Poll

Wie is de mol NIET

Anne-Marie Jung
17 (17.9%)
Hadewych Minis
38 (40%)
Liesbeth Staats
40 (42.1%)

Totaal aantal stemmen: 61

Auteur Topic: Wie is de mol 2012......NIET???  (gelezen 77095 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Wie is de mol 2012......NIET???
« Gepost op: 10-12-2011, 16:37:23 »
Beetje moeilijk nog de mol te vinden maar ik heb altijd wel sterke gevoelens bij wie de mol NIET kan zijn en dat komt al snel uit omdat de kans 90% is dat je de goede hebt ::trots:: en nu nog meer want ik zet er voor de zekerheid Art ook maar even bij. Immers voeren ze elk jaar weer een nieuwigheidje in dus wil voorafgaand aan uitzending 1 niet direct Art helemaal uitvlakken als mol  ::rofl::. Dus; wie is GEEN molmateriaal?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #1 Gepost op: 10-12-2011, 16:42:40 »
Mijn motivatie: ik heb mijzelf de laatste weken nauwgezet gefocusd als er weer ergens een kandidaat opdook zoals gisteren bij DWDD Dio en ik vind hem echt geen molmateriaal, evenmin Hadewych toch als je haar zo hoort praten van de zomer of ze wel of niet in de serie gefigureerd heeft. De 2 die ik nog niet of nauwelijks gezien heb zijn Marion en Tim dus die houd ik maar even als molkandidaat. William zie ik dan weer helemaal niet goed kunnen liegen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #2 Gepost op: 10-12-2011, 17:14:06 »
In Maarten zie ik een typische niet-Mol. Ik zie hem gewoon die rol niet vervullen, hij lijkt mij heel eerlijk en oprecht overkomen. Dus die heb ik als eerste aangekruist. Na iets langer nadenken zie ik in Diorno en Marion ook niet echt molpersoonlijkheden. Maar dat is evengoed puur op gevoel gebaseerd.

Overigens betekent dat dat als één van hen het wèl blijken te zijn dat dat des te meer mijn verbazing zal wekken ;) Dus Mol, ik weet niet wie je bent, maar als je dit leest en je ziet je naam hier staan, chapeau voor je prestatie, ook al weten we nog niet wie je bent ;)



Ja, en Art vind ik zich ook héél verdacht gedragen. Maar dat is zo opzichtig, dat is gewoon nepmollen om te zorgen dat ie niet naar huis hoeft halverwege de rit. Dus die is het sowieso niet. ::rofl::

Snap sowieso niet waarom je 'm er bij zet. Jij weet net zo goed als ik dat de mol bij één van de tien kandidaten zit. Als ze dat namelijk niet doen dan kijkt in 2013 niemand meer. Daarnaast leidt het af van de discussie. Laten we die discussie die nergens op slaat niet hier voeren, maar gewoon serieus ingaan op welke kandidaten volgens ons de mol "zeker" niet zijn.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #3 Gepost op: 10-12-2011, 17:30:16 »
Jij weet net zo goed als ik

Ik wist ook dat de mol maandenlang zich voorbereidde op zijn taak. Wat niet bleek te kloppen want er was nog geen mol en we hadden opeens Jon nadat de show al was gestart. En ik wist wel meer wat niet klopte. Omdat niets is wat het lijkt en ze elk jaar weer een nieuwigheidje invoeren vlak ik niets uit. Verleden jaar dacht ik dat dit zou zijn dat de mol uit het spel zou gaan via een rood scherm en daarna terugkeren. Misschien is dat dan dit jaar, of wellicht die zogenaamde nieuwe 'presentator' die helemaal geen presentator blijkt te zijn. We zien de opzet gauw genoeg in aflevering 1 maar tot die tijd vlak ik Art nog niet 100% uit, hoewel ik hem in deze poll wel heb aangekruist hoor.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #4 Gepost op: 11-12-2011, 15:00:03 »
Ik denk niet dat Maarten de mol is. Het is totaal geen goede theorie maar dat denk ik omdat hij een sporter is en sporters altijd willen winnen en voor de overwinning wlllen gaan. winnen kan niet als je de mol bent dus...


Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #5 Gepost op: 11-12-2011, 15:30:27 »
Van Art weet ik het wel zeker. William geloof ik niet. Dio zou ik ook niet zeggen, net als Frits. Anne-Marie zou ik nu neutraal indelen (dus die zal wel de mol zijn, of niet dan?). De rest heb ik enigszins een molepositive gevoel bij. Maar ik heb totaal geen voorspellende vermogens, dus vergeet maar alles wat ik hier beweer (behalve dan dat van Art).

