Poll

Wie is de Mol?

Davey
5 (9.8%)
Jenny
33 (64.7%)
Roeland
13 (25.5%)

Totaal aantal stemmen: 51

Auteur Topic: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 7]  (gelezen 407024 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 7]
« Reactie #200 Gepost op: 27-04-2014, 16:07:50 »
Na alle afleveringen nog eens gezien te hebben denk ik toch echt dat Jenny de Mol is.
Maar ik hoop en geef het een kans dat Roeland het is. ;D
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 7]
« Reactie #201 Gepost op: 27-04-2014, 16:22:19 »
zou je kunnen zeggen Jenny zit samen met Davey op Roeland dus Roeland is het niet. Maar dat is niet altijd het geval. Meestal valt het op als de Mol plots switcht van de een naar de ander. In de junior versie kregen we dat ook niet altijd te zien wie ze eigenlijk verdenken
Dat laatste ja, ik vond Jenny altijd erg vaag. Ze had het altijd over een jongen. Dus dat kunnen beiden zijn. Ik denk dat omdat WIDMJ meer op budget moet dat ze dit wat open hebben gehouden, inderdaad om te voorkomen dat de mol alsmaar zou switchen. Normaal kan dat worden rechtgebreid met montage en after-biechten maar dat zal met Junior niet in het budget passen. Dus ik denk hierom ook Jenny als mol. Inderdaad zou ik het wel erg stoer vinden als het Davey of Roeland zijn... Roeland met zijn enorm bazige gedrag al meteen bij het doek dragen, wow wat zou dat gedurfd zijn geweest... maar niemand verdacht hem hierdoor, iedereen verdacht Jitske en Davey dus ik denk het echt niet ::ohno:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 7]
« Reactie #202 Gepost op: 27-04-2014, 18:40:15 »
Ik denk dat omdat WIDMJ meer op budget moet dat ze dit wat open hebben gehouden, inderdaad om te voorkomen dat de mol alsmaar zou switchen. Normaal kan dat worden rechtgebreid met montage en after-biechten maar dat zal met Junior niet in het budget passen. Dus ik denk hierom ook Jenny als mol.
Ik had me ook al zoiets bedacht, maar denk niet dat het door het budget komt. Eerder door de tijdsduur van het programma. Het duurt net geen half uur, als ze open kaart spelen met hun verdenkingen wordt het heel waarschijnlijk te makkelijk voor de kijker.

Inderdaad zou ik het wel erg stoer vinden als het Davey of Roeland zijn... Roeland met zijn enorm bazige gedrag al meteen bij het doek dragen, wow wat zou dat gedurfd zijn geweest... maar niemand verdacht hem hierdoor, iedereen verdacht Jitske en Davey dus ik denk het echt niet ::ohno:: ::)

Oh maar ik vind het even stoer hoor als Jenny het is hoor. De pot beheren, door jan en alleman vertrouwd worden ... Ze stond letterlijk op nr. 1! op het meest te vertrouwen lijstje, om vervolgens alles proberen te saboteren. Dat meisje heeft talent in overvloed. ::pinokkio:: ::ok::

En in het geval van Roeland Mol en Davey Mol hetzelfde. Roeland, immer enthousiast ::tandpastasmiley:: en ook een klein beetje chaotisch, het vriendje van iedereen. Hij maakt nl. makkelijk nieuwe vrienden hoorde ik hem zeggen, was het nu bij Zapp live of bij de selectierondes. Wat dan ook, het zijn beide goede karaktereigenschappen als je meedoet aan WIDM.

En Davey, zo wispelturig. >:D Alleen al hem selecteren als Mol zou een heel uitdagende gedachte zijn voor het productieteam.

Wie het ook is, alledrie zijn ze een droom om als Mol te hebben. Eigenlijk spijtig dat we straks maar een van de drie aan het werk zullen zien als Mol. Soms zou je toch wensen om in een parallel universum te leven om te zien hoe Jenny, Davey of Roeland het zouden gedaan hebben indien ze toch de Mol waren geweest. ;D
« Laatst bewerkt op: 27-04-2014, 18:44:29 door FenikXIV »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 7]
« Reactie #203 Gepost op: 27-04-2014, 18:42:51 »
Resultaten van de poll na aflevering 7: