Auteur Topic: [Kandidaat] Nyree  (gelezen 7308 keer)

Offline Zillionaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nyree
« Reactie #40 Gepost op: 19-07-2024, 18:03:31 »
Naar mijn mening niet de beste mol die we hebben gehad.

Niet echt spectaculaire zaken, geen vernieuwende acties. Na de 2500 euro enveloppe als jokers proberen te verkopen was het voor mij wel duidelijk.

Minder goed toneelspel. Haar gezicht en uitdrukking verraadden haar ook te vaak.
Carpe Diem

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #41 Gepost op: 19-07-2024, 19:14:12 »
Top gedaan Nyree! ::bravo::

In bijna elke opdracht wel geprobeerd te mollen en mij toch op het begin volledig om de tuin geleid ::ok:: Ik vond haar juist heel authentiek overkomen. Hier op het forum werd ze dan ook pas in de laatste week de hoofdverdachte en in week 1 was ze zelfs de minst verdachte kandidaat!
« Laatst bewerkt op: 19-07-2024, 19:19:55 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 19-07-2024, 19:54:27 »
Ik vond Nyree met de week leuker.

Ze speelde de rol van saboteur heel goed. Je moet dat spel toch niet onderschatten, de rol van de Mol is in televisieland ‘de rol der rollen’: een hele eer om het te mogen doen maar tegelijkertijd zwaar en veeleisend.

Je hebt dat keigoed gedaan, Nyree!  ::bravo::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 19-07-2024, 21:40:18 »
De blondine dus toch weer de mol he  ::tandpastasmiley:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 20-07-2024, 01:34:51 »
Hoewel dit seizoen heel wat beter was dan de reguliere WIDM seizoenen heeft de zelfingenomen mol Nyree mij niet erg kunnen overtuigen, sorry! Vond haar ook niet bepaald een sympathieke kandidaat, maar dat is mijn persoonlijke mening. Het was ook al vrij duidelijk dat de andere kandidaten haar wel snel in de smiezen hadden.

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 20-07-2024, 09:11:09 »
Ik heb wel genoten van Nyree. Bij de meeste opdrachten toch optimaal gemold, en bij een paar echt goed. Bij 'Atypisch' bv. was per situatie de kans op geld 2x zo groot als op geen geld. En toch is het haar 2x gelukt om op geen geld uit te komen. Dat deed ze heel sneaky, zonder teveel te sturen. Als je het terugziet kun je nog steeds denken dat ze daar kandidaat is, echt goed gespeeld.

De enige missertjes die ik zie zijn bij 'Ren' (per ongeluk het juiste aantal inkepingen genoemd) en bij 'Buitenspel' (ze dacht al vooraf dat Tiemen zou worden weggestemd - waarom gaf ze hem dan niet de andere 2.500 euro?). Maar all in all prima gedaan, lekker koel en relatief onverdacht gebleven. Ik stapte na afl. 1-2 af van Nyree omdat ze zo kandidaats leek. En ik me teveel liet leiden door de massale Johan en Ben verdenkingen hier, haha. Pas na afl. 5-6, toen het echt duidelijk werd, kwam ik weer bij haar terug.
Vermakelijk seizoen, verdienstelijke Mol! ::bravo::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 20-07-2024, 09:32:58 »
vrij duidelijk dat de andere kandidaten haar wel snel in de smiezen hadden.
Dat leek mij ook, Tiemen nog spreidend over 2 en er dan toch uitliggen, dan zou Simone ook op haar hebben moeten zitten. Plus dat ze echt een koppeltje was met Emma en Nyree zo duidelijk uit de groep was. Nyree kon er duidelijk niet tegen zo buitengesloten te worden, daarom koos ze ook steeds voor Jelmer. Zelfs aan de finaletafel gaat ze naast hem zitten, tegenover de 2 dames. Veel ongemak dat Simone wel oppikte. Maar de edit gaat uit dat Simone naar Emma geswitched zou hebben, want Emma zou zich opeens terug hebben getrokken. Ja logisch toch, met de finale in zicht. Doet elke kandidaat. Maar Simone weet dit wellicht niet want ze dacht in De Game te spelen. Zou dus een mooie voor het Vragenvuur zijn erachter te komen of jouw stelling juist is.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 20-07-2024, 10:05:42 »
Al met al een prima mol. Bijna elke opdracht wel geprobeerd te mollen, en vaak met succes. Iets te enthousiast aan het mollen in het pretpark, dat heeft haar qua verdenkingen geen goed gedaan, terwijl er niet overdreven veel geld op het spel stond. Ik vind het altijd een beetje jammer als een mol zich niet lijkt te realiseren hoe verdacht iets overkomt (zie ook Senne vorig De Mol seizoen die van plan was in de laatste ronde te crashen).

Ze mist een beetje een prachtig onverwacht molmoment. Geen echte heldhaftige dingen gedaan waar ze mee weg kwam. Wel leuke momentjes hier en daar.

Ze werd denk ik best snel ontdekt en daardoor een beetje buitengesloten. Ze kon dat niet goed van zich afschudden (zie ook eerdere post van me dit topic). Heel menselijk, maar ook jammer. Het was duidelijk dat ze in de laatste aflevering weer meer zichzelf was.

Zoals gezegd al met al een prima mol, niet bijzonder, maar ze miste ook een beetje een bliksemafleider.

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #48 Gepost op: 20-07-2024, 14:13:44 »
Leuke mol! Ik vond haar in de eerste afleveringen totaal niet verdacht, vond haar een typische kandidaat. ‘Onschuldige blonde meisje’ trapte ik wel in. De opdrachten waren imo te weinig gelaagd om echt gekke molacties te verwachten van haar. Ik vind dat ze het goed heeft gedaan ::jaja::

Vgm heeft ze ook een beetje de boring-edit gekregen, zeker in het begin van de serie. Bij de ontknoping zag ik pas eigenlijk dat ze best wel spontaan en grappig is.

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #49 Gepost op: 20-07-2024, 15:52:04 »
Ik snap alleen de actie nog steeds niet dat ze geld de berg mee opnam om jokers te kopen. Was zo uitgebreid in beeld voor mijn gevoel. Ik had op zijn minst wat dwarrelende briefjes verwacht eigenlijk.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #50 Gepost op: 21-07-2024, 15:36:08 »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #51 Gepost op: 21-07-2024, 16:22:25 »
Heel natuurlijk overkomend, niet bezig met anderen verdacht maken, en heel mooi toneelstukje in de auto.

Offline WieisdeMol_Gido

• Forumlid
  • Die molloot met die youtubefilmpies.
« Reactie #52 Gepost op: 21-09-2024, 15:18:36 »
Blijkbaar mogen de kandidaten (van de makers) nu op hun socials laten weten hoe het seizoen is afgelopen.
Zo maakt de mol zich bekend via een post op haar eigen instagrampagina:

https://www.instagram.com/p/C__yiaXq2cp/?img_index=1