Auteur Topic: Naomi is niet de Mol  (gelezen 29122 keer)

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #60 Gepost op: 15-06-2008, 11:36:57 »
Amin tegen Naomi na het mislukken van de middelpunt opdracht: Heb jij nog niets te klagen?

Naomi: Ik heb niets te klagen.

Inderdaad niet - de opdracht is tenslotte mislukt.  >:D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #61 Gepost op: 15-06-2008, 14:19:46 »
Het wordt niet makkelijker na het volgende:

In de voorbeschouwing zie je alvast SipkeJan zeer naar beneden kijken en zeggen: Jij had alles goed in de test.

Dat moet Naomi zijn tegen wie hij dat zegt anders staat SipkeJan op een enorm podium.

Nu denk ik dat Naomi de mol is en dus alles wist en goed invulde, en is het een 'teaser'van SipkeJan naar de andere 2.

Maar Naomi zit wel op Amin dus het kan nog altijd dat Amin de mol is en de vragen erg makkelijk waren dus dat ze het allemaal goed kon hebben.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #62 Gepost op: 15-06-2008, 16:32:40 »
Amin tegen Naomi na het mislukken van de middelpunt opdracht: Heb jij nog niets te klagen?

Naomi: Ik heb niets te klagen.

Inderdaad niet - de opdracht is tenslotte mislukt.  >:D
Die opmerking had ik ook al genoteerd als zijnde van: natuurlijk heeft Naomi niks te klagen, de opdracht was lekker mislukt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #63 Gepost op: 15-06-2008, 16:34:21 »
Die opmerking had ik ook al genoteerd als zijnde van: natuurlijk heeft Naomi niks te klagen, de opdracht was lekker mislukt.


En ik als: nee, want ik heb je wel door, Amin. ;)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #64 Gepost op: 15-06-2008, 16:40:05 »
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat degene waar Naomi op stemde achteraf is opgenomen.
Ze heeft per aflevering 1 direct Amin en Lara als mol aangewezen en ze zitten beiden in de finale.
Kijk ik naar de intro's dan zijn die van Naomi en Lara van de 1e aflevering en die van Amin van de laatste aflevering. De afvallers hadden een shot van andere afleveringen dan aflevering 1.
Als ik dit doortrek dan kan het zijn dat Amin de verliezer is, Lara de winnaar en Naomi de mol.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #65 Gepost op: 15-06-2008, 20:16:45 »
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat degene waar Naomi op stemde achteraf is opgenomen.
Ze heeft per aflevering 1 direct Amin en Lara als mol aangewezen en ze zitten beiden in de finale.
Kijk ik naar de intro's dan zijn die van Naomi en Lara van de 1e aflevering en die van Amin van de laatste aflevering. De afvallers hadden een shot van andere afleveringen dan aflevering 1.
Als ik dit doortrek dan kan het zijn dat Amin de verliezer is, Lara de winnaar en Naomi de mol.

kuch kuch Joost

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #66 Gepost op: 15-06-2008, 20:32:18 »
En ik als: nee, want ik heb je wel door, Amin. ;)

Naomi zou dan wel iets te klagen moeten hebben, want er zit geen geld in de pot.
Als Amin de mol is en zij dus steeds de mol goed heeft, krijgt ze als winnares minder geld.
Ik zou er dan knap beroerd van worden en dan zeker wat te klagen hebben.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #67 Gepost op: 17-06-2008, 14:51:54 »
In aflevering 4 met de opdracht van wat neem je mee met vakantie zie ik weer iets opvallends van Naomi.
Al de woorden moeten in juiste volgorde opgesomd worden en dat is nog best een lastige klus.
In verkeerde volgorde de woorden opnoemen is dus opzich niet zo vreemd, kan de beste overkomen, maar wat te denken van Naomi die schoenen zegt en dat woord totaal niet genoemd werd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #68 Gepost op: 17-06-2008, 15:56:59 »
wat te denken van Naomi die schoenen zegt en dat woord totaal niet genoemd werd.

Ik vind het niet zo gek als je laarzen en schoenen door elkaar haalt.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #69 Gepost op: 17-06-2008, 16:53:26 »
Ik vind het niet zo gek als je laarzen en schoenen door elkaar haalt.
Ik vind het wel gek, je noemt ook niet fiets als er een auto is gezegd, al zijn het beiden vervoersmiddelen.
Ik blijf van mening dat als je de volgorde niet meer weet, je dan toch zeker een woord gaat noemen die je gehoord hebt en niet zomaar zelf iets gaat verzinnen.
« Laatst bewerkt op: 17-06-2008, 16:55:30 door yessie »

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #70 Gepost op: 17-06-2008, 23:38:22 »
Ik laat maar weer eens mijn gedachten gaan en alles realistisch probeer te bekijken.
Lara en Jelani worden naar het gemeentehuis gestuurd door Naomi. Ok niks aan de hand dan om alles even buiten beschouwing te gaan laten.
Maar nu dit. Waarom zijn er diverse camara's bij het gemeentehuis en niet bij het werkelijke middelpunt.
Even simpel nadenken, maar zie je het al voor je dat de cameramensen bij het middelpunt staan en doorgeseind krijgen dat ze daar direct weg moeten omdat ze bij het gemeentehuis moeten zijn?
De afstand Sassenpoort - gemeentehuis is nagenoeg gelijk aan de afstand middelpunt - gemeentehuis.
Lara en Jelani rennen als een gek naar het gemeentehuis en de cameraploeg staat al klaar om hun opkomst daar te filmen.
Dit geeft voor mij toch wel de doorslag dat de info van Naomi vooraf is afgesproken zodat de cameramensen bij het gemeentehuis posities konden gaan innemen.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #71 Gepost op: 18-06-2008, 09:57:01 »
Lara en Jelani rennen als een gek naar het gemeentehuis en de cameraploeg staat al klaar om hun opkomst daar te filmen.
Dit geeft voor mij toch wel de doorslag dat de info van Naomi vooraf is afgesproken zodat de cameramensen bij het gemeentehuis posities konden gaan innemen.

Grote kans dat de kandidaten moesten wachten tot de cameramensen klaar stonden. Al het heen en weer geren wordt waarschijnlijk meerdere keren en vanuit verschillende hoeken gefilmd en later tot een mooi geheel gemonteerd.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #72 Gepost op: 21-06-2008, 19:24:34 »
Geweldig Naomi, Chapeau!  ::bravo::
Vanaf Aflevering 2 mijn winnaar, en dat is nog gebeurd ook!  ;D
Chapeau!  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #73 Gepost op: 21-06-2008, 20:09:17 »
 ::bravo::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Naomi is niet de Mol
« Reactie #74 Gepost op: 22-06-2008, 00:01:50 »
Niet de mol, wel de winnares. Hoe het ook zij, ik heb genoten van Naomi  :)

En dan met name vanwege haar uitspraken, onbetaalbaar  ;D ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #75 Gepost op: 22-06-2008, 21:18:03 »
Het wordt niet makkelijker na het volgende:

In de voorbeschouwing zie je alvast SipkeJan zeer naar beneden kijken en zeggen: Jij had alles goed in de test.

Dat moet Naomi zijn tegen wie hij dat zegt anders staat SipkeJan op een enorm podium.



Het leuk is... dit klopt! Alleen betekend het niet wat ieder dacht dat het zou betekenen :D