Auteur Topic: Dagboek van de Mol  (gelezen 9184 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dagboek van de Mol
« Gepost op: 18-05-2008, 19:40:57 »
'Mijn werk is begonnen en ik vind het best goed gaan. Het is toch wel speciaal om de mol te zijn. De eerste opdracht viel meteen al in het water en er zijn maar 500 Vierduiten verdiend. Dat is een derde van wat ze hadden kunnen verdienen. Ik vond het zelf ook een leuke opdracht om te doen, en spannend!   Daarna was het minder goed gelukt en het was ook wel lastig voor mij. Want nu zitten er toch veel Vierduiten in de pot. En de eerste afvaller is naar huis. Joost dus. Heel jammer voor hem, maar dat is het spel nu eenmaal. Op naar de volgende aflevering! Ik zie het wel zitten als mol...'

in het water gevallen...? heel jammer voor Joost? --> Beau??
OF: een derde van wat ze hadden kunnen verdienen --> de mol zit in de blauwe keet?
Tell me what your telescope says

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #1 Gepost op: 18-05-2008, 20:04:59 »
Dat "een derde van wat ze konden verdienen" slaat gewoon op het feit dat de mol 'buiten de groep' staat. De mol wilt geen geld verdienen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #2 Gepost op: 24-05-2008, 18:52:33 »
Dagboek van de Mol na aflevering 2

"Zo! Deze keer ging het allemaal wel heel goed! Maar 700 Vierduiten verdiend. Dat is natuurlijk niks. Ik heb op mijn eigen manier best goed mijn best gedaan, dus ik ben benieuwd of iemand het heeft gezien. Ik vond het allebei leuke opdrachten. Zouden de anderen dat ook vinden nu ze bijna niks verdiend hebben? Ik ben benieuwd of ze me al in de gaten hebben. Jij? Sioux niet, want die gaat nu naar huis. Jammer."

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #3 Gepost op: 24-05-2008, 19:26:53 »
Ik kan er niets in vinden  ::ohno::

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #4 Gepost op: 25-05-2008, 00:35:23 »
Dat de mol het jammer vondt dat Sioux naar huis ging.

Zag je Naomi's reactie toen Sioux het rode scherm kreeg?

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #5 Gepost op: 25-05-2008, 09:52:22 »
Hmm Ja.. Dat zou kunnen. Heeft nog iemand anders wat gevonden?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #6 Gepost op: 31-05-2008, 19:04:51 »
Dagboek van de Mol na aflevering 3:

"Als ik zo terugkijk naar deze aflevering dan is het precies fifty fifty. Want de eerste opdracht is er niks verdiend en de tweede heel veel. De eerste opdracht was denk ik ook wel lastig om te laten lukken. Iedereen deed wel iets fout en het was dus een zooitje. Maar wel heel erg cool om te doen met die karts door de lege straten van Zwolle rijden. En de tweede opdracht was iedereen net op tijd buiten, voordat de bewaker ons allemaal gezien had. Dat was op het nippertje. 2000 niet en 2000 wel. Ach, dat hoort ook bij Wie is de mol jr. En dag Beau! Het was leuk dat je erbij was."

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #7 Gepost op: 31-05-2008, 23:22:46 »
"Maar wel heel erg cool om te doen met die karts door de lege straten van Zwolle rijden."
Daar hebben we dus niets aan, iedereen vond het leuk!


"En de tweede opdracht was iedereen net op tijd buiten, voordat de bewaker ons allemaal gezien had. Dat was op het nippertje. 2000 niet en 2000 wel. Ach, dat hoort ook bij Wie is de mol jr."
Lara en Iris komen net voor het einde naar buiten gesprint. Een van die 2 de Mol?

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #8 Gepost op: 1-06-2008, 13:54:14 »
Dagboek van de Mol na aflevering 3:

"En dag Beau! Het was leuk dat je erbij was."

