:02 »
Kamp Amin vs Kamp Naomi, in Lara zien weinig de mol.

Hier op .com is dat inderdaad zo, maar in de poll op .nl wordt Lara juist het meest verdacht. Ongeveer 50% van de stemmen gaat naar Lara en 25% naar Amin en 25% naar Naomi. :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is .. de Mol?
« Reactie #87 Gepost op: 21-06-2008, 18:01:43 »
Het zou wat zijn ja, als Lara dadelijk de mol is.

Ik zou er van staan te kijken, want dan zorgt ze ervoor dat ze als mol een low profile aanhoudt.
Plus weinig vierduiten in de pot laten komen plus opdrachten niet laten slagen plus mollenstreken.

Maar toch blijf ik dan afvragen hoe Lara überhaupt de mol kan zijn als je de afleveringen ziet. Zij is het meest actief en erop gebrand alle opdrachten tot een goed einde te leiden. Ze wil hartstikke graag de pot zien groeien met vierduiten. Winnaarsmentaliteit, gaan voor de pot, dus daarom zie ik haar als winnares. Maarja, als Naomi Amin verdenkt en Amin is het, dan verliest Lara.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan