Auteur Topic: stemgedrag van de kandidaten  (gelezen 33307 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
stemgedrag van de kandidaten
« Gepost op: 20-02-2010, 16:12:08 »
Wie verdenkt wie na 8 afleveringen? En wat kunnen we concluderen uit het stemgedrag van de afvallers?



stemgedrag van de afvallers

Loretta

afl. 1) Loretta noemt niemand ("iedereen doet geheimzinnig") en we zien haar geen vraag beantwoorden.

Schiffers.fm: Loretta vertelt over een kandidaat die haar in vertrouwen nam en een potje met haarspul liet zien. Als Manuel is afgevallen blijkt bij zijn interview dat het om zijn Molding Mud ging. Loretta: "De test heb ik gemaakt met Manuel in mijn hoofd."  Ook zegt ze dat ze Hind (die ziek was) verdacht vond.

Molmail 16 februari: Loretta denkt dat Sanne, Frits en Erik (bij Sanne en Frits heeft ze een veel sterker gevoel) in de finale komen en dat Erik gaat winnen. Loretta denkt dat Sanne de Mol is.

Tim

afl. 1) 'Wat kocht de Mol om zichzelf te symboliseren?' -> 'Bal' -> Barbara.
afl. 2) 'In welke groep zat de Mol tijdens de Tramopdracht?' -> 'Groep 1' -> Van toepassing op Barbara, Frits en Hind. Tim zet zijn ene joker niet in.

Schiffers.fm: Tim zegt dat hij denkt dat Erik de Mol is. "In het spel zelf zat ik heel erg op Barbara."

Molmail 16 februari: Tim denkt dat Sanne heeft gewonnen, dat Erik de Mol is en dat Kim of Frits de finale heeft verloren. Bij het voorwerpenspel was Kim volgens Tim zo raar bezig dat Erik niets hoefde te doen. "Dus dat waren dingen, plus dat ik gewoon bepaalde dingen hoorde aan Erik met zijn manier van uitleg, dat ie iets meer wist dan wij met de groep, en hij had altijd een mooi tegenwoord of hij lulde zich er prettig uit. En dat zijn moltrekjes."

Manuel (afgevallen wegens ziekte, niet vanwege slechtste test)

afl. 1) 'Gaf George op Schiphol een envelop aan de Mol?' -> 'Ja' -> Sanne.
afl. 2) 'Met wie liep de Mol door Holland Village?' -> 'Arjen' -> Sanne.

Schiffers.fm: -

Molmail 16 februari: Manuel denkt dat Frits, Arjen en Erik in de finale zijn gekomen. Manuel denkt dat Erik de Mol is. "Dat denk ik al vanaf aflevering 1."

Barbara

afl. 1) 'Wie is de Mol?' -> 'Erik'.
afl. 2) 'De Mol is een:' -> 'Vrouw' (Sanne in beeld. "Ik heb die hele laptop niet gezien.") Barbara zet haar ene joker in en Arjen legt er een joker bij.
afl. 3) 'Tijdens de rijles was de Mol:' -> 'coach' -> antwoord van toepassing op Frits en Sanne (en Barbara zelf), alledrie in beeld. Barbara maakt de test het slechtste.
afl. 4) 'De Mol is een:' -> 'Man' (Frits in beeld.)

Schiffers.fm: Barbara is na aflevering 3 waar ze nog maar net in het spel mocht blijven niet afgestapt van haar Mol. "Ik ben wel gaan spreiden, maar uiteraard dan op de verkeerden. Ik denk dat ik als enige totaal geen een vraag op de Mol heb ingevuld." Barbara zegt dat ze bij het zien van aflevering 1 zag wat ze fout heeft gedaan en wie de Mol is. "Ik weet 100% zeker nu wie de Mol is. (..) Wat ik daar niet heb gezien zag ik in de eerste aflevering."

