Jaguars, het dier van Guido, heeft gevonden. Uiteindelijk vormen de dieren van de kandidaten het woord ‘groepsdier’. Maar de mol is een einzelgänger en dus hoort zijn dier hier natuurlijk niet tussen
Ja deze vind ik toch sterker dan dat Jenny 2 mollen vindt. Ik heb het even nagekeken en het zijn allemaal groepsdieren verder, maar de jaguar is dat inderdaad helemaal niet. Aan de andere kant gaat het dan om de persoonlijke dieren van de kandidaten en daar zitten wel meer niet-groepsdieren bij.
Toch zit die 100,- mij dwars. Je ziet duidelijk iedereen Guido op de schouder kloppen van 'goed gezien jongen'. Pas daarna roept Art hem uit tot de woordvinder. Dus er is geen twijfel mogelijk over de perceptie van de kandidaten.
Ik had me als mol toch stilgehouden omdat de minuut bijna op was. Ook zie je de ritmiek van Guido wanneer "groeps..." gezegd wordt, volgens mij zegt hij ook dat gedeelte, zeker Davey niet. Je kunt dat goed zien want je ziet de hele kandidatengroep op de rug. Roeland is wat heen en weer aan het draven dus zegt het ook niet. Jan zwaait met zijn hoofd dus focust niet, Guido duidelijk wel, die zegt 'groeps', kijkt dat eens van links naar rechts en a tempo roept hij groepsdier!
En eerder Harmen... die riep "het is iets met goed... toch wel!" Goed foute melding dus
Edit: ik heb dat stukje van Jaguar even nagekeken, het is tijdsindex 19.30u maar dat is een hele rommelige door elkaar ge-editte fase. Je hoort Art wel Davey aanroepen. En ja hoort wat lijkt op Jaguar. En daarna Art die weer fanfaremensen doorstuurt. Maar heb toch niet de indruk dat dit bij elkaar hoort, te veel knip-en-plak. Nee ik blijf toch bij mijn mol Harmen die in deze opdracht het duidelijkst molt, wat Jenny en Guido doen zijn toch meer randzaken/vermeende hints.