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #6 Gepost op: 13-12-2011, 10:21:40 »
De enige van wie ik het nu zeker weet is Art. De rest zou in principe allemaal nog kunnen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #7 Gepost op: 13-12-2011, 12:52:54 »
Art was vorig seizoen tot op het laatst mijn mol, hem kan ik dit jaar tenminste wegstrepen ::rofl::
voor de rest heb ik nog geen idee, ik zou ook niet weten waar ik het op zou moeten baseren, behalve een "gevoel"
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #8 Gepost op: 15-12-2011, 12:31:46 »
Ik denk dat eh..  :-X

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #9 Gepost op: 17-12-2011, 10:48:03 »
Ik denk dat eh..  :-X

Laat je je niet verleiden tot een uitspraak? Jij bent nog het dichttst bij alle kandidaten geweest dus MOET het weten  ::rofl:: :P ::hypocriet:: ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #10 Gepost op: 17-12-2011, 23:01:08 »
Laat je je niet verleiden tot een uitspraak? Jij bent nog het dichttst bij alle kandidaten geweest dus MOET het weten  ::rofl:: :P ::hypocriet:: ;D

Probeer maar ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #11 Gepost op: 21-12-2011, 21:52:34 »
Art is het iig niet ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #12 Gepost op: 22-12-2011, 11:10:05 »
Mwah, toch is er 37x gestemd en Art heeft maar 32 stemmen... ik proef toch lichte twijfel  ::) ::regenboog:: ::tandpastasmiley::

ps
en ik zit zelf dus niet bij die 5!!!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #13 Gepost op: 22-12-2011, 11:16:41 »
Mwah, toch is er 37x gestemd en Art heeft maar 32 stemmen... ik proef toch lichte twijfel

Als de leraar vroeger op school een heel domme vraag stelde, gaf ik ook meestal geen antwoord (waarop de leraar soms dacht dat we het niet wisten)  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #14 Gepost op: 22-12-2011, 11:47:18 »
Op school is alles wat het lijkt toch  ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #15 Gepost op: 29-12-2011, 23:09:53 »
Nog 1 weekje stemmen en we weten in elk geval wie de mol NIET is  ;D :o ::vergroot:: >:D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #16 Gepost op: 31-12-2011, 03:29:47 »
Nog 1 weekje stemmen en we weten in elk geval wie de mol NIET is  ;D :o ::vergroot:: >:D
Zelfs dat weet je niet zeker mi, gezien eerdere 'supervrijstelling' (serie 5 & 11).  ;)

Ik zou het wel erg flauw vinden als ze weer een soortgelijk iets toepasten nu, dat verwacht ik dus ook niet zeker niet met de 10 minuten extra (kandidaat-gerelateerd??). Lijkt me eerder dat de pers en co dit deel om een bepaalde reden niet te zien kreeg (maar wie weet zijn m'n verwachtingen te hooggespannen, niet de eerste keer.  ::)  Maar toch.. hoop doet..  ;D
Er is iets gaande in afl 1 lijkt me want zomaar 1 kandidaat een vrijstelling geven in afl 1 zet kwaad bloed volgens mij, voor die persoon in kwestie. Er zal dus mi wel een staartje aan hangen, althans anders vrees ik voor hoe anderen tegen Frits aan gaan kijken (te belachelijk gelukkige & lucky BN'er onder hen (wat ook niet wenselijk is voor hem mi), of mol?? Either way, Mol of kandidaat, als Frits de enige is met een vrijstelling in afl 1 zonder meer (?) denk ik wel dat dat wrsch wat kwaad bloed zou zetten bij de overigen - immers als eerste eruit vliegen is het grootste trauma van al deze BN' ers (ondanks prijs/ winst/ andere afgang etc..). Als het zo idd plaatsvindt ben ik iig zeer benieuwd naar de rest van de dynamiek.. Die zal echter vrees ik, te lijden hebben eronder en niet meer puur over de Mol en daaraan meedoen gaan in dat geval gezien de angst die BN'ers voor de eerste exit (en waarom!) lijken te hebben..

Voor wat betreft 'wie niet de mol 2012' :
Erg on a limb, voornamelijk gebaseerd op korte indrukken & uitspraken in interviews (dus zeer subjectief en mogelijk uit context gerukt..  ::)) ...  het kan zeker nog (veel) veranderen n.a.v. afl 1-3 minstens. Maar goed: Gebaseerd op algemene dingen zou ik op dit moment dan toch zeggen:

1. Marion Pauw. Zeker intelligent genoeg, in theorie doortrapt genoeg (gezien haar werk).
Maar komt nogal afstandelijk over in interviews, praat in algemeenheden voor wat betreft de serie, niet over persoonlijke(r)
ervaringen zoals sommigen. (over de psychologische mindgames etc zoals Hadewych en Marit bijvoorbeeld - dat soort zaken zou je mi wrsch eerder later ervaren als je langer daar bent  - tenzij ze alledrie een verhaaltje ophangen?  ;D).
Alles kan een act zijn natuurlijk maar dan vrees ik dat we in toekomst dergelijke interviews beter kunnen vergeten,
omdat het grootdeels een act zou zijn en we op 't verkeerde been gezet worden erdoor mi.