Molmail 16 februari: Barbara zegt weer dat ze bij het terugkijken denkt dat ze vanaf aflevering 1 weet wie de Mol is. Barbara denkt dat Sanne, Kim en Frits in de finale zijn gekomen. Ze denkt dat Frits heeft gewonnen en dat Kim de Mol is.

Hind

afl. 1) 'De Mol is een:' -> 'Man' (Erik in beeld).
afl. 2) 'Was de Mol als laatste aan de beurt in Holland Village?' -> 'Ja' -> Frits. Hind zet haar twee jokers in.
afl. 3) 'Werd de Mol aangewezen door Karel en Angela na het diner?' -> 'Ja' -> Frits.
afl. 4) Hind noemt als verdachte: Frits. "Ik verdenk Frits nog steeds." Ze noemt Frits' actie in het bos.
afl. 5) Hind noemt als verdachte: Kim. "De enige die zich opvallend gedroeg was Kim, ja het roeien ging niet helemaal lekker. En Kim die was bij de krater gewoon heel stil. Dus als er een Mol in ons midden was geweest tijdens die opdracht, als er iemand heeft gemold moet ik zeggen, dan zou dat Kim geweest zijn denk ik."

Schiffers.fm: Hind zegt dat ze zich had blindgestaard op een persoon. "Dat was al waar iedereen me voor had gewaarschuwd: verdeel het, dat heb ik in het begin ook wel gedaan, maar op het gegeven moment dan zie je eigenlijk al niets anders meer. Je gaat ook zien wat je wilt zien op de een of andere manier." Hans: "Wie is de Mol?" Hind: "Voor mij is Frits de Mol."

Molmail 16 februari: Hind verwacht Kim en Sanne in de finale. Sanne omdat ze "van die dubbele rollen had" en Hind geen hoogte van haar kon krijgen. "En Kom vond ik eh.. Even denken hoor.." En later: "Ik denk uiteindelijk dat Arjen gaat winnen en dat Sanne de Mol is. Kim eh, daar kom ik nog even op terug." Hind zegt dat ze Arjen in de eerste vijf afleveringen alleen maar goede dingen heeft zien doen.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2013, 11:10:23 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #1 Gepost op: 20-02-2010, 16:12:22 »
Arjen

afl. 1) Arjen noemt als verdachte: Hind. Hij noemt haar mogelijke molacties op de boot.
afl. 2) 'Hoeveel kokers vond de Mol tijdens de Tramopdracht?' -> 'twee' (Erik in beeld). Arjen legt 1 joker op de joker die Barbara heeft ingezet en zet zelf zijn andere joker in.
afl. 3) 'De Mol is een:' -> 'Man' (Erik in beeld. Erik laat de telefoon zien in de bus.) Arjen zet zijn ene joker in.
afl. 4) Arjen noemt als verdachte: Erik. Hij noemt zijn mogelijke molacties bij het sjouwen van de zandzakjes. "Het was niet een grote molactie maar gewoon algeheel gerommel."
afl. 5) 'In welke bioscoopzaal stond de Mol?' -> 'Zaal 1' -> Antwoord is van toepassing op Erik, Frits en Hind.
afl. 6) Arjen noemt als verdachte: Erik. "Ik zit nog steeds helemaal op Erik." Arjen zet 0 van zijn 3 jokers in. De vierde joker had hij aan Frits gegeven in ruil voor informatie. Arjen krijgt een groen scherm. De schermen van de andere kandidaten zien we niet.
afl. 7) 'Heeft de Mol de inhoud van een koffer verdiend op het zebrapad?' -> 'Nee' (Erik in beeld). Het antwoord is ook van toepassing op Frits en Sanne.

Foto-expositie (aflevering 6): Arjen kiest foto's waar zijn Mol Erik op staat. Arjen denkt dat hij een fout heeft gemaakt (dit zegt hij in de molmail) en ziet Sanne.