De mol lijkt het vervelender te vinden als er een meisje uit gaat dan als er een jongen uit gaat. Ik denk dan ook dat de mol wel eens een meisje zou kunnen zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #9 Gepost op: 7-06-2008, 19:27:33 »
Dagboek van de Mol na aflevering 4:

"Het is duidelijk te merken dat het spel verder gaat. Iedereen is wat meer op zichzelf gericht en de sfeer is veranderd. Want wie komt er uiteindelijk in de finale? Iedereen wil zo ver mogelijk komen. Maar nu er weer een meisje is afgevallen, zijn er nu evenveel jongens als meisjes in het spel. En één van die vier is de mol... Jammer dat mijn medekandidaten zo fanatiek zijn, want er is veel verdiend dit keer. Ach ja, dat kan gebeuren. Zo lang ze maar niet zien wie ik ben..."

Offline Badeendje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #10 Gepost op: 7-06-2008, 20:45:07 »
Dagboek van de Mol na aflevering 4:

"Het is duidelijk te merken dat het spel verder gaat. Iedereen is wat meer op zichzelf gericht en de sfeer is veranderd."

Iemand zei zoiets...dat hoorde ik in de aflevering. Wie was dat? Natuurlijk, het is waarschijnlijk niet belangrijk, maar toch...voor de zekerheid.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #11 Gepost op: 7-06-2008, 21:47:31 »
Iemand zei zoiets...dat hoorde ik in de aflevering. Wie was dat? Natuurlijk, het is waarschijnlijk niet belangrijk, maar toch...voor de zekerheid.

Iris en Jelani. En ook Amin heeft het over de sfeer.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #12 Gepost op: 14-06-2008, 19:21:59 »
Dagboek van de Mol na aflevering 6:

"Ben ik bang van spinnen? Houd ik niet van ruzies? Ben ik opgewekt en sociaal? Kijk ik liever geen horrorfilm? Heb ik geen vliegangst? Wie ben ik? Ben ik de mol? Jelani dacht het te weten, maar ergens deed hij toch iets fout. Helaas voor hem. Weet jij het eigenlijk al?Ik ben erg benieuwd... Nog één aflevering en jullie zullen het zien. Nog één aflevering en ik mag mij eindelijk bekend maken. Tot volgende week!"

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #13 Gepost op: 15-06-2008, 11:01:25 »
"Ben ik bang van spinnen?

Is het niet: bang voor spinnen?

Nu zouden we nog alle afleveringen door moeten scannen om te kijken wie er ooit een keer "bang van" heeft gezegd :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #14 Gepost op: 15-06-2008, 11:01:53 »
Is het niet: bang voor spinnen?

Nu zouden we nog alle afleveringen door moeten scannen om te kijken wie er ooit een keer "bang van" heeft gezegd :)

Ja 'bang van' is Vlaams.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #15 Gepost op: 15-06-2008, 11:19:47 »
Er is geen één van de kandidaten vlaams.
Woont er iemand misschien dicht tegen België aan?

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #16 Gepost op: 15-06-2008, 11:32:34 »
Ik denk dat het gewoon slechte grammatica is die voorbij de spellingscheckers van de redactie is geglipt.

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #17 Gepost op: 15-06-2008, 11:38:19 »
Ik denk dat het gewoon slechte grammatica is die voorbij de spellingscheckers van de redactie is geglipt.

Jep. Maar slechte grammatica is vaak een consequente fout. Als de mol dit schrijft is de kans groot dat ze dit ook in het programma zegt. Wellicht dat het iemand ooit is opgevallen?

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #18 Gepost op: 15-06-2008, 11:46:07 »
Jep. Maar slechte grammatica is vaak een consequente fout. Als de mol dit schrijft is de kans groot dat ze dit ook in het programma zegt. Wellicht dat het iemand ooit is opgevallen?
De enige die ik op taalfouten heb kunnen betrappen is Amin ('een bakfiets die in de water gevallen')

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Dagboek van de Mol
« Reactie #19 Gepost op: 16-06-2008, 20:34:11 »
Dagboek van de Mol na aflevering 6:

volgens mij ben jij de mol  ;D