2. Maarten van der Weijden.
Weliswaar mogelijk ivm mogelijk (?) zorgvuldig gecultiveerd imago van 'stoere man, blanke pit/ straight up guy'-  kan als dekmantel fungeren als je zo'n soort iemand wil als Mol.Staat bij 'mogelijk, maar niet waarschijnlijk' wat mij betreft, met name omdat de meeste mensen zich niks aan zouden trekken van een zogenaamde double cover en gewoon voor het voordehandliggende zullen gaan, met name het 'gewone' televisiekijkend molpubliek. 8) Ergo: Maarten, (vooralsnog) not the Mole imo (ondanks cultivatie imago, en vraagtekens hierbij)

3. Ik twijfel bij Hadewich. Ze kan het qua persona prima zijn maar vwb interviews en de manier waarop ze naar voren geschoven wordt twijfel ik toch daaraan. Door de interviews en vwb de jeugdfoto bij de duikopdracht.. Immers: ook in IJsland wordt gedoken en daar zijn de wateren kristalhelder.. ;) Dat nog even los van de kale bodem/ weinig oceanic life wat je zo op het eerste gezicht ziet.. Ik wil niet zeggen dat dit niet in warmere sferen opgenomen kan zijn maar ik zie dit vooralsnog niet als sluitend bewijs voor het feit dat er sprake zou zijn van een tropische bestemming).  Mijn voornaamste bezwaar is echter het naarvorengeschuif in een intro twee maanden voor de serie start -  in de intro lijkt het me er toch behoorlijk dik bovenop liggen?!  ::) (en dan druk ik me voorzichtig uit..) Kan wel natuurlijk maar het lijkt me niet direct logisch als productie zijnde..  Maar ok, ik houd vooralsnog zeker een open mind mbt Hadewich.. Kan een doublebluff zijn sws al wijzen eerdere ervaringen er eerder op dat men met face value flirt om mensen op een vals spoor te brengen dan dat zoiets bedoeld is om een paar enkelingen die daar toch al meer achter zochten, verdere evidentie te verschaffen voor hun (enigszins premature) theorie. Mogelijk mols wie weet, maar erg waarschijnlijk denk ik toch niet in eerste instantie..  ::)
4. Tim.Hetzij Mols hetzij totaal niet. Moeilijk in te schatten mi. Ik ben erg benieuwd hoe hij zich in afl 1 gedragen gaat sws.  :D
« Laatst bewerkt op: 31-12-2011, 11:08:44 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #17 Gepost op: 31-12-2011, 10:57:50 »
Ik kan alleen nog Art uitsluiten.. De discussie die er volgens mij ooit eens was geweest over dat de presentator ook de mol kan zijn, dat is gewoon uitgesloten. Punt.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #18 Gepost op: 31-12-2011, 11:57:22 »
Zelfs dat weet je niet zeker

Ik doelde niet op een eventuele exit maar eerder op uitsluiten Art  :)

Want zoals met Jon moet toch al in afl. 1 duidelijk worden hoe de opzet van deze WIDM is. Ik verwacht geen gekke dingen maar toch maar even afl. 1 zien en dan Art afvinken... trouwens gaat iemand exit dan kan die altijd nog de mol zijn en terugkomen in afl. 2  :o

Eens met je betoog verder behalve Hadewych. Ik denk aan sommigen echt te kunnen 'zien' dat ze het niet zijn door hun optreden. Laat dat dan intuitie zijn maar de manier waarop zij dat allereerste interview gaf (thema zwangerschap) geeft te denken dat ze er vlug uitvliegt en al helemaal geen mol is, hetzelfde geldt voor Dio en William bij mij. "Gewoon" geen molmateriaal voor mij (lekker vaag he).

Denk jij overigens ook dat de mol een vrouw is? Eerlijk gezegd is mijn mol-radar bij de mannen erg laag en bij de vrouwen hoog.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #19 Gepost op: 1-01-2012, 15:02:28 »
Art sluit ik gewoon uit hoor.  ;)

Denk jij overigens ook dat de mol een vrouw is? Eerlijk gezegd is mijn mol-radar bij de mannen erg laag en bij de vrouwen hoog.

Early days maar op het eerste gezicht lijkt me de mol dit jaar inderdaad een vrouw.
Met een kleine twijfel bij Tim. De rest lijkt me te OTT proberen de mol te zijn of juist niet.  ::)
Maar we zullen zien.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)