Overige acties/uitspraken: Arjen in biecht voorafgaand aan de test van aflevering 6: "Ik ga straks de test weer maken en ik zit nu nog steeds op dezelfde Mol. Alhoewel, we zijn elkaar allemaal zo aan het gek maken. Ik weet echt niet op wie de anderen nou precies zitten. Het kan echt zijn dat we echt met alle andere vier allemaal op Erik zitten, het kan ook zijn dat iedereen op Kim zit en ik alleen op Erik. Of dat ik het echt niet door heb wat Sanne aan het doen is." Arjen vertelt in een biecht in aflevering 7 dat hij zijn scherm durfde te zien omdat Frits op Kim stemde. (Deze informatie kocht Arjen van Frits met een joker.) Arjen denkt dat Kim niet de Mol is.

Schiffers.fm: Arjen zegt dat hij overtuigd was wie de Mol was. "Dat had te maken met de kleren die ie droeg, daar waar tekens en letters op waar ik dingen mee kon maken die bepaalde woorden vormden, en ik heb hem bepaalde blikken zien werpen naar anderen. Ik heb zo veel bevestiging gezien van mijn waarheid dat ik ook blind werd voor al die andere dingen." (..) "Ik zag die andere dingen wel en ik heb ze ook wel opgeschreven (..) maar als er dan die test was en ik had mijn naam ingevoerd en die vragen verschenen, dan dreef mijn hand met die muis gewoon weer baf, gewoon terug naar mijn eerste gedachte, mijn eerste impuls: mijn Mol."

Erik

afl. 1) Erik noemt als verdachten: Barbara, Kim en Manuel ("de enige man die ik echt verdenk").
afl. 2) Erik noemt als verdachte: Arjen. "Arjen is superintelligent, superslim, en er waren een aantal momenten waarop ik dacht van ja, jij zou het ook wel kunnen zijn." Erik noemt het moment dat Arjen hem de tram instuurde. "Dat zou ook wel eens een mollenstreek kunnen zijn." Erik zet zijn ene joker in.
afl. 3) "Ik begin te twijfelen. Ik kwam steeds dichter bij een Mol. Maar na deze opdracht (lunch met Angela en Karel), en dat is natuurlijk ook het spel, ben ik toch weer gaan twijfelen. Kim, Hind of Arjen. Een van die drie is de Mol. En als Sanne het zou zijn, dan zou Sanne wel heel erg ver gaan om zich verdacht te maken."
afl. 4) 'Hoeveel vragen kreeg de Mol in de school?' -> 'drie' -> Kim.
afl. 5) Erik noemt als verdachten: Kim en Sanne. "Kim is mijn hoofdverdachte." Hij zegt dat het ontzettend lang duurde voordat Kim naar zijn eiland kwam varen. "Was Kim aan het mollen of lukte het haar gewoon niet? Ik vind het heel erg moeilijk maar ik ga Sanne ook een beetje in de gaten houden. Misschien wordt ze fanatiek en gaat ze het spel spelen, of misschien is Sanne Vogel wel de Mol."
afl. 6) Erik noemt als verdachte: Arjen. "Arjen doet hele verdachte dingen, hij pakt de jokers. En als je de tunnels loslaat, dus als je gaat kijken wat Arjen in de voorgaande afleveringen precies gedaan zou kunnen hebben als Mol, dan wordt zelfs Arjen op het gegeven moment verdacht. En dat is wel heel erg lastig op het moment dat er nog maar vijf over zijn, waarvan twee personen met heel veel jokers."
afl. 7) Erik zegt dat Arjen en Kim bij de achtervolging voor de vrijstelling gingen in plaats van voor 2000 euro in de pot. "Dus Arjen of Kim hebben hier een mollenstreek."
afl. 8] Erik zegt dat Frits volgens hem niet de Mol is en Kim en Sanne dus overblijven.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2010, 21:09:59 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #2 Gepost op: 20-02-2010, 16:12:31 »
Foto-expositie (aflevering 6): Eriks strategie is onduidelijk. Erik ziet Frits en denkt dat hij fout zit.

