Auteur Topic: Amin is de Mol!  (gelezen 30573 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Amin is de Mol!
« Gepost op: 14-05-2008, 12:12:12 »

Amin Amzarab is geboren op 8 januari 1995. Hij woont in Rotterdam met zijn vader, moeder en broertje. Amin houdt van aardrijkskunde en geschiedenis, maar minder van tekenen en handvaardigheid. Hij houdt ook helemaal niet van mensen die liegen.
Amin wil later graag piloot worden en daarom doet hij nu hard zijn best op school. In zijn vrije tijd voetbalt hij en zit hij graag achter de computer, maar Amin leest ook graag een boek. En hij kijkt erg graag naar Baantjer, CSI en de Achmea Kennisquiz.

« Laatst bewerkt op: 21-06-2008, 18:29:14 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #1 Gepost op: 15-05-2008, 17:16:40 »
Hij houdt ook helemaal niet van mensen die liegen.

Dat wordt nog lastig, in WIDM!  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #2 Gepost op: 15-05-2008, 17:27:51 »
Dan is hij waarschijnlijk niet de mol  ::)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #3 Gepost op: 15-05-2008, 17:45:22 »
Of het is gewoon z'n eerste mollenstreek, dat hij dat zegt...

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #4 Gepost op: 16-05-2008, 08:32:18 »
Dan heeft iedereen zo'n beetje een Mollesntreek!  ::)

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #5 Gepost op: 17-05-2008, 19:15:21 »
Ik vind 'm onwijs verdacht..
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #6 Gepost op: 17-05-2008, 21:00:47 »
Ja hij is ook mijn mol, al zou hij het ook makkelijk niet kunnen zijn.
Volgens mij is het wel een slim en slinks mannetje...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #7 Gepost op: 18-05-2008, 13:26:54 »
Afgaande op de reacties van de kandidaten na het groene scherm zou ik Amin zeggen. Zijn reactie vind ik het minst natuurlijk overkomen. Iris heeft geen groen scherm gezien maar zit heel overtuigend bang te wezen.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #8 Gepost op: 18-05-2008, 17:18:04 »
::zwaai::

(klikbaar)

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #9 Gepost op: 18-05-2008, 17:20:35 »
Afgaande op de reacties van de kandidaten na het groene scherm zou ik Amin zeggen. Zijn reactie vind ik het minst natuurlijk overkomen. Iris heeft geen groen scherm gezien maar zit heel overtuigend bang te wezen.
Als we het over niet natuurlijk overkomen hebben, dan kunnen we het net zo goed hebben over Jelani en Naomi. Die deden wat mij betreft ook wat aan overacting bij de executie.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #10 Gepost op: 18-05-2008, 17:34:42 »
Dat wordt nog lastig, in WIDM!  :P
Hij houdt niet van liegen? Werkelijk? Schijnt ie in de Blauwe Keet geen problemen mee te hebben...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #11 Gepost op: 18-05-2008, 17:44:12 »
Als we het over niet natuurlijk overkomen hebben, dan kunnen we het net zo goed hebben over Jelani en Naomi. Die deden wat mij betreft ook wat aan overacting bij de executie.

Ja, eigenlijk valt er weinig zinnigs over de reacties te zeggen. (Alhoewel de vreugde op het groene scherm ooit wel een keer heel slecht gespeeld werd door Milouska; toen ze naar de finale door mocht.)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #12 Gepost op: 24-05-2008, 14:41:59 »
Ik heb hem afgeschreven, hij zei in de keet Lp dus met de nadruk op L en niet P. Hij las het voor van een briefje en was niet als mol gebriefd want had duidelijk nog nooit van lp's gehoord ;).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #13 Gepost op: 24-05-2008, 18:44:36 »
Misschien moet ik toch wat meer op hem gaan letten, hij deed aardig verdacht deze aflevering!  ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #14 Gepost op: 24-05-2008, 19:48:19 »
Amin koos het lastige woordje 'verblind'. Maar misschien had het nog iets kunnen worden als de man wat beter geposeerd had. Wat dat betreft was het weer een positieve actie dat Amin niet tevreden was over de foto en een nieuwe wilde maken. Aan de andere kant zou dat weer meer tijd kosten en de foto nog steeds lastig te plaatsen zijn. Toch verdacht bezig weer, die Amin. Al denk ik niet dat ie de Mol is. :-\\

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #15 Gepost op: 24-05-2008, 19:48:25 »
Amin had beter die man kunnen vragen net te kijken alsof ie fel licht in zijn ogen krijgt. Dan ben je pas echt verblind.

Hoe te bereiken? Door te flitsen met dat fototoestel :P Oftewel, net uitdrukken alsof je verblind raakt door 2 koplampen van een auto met groot licht aan, of door een flitslicht van een fotocamera. Zo had hij het makkelijker kunnen uitbeelden.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #16 Gepost op: 24-05-2008, 19:50:23 »
Dat wa ook handig geweest.
Maarja, als je de Mol bent ga je dat natuurlijk niet doen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #17 Gepost op: 24-05-2008, 19:57:04 »
sowieso wel een lastig woord, want jelani zat natuurlijk met al die mensen uit het verhaal in zijn hoofd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #18 Gepost op: 24-05-2008, 21:58:09 »
Al denk ik niet dat ie de Mol is. :-\\

Nu yessie in het 'aflevering 2'-topic opmerkte dat Amin een duidelijk zichtbaar coördinaat verkeerd doorgaf, ga ik nog meer twijfelen. Dat zijn al 3 verdachte acties van Amin in 4 opdrachten: 1. Domtoren lager inschatten dan de Toren van Pisa (de enige fout die die opdracht gemaakt werd). 2. De keuze van het lastige woordje 'verblind'. 3. Het fout doorgeven van een coördinaat.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Amin is (niet) de Mol
« Reactie #19 Gepost op: 24-05-2008, 22:35:17 »
Nu yessie in het 'aflevering 2'-topic opmerkte dat Amin een duidelijk zichtbaar coördinaat verkeerd doorgaf, ga ik nog meer twijfelen. Dat zijn al 3 verdachte acties van Amin in 4 opdrachten: 1. Domtoren lager inschatten dan de Toren van Pisa (de enige fout die die opdracht gemaakt werd). 2. De keuze van het lastige woordje 'verblind'. 3. Het fout doorgeven van een coördinaat.
Dan vind ik toch Naomi meer verdacht met het woord verblind, daar Amin het een te onduidelijke foto vindt, maar Naomi gaat daarop moeilijk doen. Daarna schuift Naomi de schuld door aan Amin, erg slim.