Poll

Wie is de verliezend finalist?

Davey
12 (66.7%)
Jenny
1 (5.6%)
Roeland
5 (27.8%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller? (nu:verliezend finalist?)  (gelezen 183838 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #20 Gepost op: 24-03-2014, 17:44:16 »
Ik ga voor Roeland, boekje kwijt, zie dan de info nog maar op te slaan. En ja, je kunt wel leunen op het infocentre v/d groep, maar die oogt zo lieflijk en onschuldig zoals Susan doet, dat je daar niet volledig op kunt vertrouwen want het is wel widm jr hé. Bovendien is het eens tijd dat de groep weer in balans komt, dus tijd voor de eerste jongen die naar huis gaat  >:D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #21 Gepost op: 24-03-2014, 18:12:10 »
Dat heb ik nu helemaaaal niet :o .

Ik had het moeten toelichten: ik stemde steeds op Jan-Willem als afvaller maar hij ging maar niet. Dat heb ik nu met Jan dus ook. (Verder zie ik in Jan net zo min een Mol als ik in JW zag.) ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #22 Gepost op: 24-03-2014, 18:35:20 »
ging maar niet. Dat heb ik nu met Jan dus ook
OK dan heb ik dat nu dus met Roeland ::joehoe:: ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #23 Gepost op: 24-03-2014, 18:45:22 »
ben net in de pool maar voor Roeland gegaan. Het moet een jongen zijn denk ik zolangzamerhand en zonder molboekje blijft het lastig
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #24 Gepost op: 24-03-2014, 20:08:32 »
Even er vanuit gaand dat Jenny de mol is, dan zitten weinig kandidaten goed. Guido heeft nog teveel jokers. Dan gok ik op dit moment op Davey als afvaller.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #25 Gepost op: 24-03-2014, 20:14:24 »
Even er vanuit gaand dat Jenny de mol is, dan zitten weinig kandidaten goed. Guido heeft nog teveel jokers. Dan gok ik op dit moment op Davey als afvaller.

Ik heb Davey als winnaar en Jenny als Mol. Davey vertrouwt Jenny duidelijk niet als penningmeester. (En er was nog een reden waarom ik dacht dat Davey Jenny verdenkt maar die ben ik even kwijt.)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #26 Gepost op: 31-03-2014, 10:52:12 »
Even er vanuit gaand dat Jenny de mol is, dan zitten weinig kandidaten goed

Ja dat valt mij ook op. Is zij de Freek of JW van de serie ???

Op .nl is het ook opvallend; de kandi's die het MINST verdacht worden zijn Roeland, Harmen en Jenny...

Ik vertrouw beter op het fingerspitzengefuhl van de deelnemers zelf en zij gaan allemaal voor Jitske en Harmen van wie ik dan Harmen pik als mol. Dan gok ik op dit moment op Davey als afvaller gezien zijn superbondje met Harmen (zoals Floor eerder...). Weliswaar heeft Jenny dat ook maar de regie wijst niet op haar exit.

Ik stap dus van Roeland af want hij biechtte op Harmen te gaan inzetten in de test. Zoals de rest ook doet, Jenny en Davey uitgezonderd.

Was wel een duidelijke testbiecht dus komende zondag moeten we veel meer weten. Namelijk uitsluitsel Harmen of Jenny middels een exit van Davey (zit niet op Harmen) of een ander (zitten dan goed).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #27 Gepost op: 31-03-2014, 12:06:42 »
Bovendien is het eens tijd dat de groep weer in balans komt, dus tijd voor de eerste jongen die naar huis gaat  >:D

Heb ik dat in elk geval goed zien aankomen  :P Nu ja, Roeland is ala Jan-Willem of Aaf eentje die dus blijft plakken en waar ik keer op keer de pool op invul. Eens houd zijn mazzel m.b.t. geen boekje en 0 jokers hebben op lijkt me, tenzij hij gewoon test op Jenny en de mol doorheeft  ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #28 Gepost op: 31-03-2014, 12:15:31 »
Had ik nou toch maar voor de derde keer Jan ingevuld. Het is ook altijd hetzelfde met het voorspellen van de afvaller! ::) ::rofl::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #29 Gepost op: 31-03-2014, 18:26:11 »

Davey    6 (27.3%)
Guido    0 (0%)
Harmen    2 (9.1%)
Jan    3 (13.6%)
Jenny    0 (0%)
Jitske    0 (0%)
Roeland    11 (50%)
I will follow my inner gold

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #30 Gepost op: 2-04-2014, 11:03:32 »
Had ik nou toch maar voor de derde keer
Tja dat zou ik nu met Roeland moeten maar denk nu toch echt dat die blijft plakken. Voor het eerst vertelt hij op wie hij test en dat doet Davey bepaald niet dus hij zakt op mijn afvallerslijstje. Ik denk dan nog eerder dat Jenny gaat. Dus

1 Davey
2 Jenny
3 Roeland

De anderen gaan niet  :P >:D ::pinokkio::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #31 Gepost op: 2-04-2014, 14:51:05 »
Tja dat zou ik nu met Roeland moeten maar denk nu toch echt dat die blijft plakken. Voor het eerst vertelt hij op wie hij test

In de vorige aflevering bleek dat Roelands Mol een vrouw was. Bij testvraag 2 vulde Roeland toen in dat zijn Mol bij de burgemeesteropdracht aan het 'zitten' was in plaats van 'lopen'. Dan houd je Floor en Jitske over. In afl. 4 is in Daveys mollenboekje te zien dat Roelands Mol Jitske is. Maar Roeland verdenkt nu dus (ook?) Harmen inderdaad.