Overige acties/uitspraken: Uit sommige opmerkingen van Erik in aflevering 8 blijkt dat hij Kim als hoofdverdachte had. Zoals: "Eigenlijk is er maar een Mol voor mij, maar de ontwikkeling die Sanne Vogel nu doormaakt (..), ik zou er best wel eens rekening mee moeten gaan houden dat Sanne Vogel misschien de Mol is."

Schiffers.fm: "Van Kim Pieters wist ik eigenlijk wel zeker dat ze de finale zou halen."





stemgedrag van de kandidaten die nog in het spel zijn

Frits

afl. 1) Frits noemt als verdachte: Kim. Hij noemt haar mogelijke molacties op de boot en bij het voorwerpenspel met Erik.
afl. 2) 'In welke groep zat de Mol tijdens de Tramopdracht?' -> 'Groep 2' -> Antwoord is van toepassing op Arjen, Erik en Kim. Frits zet zijn 2 jokers in.
afl. 3) Frits noemt als verdachten: Barbara, Kim en Sanne. ("Al mijn potentiële molkandidaten heb ik aan het werk gezien.")
afl. 4) Frits heeft een vrijstelling en hoeft de test niet te maken.
afl. 5) Frits noemt als verdachte: Arjen. "Arjen is een puzzelaar, die houdt van puzzelen, hij had dan ook een ingenieus systeem. Maar het zou natuurlijk ook een molactie kunnen zijn, dat ie thuis al lang wist wat we gingen doen, dat ie daar de korte route had uitgestippeld en ons een iets langere route liet varen. Tja, ik weet het nog niet."
afl. 6) Frits noemt als verdachten: Kim (hoofdverdachte) en Sanne. "Een van de twee dames is volgens mij de Mol. Ik heb na de 1000 treden trap toch zwaar moeten nadenken of Sanne toch ook niet de Mol zou kunnen zijn." (..) "Maar ik blijf bij mijn hoofdverdachte: Kim." Frits zet zijn ene joker in.
afl. 7) Frits: "Ik weet het even niet meer. Arjen, Kim en Sanne zouden het alle drie kunnen zijn. (..) Ik denk dat ik een zwevende kiezer ben geworden."
afl. 8] 'Heeft de Mol een joker van Arjen gewonnen?' -> 'Ja' -> Kim of Sanne.

Foto-expositie (aflevering 6): Frits kiest foto's waar zijn Mol Kim op staat. Frits ziet Erik.

Overige acties/uitspraken: Frits verstopt in aflevering 4 de bagage van Kim. (Zijn Mol?) In aflevering 6 geeft Arjen Frits een joker in ruil voor informatie. Frits zegt dat hij Kim verdenkt. Arjen: "Jij gaat vol op Kim?" Frits: "Nee dat heb ik niet gezegd. 70, 80 (procent)."

Kim

afl. 1) Kim noemt als verdachten: Barbara ("ik probeer zoveel mogelijk informatie over Barbara te verzamelen op dit moment") en Erik (verdacht bij voorwerpenspel en in helikopter).
afl. 2) 'Hoeveel jokers pakte de Mol bij Pieter Jan?' -> 'twee' (Erik in beeld. Het antwoord is ook van toepassing op Erik, Hind en Sanne.) Kim zet haar ene joker in.
afl. 3) Kim over coaches bij de rijschool: "Het is natuurlijk wel een hele mooie manier om te mollen. Als je daar boven staat en je moet iemand navigeren (Sanne in beeld die Kim niet goed coacht). Heel raar, daar kan je heel goed mee mollen."
afl. 4) Kim noemt als verdachte: Frits. Ze vindt het verdacht dat Frits de zandzakken te zwaar vond.
afl. 5) 'De Mol startte de tempelopdracht op:' -> 'het grote eiland' -> Antwoord is van toepassing op Arjen en Sanne.
afl. 6) Kim zegt dat Sanne "toch ook wel in haar top 3 blijft ronddwarrelen".
afl. 7) 'Welke letters communiceerde de Mol bij de Webcamopdracht?' -> 'rtotli' -> Sanne.
afl. 8] Kim noemt het verdacht dat Sanne de vrijstelling heeft gepakt. "Het zou maar zo kunnen dat ze als Mol is ingeseind hoe dit werkte."

