Auteur Topic: Widm Junior Aflevering 5 - knieval  (gelezen 120355 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #20 Gepost op: 6-04-2014, 19:12:25 »
Weet iemand toevallig hoe lang 1 zo'n aflevering duurt daar?
Slechts 1 dag. En maar 8 afleveringen. Maw: de twitter heeft dit keer geen impact...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #21 Gepost op: 6-04-2014, 21:09:41 »
Het is maar goed dat Harmen nu is afgevallen, anders had ik hem tot de finale als mol gekozen. Nu is het zoeken naar een nieuwe mol en wie dat kan zijn tast ik volkomen in het duister.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #22 Gepost op: 6-04-2014, 22:28:33 »
Nou de titel klopt wel bij deze aflevering, knieval naar de echte mol wel te verstaan  :P Moest ook meteen denken dat Harmen een mooie molactie had bij het lasergamen en Davey ala Yvon en haar godzilla moment. Heeft Roeland mazzel dat Harmen 's ochtends nog zijn boekje terug gaf, maar getuige de preview hebben ditmaal de twee J's hem gestolen denk ik. Maar wie is nu toch die junior mol, jenningmeester of een outsider ala Davey/Jitske? Guido schrijf ik af wegens een Tygootje junior, Roeland omdat ie zoals Sander de Heer het spel te eerlijk wil spelen en niet gehaaid genoeg (als ie al tweemaal zijn boekje laat wegnemen  ::))
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #23 Gepost op: 6-04-2014, 23:22:04 »
Wat een geweldige aflevering! ::ok:: ::bravo:: Eerst het laserspel met een hoofdrol voor Davey die alle geldzoekers afknalt (geoefend? onkwetsbaar?) en Guido die op het einde zomaar zijn post verlaat. Dan de toren met hetzelfde dappere duo in beeld: Davey zegt 2 cijfers in de porto (-20 euro) en Guido zelfs 5 (-50) en hij draait dan ook nog de goede code om. Een compleet onverwacht rood scherm: ik had Jenny en Harmen als absoluut zekere finalisten getipt. Guido verwacht ik niet meer in de finale na de opmerkingen van Harmen in de vijfde test. Davey is nu ook lastiger geworden nu Harmen eruit is gegaan. Jenny, Jitske en Roeland in de finale? We gaan het zien. Volgens mij verdenkt nog steeds geen van de kandidaten Jenny.

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #24 Gepost op: 6-04-2014, 23:46:24 »
Inderdaad een superaflevering. ::bravo::

Guido heb ik vorige wek afgestreept,en dat blijft ook zo.. Ook al was hij nu wat meer verdacht.

Ik blijf op Jenny.

Offline Sarah N

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #25 Gepost op: 7-04-2014, 00:40:38 »
Inderdaad een superaflevering. ::bravo::

Guido heb ik vorige wek afgestreept,en dat blijft ook zo.. Ook al was hij nu wat meer verdacht.

Ik blijf op Jenny.

Het ís Jenny...zie mijn commentaar bij de afleveringstitels...allemaal terug te leiden op Jenny. Jenny viel op 1 knie toen ze geld uit het weiland pakte.

Ze gedroeg zich sowieso verdacht vandaag:  ze wilde ruilen met een van de jongens tijdens het lasergamen zodat ze lekker kon treuzelen in dat weiland en er zo geen of weinig geld binnen zou komen (waarschijnlijk weet ze waar het minste geld lag om niet gelijk alle verdachtmaking op zich te trekken). Bij de tweede proef was ze ook bij ieder slootje aan het treuzelen en zelfs nog vragen: moeten we over dit bruggetje??? Om nog meer tijd te verliezen.  ::jaja::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #26 Gepost op: 7-04-2014, 11:24:27 »
Guido schrijf ik af wegens een Tygootje junior
Dat heb ik nu bij Davey ::rofl::

Eens met de andere commentaren dat dit een heel mooie aflevering was. En dat nog geen kandidaat op Jenny zit, dat is toch wel heel opvallend. Iedereen zit op Guido dan wel Davey dus iedereen kan eruit vliegen zondag.

Jenny is voor de kandi's dus wel een supermol en zelfs op .nl wordt ze nog TOTAAL NIET verdacht. Ook daar Guido dan wel Davey en zij staat stijf laatste! Geeft me wel weer te denken, ik bespeur massa-manipulatie anders snap ik er niks meer van ::regenboog::. Of zij kan kids-kijkers net zo goed om de tuin leiden als de kandi's en snappen alleen molloten het ::hypocriet:: ::pinokkio::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #27 Gepost op: 7-04-2014, 11:32:28 »
Leuke extra foto:


Offline jevica

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #28 Gepost op: 7-04-2014, 11:36:02 »
En dat nog geen kandidaat op Jenny zit, dat is toch wel heel opvallend. Iedereen zit op Guido dan wel Davey dus iedereen kan eruit vliegen zondag.

Jenny is voor de kandi's dus wel een supermol en zelfs op .nl wordt ze nog TOTAAL NIET verdacht. Ook daar Guido dan wel Davey en zij staat stijf laatste! Geeft me wel weer te denken, ik bespeur massa-manipulatie anders snap ik er niks meer van ::regenboog::. Of zij kan kids-kijkers net zo goed om de tuin leiden als de kandi's en snappen alleen molloten het ::hypocriet:: ::pinokkio::


Of wij molloten snappen niets van junioren, en hoe zij spelen en denken, en zitten de meesten van ons fout. :-[  Er zijn wel meer spelletjes die ik van kinderen verlies. Toch ga ik ook inderdaad weer net als jij terug naar Jenny.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2014, 14:47:17 door Dolfie, Reden: quote goed gezet »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #29 Gepost op: 7-04-2014, 13:59:51 »
Leuke aflevering weer, met 2 mooie opdrachten.

Mijn mol blijft overigens nog steeds Jenny.
Ich bin ein Bärliner!

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #30 Gepost op: 7-04-2014, 14:47:42 »
Leuke extra foto:



Jenny heeft als enige blauwe veters, bovendien had ze op een andere backstage foto nog witte veters.  ::oink::
« Laatst bewerkt op: 7-04-2014, 15:00:06 door SoSuDeMo »
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #31 Gepost op: 7-04-2014, 17:03:57 »
En als enige andere schoenen....

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #32 Gepost op: 7-04-2014, 17:20:15 »
Tja ze is ook wel de oudste en grootste toch ::) ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #33 Gepost op: 7-04-2014, 18:17:16 »
Tja ze is ook wel de oudste en grootste toch ::) ::hypocriet::

In een andere foto heeft ze wel de andere schoenen aan dan die de andere kandidaten dragen.
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #34 Gepost op: 8-04-2014, 18:29:09 »
Leuke extra foto:


Jitske staat niet op de foto.

Offline mol24

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #35 Gepost op: 8-04-2014, 18:59:03 »
Jawel hoor! Of snap ik de grap niet? ;)

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #36 Gepost op: 8-04-2014, 21:37:48 »
Jawel hoor! Of snap ik de grap niet? ;)
Welke van de gezichten die je ziet op de foto is dan van Jitske?

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #37 Gepost op: 8-04-2014, 21:39:39 »
Welke van de gezichten die je ziet op de foto is dan van Jitske?

Die rechtse ;)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #38 Gepost op: 9-04-2014, 08:57:37 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 5 - knieval
« Reactie #39 Gepost op: 9-04-2014, 09:22:08 »
Zal bij mOl wel buiten het kader vallen dus dan zie je het niet ??? ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)