Als Jenny de Mol is, is de kans groter dat Jitske en/of Davey er langer in blijven: deze twee noemt zij specifiek als Molkandidaten. Als Harmen de Mol is, zijn er bij deze redenatie meer opties. In afl. 2 zegt hij wel dat hij anderen wil laten geloven dat Davey niet de Mol is, opdat hijzelf de test beter maakt dan de rest. Meer weten we volgens mij niet echt.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2014, 14:54:53 door Molzkovicz »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #32 Gepost op: 2-04-2014, 15:14:48 »
noemt zij specifiek als Molkandidaten. Als Harmen de Mol is, zijn er bij deze redenatie meer opties
Volgens mij gaat de redenatie helemaal niet op en moet je het juist omgekeerd bekijken. Dus op wie de kandidaten zitten. Is Harmen dan de mol dan kunnen alleen Davey of Jenny gaan (zoals het nu staat).

Vanuit de mol bekeken is het juist spannend als zij op mensen zitten die eruit gaan. Neem Kees die Ewout als mol had. En dit jaar leek het mij zelfs een hint dat mijn mol's kandidaten steeds rood kregen (JW toen). Dus de mol noemt willekeurig wie, en meestal personen die door totaal verder niemand verdacht worden om de serie zo open en spannend mogelijk te laten lijken. Noem het 'pity-votes'.

Wat dat betreft denk ik eens te meer dat Jenny de mol niet is want zij zit net als de goegemeente al steeds op Jitske en Davey. Harmen is er nu als hoofdverdachte bijgekomen, precies in een fase dat het bij de mol gebeurt. Want die wordt in het begin zogenaamd door niemand verdacht maar later komen er toch verdenkingen. Als volgende week nou nog niemand Jenny verdenkt dan kunnen we haar denk ik gevoeglijk wel afschrijven als molkandidaat.

Hoe dan ook wordt het kiezen of delen voor mij bij de komende exit want als de status quo blijft en noch Davey noch Jenny krijgt rood dan is het juist weer moeilijk om Harmen als mol te blijven zien ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #33 Gepost op: 2-04-2014, 16:26:11 »
Vanuit de mol bekeken is het juist spannend als zij op mensen zitten die eruit gaan. Neem Kees die Ewout als mol had. En dit jaar leek het mij zelfs een hint dat mijn mol's kandidaten steeds rood kregen (JW toen). Dus de mol noemt willekeurig wie, en meestal personen die door totaal verder niemand verdacht worden om de serie zo open en spannend mogelijk te laten lijken. Noem het 'pity-votes'.

Kees noemde in afl. 1 inderdaad Ewout, maar samen met de twee finalisten (Paulien en Carolien). Erna noemt hij Janine en verder grotendeels alleen maar de twee andere finalisten. Afgelopen seizoen gaf Susan al in aflevering 2 aan dat Sofie haar Mol was.

Citaat
Als volgende week nou nog niemand Jenny verdenkt dan kunnen we haar denk ik gevoeglijk wel afschrijven als molkandidaat.

Daar zit wel wat in, ja. Kijk maar naar Freek, hehe ;-)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #34 Gepost op: 3-04-2014, 14:16:42 »
Waarom denken zoveel mensen dat Davey gaat afvallen terwijl hij met de vrijstelling in beeld staat en het ook heeft over de vrijstelling dat hij die verdient? Als de vrijstelling wordt gewonnen lijkt het me zo dat Davey de meeste kans heeft.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline jevica

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #35 Gepost op: 3-04-2014, 14:40:49 »
Waarom denken zoveel mensen dat Davey gaat afvallen terwijl hij met de vrijstelling in beeld staat en het ook heeft over de vrijstelling dat hij die verdient? Als de vrijstelling wordt gewonnen lijkt het me zo dat Davey de meeste kans heeft.

Die raakt hij voor de executie wel weer kwijt.  ::)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #36 Gepost op: 3-04-2014, 15:51:15 »
Ik geloof niet dat hij hem krijgt, Jenny stelt voor dat de 3 erover gaan stemmen, dus dat hij hem zou krijgen is sowieso maar 1 op 3 maar hij is niet bepaald populair na zijn rondjes diefstal op Roeland, Jan en Guido :P >:(
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #37 Gepost op: 3-04-2014, 21:31:56 »
Het is mij onduidelijk of alleen Davey aanspraak kan maken op de vrijstelling of dat er nog meerderen zijn. Aangezien Davey met zekerheid meespeelt qua vrijstelling gok ik op Davey.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #38 Gepost op: 4-04-2014, 15:41:02 »
Ze zegt toch dat 3 erover gaan stemmen, dus stemmen over de andere 3 lijkt mij.

(Als ze gaan stemmen of Davey hem wel of niet verdient dat weet ik het antwoord wel; niet natuurlijk, ze gooien de eigen glazen niet in  ::ohno:: ::rofl::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] WIDM junior. Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #39 Gepost op: 6-04-2014, 18:47:11 »

Davey    9 (45%)
Guido    0 (0%)
Harmen    2 (10%)
Jenny    1 (5%)
Jitske    4 (20%)
Roeland    4 (20%)

I will follow my inner gold