Foto-expositie (aflevering 6): Kim zegt Arjen in het vizier te hebben gehouden. Kim ziet Arjen.

Overige uitspraken/acties: Kim in biecht uit aflevering 8 over Tokyo Tower-opdracht: "Ik was ook wel blij dat ik met Erik in een team kwam. Hij is altijd bij mij in mijn hoofd een verdachte geweest en nu Arjen weg is.. Ja, is het toch Erik en Sanne.. En momenteel neig ik meer naar Erik."

Sanne

afl. 1) 'Waar was de Mol tijdens de Boot-Brug-Helikopter opdracht?' -> 'In de helikopter' -> Antwoord is van toepassing op Erik en Tim.
afl. 2) 'Hoeveel jokers pakte de Mol bij Pieter Jan?' -> 'een' (Kim in beeld. Het antwoord is ook van toepassing op Frits en Tim.) Sanne zet haar 2 jokers in.
afl. 3) Sanne noemt als verdachte: Arjen. "Ik verdenk Arjen gewoon nog steeds heel erg." Sanne noemt Arjens mogelijke molactie bij de rijschool. Alleen goed rijden maar wel twee keer over hetzelfde asfalt.
afl. 4) 'Wanneer pakte de Mol de sleutel bij het Ketting-Sleutelspel?' -> 'Als tweede' -> Arjen.
afl. 5) 'Hoe vaak peddelde de Mol in de boot?' -> '2 X' (Frits in beeld.)
« Laatst bewerkt op: 22-01-2013, 11:10:47 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #3 Gepost op: 20-02-2010, 16:25:22 »
afl. 6) Sanne heeft het over Arjen en Kim die een muntje in het water lieten vallen en hoe ze elkaar de schuld geven. "Je gaat toch sowieso niet een muntje in iemands hand gooien in een kano, dat snap ik sowieso niet, waarom zou je dat doen, als je het muntje hebt dan doe je het toch zelf in een ding? Mollenactie? Sanne zet al haar vijf jokers in.
afl. 7) Sanne noemt als verdachte: Kim. "Mijn Mol dacht waarschijnlijk dat ik met een lege koffer naar huis zou gaan. En toen heeft ze ook een lege koffer gepakt. Ze zei achteraf tegen mij, maar Sanne jij zou toch ook de lege koffer pakken? Ze verspreekt zich soms."
afl. 8] Sanne heeft een vrijstelling en hoeft de test niet te maken. Eerder in de aflevering is gebleken dat Sanne denkt dat Kim de Mol is.

Foto-expositie (aflevering 6): Sanne kiest foto's waar haar Mol op staat, het is niet duidelijk wie dit is. Sanne ziet Frits. In de molmail zegt Sanne dat ze de plek zag van iemand die absoluut geen Mol is.

Overige acties uitspraken: Sanne wil het koffertje met jokers (aflevering 7) aan Kim geven. Sanne in biecht: "Kim, mijn grote verdachte. En als ze het niet is, ze is mijn vriendin dus dan wil ik ook graag dat ze naar de finale gaat."





Stelling (na afl. 7): Het is minder waarschijnlijk dat Frits en Kim de Mol zijn, het is zeer onwaarschijnlijk dat Erik de Mol is.

Uitleg:

Als Erik de Mol is, is het gek dat Tim in aflevering 2 moest vertrekken. Tim geeft aan dat hij Erik tijdens het spel al verdacht vond. Dan zal hij ook wel wat op Erik beantwoord hebben, ook al geeft hij aan heel erg op Barbara te hebben gezeten. Toevoeging na aflevering 7: Arjen valt in aflevering 7 af terwijl alles er op wijst (stemgedrag bij de tests, biechten, schiffers.fm) dat hij volledig op Erik als Mol inzette.

