Auteur Topic: Uitgepiest -2007-  (gelezen 7985 keer)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Uitgepiest -2007-
« Gepost op: 10-02-2007, 22:42:20 »
Hebben jullie dat ook, dat je (bijna) alleen nog 'jouw' mol aandelen hebt en voor de rest alleen aandelen van afgevallen kandi's?

Ik heb alleen 39 Mol Renate aandelen, en dan nog 4x Inge Kandi, die ik nog probeer te verkopen. Dan nog wat Renate Mol aandelen kopen, en ben ik klaar, kan ik niks meer handelen...

Hebben jullie dat ook of ben ik raar  :P
« Laatst bewerkt op: 2-01-2008, 10:42:48 door Megan »
Molloot sinds seizoen 4

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitgepiest
« Reactie #1 Gepost op: 11-02-2007, 08:45:21 »
Hebben jullie dat ook, dat je (bijna) alleen nog 'jouw' mol aandelen hebt en voor de rest alleen aandelen van afgevallen kandi's?

Er zullen vast meer spelers zijn met dit probleem. Het is daarom verstandig om tijdens het spel Kandidaataandelen te verkopen van mensen die uit kunnen vallen. Zo krijg je wat extra geld om later in het spel te handelen.

Je kan ook een paar Molaandelen van jouw Mol verkopen als je extra geld wil. Het is belangrijk om minstens 1 keer per week een aandeel te kopen/verkopen anders krijg je die week geen salaris.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Uitgepiest
« Reactie #2 Gepost op: 11-02-2007, 17:08:48 »
Ik heb meer aandelen van andere kandidaten dan ik zou willen. Maar niemand wil ze voor een redelijke prijs kopen...

Offline molletjes35

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitgepiest
« Reactie #3 Gepost op: 12-02-2007, 19:11:22 »
Tja als je alles gokt op de mol dan loop je dit risico. Het ergste zal nog zijn als blijkt dat ie niet de mol is.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Uitgepiest
« Reactie #4 Gepost op: 12-02-2007, 19:17:30 »
Als je in de top 20 staat, maar niet in de top 5, kun je gewoon maar het beste alles op 1 mol inzetten, denk ik.

Als je de goede mol hebt, win je een t-shirt, anders niet. Maar dan helpt het ook niet meer als je gaat spreiden, want dan kom je er volgens mij sowieso niet.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Uitgepiest
« Reactie #5 Gepost op: 13-02-2007, 12:40:56 »
Poltergeist doet het anders best goed...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Uitgepiest
« Reactie #6 Gepost op: 13-02-2007, 17:47:24 »
Daarom zeg ik ook: als je in de top 20 staat, maar niet in de top 5.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Uitgepiest
« Reactie #7 Gepost op: 15-02-2007, 22:12:28 »
WTF!!!

Ik klik per ongeluk Renate kandidaat aan ipv Renate mol, zie het meteen en binnen 2 seconden heb ik mijn order ingetrokken.... Maar ik heb er al 3 verkocht!!!
Hoe kan dat????
Het duurt toch 5 minuten voordat ze verwerk zijn?
Ik wil geen 3 x 174 betalen voor Renate kandidaat, ik wil alleen Renate mol!!!  :( :( :( :( :( :( :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Uitgepiest
« Reactie #8 Gepost op: 15-02-2007, 22:19:05 »
Als je in de top 20 staat, maar niet in de top 5, kun je gewoon maar het beste alles op 1 mol inzetten, denk ik.

Als je de goede mol hebt, win je een t-shirt, anders niet. Maar dan helpt het ook niet meer als je gaat spreiden, want dan kom je er volgens mij sowieso niet.
Inderdaad. Ik sta soms op 10, dan op 62, dan weer ergens ertussenin. Maar toch ga ik vol op 1. Met twijfelen en spreiden kom je niet in de top 5
Molloot sinds seizoen 4

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Uitgepiest
« Reactie #9 Gepost op: 16-02-2007, 17:21:12 »
WTF!!!

Ik klik per ongeluk Renate kandidaat aan ipv Renate mol, zie het meteen en binnen 2 seconden heb ik mijn order ingetrokken.... Maar ik heb er al 3 verkocht!!!
Hoe kan dat????
Het duurt toch 5 minuten voordat ze verwerk zijn?
Ik wil geen 3 x 174 betalen voor Renate kandidaat, ik wil alleen Renate mol!!!  :( :( :( :( :( :( :(
Ze worden elke 5 minuten verwerkt, niet 5 minuten na je hem hebt ingediend. Blijkbaar had je het bod vlak voor de verwerking gedaan.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitgepiest
« Reactie #10 Gepost op: 16-02-2007, 22:35:59 »
Ze worden elke 5 minuten verwerkt, niet 5 minuten na je hem hebt ingediend. Blijkbaar had je het bod vlak voor de verwerking gedaan.
Dat is correct uitgelegd ::ok:: Het is mij ook een keer overkomen: ik tikte mijn opdracht in bij Kopen in plaats van bij Verkopen. Ik had nog maar 3 seconden over toen ik het bod ongedaan maakte. Dat was schrikken.

Ik heb mijn les wel geleerd: ik geef nooit meer lange-termijn-transacties op als het laatste cijfer van mijn minuutklok 0, 4, 5 of 9 is. Dan heb ik tenminste nog even de tijd om ze te controleren en fouten te herstellen.