Als Frits de Mol is, is het gek dat Barbara in aflevering 4 moest vertrekken. Het lijkt er namelijk op dat Barbara in aflevering 4 net als in aflevering 3 op Frits stemde.

Als Frits de Mol is, is het ook gek dat Hind in aflevering 5 moest vertrekken. In afleveringen 2, 3 en 4 stemt Hind op Frits en zegt zich te hebben blindgestaard op een persoon: waarschijnlijk Frits. Wel noemt ze in aflevering 5 ineens Kim als verdachte, maar niet heel overtuigend. Bij Schiffers.fm wijst Hind nog steeds Frits aan als Mol, maar in de molmail niet meer, dan noemt ze Sanne als Mol. Ook doet ze daar wel weer vaag over Kim. Heeft Hind dan toch op Kim gestemd?

Als Kim de Mol is, is het gek dat Arjen in aflevering 6 een groen scherm kreeg. Uitleg:

Wie verdenkt wie na 6 afleveringen?

- Arjen verdenkt Erik het meest.
- Erik lijkt Kim het meest te verdenken. We zien hem het vaakst antwoorden invullen die van toepassing zijn op Kim, in aflevering 5 zegt Erik dat Kim zijn hoofdverdachte is en in aflevering 6 zegt hij dat zelfs Arjen op het gegeven moment verdacht wordt, dat klink niet alsof Arjen nu zijn hoofdverdachte is.
- Frits verdenkt Kim het meest.
- Het is onduidelijk wie Kim het meest verdenkt. Sanne niet, al blijft die wel in haar top 3. Bij de foto-expositie houdt Kim Arjen in het vizier. Verdenkt ze Arjen dus het meest? Het antwoord dat Kim in aflevering 5 geeft is ook van toepassing op Arjen.
- Het is onduidelijk wie Sanne het meest verdenkt. Bij de foto-expositie blijkt dat het niet Frits is. Ook zegt ze hier dat ze in haar tunnel blijft. Degene die ze het langst lijkt te verdenken is Arjen. Verdenkt ze Arjen dus het meest? Toevoeging na aflevering 7: Sanne noemt Kim haar grote verdachte. Misschien was ze dit in aflevering 6 ook al.

Op een rijtje: Arjen (Erik), Erik (Kim), Frits (Kim), Kim (Arjen/Sanne) Sanne (Arjen/Kim).

Arjen (0 jokers ingezet) krijgt in aflevering 6 een groen scherm. Sanne had met 5 jokers hoogstwaarschijnlijk ook een groen scherm gezien. Erik of Frits had dan naar huis gemoeten. (Of Kim, maar niet als zij de Mol is.) Dan is het onwaarschijnlijk dat Kim de Mol is aangezien zowel Erik als Frits Kim verdenken en Arjen niet.

(Of zou iedereen sowieso groen krijgen bij de executie van aflevering 6? Dit lijkt het geval als je naar de opdrachten van aflevering 7 kijkt: geschikt voor 5 kandidaten.)
« Laatst bewerkt op: 22-01-2013, 11:11:16 door Heinz »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #4 Gepost op: 20-02-2010, 16:29:52 »
Ik wil wel even een samenvatting.
Wie verdenkt wie?
Totaal plaatje?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #5 Gepost op: 20-02-2010, 16:32:33 »
Ik heb wel het een en ander aan voorzichtige conclusies/stellingen die ik hier zo zal plaatsen. ;)

Nog even geduld dus Jelsir. Maar ondertussen mag je best jouw licht op het geheel laten schijnen natuurlijk.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #6 Gepost op: 20-02-2010, 17:20:20 »
Handig Overzicht Heinz! Echt een molloot dat je zoveel werkt om de mol te vinden!  :D
Vind de uitspraak van Barbara bij Schiffers.fm echt heel appart.. Dat ze nadat ze afl 1 had gezien METEEN wist wie het was.. Het was te zien in de aflevering.

Dus dan valt Frits sowieso af, want die stond in contact met Barbara op de 4 palen. Lijkt me sterk dat Frits daar sowieso kan mollen.. EN bij de foto opdracht was hij ook goed bezig.

Maargoed in afl 1 deed (bijna) iedereen wel iets fout.. Dus schiet je ook niet veel mee op  ;D

Ik wil wel even een samenvatting.
Wie verdenkt wie?
Totaal plaatje?

Ja heinz!
Hup Hup Hup!! Jelsir heeft strenge eisen!
« Laatst bewerkt op: 20-02-2010, 17:21:56 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #7 Gepost op: 20-02-2010, 17:23:40 »
Zo, ik heb als conclusie een stelling gemaakt, ik ben benieuwd naar de reacties.

Oh ja: over de afleveringen verspreide uitspraken van kandidaten over wie ze verdenken zijn natuurlijk ook zeer nuttig om tot een duidelijker beeld te komen van wie wie verdenkt. Dus die zijn ook zeer welkom.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2010, 18:48:35 door Heinz »

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #8 Gepost op: 20-02-2010, 17:25:39 »
Ik wil wel even een samenvatting.
Wie verdenkt wie?
Totaal plaatje?

Bij de overzichten staat een leuk plaatje  ;)
« Laatst bewerkt op: 20-02-2010, 17:27:46 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #9 Gepost op: 20-02-2010, 18:49:35 »
Handig Overzicht Heinz! Echt een molloot dat je zoveel werkt om de mol te vinden!  :D
Vind de uitspraak van Barbara bij Schiffers.fm echt heel appart.. Dat ze nadat ze afl 1 had gezien METEEN wist wie het was.. Het was te zien in de aflevering.

Barbara denkt dat Kim de Mol is (molmail).

Offline Rooney

  • Winnaar WIDM-pool 2016
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #10 Gepost op: 20-02-2010, 18:57:38 »
Mooi werk Heinz  ::jaja::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #11 Gepost op: 20-02-2010, 19:19:12 »
 ::ok::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #12 Gepost op: 20-02-2010, 20:00:12 »
Mooie overzichten, maar vooral ook wat een mooie plaatjes van die ogen van Sanne en Hind!  ::love::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #13 Gepost op: 20-02-2010, 21:00:52 »
Ja, ik doe mijn best om saaie overzichten wat aantrekkelijker te maken. :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #14 Gepost op: 20-02-2010, 21:18:57 »
Zucht. Ik wou dat Heinz vrouwelijk was in plaats van mannelijk.  ;D

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #15 Gepost op: 20-02-2010, 21:31:14 »
Had je daar Manuels ogen willen zien dan? :P
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #16 Gepost op: 20-02-2010, 22:38:35 »
@Lau: Ik heb er speciaal voor jou een plaatje bijgemaakt, van je favoriete man in het spel. Versie: coole look. 8)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #17 Gepost op: 20-02-2010, 22:46:43 »
@Lau: Ik heb er speciaal voor jou een plaatje bijgemaakt, van je favoriete man in het spel. Versie: coole look. 8)

Ik ben diep ontroerd. Wat een ogen hè. 

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #18 Gepost op: 20-02-2010, 22:52:26 »
Vind je die kraaienpootjes niet sexy dan? :P

(Zit een beetje offtopic te gaan in mijn eigen topic.. ::megafoon:: Nu weer orde graag! ;))

Offline Lo

  • Forumlid
Re: stemgedrag van de kandidaten
« Reactie #19 Gepost op: 20-02-2010, 23:39:12 »
Frits noemt als verdachte: Kim

Wat hier nog niet bijstaat, en dat hoort m.i. wel in dit overzicht, is het feit dat Frits uitgerekend de tas van Kim in het natte bos pleurt. Van wie zou je als kandidaat die tas dumpen als je alle tijd had daar eens rustig een keuze uit te maken? Van de mol natuurlijk, en hij zit zeer vast op zijn mol... dat dus zeker Kim is en waarmee hij dus de finale haalt  ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)